December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Maud eet trouwens:

's ochtends 1 snee + beker melk
    tussendoor fruit
    's middags 1 snee (soms niet eens) + halfje melk
    tussendoor drinken, soms koekje of fruit maar vaak ook niks...
    's avonds warm eten, half bordje....+ toetje
    voor het slapen nog wat melk of roosvicee

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames,
    Zo, het zit er weer op.... kado marathon is weer voorbij. Nu kijken waar ik alles moet laten. Kreeg vandaag van een collega ook nog twee tassenmet speelgoed. Die had even dr kast opgeruimd. Heb nog een paar dingen die ik gelijk wilde geven ingepakt en in de zak van sinterklaas van vanavond gestopt.
    Vond het vanavond erg leuk om de zak met kado's te zoeken met Amy... Ze kon maar niet geloven dat er NOG meer kado's waren..

Wat gaan we morgen als eerste doen? Spelen met klei, Playmais, verf, stiften etc etc? Hahaha

3. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Nou meiden
    lees nog steeds mee,rageer later....

Hier nog sterds enorm veel vocht en mijn beide ogen
    Zijn ontstoken iedereen die ik tegenkom schrikt
    S avonds zit ik uigeblust op de bank te zuchten en steunen....
    Met als gevolg dat ook mijn vriebd het wel welletjes
    Vind.gisteren had ik een goe de dag de vk kwam langs en
    Mijn bloeddruk was zo waar prima.....des ondanks moet ik
    Vandaag moet ik weer naar t ziekenh ui s.
    Ben benieuwd
    Ppppppfffftttttt

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

zwangerworden
    Spannend hoor.. Lijkt me vreselijk als je je zo voelt.. Wanneer willen ze je inleiden als dat nodig is? nog even meid..

Nacht
    Laten we het daar maar niet over hebben.. Ben blij dat man nu pas weg hoeft, kon ik nog een uur langer blijven liggen.. Hij nam Lenn mee naar beneden om kw over 6..

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Zo even tijd om hier me weer eens te melden. Tijsje is net met papa mee naar het KDV, vandaag een dagje met Jobje...en die slaapt nog!

Hier een beetje hectisch de laatste dagen, veel zieken om ons heen dus de jongens hebben ook constant wat. Na de ziekenhuisopname van Job kreeg hij vorige week weer koorts. Ze dachten een urineweginfectie, maar ik twijfelde over hoe ze de test gedaan hadden (het opvangzakje had ook in de poep gezeten). Maar goed, een week antibiotica en verder vervolg onderzoek voor de zekerheid. Ook ontdekte we een extra balletje in zijn balzakje. Ook hier wordt volgende week een echo van gemaakt. Dus volgende week met Job echo van nieren, blaas, balzakje en heupen, pffff. Nou en Tijs blijft verkouden en kreeg afgelopen weekend opeens ontstoken ogen. Nog nooit zulke dikke ogen gezien! Gelukkig gaat het met de druppels (wat een verschrikking is om te doen) al een heel stuk beter!

Nou dat is het voor hier wel een beetje...ga even terug lezen.

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lieve foto's zag ik voorbij komen!

Inderdaad niks van het CB aantrekken hoor Roeltje! Het komt allemaal van zelf wel! Soms geven ze een kindje niet eens de kans hoor (weten er hier alles van helaas...)Vind eigenlijk dat Lenn al veel eet, 2-3 boterhammen is hier op een dag... Bijna 36 weken zwanger, knap hoor!! Zo meteen moet je nog zitten wachten op jullie dametje

@Chicken succes met het verbouwen! Vervelend in combinatie met de hormonen, maar het komt vast goed.

Iedereen genoten van de sinterklaas, leuk hoor. Wij hebben het al wel bij de schoonfamilie gedaan maar nog niet bij mij thuis, dat is komende zondag pas

@Joyce bij jou wordt het nu ook spannend meid!!

Najib; leuk! Hier dus vergeten dat we kaarten hadden voor 17 november, echt zo balen!!!! Vertel maar niet hoe leuk het was :(

Ga zo kleintje maar wakker maken. Heeft gisteren om 10 uur gedronken en slaapt nu nog...

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Jeetje arme kleine Job. Wat een toestanden! Hoop dat jullie snel alle zh bezoekjes achter je kunnen laten.

Zwangerworden
    Wat rot dat je je zo beroerd voelt. Als je het zo zit af te wachten hoop ik voor je dat ze toch besluiten je in te leiden. Heel veelsucces!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zit nunog lekker op bed, maar hoor twee wakkere guppies. Laten wemaar lekker gaan ontbijten. Vandaag maar eens een dagje helemaal niets...

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    lekker een rustig dagje toch Collo?

Drinken er trouwens hier nog kindjes uit de fles...? Tijs drinkt eigenlijk zijn melk nog uit een fles met speen....Mag eigenlijk echt niet meer he...

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen..hier weer een klein teken van leven.
    Paar dagen niet veel online geweest en meegeschreven, het gaat hier allemaal niet zo heel erg lekker.
    Beau en Luca liggen beide te kampen te oorontstekingen, Luca heeft zelfs een dubbele!
    Luca was en bleef al een week af en aan het spugen, vreselijke diarree luiers en was totaal zichzelf niet en huilde heel veel.
    Op de opvang wisten ze er ook geen raad mee dus kon hem telkens weer in de loop van de ochtend na mijn werk weer ophalen.

Zelf ben ik vanaf donderdag al aan het werk, vandaag dag 6 en ben na vanavond 2 dagen vrij! Heerlijk, ik kijk er nu alweer naar uit.
    Het werken is echt super hoor maar ben weer ff te goed geweest om alle open diensten in te vullen. Ach ja, zo laat ik me wel even van m'n goede kant zien wat hopelijk bevorderlijk is voor een contract voor een jaar.
    Wat ik dus weer nodig heb voor de nieuwe hypotheek.

Ohw en zelf blijk ik een kaakholteontsteking te hebben, gut ik dacht dat ik door de grond ging van de pijn. Het begon als een soort van kiespijn aan 1 zijde (niet te harden!). En toen kreeg ik er hoofdpijn bij en wanneer ik ging bukken gonsde het in mijn hoofd..
    Met pcm is het aardig te doen maar weg is het nog niet, vandaag dag 4 met deze klachten dus ik kijk het nog heel even aan voordat ik me weer ga melden bij de HA.

Ik ga hier in huis weer verder, Luca is ontevreden en zal wel weer moe zijn en naar bed toe willen.

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Bij jullie ook al zo'n ziekenboeg Dees....pff het is wat he. Fijn dat een paar dagen kan bijkomen dan!

Even de broers spammen!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou behoorlijk happy, maar bij jullie is het ook ff schrikken zeg!
    Wat een onzekerheid kun je dan hebben. Hoe gaat het nu met job?
    Mooie foto van de beide heren.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeutje Dees.. Zit niet mee he zo:(

Happy
    Bij jullie ook een ziekenboeg dus.. Arme Tijs, ontstoken oogjes..
    Joh, een derde balletje.. Nooit geweten dat dat kon.. Succes!

Lekker geknutseld vanmorgen. Doen dit jaar geen boom.. Mij te druk allemaal.. Zeker met Lenn zn verjaardag, een bevalling etc. Wil nu een soort kerstboom maken van een strook behang.. Heb al een aantal kleine bomen en kleine kerstballen uitgeknipt en Lenn heeft ze ingekleurd.. Wil ze dan op de 'boom-van-behang' plakken en ophangen aan de kelderdeur.. Zo staat er toch een beetje een boom;)

Nu even kerstliedjes downloaden, Lenn even rustig spelen en straks broodje eten..

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    deze dus;)

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Derde balletje komt ook heel weinig voor (op internet las ik 100 medisch beschreven gevallen over de hele wereld....) We moeten de echo maar even afwachten wat het precies is.

Mooie vervanging voor een kerstboom hoor!!

@Dees, op zich gaat het goed met Job, hij is lekker vrolijk en een bezig mannetje...alleen vandaag weer verhoging (38,4), weet het ook niet meer hoor...:(

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Creatieve vervanging, leuk bedacht ook!
    Ik twijfel ook ontzettend om de boom op te zetten, de kerst decoraties komen hier denk ik donderdag tevoorschijn als ik wat tijd voor mezelf heb.

@Happy; 100 medische gevallen ja, wat vervelend zeg dat jullie dat moet treffen.
    Ik had er trouwens ook nog niet van gehoord.
    38.4 aiii dat is wel wat hoog weer. Geef je hem dan gelijk pcm supp?

@hier; Beau en Luca eten een boterham, gezellig met z'n 2 naast elkaar.
    Straks gaan ze naar bed en heb ik weer even de handen vrij voor de stapels was...dat gespuug en diarree zorg voor overvolle wasmanden.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ach jee, het blijft tobben daar bij jullie. Hoop dat jullie allemaal snel weer opknappen.

Happy
    Als Amy smorgens of savonds melk krijgt, krijgt ze van ons ook nog gewoon een fles hoor. Tis niet dagelijks, maar wat dan nog. Bij het CB begonnen ze bij 6 of 8 maanden al over drinken uit een beker? Zijn ze gek geworden, ik ben al blij als ze op die leeftijd uit een tuitbeker drinken. Geen zin om de hele dag te dweilen.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    Joh als Tijs dat lekker vindt uit een flesje is het goed toch.. Lenn drinkt bijv. alleen uit een tuitbeker of open beker met een rietje.. Geef het hem zonder rietje en je kan tig keer dweilen.. Was ook niet de bedoeling hoorde ik gisteren;) Niks van aantrekken, Tijs lekker een flesje laten drinken..

Dees
    Hier duik ik morgen de zolder op. Ben alleen bang dat het helemaal achterin de berging ligt en daar kan ik dus niet bij.. Man is waarschijnlijk laat vanavond dus dan ligt Lenn al op bed.. Hopelijk valt het mee, anders moet ik nog langer wachten:D

Lenn wilde niet in de kinderstoel met broodje eten, maar op de grote stoel.. Prima.. Bleef ook netjes zitten, viel me 100% mee :D
    'Wil Lenn naar bed? Even een uurtje slapen?'
    'Uhm...... Mama..... Ja......' :D
    En ja hoor, boven even gespeeld en gek gedaan en gezegd dat het nu tijd is om even te slapen.. Zonder morren gaat hij liggen.. Licht uit, deur dicht en weg.. 5 minuten later even gekeken en hij sliep al.. Knutselen is toch wel vermoeiend..

Stom he, dat de tv dat kan veroorzaken.. Hoe minder tv hij kijkt, hoe beter hij slaapt.. Nooit de link gelegd (jaja, dat weet iedereen, ik dus niet;)) Overdag nu alleen radio en geen tv meer.. Alleen onder het koken en 's morgens als ik het ontbijt klaar maak en de hond doe..

Straks even knutselen op die verrekte kerstboom.. Heb de rol behang gevonden, maar is niet zo heel veel meer, dus moet wel in één keer goed..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Snotter en snuitje melden zich ook even

@ happy; ach wat een narigheid kan me voorstellen dat jullie je zorgen hebben gemaakt. Job nu ook weer een hoge temperatuur, arm mannetje. Sterkte!

@ Dees; Jeetje het houdt bij jullie echt niet op met de zieke kindjes en nu zelf dus ook een akelige ontsteking. Misschien toch eens kijken of er een mogelijkheid is even echt rustig aan te doen en uit te zieken, zit er een kerstvakantie in het verschiet?

@ Collo; lekker dagje niets, genieten!

@ Roeltje; superidee! èn heel leuk voor Lenn, win-win :).

@ ziekenboeg; Maura knapt al weer aardig op, zoals altijd, lekker vlot. Twee dagen koorts gingen al snel over in verhoging dus we gaan de goede kant op. Geef haar trouwens niets, ze eet aardig en slaapt goed en ik kijk altijd even goed in haar ogen. Geef pcm als ze het nodig heeft, niet zo zeer voor de koorts. Lekker vertroetelen :).
    Bij mij is het mijn gebruikelijke 'recept', bijholteontsteking, vaste prik inmiddels. Uitzieken is het enige wat echt werkt dus dat hoop ik ook te kunnen doen deze keer.

@ pakjes; een hele berg 'troep' (klein prut van minder dan 2 euro). Het uitpakken was leuk maar sindsdien is ze alleen maar helemaal weg van het bruna-Nijntje de rest ligt alleen maar in de weg geloof ik :D.
    Al met al zijn we blij dat we sinterklaas bij/met mijn schoonouders hebben gevierd, eindscore positief dus ;).

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb hier de radio aanstaan.. Begin helemaal in de kerstsfeer te komen:D

Deel Deze Pagina