December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Hoe irritant!

Hoe doen jullie dat trouwens met oud-en-nieuw? Alle potentiele vriendenstellen met kids zijn dit jaar naar het buitenland gevlucht... Mijn vrijgezelle vriendinnen gaan naar een groot feest. De vriendengroep van mijn vriend geeft een groot feest, alleen zijn die kids allemaal rond de 10. Is met 2 zulke kleintjes toch minder handig (die moeten slapen). De buren zijn ook al onder de pannen. Resultaat is dus dat we nog niks hebben afgesproken. Tijd begint nu toch wel te dringen en heb zin in iets gezelligs...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Wat heerlijk, die 6 dagen zijn zo om! :D

@Panos; Hoeveel pokken heeft uk1 nu?
    Ik heb dus niks voor de leidsters..moet dat echt?
    Hier zijn het de uitdeelboekjes van dikkie dik geworden, zakje met bambix koekjes en een masker van dikkie dik. Ben zelf wel trots op het resultaat.

@Roeltje; Lekker dan! Aanklagen die hap ;)

@hier; Ben zo verstrooid!!
    Ben ik in de supermarkt, wil ik de bonuspas pakken voor de handscanner zie ik dat ik mijn pinpas ben vergeten. Die lag dus nog thuis waar ik hem gisteren weggestopt had..niet handig dus.
    Dus ik naar de automaat om even geld met de creditcard op te nemen, weigert die automaat, dus ik gebeld met de servicelijn van de ABN...blijkt mijn pas nog niet te zijn geactiveerd...binnen 5 min. hebben zij het voor me gefixt en kon ik even geld uit de muur trekken.
    Boodschappen gedaan en ik kom thuis bedenk ik me dat Beau zijn knuffie in de winkelwagen had laten liggen, dus ik thuis de AH gebeld...hadden hem nog niet gevonden...telefoonnummer en naam achter gelaten....1 uur later wordt ik gebeld dat knuffie weer terecht is.
    Pfff gaat weer lekker vandaag.
    Beide kinderen liggen nu net op bed, nu ff weer tijd en rust voor mij :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Met oud en nieuw zijn wij gezellig alleen thuis ;)
    Ik moet beide ochtenden werken dus een echt feest zit er niet in...

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ooooooooooh nu ben ik echt pissig:x

Heb de aanvraag gedaan, blijkt ineens te vroeg te zijn :( kan max. 60 van te voren.. En vandaag is dus 2 dagen te vroeg.. Nu proberen ze maandag weer een aanvraag in te dienen en dan zal het ongetwijfeld goedgekeurd worden, MAAR voordat dat eens in het systeem is verwekt zitten we al op maandag.. Gatver, daar baal ik zo van! :x
    Prima, dat ik even moet wachten, maar a. dat is me niet verteld en b. heb nu de hele ochtend voor jan *** zitten bellen met hi en vodafone voor minstens half uur in de wacht en minsten 0.10 cnt per minuut:x

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Jullie net zo'n spannend avondje voor de boeg dus als wij ;). Kunnen we geen zp meeting doen op oudjaarsavond :D? Uk1 heeft denk ik een stuk of 15 vlekjes en 2 alweer ingedroogde pokken. Ben benieuwd... Poeh, je bent idd lekker verstrooid bezig... Gelukkig is Beau zn knuffel weer terecht! Heb je wel reserves? Ik had trouwens een taart voor de leidsters, omdat het echt uk1 dr afscheid was van de babygroep. Als bedankje voor 2 jaren goede zorg.

@roeltje: Adem in, adem uit ;)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Dus toch echt de waterpokken.. Heeft ze er veel last van?

Dees
    oooh heerlijk zo'n dag.. Succes;)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; leuke traktaties. Brengt me op het idee zelf nog een foto te maken van die van Maura, heb er nog 2 liggen dus het kan nog (en niets eetbaars er in dus kan bewaard)

@ Panos; ja blad hier ook al opgetilt, 1x, daarna niet meer.
    Oud en Nieuw, lastig he wij zitten er ook (steeds) mee. Afgelopen jaar zijn we thuis gebleven, ook om een beetje te kijken of het in de buurt gezellig is. Nou niet dus, en al helemaal niet als je de binnestad van Utrecht gewend bent.
    Dit jaar gaan we naar Zeist, naar een bescheiden feestje wat in ieder geval behoorlijk kindvriendelijk is aangezien er meer met het 'probleem" zitten (tel nu al 5-6 kids tot 4 jaar).
    ga met ons mee dus :).

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @traktatie: Ik heb 1 exemplaar in de herinneringendoos gemikt (hou ik bij voor de kids). En vol is vol, dus 1 doos per kind voor 18 jaar. Dus niet alle traktaties ga ik bewaren denk ik de komende jaren...

@riti: Pas maar op met uitnodigen, wij zijn wanhopig genoeg ;). Nee hoor geintje. Maar het is idd wel het fijnste om naar een feestje te gaan met meer kleine kids. Iig handiger dan naar een huis vol (15 stuks) met bijna pubers. Lastig lastig.

Er wordt er weer 1 wakker. Hopelijk is ze wat gezelliger dan vanmorgen, maar aan de geluiden te horen vrees ik het ergste... Arme meisje!!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Hahaha, wordt vast heul gezellig.
    Ohw een zp meeting is ook leuk :D
    Ik heb nog 3 reserves, alleen accepteert hij er daar 2 niet van ;)
    Ohw op die manier, echt ook gelijk een afscheid...die fase hadden wij al gehad *scheelt mij weer taart*

Zit nu ff te dubben hoe ik die 16 traktaties morgen mee ga nemen, lijkt me wel leuk dat Beau het zelf binnen kan dragen in een mand ofzo.
    Straks maar eens op zoek tussen de rommel :)

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    ahh Dees...nog gefeliciteerd met Beau!!!! Was gisteren niet online..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oud en nieuw
    Helemaal niks :D Heerlijk.. Heb er ook helemaal niks mee.. Staan wel elk jaar buiten met de buren, maar dat is ook het enige.. En misschien besluiten we dit jaar wel om net na middernacht naar bed te gaan.. Ligt er natuurlijk aan of ik al bevallen ben of niet.. Maar hier nooit iets in de planning met oud en nieuw.

Heb nieuw spel voor de nintendo besteld, morgen in huis.. Heb ik wel verdiend dacht ik zo:D

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Geeft niks, beter te laat dan helemaal niet ;)
    Dankjewel :D

Mijn familie heeft nog helemaal niks laten horen, geen telefoontje/smsje/kaartje of wat dan ook...
    Ergens ben ik er wel kwaad om, anderzijds ben ik er ook wel echt klaar mee en nu helemaal..

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees...bedoel je niks laten horen voor de verjaardag van Beau?

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ja klopt, iets wat voorheen toch altijd wel gebeurde...
    Of stel ik nu te hoge eisen?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Nee hoor, je stelt geen hoge eisen.. Op Lenn zijn 1e verjaardag van een aantal uit de familie niks gehoord.. Was te verwachten, maar toch steekt het wel.. Inmiddels ben ik zover: jammer dan.. Mijn tante verteld vol trots over Lenn, terwijl ze alles van horen zeggen heeft.. Heeft nog geen kaart gestuurd na de geboorte, niet op kraamvisite geweest.. maar ondertussen wel doen alsof ze hier wekelijks over de vloer komt..
    Hun gemis, niet die van Beau..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Of ze er ook zo over praten weet ik niet, ik zie ze ook helemaal niet meer.
    Heb ze voor het laatste gezien tijdens die bruiloft bij Suus in de buurt, augustus was dat geloof ik..
    Ik vind het dus ook steken, vind het zo jammer want ik houd zo geen familie meer over. Begrip familie is dan wel allesomvattend maar zo zie ik ze langzamerhand toch echt niet meer...spijtig en zeer doet het wel.
    Weet nog dat ik toen mijn tante had opgebeld dat ze mij niks zei toen ik met Luca op straat liep en zij dus Luca nog niet eens had gezien...
    Ergens ben ik weer in staat om te bellen wat er aan de hand is, waarom we maar niks horen...ik wil graag duidelijkheid!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Ja weet nog wel dat je dat vertelde idd.. Over Luca.. Ik steek er weinig energie meer in.. Krijg hier wel volop kerstkaarten van familie, terwijl ze ondertussen de grootste commentaar kunnen leveren over onze manier van opvoeden.. Tja.. Wat je leuk vindt.. Zo ook het feit dat mn zus door de hele familie wordt platgebelt over de zwangerschap.. Lees: Dat is al sinds 32 weken zo, ze is nu bijna 39..
    Ik heb nog geen telefoontje gehad.. Ja, mn oma met de vraag wat Lenn voor zn verjaardag wil.. Binnen twee minuten was het gesprek afgelopen.. Niet eens gevraagd naar de zwangerschap.. Vind het een beetje jammer.. En waarschijnlijk alleen omdat ik een keer mn smoel heb open getrokken.. Tja.. Oja, zus heeft ook heel veel kaartjes gehad, maar ons een kaart sturen i.v.m. zwangerschap was blijkbaar te veel moeite..

Oei zit me toch hoog geloof ik..

Anyway
    Ik steek er zelf weinig energie meer in.. Waarom? Heb er geen zin meer in... wel naar mn mond praten, maar ondertussen lullen tegen de rest van de fam.. Heb ik geen zin meer in..

Ik denk alleen dat bellen een averechts effect heeft..

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Zeer waarschijnlijk heeft dat een averechts effect, maar erger worden doet het toch niet denk ik dan maar.
    Ik hou de eer maar aan mijzelf..*ga zo eerst nog maar eens de post beneden controleren* wie weet is er een kaartje verlaat...
    Logisch dat het bij jou ook nog hoog zit, ergens heb je toch dat gevoel dat ze je niet mogen ofzo...geen idee hoe ik het anders moet omschrijven.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Heb meer het idee dat het ons niet gegund wordt.. Tegen man en Lenn wordt normaal gedaan hoor (Bij de laatste moeten ze ook wel, want dan hebben ze echt een probleem) maar op één of andere manier zit het hun nog steeds dwars dat IK degene ben geweest die het voor mijn eigen gezin opgenomen heeft.. (Man was er niet bij dus kon ook niet anders) maar in onze familie zijn ze gewend dat alles maar gezegd kan en mag worden.. Maar goed, het is niet anders.. Haha ja wie weet ligt er toch een kaartje in de bus.. Je weet maar nooit, het is natuurlijk wel heel druk met de post, dus de kans is reëel:)
    Je hebt gelijk, veel erger kan het niet worden.. Je spreekt ze toch al praktisch nooit.. Maar goed, leuk is anders natuurlijk en vaak zeggen je hart en verstand wat anders:)

Ik ga er vandoor.. even langs de bieb en dan Lenn ophalen.. Samen eten klaar maken.. Tot vanavond!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Mijn gevoel zegt idd vaak al genoeg, jammer maar helaas.
    J. en ik hebben altijd zo goed voor ze klaar gestaan en wat krijg je ervoor terug..helemaal niks.
    Niet dat we het niet graag deden hoor maar gut wat valt dit dan tegen.
    Hier in de familie worden veel dingen verzwegen, ik kan daar niet tegen en flap er juist vaak wel dingen uit..ik hou graag van eerlijkheid en duidelijkheid.
    Rustig aan meid, hopelijk heeft Lenn een leuke dag gehad.

Beide kids liggen hier nog op 1 oor...lekker hoor :)

Deel Deze Pagina