@nieuws uit Luik; Lees en hoor nu net dat er vannacht nog een kindje van 23 maanden is overleden...why!!
@RiTi; De regenboogschool gaat nu echt sluiten...Leerlingen Maarssen staan op straat - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
@ Dees; dat was toch al even? Telegraaf doet weer eens als of er nieuws is door er een draai aan te geven (het veilen van het gebouw van de gemeente in dit geval). Alle kindjes zitten inmiddels al op andere scholen in de buurt, blijf het lullig vinden. @ hier; lekker mosselen eten zo
@RiTi; Ahh dan heb ik dat even gemist denk ik, ik dacht dat er toch nog een soort van reanimatie had plaatsgevonden of althans geprobeerd.
@ Dees; helemaal niets zelfs, echt belachelijk, zit je dan je kinderen uit te leggen dat ze naar een andere school moeten. Wb familie, erg rot voor jullie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft, als je nog iets van ze wil (duidelijkheid oid) denk ik dat je ze dat moet vragen. Of je het dan krijgt is een tweede maar dan ben je zelf duidelijk geweest. Moeilijk hoor. Ik ken het niet, heb nauwelijks familie en daar is weinig contact mee. Heb het dan weer wel met mijn ouders en schoonouders, is ook familie, maar is wel anders vind ik.
@RiTi; Nou echt he, dat valt toch ook niet uit te leggen aan je kinderen Ik denk dat ik straks eens mijn ouders ga bellen en hun voorleg wat ik graag wil bereiken. *ondertussen ziet Beau jou avatar en roept "mauw!" * Met je ouders of schoonouders valt ook heel anders, daar heb je toch een andere band mee.
Zooooo, even uitbuiken.. Eerst 'samen' gekookt. Ik aardappels schillen, hij ze in de pan gooien.. Vol bord andijvie heeft hij weg zitten kauwen Vergeten dat hij geen slavink lust Gelukkig nog een stuk verse worst over die normaal door de andijvie gaat, dus die heeft hij ook nog weg zitten werken.. Vervolgens had hij nog honger, dus dubbel toetje.. Hoppa, ook op.. Nu is ie lekker aan het spelen en gaan zo douchen.. pyama aan en richting bedje Is weer helemaal de oude gelukkig, ook een stuk gezelliger
Arme Romy.. Net weer een update geplaatst.. En dan te bedenken dat het meisje maar een paar maanden ouders is dan onze kinderen..
Zwangerworden Jaaahaaaa! Van harte met jullie tweede mooie meid. Het is heerlijk om twee meiden te hebben JOyce Staat bij Peuters en Kleuters, dat verhaal over Romy Roeltje 37 wken!!! Jou maken ze niks meer. Laat maar komen die meid! Mroos Ook goed nieuws dus. Nu lekker weer thuis beetje keutelen met je mannekes. Zo'n ziekenhuis is niks, bah. En andere mensen zullen altijd grotere zorgen hebben dan jij. Dat doet echter niks af van hoe rot jij je mag voelen als je manneke in het ziekenhuis ligt. Dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten. Hier Vannacht was Lizzy erg onrustig. Tussen 03.30 en 04.30 wakker geweest en een paar keer bij haar gaan kijken en getroost. Ik sliep helaas op dat moment pas net omdat ik heel lang wakker heb gelegen omdat ik zulke koude voeten had (ik moet echt weer een kruik (of een nieuwe baby, dan ben ik toch weer in de weer met kruiken)) Eten Reden zondag op de terugweg van de intratuin over de snelweg. Ziet Amy in de verte die grote gele M. Eten!! roep ze...zucht... Voel me even een hele slechte ouder...haha Dees Morgen zou er in ieder geval nog 1 kaartje in de bus moeten zitten...beter laat dan nooit toch?
@collo; ahh jij ook van die koude voeten, hier idem. Niet zo charmant maar halverwege de nacht heb ik mijn sokken maar aan gelaten toen ik van beneden weer het bed in ben gekropen. Ik verwacht geen kaartje meer van familie...van zp nog wel Tuurlijk beter te laat dan nooit maar er zijn grenzen
Collo Whaha Lenn roept Mmmmmm!! Die! als hij de grote gele M ziet en hij is er nog maar één keer geweest
Roeltje Dan ga ik er maar van uit dat de Mc Donalds gewoon heel erg aantrekkelijk is voor kinderen. Vergeet alleen nog iets anders te melden. Vandaag even frietjes gehaald (was echt al een tijdje geleden). We rijden vanuit het werk langs de frietzaak en Amy roept: Je raad het al: Eten!! Daar is ze echt niet vaak geweest. Meestal gaan Ferdy of ik alleen even frietjes halen... Volgens mij is ze gewoon heel erg dol op frietjes! Dees Moet soms echt douchen voor het slapen om mijn voeten weer warm te krijgen. Sokken helpen niet bij mij. Dat lijkt de kou alleen nog maar meer te vangen in mijn voeten.
@collo; dat dacht ik al, ik was het kaartje van amy helemaal vergeten!! Het waterbed is ook wel een uitkomst als je kouwelijk bent, kijk er nu alweer naar uit om zo het bed in te kruipen. @hier; nu nl1 kijken, het drama van...
@ koude voeten; naar is dat he, ik kan er ook echt niet van slapen, heel vervelend. Trek s avonds standaard een kleed over mijn benen als ik beneden zit, verwarming hoger heeft ook echt weinig zin. Er gaat standaard iedere avond een kruik mee het bed in voor mijn voeten . @ Collo; frietjes zijn ook gewoon heel erg lekker, slimme meid om dat goed te onthouden. Voor de poezenliefhebbers, echt zo lief. Sjoukje (poes) komt iedere avond tijdens het verhaaltje voorlezen bij Maura op bed liggen knuffelen, echt zó schattig .
@docu ned. 1; wat aangrijpend was dat @RiTi; gezellig van sjoukje. Hoe slaapt Maura in haar nieuwe bed, goed?
RiTi Heeft onze zwarte kat, Stimpy ook een tijdje gedaan. Maar omdat hij na het verhaaltje nooit mocht blijven liggen van Amy vindt hij het nu wel best denk ik. Hier Net Love Actually zitten kijken. Heerlijk gesnotterd.... Gelukkig niet meer drama op 1 gekeken.
zit weer eens beneden met een huilende Luca...niks anders dan huilen en hoesten. Heb zo met hem te doen en doe mijn best hem te helpen maar die hoest ik vreselijk. Morgen toch maar weer de HA bellen om te overleggen. Overdag gaat wel, maar 's Nachts...
dag dames!! Ff snel berichtje van mij. Graag nog niks op fb of hyves want hebben nog niet alle oma's opa's tante's en oom's gesproken... Maar: ik ben bevallen!! Hele verhaal volgt nog. Maar rond half 9 in ziekenhuis en om 2252 bevallen. Helemaal zonder verdoving en met mini hechting maar mag pret niet drukken . Oh: het is een jongen!! Hij heet yoeri heeft mooie hacke en kuiltjes in z'n wangen. Hij weegt 3580 gram. We wachten nu op seintje dat we naar huis mogen hij ligt te slapen en mannetje half en ik wissel nog van wel naar niet moe maar ben vooral aan't genieten van't jochie in't wiegje...