Collo Hier vanmorgen ook met snel reageren.. Hoppa, alles weg zwangerworden Logisch dat je bij de vk wil blijven.. Nog even meid.. Nou Lenn ligt lekker te slapen.. 38,7 had ie half uurtje geleden.. Is wel vrij vrolijk, speelt weer.. Eet en drinkt redelijk dus stukken beter dan gisteren gelukkig..
euh ik weet niet waar het mis ging vanmorgen, maar de huidige status: -kerstboom; halfvol met lampjes, overal naalden, midden in de kamer want het snoer is te kort en er zijn ook geen lampjes meer voor de andere helft. Doos met kerstversiering zijn we even kwijt . - keuken; nog een flinke bende van gisteren met veel afwas en tot overmaat van ramp is er een champagneflute tot gruis gesneuveld boven in de volle schone vaatwasser dus dat is niet echt safe allemaal. -badkamer; vol koud bad met speeltjes en overal zeiknat aangezien Maura panisch werd van de wasmachine en bedacht zelf uit bad te klimmen en viel (viel mee) - was; staat nog vol water stil omdat madam nu slaapt en dus sinds deze week het geluid eng vindt. -Maura; nog heel en gelukkig niet meer bang voor de kerstboom, lekker naar bed met ongewassen haar - echtgenoot; Tja, sorry van de zooi maar ik moet nu echt naar het voetballen, doehoei! uh...dat ik koekjes wou gaan versieren in haar slaapje is denk ik niet het meest handige plan . Allemachtig, dat het van rustig, netjes, schoon en ontspannen zo anders kan lopen in een paar uurtjes zeg.
Riti Oei dat klinkt minder.. Vaatwasser goed nakijken hoor of echt al het glas weg is.. Hopelijk is de fase dat alles eng is snel over.. Lijkt me heel lastig.. Lenn ligt wederom op bed.. Had vanmorgen toch geen zin om te gaan slapen, die was vrolijk aan het spelen geslagen.. Broodje nauwelijk aangeraakt, maar toch paar happen.. Nu ligt hij weer op bed, geen idee of hij echt gaat slapen, maar hij wilde graag in bed liggen We klooien wat aan vandaag.. man is even boot winterklaar aan het maken bij mijn ouders, ik zit op de bank met een boek.. Sowieso een rustig dagje want Lenn wil het liefst zijn eigen gang gaan en komt af en toe met een blokje aanlopen, maar wil het liefst alles alleen doen vandaag.. Hangt daarentegen wel lekker bij ons op schoot zo tussendoor en komt kusjes geven.. Mama mag zich dus nergens mee bemoeien haha..
@ Roeltje; lekker rustig bij jullie . Lief dat Lenn zo zijn gang gaat, vooral fijn dat hij niet zo heel beroerd meer is. Heb wat ik zag aan glas er uit gehaald overal en hem opnieuw aangezet, dat dunne glas kan zo klein nog ergens op zitten, dat moeten we niet hebben. En dat bange van Maura, we vermijden nu bijvoorbeeld wel het centrifugeren als ze op bed ligt maar verder gaat alles wel gewoon door. Alles duurt alleen heel veel langer want dan kunnen we haar er rustig bij betrekken en kan ze een beetje wennen en merken dat het niet eng is. Kat zat ook al te blazen naar de boom, lekker stel hier .
Haha hopen dat het morgen beter gaat dus Tja, je moet ook niet hebben dat ze er bang voor blijft idd.. Maar wel lastig.. maar goed, tiseenfase zeggen ze toch? Ben allang blij dat hij wat actiever is.. Dat hij niet/weinig eet vind ik het probleem niet, dat haalt het vreetzakje wel weer in.. Heb nu wicky met water aangelengd en dat drinkt hij gelukkig wel nu.. Ach, hij is altijd zo actief met van alles en nog wat, wil veel samen spelen etc. maar merk nu echt dat hij zich wat terug trekt in zijn eigen wereldje.. Heeft na zijn broodje wel een kleine tien minuten bij mn man op schoot gehangen en ondertussen met een autootje aan het spelen geweest.. Wil lekker veel knuffelen, maar samen spelen even niet.. KPN heeft een foutje gemaakt waar ik heeeel blij mee ben.. Ik had in Mei 2011 een wijziging gedaan in mn abonnement van de telefoon.. En dan zou er een nieuw jaarcontract in gaan.. Prima, geen probleem.. Ook netjes een brief van gekregen.. Mei 2012 zou die aflopen en dan Maart 2012 kon ik verlengen/vernieuwen incl. nieuw toestel.. Prima toch.. Kreeg ik paar weken terug ineens een brief dat mijn contract in Februari 2012 afloopt.. Ik gebeld en ja hoor.. Klopt.. Afgelopen vrijdag nog een keer gebeld (kijken of het echt klopte) en ja hoor, ook Februari 2012. Heb er maar niks over gezegd.. Morgenmiddag naar de stad, kan vanaf morgen mn abo verlengen Doe er een Samsung Galxy S2 bij en mijn huidige telefoon verkoop ik.. Is net een paar maanden oud..De verzekering betaalde dus ga er alleen maar op vooruit
Nou, kerstboom in acceptabele staat op een betere plek gezet. Heb ook nog wat gevonden om er in te hangen, morgen koekjes er in en even wat ballen kopen. Stofzuiger er langs gehaald, afwas draait en het lijkt weer enigszins opgeruimd (lang leve de stapeltechniek ). Bedacht dat we een simpel preisoepje eten met restjes quiche van gisteren. Bad zie ik niet dus is er niet en de koffie pruttelt, krantje ligt op me te wachten...toch even een rustig zondag-momentje .
RiTi Hahaha...wat kan het snel allemaal mis lopen dan he? Net als je er even geen zin in hebt. Gelukkig is het meeste alweer opgelost. Quiche heb ik ook wel zin in, jammergenoeg vandaag rauwe-andijvie-stamppot beloofd aan mijn man. Ook wel lekker trouwens... Verder Zometeen eens kijken of we nog ergens een klein uitstapje heen kunnen maken om een frisse neus te halen en voor de rest lekker keutelen. Heb net alle kleertjes uitgezicht die ik wil gaan verkopen (oh my!) Dar ga ik nog wel even mee bezig zijn. Roeltjes Geniet van Lenn vandaag. Kusjes en knuffels zijn zo fijn! Miujn aanbod staat trouwens nog steeds, als er kleertjes oid tussen mijn advertenties op MP zitten die je aanspreken, dan laat het maar weten.
@ Collo; andijvie is ook heel lekker! Frisse neus zou hier ook welkom zijn al ben ik even inspiratieloos. jij maakt trouwens hele mooie MP advertenties, goede foto's, leuke beschrijvingen, helemaal top. Loopt het een beetje?
Ben er klaar mee kind ziek, moet morgen naar vk maar ook eigenlijk naar huisarts en kan niet allebei en man lijkt wel op andere plneet te wonen heb weer de hele middag op bed gelegen maar wil zo graag even eruit.....voel mekloten en dan moet t echte werk nog beginnen Zouden jullie je laten inleiden met een ziek kind thuis? Vraag me af of een ontstoken oog niet gevaarlijk is voor de baby? Einde klaag sorry......
zwangerworden Oei das een lastige.. Ik zou nu zeggen: Niet doen.. Vanuitgaande dat de bevalling prima verloopt en je of thuis bevalt of snel naar huis heb je kans dat uk 1 uk 2 aansteekt.. Maar goed, ik heb makkelijk praten vanaf hier Doe wat jullie het beste lijkt en bespreek het morgen met de vk.. Collo Jummie, stamppot andijvie.. Hoe is het met de katten vs. kerstboom? Lemi haaaai!!! ooooh ik zou jou nog bellen!! Zodra Lenn beter is kom ik langs!! Lenn ligt inmiddels op bed.. Wederom 39,3.. Wel erg vrolijk en speelt een boel.. Man is bij zn oom en tante koffie aan het drinken en ik nestel me op de bank met een boek en een kop thee heerlijk..
Zwangerworden Heel veel baby's lopen juist in het zh ontstoken oogjes op. Is lastig, maar niet gevaarlijk. Gewoon heel goed handen wassen. Verder man even terughalen naar jouw planeet, desnoods met brute kracht. Nu draait de wereld even om jou en niemand anders. Morgen in het zh aansturen op een inleiding en dan wel zsm als je je echt zo rot voelt. Voer desnoods een dramastuk op... Positief punt: Bijna weer een dag voorbij... RiTi Het wisselt. Deze week weer redelijk wat verkocht gelukkig. Is maar goed ook, want heb alweer wat leuke jurkjes voor Amy gekocht...oei! Moet echt even gaan zoeken waar we komend jaar 200 euro op kunnen gaan bezuinigen per maand. Klote regering...en ik maar SP stemmen... Roeltje Kerstboom staat nog. Katten lijken niet geinteresseerd meer? Duimen dat het zo blijft. Stamppot was idd ook lekker. Nu een hele dikke buik... Lemi Druk he, 2 kinderen? hihi Komt wel weer goed hoor. Je vindt straks vast weer meer tijd om ons te komen bezoeken. Alles goed met je mannen?
Hoiii dames! Ff geen tijd gehad, gisteren de verjaardag van beau gevierd. Was een geslaagd feestje, Beau is vreselijk verwend met lego Duplo...en hij is er helemaal dol op..wij ook trouwens Hij heeft volgens mij wel 6 dozen geopend en het bleef maar komen De avond verliep wat onrustig, eerst begon Luca te spoken en toen werd Beau ook nog eens wakker dus echt geslapen hebben we niet helaas...vandaag dus een rustig dagje gehad en veel met Lego Duplo gespeeld. @Joyce; Jeetje zeg, daar schrik ik van! Hier blijken de inbraken ook flink te zijn toegenomen, enig idee hoe ze zijn binnen gekomen? @Zwangerworden; hopelijk dient uk2 zich snel aan! En anders gaan ze je morgen inleiden?
Dees Goed te lezen dat Beau zo is verwend. Vind het wel altijd moeilijk om Duplo te vragen want het is wel vrij prijzig spul en het meeste hebben we al qua kleine setjes. Ach, hier inmiddels ook genoeg verzameld omdat wij het zelf zo leuk vinden. Ga denk ik de hele verzameling Megablocks ook maar weg doen. Amy heeft er niet heel veel mee gedaan en Lizzy gaat volgens mij meteen door naar de Duplo. Die zit nu al in de bakken Duplo te grasduinen. Dat schept ook weer een beetje ruimte hier. Verder besloten een heleboel van mijn kerstspullen weg te doen want ik heb 8 dozen vol zooi. Plastic kerstkransen, guirlandes met lampjes, figuren met lampjes...daaahaaag... rommel.... Volgens mij heb ik last van een hele vroege voorjaarsopruiming of ik lijk wel zwanger (neehee, ben het echt nog niet)
Ik vond Duplo ook wel 'lastig' om te vragen vanwege de prijs idd en de vele soorten. Bij de uitnodigingen had ik een cadeaulijstje gemaakt online met allerlei verschillende onderdelen om te vragen en verschillende prijzen. Vorige week zag ik dat een aantal dingen al waren weg gestreept, erg leuk en handig. Beau had nog helemaal geen duplo en heeft nu al een leuke set bij elkaar (Paardenstal, baby dierentuin, zware graafmachine, vierwielige motor, dieren verzorgen en nog 1 ding die ik ff kwijt ben ) Daarnaast ook nog wat leuke boeken gekregen en klei. @Collo; Megablocks had ik toevallig eergisteren net naar boven verhuisd, werd ook niks meer mee gedaan hier. Zwanger? echt niet? Hoe vind Amy haar keuken?
Collo Niet zwanger? Echt niet? 100% zeker? Dees Wij zitten met Duplo dus hetzelfde.. Vind het nogal duur, dus man en ik hebben besloten om dat niet te vragen en het zelf in delen verspreid te kopen.. Zo langzaamaan moet alles wel vervangen worden, veel dingen worden niet meer gebruikt.. Zoals dus megablocks.. Gaat hier ook naar zolder na zijn verjaardag..Eerst maar eens afwachten wat hij krijgt..
Moet wel zeggen dat je ook goed rond moet kijken waar je het beste de Duplo kan kopen, soms heeft ook de KV leuke aanbiedingen liggen! Mijn ouders hadden bijv. online ergens ook leuke setjes gehaald, waren we stukken goedkoper uit en zo konden ze nog een klein setje erbij doen. Verder vond ik het ook wel moeilijk om dingen te vragen, voor de rest was het voornamelijk knutsel spullen.
haha denk dat ik Lenn blijer maak met knutselspul dan met Lego Duplo momenteel 2 weken terug bij de KV idd een aanbieding geweest.. Maar nog hoor.. 5 blokjes en 2 autootjes voor 15 euro