December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Fijn dat Maura opknapt.. Die kleintjes doen dat verrassend snel altijd:D Jij? ook al iets opgeknapt?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Over dat drinken uit en beker was hier ook een tip van het CB voor Luca...nou echt niet dat ik dat nu al zo ga doen.
    Ben idd al blij dat hij uit een fles en/of tuitbeker drinkt.

@Roeltje; Hier ligt dus ook veelal op zolder, alleen kan ik daar dus niet komen. J. komt daar alleen middels zo'n hoge keukentrap..niet handig maar we zijn het gewend.
    Straks in het nieuwe huis hebben we een ruime zolder waar ik ook zelf lekker kan rommelen.
    Doe jij ook maar voorzichtig trouwens, alweer bijna 36wkn!!

@RiTi; Ik heb eigenlijk net een maand 'vrij' gehad (zonder werk gezeten) dus eigenlijk zou dat al goed zijn geweest maar dat mocht niet baten. Nog geen vakantie in het vooruitzicht, ben nu erg voorzichtig geworden met de vakantieuren aanvragen...ben bang dat ik ze anders zo allemaal kwijt ben en straks weer een probleem heb. Nu maar even flink aan de bak om ook wat extra uren te draaien.
    Met kerst wel straks 2 dagen vrij ;)
    Jullie ook in een heerlijke ziekenboeg ja, vervelend...je hebt dus wel vaker last van die ontstekingen?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    He nu je het zegt:D wow, morgen 36 weken.. Nog maar een week en dan mag het officieel! *stuitert even hoor, besef is er nog niet geloof ik*
    Ik denk dat het al een stuk zal schelen als jullie verhuisd zijn, de boel van de laatste tijd achter jullie kunnen laten en de kindjes weer beter gaan.. Nu moddert het allemaal maar door, druk, veel te doen en te regelen..

Ja, ga nu echt aan die kerstboom beginnen.. heb er nog zin in ook :D

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wauw, 36 weken al, wat goed zeg!

@ Dees; heel logisch van je dagen en je uren. Balen het dat het dan zo loopt allemaal. Doelde ook een beetje op Beau en Luca, of er voor hun een soort uitziekvakantie of zoiets in zit binnenkort.
    Lastig hoor.
    Ja ik ben een vaste klant wb bijholte ontsteking, altijd al geweest, mijn moeder ook. Deels een bacteriekwestie, die holten zijn dus nooit (zelden) helemaal schoon en gezond wat ook komt door de vorm tov mijn neus (of zoiets).
    Heb ook al eens bij de tandarts gezeten omdat ik dacht dat het mijn kies was :).

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ik kan ook niet wachten hoor dat het voorjaar is, ik bedoel dan zullen we vast al een heel eind zijn. Tot nu staat de datum op 28 februari om te gaan verhuizen.
    Hoop maar zo dat de kinderen er geen hinder van ondervinden...we verblijven voor ongeveer een week bij schoonouders en kunnen dan rustig aan het huis nieuw inrichten etc.
    Succes met de kerstboom :D

@RiTi; Voor hun helaas ook niet iets in de trant van vakantie, komt mede doordat wij beide gewoon door blijven werken en eigenlijk om en om vrij zijn behalve met kerst..
    Nu je het zegt over denken dat het iets met je kiezen te maken zou hebben, dat dacht ik dus ook zaterdag...ik dacht verrek, ik ben net bij de tandarts geweest en nu krijg ik er ineens hinder van?!
    Bleek dus echt mijn kaakholte zijn want alle symptomen kloppen..nu er weer af zien te komen.

@hier; Beau wou net zijn eigen bed niet in, heeft eergisteren bij ons in bed gelegen 's Nachts omdat hij 2x uit zijn eigen bed was gevallen..
    pakte hij net zijn kussen en wou zo naar onze kamer lopen..koste me ff wat praten maar ondertussen is hij wel in zijn eigen bed gaan liggen.

En Luca dacht net dat hij zo los kon gaan lopen...hij stond zich vast te houden aan een stoel en wou er zo van weglopen...ging dus niet en hij denderde zo vooruit op zijn snuit :(
    Die heeft nog een hoop te leren

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    haha slimme Beau (oke niet leuk voor jou, maar wel slim van hem;))
    Das nog best snel, 28 februari.. Kids zijn heel flexibel joh.. Als jullie helemaal gesetteld zijn zijn ze vast zo gewend:)

Jeetje, had niemand even kunnen vragen waar ik aan begonnen ben? Wat een rotwerk om dat uit behang te knippen.. Eigenwijs spul:)
    Maar zier! Krult nog wat op aan de zijkanten, daar nog even iets op verzinnen.. (Toch maar op een houten plank lijmen denk ik)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; straks inderdaad ook nog genoeg tijd/dagen nodig voor het nieuwe huis. Fijn dat jullie bij je schoonouders terecht kunnen, zo geen dubbele lasten?

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ roeltje; leuk! kan me voorstellen dat het een k-klusje is maar wel een met resultaat!

engeltjes

Aangezien ik deze leuk vind, maar niet om te kopen ;). heb ik de tekening gevonden, dus kan ze nu ook erg gemakkelijk zelf maken, gewoon in het wit en ingekleurd door Maura :).
    Op een cupcake, in de vensterbank en als ze heel leuk zijn misschien wel in de boom :p.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha die had ik ook al gevonden, maar wil die vanavond eerst proberen zonder Lenn erbij.. Anders weet ik precies hoe het gaat, dan ben ik al het papier kwijt en vliegen de potloden door de kamer ;D

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Ik hoop het maar, ik denk zelf ook wel dat ze er goed aan zullen wennen hoor. Maar toch is het spannend zo iets nieuws.
    Je kan hem (die kerstboom) ook gelijk op de muur plakken ;)

@RiTi; Moet nog opzoeken hoeveel tijd/dagen je krijgt om te verhuizen.
    Dubbele lasten hebben we idd niet, maar is niet de reden dat we even een weekje elders verblijven. Is gewoon puur gemakzucht en zitten we niet met het hele gezin in de rommel :)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sinds vandaag staat trouwens ons huis op de site als "verkocht onder voorbehoud" :D
    Helemaal geweldig!!

Gisteren belde J. dat hij kaartjes van zijn baas had gekregen voor de Live shows van The Voice of Holland...moet ik helaas werken en kan geen dienst ruilen met collega's :(
    Baal er wel van dat dat dus aan onze neus voorbij gaat..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Aaaah dees das balen! Is zo leuk!!
    Haha, altijd leuk als het er dan toch echt staat he:)
    Mm, aan de muur plakken was ook mijn idee, maar man is daar niet zo blij mee:) Ben hem nog nodig de komende dagen i.v.m. de versieringen enzo dus hou het maar zo

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dees; niet in de rommel en gelijk oppas dus, dat is helemaal ideaal.
    jammer van de kaartjes, misschien om het goed te maken direct nu een ander avondje uit plannen/regelen?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whaaaaa daar ging een stukje slijmprop! (eet smakelijk;))

Verloor ik bij Lenn ook belachelijk vroeg en duurde nog even dus zegt niet zoveel haha..

Nu eerst de boom maar afmaken..

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Moest ook gelijk aan jou en wendy denken van vorig jaar dat jullie zijn geweest.
    Leek me zo gaaf om mee te maken!

@RiTi; Is het ook, dan maar ervan genieten toch dat het zo kan.
    Zouden we eigenlijk wel moeten doen, morgenavond maar eens in de groep gooien want ik ben er ook wel voor in.

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was ik ook weer. Vandaag mama dag en beide monsters slapen. Even rust dus :D

Najib gister was echt supergaaf!! Heb echt genoten. Sowieso vind ik het altijd fijn om weer even in het westen te zijn. Schoonmoeder heeft trouwens geen nierstenen (helaas zou ik willen zeggen...) en het wordt nu verder onderzocht. Aangezien ze veel pijn heeft en bloed plast denk ik dan meteen aan minder leuke dingen...

@happy: Wat lief dat Job al lacht! En wat slaapt ie goed door zeg! Heeeeerlijk! Jammer van dat extra balletje. Gaan ze daar iets aan doen? Of maakt het niks uit?

@dees: Wat zijn jullie al een tijd aan het kwakkelen!! Sluit me bij riti aan... Is er geen mogelijkheid om paar dagen naar de zon te vliegen? Daar knap je meestal enorm van op!

@riti: Wat een creabea engeltje. Goed idee!

@roeltje: Impressive hoor die kerstboom! Echt helemaal top! Wij gaan denk ik wel weer voor een echte. Als we tenminste toe komen aan het optuigen (was vorig jaar met 1 monster al heel gedoe...)

@cb: Ik zweer bij onze arts! Echt een super leuk mens. Van de rest trek ik me geen drol aan. We hebben nu eenmaal 2 reuzen kinderen. Btw, wij mochten de 2-jaars controle overslaan. Moet volgende week wel met uk2, dus miss dat ik uk1 dan ook even meet en weeg. Meer ter info. Verandert toch niks aan de situatie. Ja, ze is lang en ja ze is licht. Is ze al 2 jaar :p

@rest: Weet het ff niet meer. Das het nadeel van wel bijlezen op mn mobiel, maar niet meteen reageren....

17. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Kan je die tekening van dat engeltje mailen? Miss wel leuk om iets mee te doen voor uk1 haar afscheid op de babygroep. Alhoewel, dat is vrijdag al.. Hmmm... miss toch maar eens wat actie ondernemen...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Zijn de weeen al begonnen? ;)

@Panos; Ohw je bent naar Najib geweest, wat gaaf!!!
    Had ik maar een privevliegtuig die ik zelf kon besturen, dan vloog ik nu nog naar de zon :D
    Moeten denk ik toch eerst zelf onze weerstand opbouwen.

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Oh joh, hebben jullie dat niet dan...? Balen altijd dat die dingen die je eigenlijk nodig hebt even niet realistisch zijn.... Hopelijk knappen jullie snel op! Duurt al veel te lang!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    haha Nee hoor, geen weeën:D Verwacht er ook niet zo veel van eigenlijk;)

Panos
    Fijn dat het leuk was gisteren:) Mm, balen dat ze dus nog niet weten wat het is met je s.moeder.. Hopelijk komen ze er snel achter..

Lenn is inmiddels uit bed en heeft al weer gekleurd;) Vind mama niet erg hoor, ik kleur gezellig mee :D

Deel Deze Pagina