Jocye wat verschrikkelijk voor jullie heb ook een keer een inbraak meegemaakt toen ik thuis was heb me er nog lang rot over gevoeld.... Wel super dat jullie vanalles gelijk hebben kunnen regelen...hadden jullie wel alles goed op slot? Veel sterkte.. Hier nog niks....
@ joyce; Nee, wat verschrikkelijk rot zeg, bah! Word er ook boos van, allemachtig -piep- @ hier; hele gezellige middag gehad met lieve vrienden en dwarse peuter . Nu lekker koken. We hebben al veel te lang een bijzondere wijn liggen, speciaal naar gezocht in Italie op vakantie 3 jaar geleden. Besloten dat er geen betere gelegenheid is dan een 'normale' mooie dag zoals vandaag en lekker van genieten. Dennis' zijn redenatie was dat ik "straks" weer zwanger ben en dat hij dan zo weer een jaar ligt te liggen dus geen tijd te verliezen . En nu maar hopen dat hij gelijk krijgt (en dat zeg ik anders nóoit).
zwangerworden he wat balen.. nog even.. riti geniet van je wijntje duimen dat Dennis idd gelijk heeft lenn heeft het welgeteld een kwartier uitgehouden in bed. ligt nu weer op de bank.. het is dat zijn ogen open zijn, maar daar is alles mee gezegd.. zit totaal geen leven in..
@ zwangerworden; he wat balen dat het niet begonnen is @ Roeltje; ach, Lenn echt ziekjes dus , hopelijk lekker slapen straks en snel weer over.
we waren ook behoorlijk over de flos ja.. moet ook zeggen dat we bepaalde dingen pas later ineens bedachten... bijvoorbeeld de videocamera... en er lag een lege portemonne op tafel, dieis weg... maar mijn volle is er nog..zooo vaag ben wel beetje bang dat ze terug komen voor de rest (ze weten nu dat de andere autosleutels ook in die la lagen.. dat ern een full hd tv staat etc.. @ zwangerworden: nope, maar schijnt niet uit te maken... we hebben braaksporen.. we wilden de vluchtroute zo kort mogelijk houden stel dat wij zoudenmoeten vertrekken richting het ziekenhuis... dusvandaar.. maar nu zit er een sleutel op de deur en gaatie gewoon dicht/ op slot.. zelfs als we naar boven gaan.. heb ook het idee datze bewust hebben gewacht enzo.. dat vind ik ook vervelend.. ben wel blij met de buren trouwens.. die boden al meteen auto envideocamera aan mochten we naar ziekenhuis moeten of wat ook, mochten alles vragen, niks te gek nee kon altijd no gezegd worden.. en schoonouders hebben hun videocamera gebracht, moet uk morgen geboren worden en hun niet oppassen hebben we iig de camera.. niet zo'n geweldige kwaliteit, maar beter dan niks iig.. @ roeltje: hier ook moeite met laatste loodjes.. dus herkenbaar.... komt goed nog ff hoe gaat het met lenn? @ zwangerworden:balen meis.. al in heet bad geweest?? trappen gelopen?? @ hier: tja, beetje rare dag vandaag.. paar keer traantjes gelaten... maar goed, na de middag waren we weer beetje bij de flos gelukkig.. dus lekker van lianne genoten.. helaas maar 10 min kunnen rusten.. maar goed.. nu rustig avondje voor de boeg. verder, tja, soms harde buik, soms beetje kramp, soms last van rug, soms wat slijm... dus.. tja... kan van alles zijn...
joyce brr lijkt me doodeng.. het idee dat er vreemden in je huis geweest zijn.. om 21.20 moeten we bjj de hap zijn.. ze vond het verontrustend genoeg en wil hem zo niet de nacht in laten gaan
JOyce Volgens mij zijn ze tegenwoordig niet meer zo happig op TV's. Laptops dan weer wel, TV's is teveel gesjouw. De dief van tegenwoordig is lui... Gewoon de boel goed op slot/op de knip doen snachts. Hoop dat je een beetje slaapt. Hier twee jaar geleden ook ingebroken. Erg naar allemaal. Verder Ga eens bevallen jullie! Hahaha...vanavond weer niks leuks op tv namelijk. Hier Heb ik vandaag een nieuwe jas gekocht. Ben er zoooo blij mee. Gooi de oude gewoon eens op MP, kijken wat de gek ervoor geeft. Hier2 Vandaag is echt niet Ferdy zijn dat. Eerst laat ie bijna Amy van de trap vallen.... Hij had haar nog met 1 hand vast aan haar armpje (in de andere had hij Lizzy). Poehee, ging dus net goed. Niet lang daarna gooit Lizzy een mok (gelukkig niet meer zo hete) thee omver. Ik schrok me kapot! Gelijk dat kind onder de kraan gezet, maar toen ze niet begon te huilen bleek dat de thee dus al redelijk was afgekoeld en ze geen pijn had. Nu afgesproken dat we geen thee of koffie meer op de salontafel zetten voorlopig. Lizzy is zo snel... Dus allemaal gelukjes bij ongelukjes hier. Verder nog.. ...hoe kan ik mijn katten nou het beste uit de kerstboom houden?
Nou, we zijn weer thuis.. Meneer had praatjes daar Terwijl er thuis geen leven in zat.. Hangen, miepen, huilen, niet fit.. Koorts is flink gezakt.. Ben stomweg vergeten te vragen wat zijn temp was.. Lekker handig.. 1.5 uur geleden had hij ruim 39.. Wel rectaal gemeten en de hap doet het in zn oor, dus volgens mij zit daar sowieso verschil in.. Flink virus.. Kwestie van uitzieken.. evt. hoestdrank, maar daar trapt hij niet in, die weigert hij pertinent.. Hij ligt inmiddels op bed.. Kijken wat vannacht gaat doen, hij hoest flink en wordt daar ook wakker van.. We zullen zien.. Collo Katten vastbinden is geen optie he? Nee even serieus.. Geen idee eigenlijk.. Zo'n boom is ook rete interessant natuurlijk..
Roeltje Fijn dat er verder niks spannends met Lenn aan de hand is. Beterschap met je ventje. Hoop dat hij een beetje slaapt vannacht. We zien morgenochtend wel wat er over is van de kerstboom. Morgen maar eens crea met de kids denk ik... Even een dagje niks...
roeltje vervelend zeg hoop dathij zich snelbeter voelt. Hier heeft mijn dochtertje sinds vanmorgen eenonstoken oog. Ik zelf ben er net van af..... Ga morgen vk bellen bener echt klaar mee loop al rondjes s avonds en probeer t echt op te wekken maar alles nog rustig. Ow en hier enorm veel zin in een wijntje of lekker biertje maarjamet bv erbij zalt nog wel evenduren
@ zwangerworden; oh nee, nog helemaal niks dus. Goed dat je morgen de vlos belt, het is wel genoeg geweest nu. @ Collo; hihi die link?!? Ai poezen uit de kerstboom, lastig. Die van ons is er bang voor tegenwoordig, en boos, ze blaast er naar. Al staat hij nog buiten, morgen naar binnen en Dennis doet de lampjes (jeeee). Dan gaat hij naar het voetballen en kan ik gaan hangen (wat er nog is ).
Ik had gewoon donderdag in het zh na t strippen een afspraak moeten maken vooor t inleiden. Ik schrok zo dat ik onder behandeling van de vk wou blijven en zei dat ik me daar maandag wel zou melden,maar had moeten zeggen als t er ma ochtend nog niet is kom ik naar t ziekenhuis. Snappen jullie het nog? Ow vind mezelf zo n oen.
record! lenn is net wakker! man is nu met m ontbijten.. hij kwam vannacht bij ons liggen.. mama au, verdrietig bekkie erbij.. heb m ook niet weer gehoord haha.. denk alleen dat man vergeet om m te tempen haha.. eindelijk zelf ook goed geslapen.. aangezien mpan beneden is met aapje en de baby is wonderlijk genoeg rustig, slaap ik nog even verder
Zucht... Zwangerworden Heel natuurlijke reactie om niet in het zh te willen blijven. Ideaal gezien gebeurt alles thuis. Maar dan wel snel! haha Succes vandaag. Ging je de vk nog bellen? Roeltje Beterschap met Lenn