Roeltje Kei leuk gedaan hoor! Mis alleen nog een beetje groen? Frikandellen met sateh? Hahaha...Klinkt als een goede bodem voor een bevalling.
lenn moet later dief worden, zo stil als de nacht nooit gemerkt dat hij bij ons is komen liggen.. hij word een half uur geledn ergens wakker van dus heb hem in zn eigen bed gelegd en is zonder problemen gaan slapen.. 2x gekeken en hij lag lekker wat te soezen.. inmiddels slaapt hij nu ik nog haha.. moest passen en had dorst, maar ja nu ben ik klaarwakker.
Goedemorgen! Suus mag weer werken....pffff....Ben nog in de slaapstand... Iedereen een fijne dag gewenst!
@roeltje super idee die kerstboom leuk hoor! Hier kwam kerel gisteren met de grootste maar ook mooiste boom thuis die we ooit hebben gehad hele woonkamer verbouwd maar hij staat prachtig..... Broodjr frikadel met sathe krijg er spontaan zin in nog nooit gehad. Ik neem wel eens een broodje kaassouffle met joppie saus. Schoonmaken gebeurd hier als er visite komt hihi dus hoe meer mensen over de vloer hoe netter het is.....als ik kwaad ben sneuveld er te veel tijdens het poetsen. Suus werkse....sta jij ook niet voor de klas? Hectische tijd ben blij dat ik verlof heb..
Ben gisteren in het ziekenhuis weeer goed gekeurd mijn bd was ineens goed alleennog wat eiwit in urine. Moet do weer heen. Denk zelf niet dat ik een zwangerschapsvergifteging heb,maar die groeiecho kind is enorm! En het feit dat ik vanaf 35 weken al niet meer helemaal lekker in mijn,vel zit zorgen ervoor dat ik me toch wat onrustig begin te voelen..... Gelukkig komt mijn vk op de thee en kunnnen we het even over hebben want dit is ook niks zo....
zwangerworden Goed nieuws van je bloeddruk Hopelijk kunnen ze toch iets voor je betekenen want dit nog 1.5 week is ook niks natuurlijk.. Poeh heb heerlijk geslapen. paar keer wakker nog, maar hij bleef netjes op zijn kamertje en in zijn eigen bedje.. Dus dan wil ik wel een paar keer heen lopen Om half 6 kwam hij bij ons, helemaal wakker en klaar om de dag te beginnen Man is inmiddels de deur uit, Lenn is aangekleed, ik ben gedouched.. Nog even paar minuten rustig en dan Lenn naar het KDV brengen.. Vandaag maar dagje niks denk ik
En natuurlijk niet te vergeten.. MITCHELL gefeliciteerd met je tweede verjaardag!! Een heeeeele fijne dag gewenst!
Ligt iedereen nog te maffen ofzo? Vanmorgen kamer gestofzuigd, was 1 gedraaid en opgehangen.. was 2 zit er nu in en kan daarna zo door de droger in.. Keuken is weer aan kant.. Dus ik ga maar verder Wii-en
Joehoe! Ik kom ook even aanwaaien. Net naar cb geweest, voor lengtes en gewichten zie handtekening. Boaz is helemaal goedgekeurd, praatte prima, kon goed blokken bouwen en puzzelen, en de bal gooien. Zijn neus aanwijzen had hij geen zin in haha (maar hij kan het wel..). Hoeft pas over een jaar weer. Met Abel zijn we sinds 2 dagen een nieuwe strijd begonnen; slapen in zijn wiegje ipv wandelwagenbak. Dat betekent korte slaapjes en dus voor ons veel werk en gebroken nachten, maar dat is maar even niet anders. Morgen komt de pacco inbakerdoek binnen, bij Boaz ook heel veel baat bij gehad(maar had ze weer verkocht), dus ik ben benieuwd! Verder hier alles lekker. De dagen dat ze beiden thuis zijn en ik alleen ben(wo, do, vrij) zijn wel druk maar ook wel echt dubbel genieten. Nu even een momentje voor mezelf, met tosti op de bank met laptop.
Goedemiddag ladies Brrrr wat is het koud!! Vanmorgen al bij tijds vertrokken naar het winkelcentrum voor wat boodschapjes..net voor de buien aan schijnbaar. Ben blij nu weer thuis te zijn. @Zwangerworden; lang zal het niet meer duren meid, nog ff volhouden en wellicht bespreken ze donderdag wel hoe nu verder. @Roeltje; wat lief zeg van lenn dat hij bij jullie in bed kruipt 's Nachts. De boom is leuk geworden @Suus; Hoiiii @Chicken; Hoe is het met Milan en kleine spruit?
Moet nog iets off topics met jullie delen... Vlak na mijn verlof was ik ff niet zo heppie bij de lampenfabriek en toen heb ik een gefrustreerde bui wat sollicitaties de deur uitgedaan. Inmiddels is alles gezakt en wil ik eigenlijk niet weg (al maak ik me wel zorgen over de werksfeer en de reorganisatie). Maar je raadt het al... Mag dus op gesprek morgen. Is enorme carriere stap en snap totaal niet waarom ik gekozen ben (zie de match niet zo met mijn cv...). En nu twijfel ik dus... Is op zich een hele gave en stoere leidinggevende functie met ook een beleidsaspect, maar de timing is niet echt top. 2 Kleintjes en die wil ik eigenlijk nu prio geven en niet mijn carriere... Lastig lastig. Zit me nu half half voor te bereiden, maar voel dat ik niet gemotiveerd ben ervoor te gaan. Maar aan de andere kant ben ik ook niet het type om zo'n kans (want dat is het echt!) te laten liggen...