@chicken: Zeker gaaf! Normaal is het echt onmogelijk kaartjes voor een show van hem te boeken, maar dit is een extra benefietvoorstelling met last minute kaartverkoop. Heb de kaartjes pas paar weken geleden gekocht, maar dus wel via de officiele site. We zitten trouwens op rij8 in het midden, dus super! Jammer dat je geen facebook hebt , want had daar toen deze actie getipt.... Wil iemand trouwens nog naar Coldplay? Jaja, ook daar zijn wij (dankzij een facebook trip trouwens wederom) ingeslaagd kaarten voor te bemachtigen. Aangezien het onzeker is of we dan oppas hebben ivm nierstenen schoonmoeder denken we erover de kaarten te gaan verkopen. Je mag ook 1 kaartje kopen en dan gezellig met mij mee gaan
ahhh jammer panos dat ik dan in engeland zit, had graag een kaartje van je willen overnemen voor coldplay!
Goedemiddag allemaal! Ik ben heerlijk aan het genieten van een dagje met Abel, Boaz is op kdv. Ik ben blij dat de sinterklaassuprisestress voorbij is, eindelijk een normaal weekje(zonder heel veel bezoek of knutselen aan surprises). @Riti, bah, nog steeds(alweer) verkouden enzo. Gelukkig heb je zo'n zorgzame man. @Dretjuh, fijn dat je een leuke sinterklaas hebt gehad, je klinkt meteen een stukje vrolijker. Peter heeft nu toch werk in Nederland? Is het geen optie om weer in NL te wonen en altijd in je eigen huisje en bij je man te kunnen zijn..? Of ben je daarvoor te gehecht aan Engeland? @Roeltje, wat een superlieve foto zeg! @Chicken, leuke foto! Welk zwembad is dat? @Panos, hebben jullie verder geen oppassen? Wel handig als je af en toe wat samen wilt ondernemen toch? Is toch het leukste om samen met je vriend te gaan. 2 tandjes al zeg, dat is vlot! Hier gaat alles helemaal goed. Abel heeft regelmatig last van krampjes, en dan moet je hem echt helpen om te poepen(rechtop houden, tegen beentjes duwen etc.) maar dan lukt het wel. Verder lacht de grote beer al! Het is geen toeval, zaterdag voor het eerst een lachje toen ik hem aankeek tijdens het douchen en daarna heeft hij het regelmatig gedaan. Boaz was ook zo vlot met lachen. Woensdag wegen op cb, ik ben érg benieuwd, heb zelf het idee dat hij al tegen de 6 kilo aanzit. Abel is trouwens echt een mama'skindje(en papa ook wel), gaat huilen als hij wakker door andere mensen wordt vastgehouden en is bij mij meteen stil. Boaz had dat helemaal niet, vind het stiekem best leuk haha. Ik ga even slapen.
Panos Wow Coldplay!! Kan de 17e niet.. Krijgen dan een aantal buren op visite voor Lenn zn verjaardag Veel plezier vandaag bij Najib! *ja, is jaloers* Spam Lieve spam allemaal! Meiden, wat is dit heerlijk! Bij het CB geweest *grmbl* en komen net thuis..'Moet Lenn nog even naar bedje?' Ja? Loopt naar de deur en wijst naar boven.. Leg hem neer, loop weer weg en maak ons bed even goed op (nog niet aan toe gekomen), wil weer even kijken, maar hij sliep al Geen gezeur, geen gemekker.. heeeerlijk! *voor zolang als het duurt* Nouja, Hij is goedgekeurd, maar wel met de boodschap dat hij meer moet eten.. Heerlijke discussie gehad dus (sorry kon het niet laten, ging echt nergens over) Hij weegt 11.8 kg en is 82.. Zijn groei buigt af zei ze.. maart voor het laatst geweest en is sindsdien maar een kilo aangekomen.. Nouja, 1,2 kilo Hij eet voldoende, ga hem dus zeker niet volproppen.. Hij is gezond, doet het goed, speelt goed, is vrolijk en gewoon een typische peuter.. Zijn eten blijft dus gewoon zoals het is: - ontbijt: 2 á 3 boterhammen + beker (volle) melk - tussen: fruit - Lunch: 2 á 3 boterhammen + beker water of thee, waar hij zin in heeft - tussen: fruit of koekje, hij mag kiezen, meestal is dat extra fruit - avond: aardappelen, groente, vlees, toetje tussendoor water, af en toe een fruitshoot of ranja, maar meestal vraagt hij om water.. Duss.....wanneer laten we hem wat extra's eten nouja, frustraties alom.. 'Hij praat niet veel he?' Uh nee, wel wat losse woordjes, maar dat was het ook.. Hij begrijpt wel alles, onthoud alles etc. 'We kijken het nog wel een jaartje aan.' WTF?! Kind is nog geen 2 Hij moest toch wel een flink aantal woorden kennen (kan ze wel aanwijzen uit het boekje.. huis, klok, kip, bus, auto etc.) en beginnen met zinnetjes vormen.. Uh, laat hem nog maar lekker zo brabbelen.. Praten komt vanzelf.. Maf mens.. Verder was alles goed
@Mroos: dat werk in eindhoven van peter is maar tot de 2e week van januari dus gelukkig tijdelijk. Neej ben nog helemaal verliefd op engeland Wat lief zo'n lachje en zo'n mama's jongetje, krampjes zijn wat minder maar gaan hopelijk snel weer weg @Roeltje: ik vind dat Lenn redelijk wat eet hoor! 2 a 3 boterhammen per keer is best veel. Vind Lenn een goede eter en persoonlijk ben ik van mening dat het qua groei wel los loopt hoor. Dat zal vast wel goed trekken net als het praten! Uiteindelijk praten ze allemaal alleen de ene is net iets sneller dan de ander. maak je niet druk, komt goed!
Aaaaah het hagelt hier! (En Lenn slaapt nog en mama hangt nog lekker op de bank en mama heeft lekker muziekje opgezet en de hond op schoot genomen.. oooooh heerlijk zo'n middagje) Dretjuh 'Nou dat zei ik dus ook.. Hij eet goed, af en toe een mindere dag of week, maar goed, welke peuter doet dat niet.. Zoals blokken bouwen vind hij helemaal niet leuk.. Hij kan het wel hoor, maar heeft liever dat ik het doe.. Hij gooit het dan wel weer om met een autootje. Dat vond ze ook raar.. Boekjes lezen en zingen is hij helemaal dol op.. Was tijdens het aankleden daar ook druk aan het zingen.. Zag een pop liggen.. Zegt 'baby!' en sjouwt met de pop de ruimte door.. Leuk toch.. Maar was toch meer voor meisjes.. Al met al vind ik het altijd heel raar om daar te zijn, maar ergens ook wel nodig..
@Roeltje...jeetje, ik vind dat Lenn hartstikke goed eet!! Milan eet 's ochtends 1 boterham met melk, middag 1 of 2, fruit en koekje tussendoor en 's avonds als het meezit twee happen. Toetje wil ie niet. Nou dan hou ik m'n hart vast als ik in januari weer moet....
Of wij hebben hier een stelletje zeikerds zitten echt hoor, heb nog maar 1 controle zonder commentaar gehad geloof.. er was altijd wel iets.. Verder qua ontwikkeling doet hij het hartstikke goed, dat compliment kon er nog wel vanaf haha..
Roeltje maar en kilo?? Is niet weinig hoor met deze leeftijd milan maar 400 gram in dezelfde tijd en die is ook nog eens 88cm!! Die is 12kg en 88cm nu! Qua lengte buigt lenn idd wel af als ik t zo hoor. Maar hij eet veel en veel meer dan Milan! Niks mis mee! Milan eet maar 1 en hooguit 2 broodjes per dag
Ik zie het probleem zelf ook niet.. Maar goed, we zijn er voor Lenn weer een jaar vanaf.. Lekker eten zoals hij nu doet, ik vind het prima.. Zo even bij hem kijken, volgens mij slaapt hij nog steeds
Vind ik ook hoor, zolang ze lekker in hun velletje zitten en lekker actief zijn is er echt niks aan de hand.
whahah sdotdeus Layla had ook een goeie vandaag, staat op mn facebook Even wachten tot mannetje thuiskomt, kids op bed leggen en dan ga ik ff naar mn nichtje toe. Zij zat in de zelfde roddelsituatie als ik in de fam en zij komt daardoor nergens meer. Dus kan mn ei kwijt en zij ook Dan optijd naar bed want om 3.45 uur gaat mn wekker! om 6.45 vertrekt mn vliegtuig vanuit Dusseldorf. Als ik vanaf eindhoven zou gaan koste het ons morgen ruim 400 ballen dus dat doen we maar niet :S Peter zit er ook ff helemaal doorheen, begint het sinds zaterdag op mij af te reageren dus beide ff blij rust te hebben. Denk alleen niet morgen veel online te zijn, heb genoeg te doen als ik thuis ben, daarnaast is mn moeder er en ist niet zo netjes om steeds achter die laptop te zitten. anyway.... een heeele goedenavond en tot spreeks x
Dretjuh Zijn jullie wel aan toe geloof ik, lekker naar huis Even rust Aapje ligt op bed, man is inmiddels thuis en gaat eten halen.. Als het goed is neemt hij een broodje frikandel mee Zo stom met het eten.. Ik aardappelen en wortels gekookt.. I.p.v. shoarma had ik het vlees voor vanavond al in de vriezer gedaan vanmiddag Handig dus.. Nouja, dan aardappelen en wortelen maar voor morgen en shoarma op een broodje vanavond.. Wil meneer niet hebben wijst naar de keuken en zegt: Die mama! Hij had 's middags een rauwe wortel gehad dus blijkbaar is dat blijven hangen.. Dus aardappelen en wortelen opgeschept en ja hoor, eet zo zn bord leeg Wil geen vette hap, wel het gezonde Vind mama erg!
@roel: hoezo buigt Lenn af? 82 cm en 11.8 kg is toch perfect! Maud is veel langer en weegt ongeveer hetzelfde....Lang en slank en niks mis mee hoor!!! Lenn is dus eerder 'dikker' dan te dun hoor hihi! @spammetje: fantastisch allemaal!! Jullie hebben mijn kerstmutsenspam vast al gezien, maar ik gooi 'm er toch nog ff in!