Riti Hier ook al lange tijd droog, maar meneer was toch ontsnapt om in de plassen te wandelen Gelukkig had ik voor de zekerheid zn laarsjes aan gedaan.. Panos Ook UK1 natuurlijk gefeliciteerd!! Poeh, zo lang verkouden joh.. Blegh, vind dit al lang duren haha.. Heerlijk wekelijkse uitje markt weer gehad.. Eerst heeft hij zelf de kerstkaarten bij de buren in de bus gedaan.. Helemaal trots was ie haha.. Daarna de markt over gestruind.. Aan het eind liep hij al naar de kraam van 't stoepje.. Tja, bolletjes halen waar hij er één vanmag hebben op de terugweg naar huis.. Lekker ding..
Pfff meiden ik zit er weer ff doorheen Luca is schijnbaar echt nog niet opgeknapt, net bij de HA geweest met hem. Ik belde om een afspraak voor morgen te maken maar ze wou dat ik gelijk met hem langs kwam. Luca hoest zich weer een ongeluk, spuugt slijm, lichte koorts en wil maar niet slapen Zijn oortje was nog steeds flink ontstoken waar hij dus flink pijn aan heeft. Ik kom nu net weer thuis en wil hem na zijn fles op bed leggen maar slapen wil hij niet. Hij ligt nu ook weer te gillen op bed en kom om de zoveel tijd even bij hem. Voor het hoesten kon ik een siroop ophalen...blijkt dat J. mijn pinpas mee heeft en ik dus niks kan kopen...lekker dan!? Nu vraag ik hem al 2x via een sms/what'sapp of hij zo langs de apotheek wil gaan maar krijg geen gehoor. Beau is compleet onhandelbaar, alles is nee...weigert mee te lopen, wil alleen maar getild worden. Loopt te gillen en te schreeuwen in huis wat ook niet de slaap van Luca bevorderd. Ik ben op! Nu alweer een paar nachten bijna geen oog dicht gedaan en tja ik kan het weer merken Ik heb vandaag echt een kort lontje en moet echt oppassen dat ik het niet afreageer op de kinderen. @RiTi; Bedankt voor jullie kaartje! Ik ga vanavond niet mee, ik trek het ff niet en krijg die beste dame niet te pakken.
@ Dees; logisch dat je het niet trekt allemaal, echt tijd voor pas op de plaats voor jullie! Ik neem aan dat het verder te maken had met het te pakken krijgen van het contact? Als dat het is kan je nog gewoon gaan, ik heb het nr van degene die het geregeld heeft en zij kan nog zo gebeld en je kan er zeker nog bij. Ik zou het alleen niet doen als ik jou was en je richten op thuis. Sterkte!
hoooooooooooooooooooooooi! @Milan, Beau, Uk1 en Morris: gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Hopelijk hebben jullie genoten! @mroos: sterkte een beterschap voor Abel! @dees: ow, nee niet weer! Arme Luca....sterkte meid!! @zwangerworden: sterkte meid! Hopelijk komt de uk snel! @joyce: Jij mag ook wel beginnen hoor! @hier: druk druk! Vrijdag sleutel nieuwe huis en volgende week donderdag beginnen met echt overhuizen! spannend! Doei!!!!
Dees He gets, het zit niet mee zo he.. Helemaal ruk dat je niks hebt kunnen halen.. Is J. nog langs de apotheek gegaan? Suus oooeh bijna verhuizen!! leuk leuk leuk!! Alles al een beetje ingepakt? Lenn slaapt, kop thee staat klaar, tv staat aan.. Boek binnen handbereik.. Heerlijke avond
Klaar voor de start? We zijn in de verloskamer invuus loopt en heb harde buiken...... Ze belde om half 5 of we niet nu konden,komen ipv morgenvroeg dat was wel even schrikken..... Hou jullie op de hoogte, denk ik pfffft.
@zwangerworden: Zet hem op daar!! Spannend joh! @dees: Wat balen dat het sukkelen blijft met Luca!! Sneu voor dat arme mannetje! Sterkte! Hopelijk was Jeroen op tijd om de medicijnen op te pikken... @suus: Succes met alle hectiek! Hopelijk zijn jullie snel helemaal heppie in jullie nieuwe huisje! @riti: Bedankt voor jullie leuke kaartje!! Net in bad bij uk1 een waterpok ontdekt... Zou het bij 1 blijven ?? En je raadt het al, we hadden weer een uitje gepland dit weekend: Coldplay. Het zal toch niet... Eerst kunnen we niet naar een feestje van een goede vriendin van mij omdat uk2 verhoging heeft (was toen 2 maanden ofzo), daarna het akkefietje met Najib (schoonmoeder ziek) en nu dus uk1 waterpokken met Coldplay. Maak me gek!
Panos Aaaah het zit niet mee dan he! Maar misschien valt het mee met de waterpokken en heeft ze er weinig last van Duimen duimen duimen!
Zwangerworden Whaahhh! Te gek! Er komt een beebje aan Joepie! Hoop dat we snel nog iets van je horen en anders hopelijk snel babynieuws!!! Wel fijn dat het vandaag nog kon. Scheelt weer een nacht piekeren. Dees Heel veel beterschap maar weer. Sneu dat Luca zo blijft tobben. Hier Ga maar weer een advertenties voorbereiden voor MP. Boven staan ook nog 3 bananendozen op me te wachten vol met kleertjes.
@collo: het is 1 echte pok en nog een paar rode vlekjes (pokken to be?). Het ziet er echt uit zoals ik me een waterpok voorstel: een blaasje met vocht. Het voelt best hard. Anyway we zullen het morgen wel zien... Zou niet weten wat het anders kan zijn. Iemand een idee?
@Panos; Ohw jee, en dat nog wel op haar verjaardag..vergeet je ook niet gauw weer als het echt de waterpokken is. Morgenvroeg zouden het er dan zeker weten meer zijn, gut ik denk gelijk weer aan Beau die toen helemaal onder zat. Kreeg er zelf helemaal de kriebels van, gut wat had hij een last van de jeuk. @Zwangerworden; jeej, er komt een baby aan Zet hem op meid! @Collo; 3 bananendozen nog wel, je hebt ff wat te doen Succes. @Roeltje; Gelukkig wel, hij is na werktijd nog even langs de apotheek gereden. @hier; Slingers weer opgeborgen, papieren etc. opgestuurd naar onze adviseur voor de hypotheek, werkgeversverklaringen waren binnen. Net ook Beau zijn traktaties voor het KDV klaargemaakt, zijn leuk geworden
@zwangerworden: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kei spannend!!! Ik gok dat de uk er rond 2.00 zal zijn en dat het een kerel is! @panos: ja hoor dat is een pok denk ik! Ik had het bij Maud idem dito, 's avonds in bad in rood puntje, de volgende dag was het een blaasje en weer een dag later kwamen er pas meer... (ik dacht ook nog even dat het wel over zou waaien maar dat was niet zo) MAARRRR het goede nieuws hier was dat Maud er helemaal niet zo'n last van heeft gehad hoor! Weinig tot geen jeuk en ik heb het ook helemaal niet behandeld (had er wel alles voor in huis) Het was met een weekje al aan de minderde kant en ze heeft er echt niks mee geleden Dus goede hoop voor jullie uk! Succes! @collo: succes met je bananendozen! @dees en roel: hooooooooooooooooi! en doei.... Ik moet echt slapen....
Nog geen baby nieuws.... Hier pijn in mijn rug van het foto's maken van alle kleertjes (alle...eigenlijk maar 2 stapeltjes). Morgen maar de tekst erbij verzinnen voor de adv. Misschien later deze week Ferdy de advertenties mee laten inkloppen. Panos Hopen dat ze er net als Maud weinig last van gaat krijgen. Zelf ben ik heel benieuwd of Lizzy het nog eens gaat krijgen aangezien zij met 4 maanden al behoorlijke waterpokken heeft gehad. Dees Beau had er wel echt veel last van gehad toch?
@ Dees; Foto van je traktaties? leuk! Hoe is het met Luca nu? @ Collo; jeetje dat is ook wel veel om allemaal mooie advertenties van te maken. @ Suus; zwaaaai @ zwangerworden; jaaaaaaaah, zet m op meid @ Panos; oh jee, een pok. Wil je niet ontmoedigen maar ben bij Maura al zeker 3 x overtuigd geweest van een pok, of zelfs 2 of 3 en volgens mij heeft ze ze nog steeds niet gehad. Wat het wel geweest kan zijn? geen idee @ hier; ehbo was leuk, leuke kerel uit de praktijk vol verhalen en een gezellig mensen op de cursus. Veel gelachen dus dat is wel prima. (was een beetje bang dat ik in slaap zou zitten suffen)
Hey meiden! Bedankt voor de felicitaties! Morris is super verwend met duplo autos nieuwe pyama sjaal en wantjes en nog meer autos Hij was super vrolijk helemaal blij met alles wat hij kreeg en heerlijk gesmuld van zijn eigen taart! Hij ging pas om half 10 naar bed! want ja denk maar niet dat hij wilde stoppen met spelen haha ach laat hem maar lekker dachten we, om half 10 dacht ik ja nu ga je echt! ging lekker tevreden liggen en kreeg nog een dikke knuf van hem, die schat! @ Roeltje ja gaat super met me! Gister mijn 1e werkdag gehad en was erg gezellig! Wel weer fijn om terug te zijn! En hoe is het met jou?! Wat goed zeg dat je ukkie nog zit! @ Zwangerworden! jaaaaa go girl!!! Zal beeb er al zijn hoop een mooie bevalling voor je!!!! @ Dees ach je kleine mannetje, hoe is het nu met hem? @ Collo wow jij bent nog wel ff bezig met uitzoeken dus! Succes! @kindje van 17 maanden? Wat was er gebeurd? @ Panos misschien kinderzeer? (krentenbaard) Zo huis is weer aan kant, ik ga ook lekker tukken, Ferron nog ff drinken bij me en samen lekker naar boven. Trusten iedereen! X