December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    :$Onze keukenfee heeft nog nooit boerenkool gemaakt?:$
    Grappig zeg....
    Mijn tip voor alle stamppotten/purees..klontje roomboter en room...

Heb echt met een brok in mijn keel het filmpje van Maura zitten bekijken. Wat vreselijk lief! En die haren zijn nou echt niet meer te houden zeg! Wat een prachtige bos!

Chicken
    He bah, wat naar voor je man. Lijkt me vreselijk je ouders zo te moeten zien. Hopen dat hij nu snel opknapt.

Mili
    He bah, wat naar voor je meid. Hoop dat jullie snel door deze moeilijke periode heen komen.
    Je mag hier ook altijd even van je af komen praten hoor, al snap ik het ook als je daar niet zo'n behoefte aan hebt.
    Hoop dat we je weer snel spreken en dat alles dan wat rustiger is voor je.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    collage van de intocht heb ik net op hyves gezet :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gut hier is Beau weer ziek...net 39.4 gemeten.
    Lag net een klein uurtje op bed en werd huilend wakker.

Luca is weer aan de beterende hand, de nachten en avonden gaan ook beter, alleen is Beau nu al 2 avonden/nachten aan het spoken.

4. mroos

mroos Niet meer actief

Hoi dames:), even een update!

Sommigen vroegen zich af hoe dat gaat; op handen en knieeen bevallen, gaat heel goed iig haha. Het hoofdje stond al maar omdat de schouder vastzat moest ik dus wegzuchten en omdraaien, hoe ik het gedaan heb, geen idee. In ieder geval werkte het en kwam hij zo onder me te liggen haha. Daarna nog een gigantische plens vruchtwater die zowel ik als vk niet verwacht had (alleen vk was er, en Gijs dan, zo snel ging het).
    Wel een mooie ervaring.

Ondertussen ben ik gelukkig gestopt met de bijvoeding, drinkt hij goed aan de borst en zijn de suikerwaarden goed. In tegenstelling tot Boaz -die zo gulzig was dat hij maar 5 minuten nodig had- drinkt Abel het liefst een half uur per borst, maar ik vind het weer een heerlijke ervaring.

Vanochtend weer gewogen, nu 4800 gram en voor het eerst gemeten(56 cm!).

Boaz vindt het geweldig, vraagt 's ochtends meteen naar 'bedi' of 'apeltje'. Hij wordt zelf ook overladen met kado's door onze families en mijn vriendinnen.

Ik ben moe, slaap niet zo veel, maar rust wel genoeg. Kraamhulp is fantastisch en verder ontziet Gijs me in alles.
    Naweeen vallen flink tegen, maar mn bm slinkt zo snel dat het iig ergens goed voor is.

Flinke update hé, ik ga weer lekker verder genieten van onze grote kleine man.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ dretjuh; maar in ieder geval heel fijn dat jullie weer compleet zijn. Samen komen jullie er wel uit! Veel plezier vanmiddag met LW en fam.

@ Dees; jeetje zeg, het mag nu wel een keertje gedaan zijn met de ziekenboeg bij jullie :(. Beterschap!

@ Collo; hihi vind het zelf ook een heerlijk mupke als ze zo aan het zingen is :). Dank je voor het compliment, we hebben geen idee waar al dat haar vandaan komt.
    Dank voor de boerenkool-tip (hutspot ook nog nooit gemaakt zoals zo veel nederlandse dingen eigenlijk, toch echt verwisseld vroeger ;)).

@ boerenkool;Iets langer koken dan ik denk en room/boter er door, check. Overmorgen ga ik eens een poging wagen, vandaag (hele lekkere) kliekjes en morgen kookt Dennis.

Maura ligt weer heerlijk te slapen al bijna 2,5 uur weer, wordt een late boswandeling zo, even duimen dat de zon zo nog schijnt...zo mooi. We wonen gewoon vlak bij een geweldig bossig gebied met een kasteel en zo, nooit geweest dus zo maar eens kijken :).

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mroos; prachtige update, goed te lezen dat het zo goed met jullie allemaal gaat, fijn!

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hooooi!

@riti: idd heel grappig om te lezen dat jij nog nooit boerenkool hebt gemaakt! :D
    Mijn tip: tja, piccalily erbij eten is lekker...of zilveruitjes...en worst en spek! :D maargoed dat is wat wij altijd doen...

@mili: och meid, wat moet dat heftig zijn! Hopelijk kunnen jullie weer nader tot elkaar komen en wat collo zei: als je behoefte hebt om het van je af te schrijven dan zijn wij er altijd voor je hoor! Sterkte!

@dees: nou jullie blijven aan het tobben geloof ik? Arme Beau, hopelijk knapt ie snel op!

@mroos: aaaah, 'apeltje', wat lief! Je update klinkt helemaal top! geniet er lekker van want zo te lezen is Abel nóg sneller groot! :D

@hier: straks intocht van de sint in het donker! een lichtjestocht, lijkt me superleuk! gaan met vrienden en blijven lekker daar eten, dus helemaal gezellig ;)

@collo: wat knap van Amy dat ze al op het potje gaat zeg! Maud moet er niks van hebben...ach, dat komt nog wel ;)

@chicken: hoe is het nu met je svader? Wat vreselijk moet dit zijn voor je man! Ik kan me voorstellen dat hij er flink mee zit hoor! sterkte voor jullie!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Suus; oh wat leuk in het donker, veel plezier!
    Piccalilly, zilveruitjes, rookworst en spekjes heb ik :p

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hallooo,

Jeetje Mili, wat vervelend en verdrietig voor je. Ik hoop dat jullie er toch nog samen uit gaan komen. Heb je wel een beetje hulp met de kids?

@dretjuh, operatie verder goed gegaan. 1 bypass minder dan verwacht. Hoop echt dat hij snel weer naar ziekenhuis hier mag.

@dees..ach Beau weer ziek..misschien alleen even wat verhoging. Heeft Milan ook weleens, daarna kan het ineens weer over zijn.

Bleghhh ben er moe van. Maak me zorgen als svader wat overkomt. Sommigen van jullie weten meer van de situatie en ik weet niet hoe alles moet als hem ook nog iets gebeurd. Zit hier ook nog met een verbouwing, straks een baby en heb weinig zin in nog meer toestanden.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik zoef even voorbij. verjaardag ging niet door, bleek dat hij het niet zou vieren vandaag, maar was man even vergeten te melden;) Dus naar mn ouders gereden.. Lenn ligt inmiddels te slapen.. Zelf in slaap gevallen en ik in de badkamer aan het rommelen.. af en toe gaan kijken, 1x uit bed gekomen, maar na een kus en klein gesprekje is hij lekker gaan slapen.. trots dus..
    man is bij zijn oom en tante bakkie doen en komt over een uurtje weer thuis.. nu even thuis kijken en genieten van mijn eerste harde-buiken-vrije-avond :D man vanavond ook weer wegbrengen..

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Was ik weer.... Probeer echt meer te lezen en te schrijven, maar het lukt even niet. De combi van kids en werken is dodelijk.. Zeker als ze allebei aan het spoken zijn 's nachts... Zoooooo vermoeiend!! Ben echt helemaal gaar nu.

Gister hele leuke dag gehad met de Viva verbouwing. Erg leuk om een keer te zien hoe zoiets gaat met filmploeg en fotograaf enzo. Het resultaat is ook helemaal super! Wel wat losse eindjes, maar das ook niet zo gek als je bedenkt wat er allemaal moest gebeuren in 1 dag. En nu moeten we snel verwarming gaan regelen, want anders hebben we natuurlijk helemaal niks aan die mooie nieuwe studeerkamer...

@riti: Hebben we dan eindelijk een zwakke plek gevonden in je keukentalent?? :D Succes met je boerenkool experiment!

@mili: Wat heftig. Heel veel sterkte de komende tijd! Hopelijk komen jullie er samen uit!

@dees: Arme Beau! Je mannetjes hebben het wel te verduren op het moment.... Beterschap!!

@dretjuh: Balen dat het weer zo rot loopt met je stiefzoon!!

@chicken: Sterkte met je schoonvader! Mijn moeder heeft een paar jaar geleden ook een ziekenhuis delirium gehad. Is echt NIET grappig. Vond het verschrikkelijk mn moeder zo te zien: 'russisch' praten ivm spionnen, vastgebonden in haar eigen poep. Gelukkig ging het beter toen ze fysiek opknapte.

@collo: Wat knap dat Amy al plast en poept op het potje!!

@mroos: Klinkt als een super bevalling!! Op dat schoudertje na dan... Gelukkig is het wel goed afgelopen! En wat een reusje is Abel! Weer een pond zwaarder dan uk2... Erg mooie naam trouwens! Stond ook op mijn lijstje, maar is afgekeurd door mn vriend...

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @MRoos: tedere momenten als borstvoeding kunnen niet lang genoeg duren in het begin (als bv nog leuk is whaha)
    56 cm, jeetje mina da's groot zeg! Die paast alle maatje 50 kleding niet :(

@RiTi: samen met het gezinshuis komen we er wel uit, hebben net telefonisch contact gehad en ook hun zijn het er mee eens dat stiefzoon gesloten moet gaan.

@Chicken: weet zelf niet veel van de situatie zoals je hem omschreef maar kan me ongelofelijk voorstellen dat het super aan je knaagt! Het zit ook allemaal niet mee, zoveel tegen slagen.

@Panos: had je foto gezien op FB, erg gaag zeg!!!

@Hier: sorry iedereen die ik vergeten ben, LittleWonder & fam zijn net weg, kids waren druk (kids vlogen elkaar ook in de haren en Dani nam het altijd voor layla op, erg lief)

Dalijk nog stiefzoon wegbrengen naar het gezinshuis, die mensen die daar wonen waren een weekend in Parijs en stonden in de file dus we zitten nog te wachten.

13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@mroos ik had je al op hyves gefeliciteerd bij deze nogmaals. (was zelf ziek vandaar dat k hier ook niet was)

@dretjuh thnx voor de goede zorgen.hopelijk zijn de mensen snel in Tilburg.had er erg gezellig weer bij jullie.jammer dan me drame koningin weer last had van duwen en katten koppen.en zo ik heb heb gezegd: if you need me ore something call me!! love ya!!!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Och, nou Beau weer.... wat een ellende! Hoop dat hij snel opknapt.

Chicken
    Vind dat jullie wel even genoeg drama te verwerken gehad hebben.

Hier
    Vandaag al wat kado's gekocht in Roermond en voor mij een prachtige Kenwood mixer.... Ik ben er zo blij mee! Geen lamme arm meer van het 20-minuten-mixen-muffin beslag...

Dees
    Wow, dat het dan toch zover moet komen dat hij naar een gesloten plaats gaat. Hoop dat het wel voor hem doorgaat, dan weet hij zelf ook precies waar hij aan toe is en die structuur zal hem misschien wel goeddoen.

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Ja, naweeen suck! Maar ze hebben iig effect. Wat heerlijk dat de borstvoeding weer zo goed aanvoelt.

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh en vandaag ook nog een Bumba pakje voor Amy gekocht. Kan maar vast klaar zijn voor de carnaval en vond dit wel ideaal. Kan zowel onder als boven een jas aangedaan worden en ze is zelf zo gek op Bumba...

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, en nog een doorbraak in de keukentjes crisis. Vandaag bij een grote speelgoedwinkel geweest waar ze eindelijk live te bewonderen waren. Het eerste keukentje wat ik tilde had ik ineens in 2 delen vast. Het tweede keukentje had ik het deurtje na 1 x openen in mijn hand.... Plastic gaat hem niet worden hier. Amy is er wel rustig genoeg voor, maar ik moet er vanuit gaan dat Lizzy ook overal aan gaat hangen en trekken en dan is plastic echt niet stevig genoeg. Bovendien trekt Lizzy ws het hele keukentje omver....dus het wordt toch hout... Nu nog gaan kijken welke....

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou zeg. Lenn weer ziek.. Hele nacht huilerig geweest.. Toen ik hem naar bed bracht was er niks aan de hand.. Kwamen terug van man wegbrengen en voelde warm aan.. 38.5.. Man smste dat hij niet wist of hij wel meeging, want hij voelde zich helemaal niet lekker.. Maar heb niks meer gehoord dus neem aan dat hij toch mee is gegaan..

Lenn werd pas om half 8 wakker, voelde nog steeds warm aan en nog steeds 38.5.. Gaat goed hier dus..
    Straks KDV afbellen, hij blijft maar lekker thuis vandaag..

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; Toch gesloten alsnog, jeetje zeg. Hopelijk kan het allemaal snel en soepel worden geregeld, is voor hem zelf ook wel zo duidelijk. Sterkte voor jullie.

@ Panos; allebei aan het spoken, pfff pittig zeg. Afgelopen nacht al beter? Ben erg benieuwd naar hoe jullie schuur is geworden.

@ Roeltje; ach, Lenn weer ziekjes, zo sneu. Hopelijk knapt hij met een rustig dagje thuis snel weer op.

@ Collo; slim idee om even live keukentjes te rellen, geeft toch een heel ander beeld dan op een mooie foto.
    Wow een kenwood, gaaf zeg, daar ga je mega veel plezier van hebben! Ik heb een kitchenaid en ben er nog iedere dag blij mee.

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    GVD moet echt meer tijd maken voor jullie! Zie dat ik n hoop gemist heb... :(

Mroos, zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd!!! Abel, wat n mooie naam!!!! Kan nergens spam vinden :(

Ga snel ff verder bij lezen...

Deel Deze Pagina