dat is erg fijn om te horen, alles op zijn tijd he,als een een geboorten kon plannen zou het verrekken,s handig zijn . heel veel succes met de laatste loodjes.
@ milan en alle andere jarige jobjes: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hier nog steeds beetje van slag van zaterdag en in afwachting van enige buik activiteit wel heeft lianne aan de baby gevraagd offie wilde komen en vanmorgen ging ze met papa zwemmen. na een dikke knuffel liep ze weg en hoorde haar heel hard nog zeggen "leuke mama!! " kei lief! en nu ga ik ook ff tukken.. vanmorgen lianne's kados ingepakt en traktaties gemaakt niet zo creatief hoor.. hema bakjes met daarin wat snoep en een uitdeelkadootje
@RiTi; Nu je het zegt!! Ik heb dus nog niks gehoord van mijn aanmelding!! Aii dat is balen zeg van je saldo, wel leuk dat de bestelde kleding binnen is @joyce; Kan me heel goed voorstellen dat de schrik er nog in zit, dat ben je ook niet zomaar kwijt. Brrr ik moet er ook echt niet aan denken. @hier; taxateur, makelaar en de man van de verhuisservice zijn hier weer vertrokken. Wel fijn dat alles zo in 1 ochtend gedaan is Offerte wordt nu gemaakt, taxatie is klaar en de makelaar gaat de andere partij vragen of hij donderdag tijd heeft om samen om de tafel te gaan zitten wat betreft spullen overnemen (koelkast, rolgordijnen etc). Nu zo eerst even boodschappen doen, traktaties voor Beau afwerken en dan rond 17u de kids weer ophalen. J. zit voor een spoedklus in Groningen, moet dus even afwachten hoe laat hij weer thuis is.
@ Dees; dan vrees ik dat er iets niet goed is gegaan . Ik kreeg per omgaande bevestiging van mijn inschrijving, iets later een email met gegevens en binnen een week een brief. Heb je wel een inschrijfbevestiging van de site zelf (je hebt als het goed is eerst een account moeten aanmaken). Ik begreep dat er nog genoeg plekken over waren dus je zou er nog zo bij moeten kunnen.
Aaaah nu baal ik alsnog.. Abo afgesloten, telefoon uitgezocht.. Zijn er nieuwere en strengere regels.. Eerst moet de oversluiting worden goedgekeurd en daarna mag het toestel pas de winkel uit.. Nu moet ik alsnog wachten.. Kan m nog wel deze week ophalen, maar hij weet niet wanneer precies.. Zucht.. beetje jammer.. Maar goed, heb wel een mooie aanbieding plus voor 40 euro gratis accesoires, dus dan maar paar dagen wachten.. *hopt weer terug naar Johnny Depp*
Aloha! Hier weer eens zo gaar als een klontje door een dubieus herfstvirusje. Het is nu al weken op en af... Gelukkig hebben de kids nergens last van (op een eeuwige loopneus na dan). Hoe is het hier? Heb ik nog iets spannends gemist....? Geen nieuwe baby's geboren zo te lezen. Jammer!! Gisteren feestje van uk1 gevierd (klein). Ben echt helemaal geschift geworden van mijn schoonmoeder... Knoop doorgehakt en wil zaterdag (moeten we daar toch heen) het gesprek aangaan. Dit werkt zo echt niet langer... Wordt wel een lastig gesprek. Sowieso al omdat het hele probleem moeilijk onder woorden te brengen is... @riti: Pompdelux bestelling is afgegeven bij de buren en die doen niet open... Heel irritant!! @mroos: Hopelijk waait Abel zn griepje snel weer over! Hoe groot en zwaar is hij nu trouwens? Onze uk2 zit alweer in maat 80. @roeltje: Jammer! Geduld hebben is altijd een leuke uitdaging.... @kleertjes: Als iemand nog op zoek is naar jongenskleding t/m 74..... Oja.. uk1 is vandaag voor het eerst naar de peutergroep. Nieuwe monsters, nieuwe leidsters... Ben zo benieuwd hoe het gaat!! Over keuzes gesproken... Daar mogen ze dus elke dag kiezen uit verschillende activitieiten. Volgens snapt ze daar nog geen biet van, maar daar zal ze vanzelf wel ingroeien.
TROTS!! Kleine meisje at ineens met mes en vork! daarna was het huilen "Lianne moe..".. "kom dan gaan we naar bedje" "Neehee.. spelen!.. " om 3seconden later weer te huilen en lianne moe te zeggen dus uiteraard der bedje in gedaan.. tot de trap was het huilen, toen hing ze tegen me aan... ligt nog ff te kletsen maar zal zo wel lekker slapen.. apart.. normaal ligt ze er half uur later in.. dit weekend sowieso al uitgeslapen steeds en dan nu dus ook dit... hmmm ach, ook wel eens lekker
Joyce Wat goed! Knap hoor.. Waar heb je het bestekje gehaald? Kan dus nergens een plastic mesje vinden.. Hier gebruikt hij vaak twee vorken en doet dan alsof hij aan het snijden is.. Is er dus wel aan toe.. Al een beetje bijgekomen na dit weekend? Lenn ligt er ook al lekker in.. Zat enorm te treuzelen en tijd te rekken, maar wil hem er wel op tijd in hebben.. Lag na 5 minuten al te soezen, dus die was idd moe.. Alsnog 38.6 toen hij uit het KDV kwam.. Heeft geslapen van 12.15 tot 14.45 en was wat huilerig, maar na wat afleiding heeft hij heerlijk gespeeld.. Omdat ik toch altijd om 16.00 uur kom om hem op te halen hebben ze niet gebeld.. Ben blij dat hij nu wat ouder is en wat meer snapt.. Normaal wil hij nooit een hoestdrankje, maar nu hebben we samen een fles bij de apotheek gehaald.. Samen op een lepeltje gedaan en uitgelegd dat Lenn zijn keeltje er weer beter van word en het niet meer zo'n zeer doet (hoe leg je dat uit joh, stond te stuntelen of hij wel begreep?) Maar blijkbaar hielp het.. Mama au? *wees naar zn keel* Mama die he? *wees naar lepel* en opent zijn mondje Nu hopen dat hij het zo volhoud..misschien gaat die rothoest dan eindelijk weer weg.. Nog even om het hoekje kijken bij Lenn en dan met een kop thee op de bank
@ roeltje: is kinderbestek van hema maar is metalen mes. Snijden deed ze niet maar papa had geoefend met haar om eten op vork vd schuiven en jawel hoor. Vond net dat voor iemand die moe was't lang duurde voor ze sliep en was ineens op deur aan't bonken... Gaat man naar boven? Wilde ze op potje en jawel!! Dikke drol. Doet ze vaker maar dat ze echt wacht tot't potje er is is nieuw!! Nu de plasjes nog. Maar ben al super trots!!
@chicken fijn dat de aanbouw zo opschiet weet door onze opbouw precies hoe je voelt en.wij hebben.nu toch ook alles.op zijn plekje dus de baby kan komen @ tractaties wat een leuke dingen komen er voorbij. Hier heb ik plastic badspeeltjes gekocht 3 euro voor 10 geloof ik bij babypandar. Zitten veschillende beestjes bij een krab,eendje,inktvis etc. verpak ze in folie met doosje rozijntjes en dan kaartje eraan hoera marieke is 2! Voor de geboorte doe ik soesjes met muisjes. hier na de vk weer naar het zh. Moet zeggen dat ik een traantje heb weg gepinkt toen ik op de doorverwijzing las verhoogde hypertensie.en het doorheen zitten van moeder......o In ziekenhuis weer gestript had 2 cm ontsluiting en een kwart verstreken bmm. Eerste plek voor inleiden wo ochtend. Was een goed compromis zo heeft mi jn vriend een datum en ik hoop gewoon op een natuurlijk begin vannacht of.morgen.
zwangerworden Ik duim enorm voor je dat het alsnog spontaan gaat beginnen meid.. Dat het strippen heeft geholpen.. succes! Off to bed.. Tot morgen !
@Zwangerworden; Daar ben je! Ik dacht serieus dat ze je vandaag zouden helpen Nu maar hopen dat het strippen nu wel het juiste effect heeft. Lang kan het nu echt niet meer duren.
@dees Eerste plekje was wo ochtend was erbij toen ze verloskamer belde was echt waar. Vind t inleiden met invuus doodeng stortbevallingen,weeenstorm etc hoop zo op natuurlijke start..... truste voor nu, en meiden bedankt voor t meeleven word enorm gewaardeerd....
@Zwangerworden; Ik geloof je op je woord dat ze nu geen plek hadden, wat dat betreft is het ook zo woensdag. Ik duim nog even door dat het misschien vannacht wel door gaat zetten, er rommelt verder niks? Een stortbevalling is ook niet fijn, weeënstorm ook niet trouwens...ik lag toen aan de oxytocine en tjeee wat ging dat spul ineens hard werken... Truste meid.
Hoihoi, Wat begon met wat in mijn ogen onschuldige verhoging eindigde helaas in het ziekenhuis, daar waar we nu zijn. Abel heeft geen hele hoge koorts maar zijn bloedaat wel kenmerken van een virus zien(geen rs) en dus moet hij blijven ter observatie. Ik blijf natuurlijk bij hem. Minimaal 48 uur, best lang vind ik. Gelukkig drinkt ie goed! Ik hou jullie op de hoogte.
@mroos; Jeetje meid, wat schrikken! Ben je gelijk doorgestuurd? Wat vervelend zeg, ik hoop maar dat het onschuldig blijft.
jeetje mroos.. dat is schrikken zeg.. doen ze nog verder onderzoek? volgens mij is 48uur standaard bij zulke kleintjea.. hopelijk daarna weer mee naar huis..
Mroos Goed dat je naar de HA bent gegaan! Met zo'n jonge baby moet je ook geen risico's lopen. Hoop dat hij snel weer opknapt. Veel sterkte in het ziekenhuis. Joyce Wow, Ik zou ook trots zijn met zo'n dikke drol. Woehoe! Hier de plasjes voor en na het slapen wel in de pocket, maar tussendoor en drolletjes nog wat lastig. Hier Ook geen geld meer... slecht voor mijn humeur... Dan maar spullen gaan verkopen...