December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ja klopt, zat ook net even te neuzen wat hij nu heeft gekregen en wat er verder nog leuk is (ivm kerst), man man wat een prijzen voor een paar blokjes en bijv. 1 poppetje of diertje!!

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; klinkt als een heerlijke verjaardag die Beau heeft gehad, leuk!

Duplo loopt heel erg uiteen met prijzen. Fijn als je een beetje tijd hebt, vaak online ook veel mogelijk, om wat uit te zoeken.
    Heb (relatief) goedkoop de grote stadsdierentuin gekocht en een basisdoos (huis, boom, raam, bloem en mannetjes zoiets).
    Heel erg blij mee, blijer dan Maura denk ik :).

@ kinderfeestjes; hoe waren de andere verjaardagsfeestjes dit weekend?

@ kerstboom; op de koekjes na staat de boom, heel gezellig :).

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Dagje was ook best geslaagd, Beau heeft zelfs taart gegeten!
    Hihi, jij dus ook al net zo verzot op Duplo :D Ik zat vanmiddag ook echt even te genieten.
    Leuk zeg dat de boom nu staat :)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    net een kwartier met lenn beneden gezeten.. liggen nu beide in bed.. man heeft hem bij me gelegd, hoef ik er niet constant uit en slaap toch slecht als hij ziek is..
    liggen net maar hij slaapt al.. hou hem morgen denk k thuis..

zijn darmen rommelen ook enorm vandaag, laat enorm stinkende scheten, maar ontlasting is normaal.. morgen toch mjn eigen ha maar bellen voor advies.

*jaaaa ik ben een sufmuts als mijn kind ziem is, erg he*

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zwanger
    Neee.....echt niet. Al begint het af en toe best te kriebelen hoor.... Zeker met al die hoogzwangeren hier weer...oei... Nee, wil nog echt even wachten. Op mijn werk ook weer even mijzelf van mijn beste kant laten zien, zodat ik volgend jaar weer een goede beoordeling krijg. Verder eerst Lizzy leren lopen en eigenlijk even 10-15 kilo eraf krijgen om wat lekkerder de zwangerschap in te gaan.

Duplo
    Wij hebben tijdens de Tilburgse kermis beide dierentuinen gekocht. Die waren bij een speelgoedwinkel daar erg mooi geprijst en we konden natuurlijk niet kiezen. 1-tje staat er nog boven in de kast, misschien dat Lizzy die voor haar verjaardag krijgt. Verder op vakantie een aantal setjes gekocht. Ideaal spul om Amy rustig te houden in een restaurant.
    Verder heb ik gemerkt dat ik te weinig basisblokken heb om leuk te bouwen dus dat wordt even MP-en...

Net alle foto's en teksten voor de nieuwe advertenties klaar gemaakt. Nu geen puf meer om te adverteren. De rest moet ik even verdelen in pakketten om te verkopen.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Maar het kan toch geen kwaad dat hij een keertje ziek is? Amy en Lizzy hebben ook wel eens hoge koorts gehad zonder dat ik er echt een reden voor kon vinden. Wat verwacht je dat de huisarts eraan kan doen? Of wil je gewoon gecontroleerd hebben dat er niks (ernstigs) is? (hopend dat ik je nu niet tegen het zeker been schop, zo ja, sorry....bedoel het niet slecht)

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha schop maar raak hoor.. alleen zit die hoest me niet lekker.. de ha vertrouwde het ook niet helemaal vorige x alleen was er niks te vinden.. bij een volgende x moest ik gelijk een afspraak maken.. heb ik gedaan, maar dan bij de hap.. alleen had niet het idee dat die arts me serieus nam.. keek even vlug, zei: niks aan de hand, koorts is weg (geloof er geen zak van) dus alweer opgeknapt.. fjne avond..

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Naar de HAP ga ik echt niet meer tenzij er bloed uit komt (bij wijze van spreken dan he). Daar heb ik nog nooit een normaal consult gehad of het idee dat ze me serieus nemen.
    Je moet het ook helemaal zelf weten hoor, maar het valt wel op dat je een abbo-tje ha hebt. Heeft denk ik ook nog wel te maken met de start die Lenn gehad heeft toen hij geboren werd?
    Als ik jou zo hoor dan vraag ik me altijd af of ik nou zo lang wacht met naar de ha gaan... Tot nu toe is alles vanzelf weer over gegaan bij de dames bij alle twijfelgevallen dat ik niet ben gegaan, gelukkig.

Ach, beter 10 x te veel....

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    valt mee hoor, pas na 3 dagen hoge koorts of weinig plassen.. en idd bij een blafhpest.. mede door zijn start en mede omdat de ha hem dan na 3 dagen wil zien..

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    komt weer lullig over lees ik nu... bedoel niet dat jij 10 keer teveel gaat natuurlijk. Was spreekwoordelijk bedoeld....
    Kan beter naar bed gaan denk ik....

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maakt niet uit:) tot nu toe was er idd wel iets geirriteerd aan de luchtwegen of oren, maar geen kuurtje nodig gehad.. behalve dan de laatste keer, maar toen kon ie niks vinden.. kijk, als hij morgen geen koorts of erge verhoging heeft bel ik natuurlijk niet..

ik ga ook een poging doen om te slapen.. man gaat nu de deur uit..

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Heeeeerlijk geslapen:) Wel vroeg wakker maarja.. Kwam met 37,6 uit bed, doet het prima.. Is vrolijk, speelt, doet poging tot eten.. (Eet het beleg op en laat de rest liggen:D)drinkt zijn melk goed.. Dus die gaat met een zetpil naar het KDV.. Kan ik zijn kamer even onder handen nemen, alles ruikt boven naar babyzweet.. Blegh.. Kan m altijd weer ophalen tussen de middag natuurlijk..

Zo eerst maar eens douchen, wakker worden..

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; jeetje rustig met een setje duplo in een restaurant? Dat mag ze Maura eens uitleggen, dat is handig.

@ Roeltje; Fijn dat Lenn de nacht goed uitgekomen is, als hij nu ook nog stopt met hoesten is het helemaal mooi :).

@ hier; kan niet kiezen ;). Stad in voor nog wat ballen, een trui voor mezelf en wie weet wat anders leuks, koekjes versieren of Maura's kamer aanpakken (helaas fietstocht bouwmarkt dan eerst nodig).
    Haar nieuwe bedje staat, ledikant staat er nog bij. Wil graag 2 muren in een andere kleur en daar heb ik wel zin in, maar voordat ik eindelijk met een kwast sta ;).

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zou kiezen voor datgene waarmee je het snelst weer thuis bent.. Hier is het namelijk prutweer:D

En aan het eind van de middag koekjes versieren..

Lenn is lekker gedouched.. Werd wel weer tijd:D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; als dat weer nu nog even lekker bij jullie blijft ;).
    Zo eerst boodschappen doen met zijn allen, zó niet mijn hobby :).

Lekker schone Lenn, dan is het ziek zijn echt voorbij!

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha en bedankt he.. Ach, mag hier regenen hoor, auto staat voor de deur en als Lenn het volhoudt op het KDV vandaag haal ik vanmiddag mn nieuwe telefoon op :DBaal stiekem wel dat alles pas om 13.30 uur open is..

Oei, boodschappen doen.. succes..

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    :x
    Alles met klussen en Maura' s kamer gaat niet door.
    Man heeft zodanig lopen slepen dat het voor mij niet mogelijk is om ook maar iets te vinden van gereedschap.
    Dus pas als hij tijd heeft om zijn zooi op te ruimen en mij kan vertellen waar het gereedschap is kan ik pas weer eens verder. Bah wat baal ik hier van.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!! Pfffffff......beetje uitgeblust. Gister Milan's verjaardag gevierd....man man man wat een duplo heeft hij gekregen!

Hoest hier?

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    In dat geval zou ik lekker de stad in gaan en daarna de dag/middag afsluiten met koekjes bakken en opeten :D

Chicken
    oooooh ook al zoveel Duplo haha.. leuk hoor:) Wel een geslaagde dag?

Lenn is op het KDV.. moest huilen toen ik wegging.. Ben ik niet meer gewend haha.. Maar goed, hij speelde alweer toen ik langsreed dus niks aan de hand.. Inmiddels 2 wassen opgevouwen en één in de machine gedaan.. Hopelijk is de hangende was straks droog, dan kan er nog een tweede en laatste was achteraan.. Dan is alles weg namelijk.. Zo Lenn zn kamertje even doen en alle ziektebacillen etc. de deur uit poetsen.. Kan ie vanavond in een fris en schoon kamertje slapen:)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje....jaaaaaaa, echt een hele leuke dag. Veel bezoek, heel gezellig! Vandaag is hij echt jarig en mag hij trakteren op kdv. Ik had indianenmandarijnen met krentjes gemaakt. Helemaal trots liep hij met z'n mandje naar binnen.

Deel Deze Pagina