Riti Oooh das idd flink *** Nee op die manier schiet het beter worden niet echt op he.. Het kwakkelt ook allemaal maar door.. Ik ken echt niemand die momenteel snel weer beter is.. paar weken terug met dat virus was het binnen 2 dagen weer zo goed als weg, maar nu blijft het maar hangen lijkt het wel.. buurmeisjes zijn ook al weken niet helemaal fit.. Ook niet echt ziek, maar ook niet echt lekker.. Man en ik zijn inmiddels een week verkouden.. Blegh.. Elmo Haaaaii!! Ik ga maar eens de was ophangen.. Morgen de laatste dingen voor de baby in huis halen.. Ik wist zeker dat ik ledikantlakens had gekocht.. Niet dus: Voor het wiegje (die we niet hebben) Die kan dus mooi in de kinderwagen, maar moet natuurlijk wel voor het bedje hebben.. Is al wel opgemaakt zodat Lenn eraan kan wennen (staat bij hem op de kamer) maar is met een lakentje en dekentje van Lenn.. groen, blauw en grijs dus op een roze hoeslaken en roze spuugdoek Moltons heb ik niet goed gehaald.. Kan allemaal terug dus.. Gaat lekker hier de laatste weken
lig je net lekker, staat meneer gras voor de deur... Nou ja. Hoop datie snel klaar is dan ga ik dan in bad en doe slaap poging 2. Lukt me trouwens best aardig hoor om regelmatig te slapen. Dinsdag dik 2uur? Toch fijn dat Lianne nog gewoon naar de opvang gaat en ook nog 'n middagdutje heeft
hallo! even snel, heel suf, maar wie heeft nog leuke kado ideetjes voor verjaardag en kerst voor Sara?
He Doortje, - Haba, een spel vanaf 2 of 3 jaar. - SES knutselspul, zoals een leren knippen setje, vingerverf of klei - Een memory-achtig iets - Mooi prentenboek (bijv de gele ballon) - Grote houten kralen om mee te rijgen (van die hele grote) - Puzzel (je hebt ook leuke van 2 stukken, wat hoort bij wat thema en activiteit) - Theeserviesje Je kan wel zien dat Maura haar verjaardag achter de rug heeft, hoef alleen maar om me heen te kijken .
Doortje Tja hier komen we niet veel verder dan een keukentje.. De rest van de visite haalt houten pannetjes en lepels etc. voor extra erbij.. En ik verwacht wat auto's en treinen, maar ja daar heb je weinig aan voor een meisje Even wat veranderingen aangebracht in de woonkamer.. Man kan vanavond de kelder even in om twee grote bloempotten naar boven te halen.. Ben alleen bang dat ze de verhuizing niet hebben overleefd.. Zag al dat er een stukje miste boven aan de rand.. Verf ik wel zwart, valt het ook niet op.. Nog even niks en dan via de C1000 Lenn ophalen Man is op tijd terug voor het eten als het goed is dus dat scheelt ook weer.. Nog steeds pijntjes en krampjes sinds gisteravond dus vind het ook wel weer prima zo..
Nou meiden even snel tussendoor Super consult gehad in ziekenhuis bij binnenkomst een veel te hoge bloed Druk en ik was net zo.n ballon vis..... Gyn vhad gelijk door dat ik me niet goed voelde. Met een catheter urine eruit gehaald waar geen eiwitten in zaten gelukkig. Toen uitwendig en inwendig onderzoek en gestript. Ik ben iig inleidbaar. Na alle onderzoeken weer bd en die was inmiddels goed....dus toch beetje wittejassen hypertensie Op eigen vezoek wachten we het weekend af en kijken ma weer als ik ingeleid wil worden mag dat....tot die tijd lekker onder veantwoordelijkheid van de vk. het is nu precies zoals ik t zelf wil voel me hier goed bij, ga nu ook even lekker in bad. Hoop dat t strippen iets doet. Bedankt voor al jullie lieve reacties.
@ zwangerworden; wat goed, fijn dat ze het zo goed hebben opgepakt. Duim voor je dat het strippen de boel lekker op gang helpt. @ Roeltje; nu je het zegt, vind zo'n houten treinrondje ook wel erg leuk voor Maura (en anders voor haar vader)
zwangerworden Fijn dat ze iets hebben kunnen doen.. Misschien is dit net dat ene zetje die nog nodig is Spannend.. Riti Ja treintjes zijn volgens mij altijd wel een succes.. Al maak ik Lenn blijer met Thomas de Trein dan een gewone trein haha.. Maar goed, ik heb gezien hoe duur die Thomastreinen zijn en dat doen we maar niet.. Is me iets te duur aangezien hij ook al een keukentje krijgt.. \ Lenn ligt op bed.. WAKKER!! kon zo weglopen Man hoeft alleen morgenvroeg maar te werken en is 's middags lekker vrij.. Dus dan even boodschappen doen en de stad in.. ALtijd leuk
Roeltje Kadotip: Niet duur en wel Thomas de Trein, een adventkalender. Die heeft Lizzy ook gehad van de Sint en vooral Amy was er weg van. Verder heeft Amy vandaag een setje wantjes gehad. Moest van de week zo huilen omdat ze zulke koude handen had (hagelbui). Ze was er helemaal blij mee en heeft er de hele avond mee lopen spelen. Daarna boven op haar kamer alle knuffels uit de mand gehaald en in haar bed gelegd, waarbij ze hard riep: "Gezellig!" Zo grappig... Zwangerworden Inleidbaar? Iedereen is inleidbaar. Ook als je nog potdicht zit wil dat niks zeggen over hoe snel een ingeleide bevalling gaat zijn. Maar gelukkig doe ze er bij jou niet moeilijk over. Ik denk toch echt dat je niet te lang meer moet afwachten. Je lichaam geeft zulke verschillen aan, in combinatie met het feit dat je je niet prettig voelt...
@ Collo; hihi die Amy , is ook wel heel knus. Die hagelbuien waren erg he voor peuterhandjes, hier ook een "mamaha, kouhoud!" voorop de fiets woensdag (zonder wantjes). Maura heeft een hekel aan die dingen dus misschien kan Amy haar even uitleggen hoe het zit. *zit ondertussen een complete chocoladeletter weg te werken *
@collo ow misschien dan de vliezen kunnen breken? Het was iig gunstig....bedankt voor je tip en zal Zeker op mijn lijf letten wil zo graag spontaan Beginnen met bevallen haha.maar er zijn grenzen
Zwangerworden Misschien was het voor het strippen? Daar moet je geloof ik wel een beetje "klaar" voor zijn. Maar soms zeggen ze in het zh ook nog wel eens dat ze niet willen gaan inleiden omdat alles nog zo dicht zit. Snap heel goed dat je graag wilt dat het spontaan begint, maar probeer er niet teveel aan te hangen. Ik zou ook heel graag een keer spontaan willen bevallen, maar kan me er wel bij neerleggen als ik toch weer ingeleid zou moeten worden. Heb er ook geen slechte ervaring mee, dus dat scheelt. Maar houd jij je lijf maar goed in de gaten en als er iets is dat je niet vertrouwd, meteen de vk bellen. Geen risico's nemen. Verder geen gerommel nav het strippen? Heet bad heeft niet geholpen?
Wow, wat regent het hier! Niet normaal! Het zwiept echt tegen de ramen. Hoop maar dat de meiden blijven slapen...
Zo, ben weer wat mens.. Man man wat heb ik beroerd geslapen.. Lenn heeft heerlijk geslapen.. Wel wakker geweest, maar had echt geen energie om hem terug naar bed te brengen dus die heeft heerlijk bij ons geslapen.. Zit nu al 3 nachten met harde buiken.. Oke, nu heeft sex natuurlijk ook niet geholpen Maar poeh dit is nog erger dan Lenn zn slapeloze nachten Gelukkig is man eind van de ochtend weer thuis, kan ik gelijk met Lenn nog even slapen voor we de stad in gaan.. Zo eerst maar eens aankleden..
Goedemorgen, vanuit bed. @Zwangerworden, fijn dat je zo tevreden bent, hopelijk doet het strippen wat! Bij mij begon de 2e bevalling 12 uur na het strippen. Anders zou ik net als colloquium toch ook kiezen voor inleiding.. ik geloof niet dat een kindje altijd aangeeft wanneer het er klaar voor is.. sterkte iig nog even. @joyce, voor Jou wordt het ook spannend nu! Zo leuk. Bij mij heeft het ook weeen gerommeld, heel irritant. @riti, van genoten? Hier gaatje ook nooit in delen op hoor haha. @collo, ah wat lief met de Knuffel haha. Boaz speelt ook steeds meer met Knuffel in fantasiespel, erg leuk. Boaz is ziek, heeft koorts, dat is erg lang geleden. Gijs voelt zich ook ziek dus ik vrees t ergste. Abel is sinds et eerste ingevoerde slaapje gister om 7 uur alleen maar wakker geworden voor voedingen(zo om de 3 uur). Groot succes dus!
Goedemorgen hier nog niks.... Zijn gisterenavond om 22 uur nog gaan wandelen in de storm en regen!! Gewoon om beetje beweging te krijgen vaak hoor je dat t helpt.... Nou goed verder dus geen gerommel. We wachten maandag nov even af en gaan dan naar t ziekenhuis. Ben gewoon erg bang dat zo n infuus alles te snel gaat en weeenstorm enz. Roeltje goed dat je nog even gaat slapen zo. Ik vind het altijd moeilijk slapen overdag en word vaak sjaggi wakker.maar tis soms heel goed voor je lijf. @riti jier was het gisteren een pakje muskrtkransen ze hebben denk ik 5 min in de boom gehangen.....hihi
Goedemorgen Vannacht een nachtje bij Beau in bed doorgebracht, wederom uit bed gevallen En hij wou niet meer alleen slapen. Ben erbij gekropen om er eigenlijk wat later weer uit te sluipen wanneer hij sliep maar ben zelf ook in slaap gevallen tot 7.22..oops Kids zijn nu weer op de opvang, ik ben thuis..moet vanmiddag+vanavond werken. @Zwangerworden; In principe zou je nog kunnen beginnen, volgens mij kon je binnen 24u nog wat zien veranderen. Ik hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren, anders wordt je dus maandag ingeleid? @Collo; Hihi, wat gezellig van Amy @Mroos; hmmm klinkt niet leuk die zieke mannen Sterkte en beterschap gewenst. Wat goed van Abel, hij kan het wel. @RiTi; Hier ook gisteravond begonnen aan een chocoladeletter, wat lekker was dat zeg.
FLAPPIE - Youp van 't Hek - Kerstvideo - YouTube Dees haha gebeurd hier ook regelmatig.. 'ik ga wel EVEN bij hem liggen.' Komt man na 1.5 uur boven, lig ik gezellig mee te slapen
Ohw ja Flappie Hahaha herkenbaar dus ook, leuk om zo ook eens herkenbare dingen bij anderen te lezen.