December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ collo: thanks, je stelt me gerust dat het iig normaal is bij 2 jarigen.. :) vind ik fijn..
    ik zei ook al tegen mannetje, moeten proberen dit incident te vergeten en nu gewoon te hopen dat het over gaat.. al hebben we beiden hetzelfde: als ze naar een kindje gaat, zitten we niet relaxt..
    en zijn we nu natuurlijk benieuwd naar hoe het met de baby gaat.
    maar goed, hopelijk is de fase snel voorbij!

@hoogzwanger en seks: moet zeggen dat ik bij deze baby er vaker zin in had na de 5 maanden dan bij lianne, hahaha.. gek he?
    maar goed, bij lianne was het het laatste zetje ;) denk ik ;) dus vandaar ;)

@ tv: stom he? wij volgen nu alleen nog tvoh, maar ja, nu mannetjeop kookcursus is word het opgenomen, dus ff avondje geen tv.. lekker gebadderd en iets anders gekeken en nu hier nog ff prutsen en naar bed
    vind het echt waardeloos.. bijna alle programma's/ series zijn afgelopen terwijl nu de winter begint en ze vergeten vervanging!

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Kan me wel voorstellen dat het heel erg vervelend is, dat je niet fijn zit als Lianne lekker met een ander kindje aan het spelen is.
    Heb ook TVOH opgenomen, man is voetbal aan het kijken... Ben ondertussen nog harder op MP kleertjes aan het kopen dan verkopen....domme ik...

TV
    Dacht dat Greys Anatomy weer begonnen was, maar was deze week ineens niet meer? Ferdy en ik zaten al helemaal klaar. Is zo ongeveer het enige programma dat we beiden echt leuk vinden.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ voetbal: gelukkig houden we er beiden nietvan... maar goed, mp afstruinen is ook leuk ;) hihi

ik ga maar eens ff de boel beneden afsluiten en ik denk richting mijn bedje... ben benieuwd wat de volle maan brengt, maar ik gok op niks nada noppes...

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Greys doet aan een soort winterstop-achtig-iets :(:x

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat een rotweer zeg, met die onverwachte buien steeds. Maura is er helemaal bang van en die slaapt onder de gebogen kap van het huis dus dat tikt lekker hard zo boven haar hoofd.

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Tv nee idd niks leuks hebben sinds vandaag wel tv extra van ziggo dus uitzending gemist en allerlei series en films wel lekker....

Mijn kerel wil niet sexsen..sinds die dokter gisteren het hoofdje heeft aangeraakt

@collo ben compleet in de war geloof ik. Bij de bevalling van mijn dochter hebben ze me gegeled en gestript en toen kwam het vanzelf op gang.

Nu ben im gestript omdat mijn,bmm al verweekt was en er al ontsluiting was.
    Het strippen heeft tot nu toe niks uitgehaald....maar denk je dan dat ze me maandag nog willen gellen? Bmm is toch al week? Volgens mij is vliezen breken volgende stap toch?
    Nou goed bedankt voor t meedenken....ga maandag vragen of ze me doorverwijzen zal dan di ochtend wel aan de beurt zijn?....

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwangerworden
    Als je al 3 cm ontsluiting hebt zullen ze je vliezen wel willen breken idd. Als het nog niet helemaal is verweekt en verstreken zullen ze ws gel proberen.
    Zou het gewoon allemaal op tafel gooien maandag. Zeggen waar je bang voor bent, dan zullen ze daar toch wel een beetje rekening mee houden? Of je uitleggen waarom eea noodzakelijk is.
    Ach, je hebt nog 2 nachtjes om spontaan te beginnen. Dat zou toch het allermooist zijn...

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Laatste ïk-wil-heb van mij:
    Petit Louie jurkjes voor AMy....zo leuk. Em jurkjes van Tomdu.
    Merk wel dat de kleertjes ook op Mp per maat duurder worden.

Verder kreeg ik vandaag bericht van de balasting. Gaan volgend jaar 200 euro per maand meer betalen aan kinderopvang. Poehee...dat samen met de stijgende zorgkosten....niet grappig.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ zwangerworden; ik hoop dat het snel op gang mag komen, en anders maandag aktie in het zh, het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

@ Collo; ja he, valt mij ook steeds weer op. Voor iets bijzonders vind ik het geen punt, maar ook voor 'er bij' loopt het ook zo gemakkelijk op. Dan kan je bijna net zo goed op zoek naar iets bijzonders :D.

@ hier; vandaag en morgen voorlopig de meest droge dagen. Even waarnemen en zo maar gelijk naar buiten. Ze wil erg graag naar de kinderboerderij, dus vooruit. Theedoek mee voor de speeltuin brrrrrr

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Vreselijke nacht, dus nu vreselijk humeur, dus hou het kort..

Hoogzwanger en seks
    Tja, geen pobleem:)

Riti
    Veel plezier op de kinderboerderij!

Straks met de nieuwe auto naar de garage.. rammelt iets en we willen de auto voor de zekerheid even na laten kijken.. Dan via de stad terug, ben gisteren van alles voor onszelf vergeten:(

Tot vanmiddag (of later, als m'n humeur nog hetzelfde is:))

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!! Drukke dag, Morgen zo'n 30 man voor Milans verjaardag....:$:$:$:$

We hebben de grote stadsdierentuin van duplo gekocht....benieuwd hoe hij het vindt!

Nou tot laters en fijne dag allemaal!

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; het is een mooie dag, je humeur komt vast helemaal goed!

@ Chicken; gáaaf! Wij hebben hem ook, zó leuk!!!

@ peuters; ZUCHT! Ze wil geen wanten aan, ze wil ab-so-luut geen wanten aan. Nu wil ze wel meer niet en dat is jammer want ze heeft niet zo veel te willen, maar wanten zijn volledig kansloos.
    Ze wil wel de vingerhandschoentjes aan (héel handig grmpf). maar die redden het niet voor op de fiets en dan nog spelen en wandelen.
    Erg koude handen en dat geeft ze niet aan, pas als het zeer doet gaat ze piepen, en niet om haar vingers maar dat ze naar huis wil.
    Z'on mooie zonnige ochtend en na een half uurtje kinderboerderij konden we weer terug.
    En mijn stoere blije kind is ook weg en heeft plaatsgemaakt voor een hittepititterig peutermeisje, durft niet met de regenlaarsjes door de modder, bang voor de wind, bang voor water, bang voor de varkens.
    *hetiseenfase-hetiseenfase*

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Was ik weer even snel... Ik verwacht uk2 ieder moment voor een fles (slaapt alweer 3,5 uur) dus waarschijnlijk stop ik dadelijk halverwege een zin ofzo haha...

Hier alles goed. Ben helaas niet door naar de 2e ronde van de sollicitatie. Toch wel jammer, want was erg enthousiast geworden toen ik eenmaal aan het voorbereiden was geslagen...

Verder druk bezig voor morgen (dan vieren we het feestje van uk1). Wilde dus morgen de speelkamer af hebben (is uiteraard niet gelukt, maar de kamer is wel leeg gelukkig). Ons kado (keukentje) staat dus in de speelkamer. Ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden. Heb er echt zin in! Verder dadelijk nog zwemmen met uk1 en dat vriendje van de creche. Mn vriend en uk2 blijven thuis. Kan hij mooi verder met de voorbereidingen voor morgen :p. Dan ook nog een feestje vanavond van vrienden. Er komt voor het eerst een 14jarig oppas meisje (dochter van vrienden). Toch wel erg spannend hoor! Over uk1 maak ik me niet zo;n zorgen, die slaapt wel. Alleen uk2 is nog zo klein en moet nog een flesje.. We willen het niet te laat maken, maar dan nog... Spannend dus.

@dees, chicken en alle andere die hun feestje vieren: Heel veel plezier!! Wij vieren het morgen (wel klein).

@riti: Hier ook zo'n muts....

@joyce: Snap je zorgen, maar denk echt dat jullie het super goed aanpakken! Hopelijk waait deze fase snel weer voorbij!!

@roeltje, joyce, zwangerworden: Hoe gaat het met alle hoogzwangeren? Niet stiekem aan het bevallen?

Weet trouwens iemand de huidige oppastarieven? Geen idee wat we dr moeten betalen....

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Zie in mn banner dat uk2 gewoon alweer bijna 5 maanden is!! Wat gaat het toch snel...

Uk1 heeft trouwens het uitslapen ontdekt! Heeeeerlijk! Was ze voorheen altijd rond half 8 wakker, tegenwoordig is het wel een uur later. Nu uk2 nog... Uk2 slaapt nog steeds niet stabiel door. Goede nachten wisselt hij af met nachten dat we regelmatig een speen moeten geven. Moet zeggen dat dat er nu 5 maanden wel inhakt... Wil zo graag een lange ononderbroken nachtrust... Zeker met werken en de drukke dagen is het best pittig.

Zijn er trouwens stiekem alweer nieuwe zwangeren...?

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    En nog een nabrander (laatste): Uk2 zit in maat 80 :$!! Volgende week weer naar het cb, ben benieuwd. Gok 75cm en 9 kilo (of ietsjes minder)

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    na 2 uur slapen, kwam lenn met 39.3 uit bed.. dat in combinatie met blaffende hoest ga ik maandag naar de huisarts.. is al de zoveelste keer in paar weken tijd.. hoewel hij voor het slapen geen koorts had verklaart het wel een hoop van vanmorgen..
    arm schaapje

17. mroos

mroos Niet meer actief

@Riti of een andere taartenbakker, mag ik álstjeblieft een recept met goede verhoudingen voor biscuitmix voor het zelf maken van een taart. Vandaag mn tweede poging(met het basisrecept van de leukste taarten) en weer mislukt. het rijst helemaal niet..

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    goedemiddag!!
    of nou ja, laat goed maar zitten..
    inmiddels gaat het weer maar goed..

was gister echt onrustig, kwam niet in slaap, etc.. 0030 ongeveer was mannetje thuis, f naar beneden, terug omhoog, begon lianne te huilen en hoesten, getroost, naar bed..
    kon weer niet in slaap komen.. man had last van trekkende benen en hoorde van alles (dacht eerst lianne, later dacht ik storm.. hoorde auto wegrijden en dacht och buurman is laat op pad, maar later snap je wat ik heb gehoord).. rond 2:30 ook pijn in buik dat ik dacht zou het begonnen zijn? maar goed.. rond 4 in slaap gevallen denk ik... en heerlijk uitgeslapen tot 8 want toen was lianne pas wakker :)
    lekker rustig naar beneden, lianne en papa stonden ff te dansen op trijntje (volgens lianne k3 maar goed, detail).. en toen ontbeten..
    mannetje vroeg: ben jij al in die la geweesT?
    uh nee..
    oh.. waarom staat dieopen dan? in de keuken ook 3 dieopen stonden.....
    weet niet waarom maar ik keek naar buiten en jawel... auto weg!!
    ze hebben dus ingebroken, zijn vervolgens op zoek gegaan naar de autosleutel, hebben min autosleutel en de huissleutels laten liggen, hebbn briefgeld uit mijn portemonnee gehaald.. de videocamera (Stond klaar op de kast) hebben ze ook meegenomen en zijn met de auto vertrokken......
    wat een k zooi zeg!!!!
    politie gebeld, lianne was hartstikke vrolijk en raakte natuurlijk ook over der toeren, net als wij.. pfff
    inmiddels de goederen lijst ingevuld, boodschappen gedaan, en een vervangende auto gekregen gelukkig van de lease maatschappij... pff..
    pfff... echt niet grappig!!! video camera wilden we meenemen naar ziekenhuis.. gelukkig hadden we deze week alles ge-backupt enzo.. maar toch..

@ roeltje: jij ook last dus van de laatste loodjes...?

@ riti: oh jeej... ook de nee maar toch wel maar toch niet fase... pff.. sterkte!

@ panos: thanks :) en nee nog niet aant bevallen..
    www.zoekoppas.nl ?

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Jee zeg wat heftig! En vreselijk.... Bah... Kan er zo kwaad om worden...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    joyce
    jeetje dat meen je! gelukkig hebben ze jullie met rust gelaten.. hopelijk worden ze snel gepakt..
    ja de laatste loodjes vallen me dit keer zwaar.. gerommel overdag vind ik niet erg, maar gerommel s nachts breekt nu behoorlijkop..

aapje voelt steeds warmer aan.. hij ligt nu op de bank te slapen, maar temp hem daarna even.. anders bel ik de hap voor advies omdat hij steeds meer begint te hoesten..

Deel Deze Pagina