December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    oei, das een lastige.. Ik zou denk ik toch op gesprek gaan.. Je MOET niks natuurlijk.. Je kan altijd besluiten om het niet aan te nemen, mocht het gesprek goed gaan..

Dees
    Fijn, boodschappen weer binnen:) Nog plannen voor de rest van de dag?

Mroos
    Goed gegroeid allebei dus:) Dat is een inbakerdoek die je binnen krijgt? Ben daar niet zo in thuis haha..

*Yummy yummy, Johnny Depp wordt met de minuut lekkerder :D*

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Ik weet dat ik gewoon op gesprek moet gaan (is toch pas 1e ronde), alleen heb geen zin... Maar goed, ga me zo even oppeppen

@dees: Ben nog niet buiten geweest (werk weer eens thuis....), maar zie het wel waaien en hagelen... ZIjn de kids weer beetje beter?

@mroos: WIj hebben uk2 ook na een week of 6 gereset (zo noem ik dat). Slapen werd een steeds bewerkelijker iets (wiegen, rijden met de reiswieg en pinken). Heb toen een paar rustige dagen gekozen voor de interventie en deze consequent ingevoerd. Moet zeggen dat ik binnen 1 dag al verbetering merkte! Ben meneer toen consequent in bed gaan leggen in puckababy met speen en met doekje over zijn ogen. Daarna iedere 5 minuten terug om kort te troosten. Dit gaf eigenlijk al na 2 keer troosten resultaat en meneer slaapt sindsdien probleemloos in zijn eigen bed! Laten huilen (ook niet gecontroleeerd) is niet meer nodig. Succes, hopelijk heb je snel resultaat bij Abel! Blijf het trouwens een erg mooie naam vinden!!

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Aii die had je dus niet aan zien komen, je kan er natuurlijk altijd heen gaan en je toch voorbereiden.
    Misschien ben je na het gesprek wel om (positief/negatief) en maakt dat voor je besluit wat makkelijker.

@Roeltje; Verder geen plannen, lekker binnen wat keuvelen en administratie (nu) bijwerken.

@Mroos; Vanuit praktisch oogpunt dat Abel over gaat in het wiegje?
    Hij groeit goed zeg, maar hij heeft natuurlijk ook een goede start gehad qua gewicht :D
    Inbakerdoeken geen ervaring mee, slaapt hij onrustig?

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Beide kids lijken idd ineens weer genezen ;)
    Luca zijn oren druppel ik nu 3x per dag, lijkt echt goed te gaan want hij eet en drinkt weer goed en slaapt ook goed. Hij heeft sinds die laatste nacht niet meer gespuugd.
    Beau is ook weer vrolijk en lijkt minder last te hebben van zijn oren.
    Nu ik weer wat opknappen...de pijn is alleen nog onder controle met ibu..:(

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoihoi!
    hier ff weer een teken van leven ;)
    ben beetje chaotisch dus lukt niet om hier te verschijnen.. maar goed..
    heb soms het idee dat het rommelt en soms wat draaierig, misselijk, rugpijn, slecht slapen etc
    en dat terwijl ik me vorigr week nog kiplekker voelde!
    vanmiddag naar de verloskundige, dus ben benieuwd wat ze zegt..
    hoop ergens ook dat het niet lang meer duurt, aangezien lianne der verjaardag langzaam dichterbij komt..
    maar aan andere kant zou ik nog wel een fotoboekje willen afmaken ofzo ;) hehe.. beetje dubbel dus ;)

voor alle jarigen: gefeliciteerd!!!
    verder ga ik nu weer ff stoppen.. sorry dat ik nu ff niet bij lees maar ga nu snel weer ff tukken voor lianne wakker word..
    die vond de sint geweldig maar is nu duidelijk ff aan het herstellen van alle drukte... en dus afentoe beetje dwars... vandaag lekker rustig aan verder :)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Hey meid daar ben je weer, doe jij het maar rustig aan. Ik ben zo onwijs benieuwd wanneer je gaat bevallen, zal wat zijn zeg als je op de uitgerekende datum bevalt :D
    Succes zo straks bij de VK.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hooooi

@ panos; lastig lastig, wat je zelf al zegt, toch gaan. maar goed, daarmee hou je de twijfel ook in stand. Als je nog niet zeker weet dat je het niet wilt dan moet je zeker gaan. Succes!

@ hier; Maura schrok vannacht wakker van de hagel en was daardoor ook veel te vroeg wakker (door de tweede hoosbui). Dus gáaaap voor ons. Ze heeft heerlijk in haar nieuwe bed geslapen, nu ook weer :).
    Onszelf vanmorgen naar de gym gesleept door de regen maar het was wel weer heel leuk toen we er waren.

8. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, ik zou me als ik jou was wel gewoon héél goed voorbereiden voor het gesprek, en dan daar het resultaat van afwachten en daarna alsnog beslissen. Betekent het dat je veel meer moet gaan werken? Of valt dat wel mee?

Goed gevonden woord, resetten, dat is het een beetje ja. Ik werd er ook gek van dat hij maar in de wandelwagen sliep die dan hier, dan daar stond, waar je ook mee naar buiten gaat, waar je rondjes mee gaat lopen als het slapen niet lukt etc.
    Vandaar dus ook de keuze om vanaf gisternacht alleen nog maar de wieg te gebruiken.
    Ik moet zeggen dat het vandaag al een stuk beter gaat ja, hij is er al 2 keer binnen 10 minuten in in slaap gevallen.
    Vanaf morgen dus met de inbakerdoek om te zorgen dat hij tussen 2 slaapcyclussen niet wakker wordt(wat nu wel regelmatig het geval is, dan doe ik weer 10 minuten moeite om hem weer verder te laten slapen..).
    Blij om te horen dat het bij jou zo goed werkte Panos! Ik heb hier ook goede hoop:).

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @sollicitatie: zit me braaf voor te bereiden (das dan weer het voordeel van thuis werken (evil me!)). Moet zeggen dat ik steeds enthousiaster wordt over de organisatie en de functie. Lastig lastig nog steeds. Functie is in principe 36 uur (overheid) en volgens de website is 4*9 meestal ook mogelijk....Ik zou het liefst 4*8 werken trouwens. Al werk ik nu trouwens maar 24 uur dankzij ouderschapsverlof. Helaas mag ouderschapsverlof pas als je 1 jaar in dienst bent. Helemaal jammer omdat ik nu zie dat je dan 50% betaald krijgt (nu dus onbetaald....). Dadelijk maar eens de kledingkast induiken (ook altijd belangrijk, maar niet leuk na 2 zwangerschappen...). Passen mn nette broeken nog wel??

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @mroos: Hopelijk snapt Abel het snel! Ik vond resetten ook wel toepasselijk. Zo voelt het ook.... Je kan echt een verkeerd slaappatroon ontwikkelen bij een baby (en dat gaat snel!), maar gelukkig zijn ze ook snel weer bij te sturen. Of te resetten :D. Zo noem ik het trouwens ook als uk1 weer bij mn schoonouders is geweest. Dan moet ze ook atlijd even gereset worden.....

@dees: Wat fijn!! Hopelijk voor lang deze keer!

@joyce: RUstig aan, maak je ons vooral niet druk... WIj wachten geduldig op jullie monstertje... Geniet nog even van de rust!

@riti: Fijn dat Maura zo goed geslapen heeft in dr nieuwe bedje!! Alleen beetje jammer van het weer...

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een storm zeg, Maura vindt het maar niks die wind om het huis :(.

Man was op de fiets vandaag, dat heeft hij ook geweten (13 km).
    gelukkig heeft het mijn MPkopers er niet van weerhouden weer eea op te halen, ben bijna alles al kwijt :).

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Storm
    heeeeerlijk!! Behalve de kerstboom op het plein bij mn werk heeft het niet overleefd.. Was zelfs in het nieuws van half 8 op rtl4 :$ Tjonge..

Pijntjes, krampjes, dingetjes.. Word er een beetje moedeloos van. Lenn is lief gaan slapen.. Kon zelfs naar beneden lopen terwijl hij nog wakker was:$ Wow..

Oja.. Vanmiddag man van Vitens hier gehad.. Zou de hoofdkraan en wat leidingen vervangen.. Prima.. Komt man net uit de kelder, dat de hele kelder vol staat met water:x Lekkage.. Gelukkig zelf aan kunnen draaien, maar wel foto's gemaakt en storingsdienst gebeld.. morgenvroeg moeten we een klacht indienen.. Op die manier gaan ze kijken naar de schade.. Heb spullen weg kunnen gooien:x Kan gebeuren natuurlijk, maar is wel even balen.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hou ook wel van storm, als je lekker vrijwillig naar buiten kan.

Roeltje, nou dat is toch ook lomp zeg, veel weg moeten gooien of is het te overzien?

14. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @joyce: hoe ver ben je nu? en wat is je uitgerekende datum? Is dat precies gelijk met Lianne's verjaardag dan???

@panos: ik zeg ook, gewoon gaan en maar zien! succes morgen!!!

@all hoooooooooooooooi!
    :D:D:D

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goodevening!!!

Druk druk druk.....nog maar 3 weken werken!!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; nou ja zeg, goed dat je een klacht indiend!

@hier; beau ziek..:(
    Tijdens het avondeten begon hij ineens te spugen, ook niet een klein beetje...brrrr
    Ik zat met alleen de kinderen te eten (J. Was weer eens te laat) en had ineens mijn handen vol!! Ik zat luca eten te geven dus die heeft even alleen beneden gezeten toen ik Beau in bad had gezet.
    Bah zeg, ik ben dat gespuug wel ff zat nu zeg :(
    Ik hoop maar dat we de nacht een beetje rustig doorkomen en het spugen bij Beau een eenmalige actie was.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Oops..dubbel post

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ahh Dees...het houdt ook niet op bij jullie he! Beterschap hoor!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwanger worden
    Grappig dat dat toch zo kan verschillen. Ik heb met mijn laatste zwangerschap maar 2 keer hoge bloeddruk gemeten, waarvan 1 bij de VK en 1 in het zh, maar mij lieten ze niet meer gaan vanwege de eiwit in mijn urine. Ben blij dat jij wel weer weg mocht maar hoop dat ze toch in aktie gaan komen.

Mitchell
    Van harte met je verjaardag!

Panos
    Lastig hoor... Heb vandaag zelf mijn beoordelingsgesprek gehad en laten we het er maar op houden dat dit niet mijn beste half jaar is geweest... Gelukkig nog wel gewoon goed beoordeeld, maar er wordt komend jaar toch wel iets meer van mij verwacht.
    Ik denk wel dat dat goed gaat komen want begin weer een beetje er bovenop te krabbelen qua motivatie.
    Ik zou in ieder geval op gesprek gaan, schop jezelf maar onder je kont. Wie weet...
    Jee, 36 uur. Dat moet je ook maar net willen/kunnen. Ik zou er echt de energie niet voor hebben.

Storm
    Amy vindt het helemaal niks. Huilen buiten....ahhh, sneu.

Dees
    Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen meid. Ik zou gewoon gaan emigreren naar een warm land....arme jullie...

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Thanx ladies...ik kan wel janken nu!
    Bij elk hoestje van Beau schrik ik op en hoop ik maar dat hij niet hoeft te spugen.
    Ga bijna een fobie ontwikkelen :(
    Die onrust buitenzit me ook niet lekker.

Deel Deze Pagina