@Panos; wat heerlijk dat je zo genoten hebt! Lekker er even uit en in het stadse! schetsje engel Dit is de vereenvoudigde engel, net even op een A4 gedaan en deze is zo gepiept. Ben nog zoekende om hem wat 'stylisher' te krijgen zoals op het plaatje maar dit is een begin. @ roeltje; spannend! Maar dat komt omdat ik 5 uur na de slijmprop Maura in mijn handen had .
Fijn! man is twee weken vrij met kerst. Kunnen we weer een stap zetten met klussen . en elkaar in de haren vliegen Hier helaas ook geen weekje zon, zou wel lekker zijn. Wel veel leuke weekendjes weg in het verschiet, ook fijn.
@Panos; Nope, helaas Wel een hoop fantasie, dus ik teleporteer ons er wel heen. Brrr krijg gelijk zin in de zomervakantie. @Roeltje; Je kleurt er wat af zo! @hier; Beau ligt nog te slapen, luca is nog wakker want die wou net niet slapen....vandaag wisselen ze elkaar weer goed af lijkt wel. Daar gaat mijn uitstapje naar het winkelcentrum voor de boodschapjes/avondeten.
Riti haha hier duurde het nog een week of 3 Voel nog niks elk geval.. Was ook niet de hele slijmprop volgens mij.. Dat engeltje is al een stuk makkelijker.. Ga m ook even proberen.. was al wat aan klooien gegaan maar werd niks
hooooooooooooooi! Ik ben er ook weer even tussendoor! Vandaag hebben we kijkmiddag in ons 'oude' huis, omdat het verkocht word door de woningstichting, hebben ze maar 1 kijkmoment waarop dus iedereen tegelijk kan komen en dat is vandaag van 16.00 tot 18.00, dus jullie begrijpen wel wat ik de halve dag heb gedaan he! pffff, ben kapot! Kids zijn bij ouders, dus nu nog een uurtje rust @ziekenboeg dees: pfff, hopelijk gaat het snel weer beter met je ventjes, dan gaat het vast ook beter met de was @ziekenboeg Riti: fijn dat het bij jullie aan de beterende hand is houden zo! @ziekenboeg happy: Arme Jobje! Heel veel succes alvast gewenst voor alle onderzoekjes/echo's! Hopelijk niks naars! @job en Tijs spam: mooie mannen en wat lijken ze veel op elkaar qua ogen! Neusjes iets anders denk ik en de rest...tja, hetzelfde maar toch ook verschillend zeg maar! @Roeltje: Stuk slijmprop kwijt! MOOI! Als ik moet helpen zoeken dan roep je maar he! Prachtige kerstboom hebben jullie dit jaar hoor! Ik geef je groot gelijk! @collo: Hoe is het met jouw meiden? Vast alles in orde! Lizzy gaat ook al vlot richting verjaardag nummer 1 he! pfff, tijd vliegt! @hier: tja niet veel meer te melden
@Suus; Whahaha poetsmiep, je bent er maar druk mee Straks komt er niemand opdagen.. Nee het zal vast storm lopen bij het huis. Blijft die trampoline trouwens zitten?
nee zeker niet! Die gaat mee! Alleen komt ie in de nieuwe tuin niet terug...Te klein...helaas... Maar misschien dat hij bij mijn ouders wordt ingegraven Ennuh, wat beteft de opkomst...bij onze buren in april van dit jaar waren er geloof ik 52 inschrijvingen....dus het zal best wel druk worden! (blij dat ik er niet bij ben, want al dat gespuis in mijn huis, ik hou d'r helemaal niet van!)
@Suus; Ik wou al zeggen, die kun je vast wel elders nog gaan gebruiken. Je ouders hebben dus een flinke tuin? 52 inschrijvingen!! dat is veel! Zal vast wel loslopen dus
Whaha zit nu steeds te wachten op een krampje of pijntje Maar helaas.. het blijft uit Nouja, nog minimaal een week, dan vind ik het prima haha.. Eten staat al klaar, kan straks opgezet worden.. man is toch op tijd thuis (zegt ie tenminste) dus met wat mazzel kan hij de zolder nog even op..
ja, bij mijn ouders kan ie makkelijk! Maar ingraven daar heb ik niet zo heel veel trek meer in....Denk dat ik hem maar gewoon op poten zet dan...
@Suus; Ingraven staat wel mooier, maar is ook een pokkewerk denk ik ja. @Roeltje; schreeuw maar niet te hard, sta je straks te koken breekt de pleuris uit
Haha ach dan krijgt Lenn elk geval een gezonde maaltijd binnen.. Klein slaapkopje die Beau! Heerlijk toch.. Wil hij vanavond dan wel slapen? Suus Mijn ouders willen al 4 jaar de trampoline ingraven.. maar komt er steeds niet van.. (jaja, ze hebben er gewoon geen zin in, maar is idd pokkewerk dus)
@Roeltje; Nou ik hoop het wel, ik hoor hem nu wat brabbelen en gapen dus hij zal wel wakker zijn. Ik ben er dus weer vandoor
Ik: 'Schat, ik heb honger.' Man: 'Wil je chips?' Ik: 'Nee' (lach lief) Man: Oke, ik trek wat warms aan.. Ik ga al.. Heerlijk.. Broodje frikandel is onderweg
Waarom is mij een raadsel, maar als ik wat 'mankeer' heb ik geen enkele last van twijfel, wikken en wegen of perfectionisme. Hoe groter de kater, hoe groter de kans dat ik de trapleuning repareer of de dakgoot eens schoonmaak. Heb al eens met mijn linkerarm in het gips met rechts 'even' onze muur groen geverfd. Lekker boeiend . Zo heb ik dus vanmiddag met mijn koortskop samen met Maura haar snothoofd haar nieuwe peuterbed in elkaar geknutseld. (dom idee, viel flink tegen maar ik kon geen kant op met ene half bed) En nu ligt ze er in te slapen, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is .
RiTi Hahaha, hoe herkenbaar. En ik ga ook altijd schoonmaken als ik kwaad ben. Helaas een vrij goede relatie dus er wordt niet veel spontaan schoongemaakt... Ik kan ook echt om 23.00uur nog een appeltaart gaan bakken. Ook zoiets... Roeltje Leuke boom. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als hij af is. Hier toch maar een echte boom, wel stuk kleiner dan voorheen. Gaan hem zaterdag halen samen met de rest van Nederland.... Trouwens, we zijn donderdag vrij! Gaan we lekker dan al! Ben benieuwd of het toch nog gaat rommelen bij je... Joyce Hoe is het meid? Red je het nog een beetje?
Riti haha hoe verzin je het.. In jullie conditie een bed in elkaar bouwen spam? Collo Oja, die boom haha. zal zo even foto spammen.. Nog niet af, moet nog genoeg bij maar het begin is er.. Succes zaterdag Hier 2 heerlijke broodjes frikandel met satésaus gehad.. Mocht ik vanavond of vannacht gaan bevallen is het met een goed gevulde maag Hier nog geen gerommel trouwens.. Af en toe een krampje en een steekje, maar that's it.. Nog 2 uurtjes en dan 36 weken