December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    mooi haar dus... Via telefoon posten werkt niet super... Ben zo benieuwd wat Lianne er van vind!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wow joyce!! gefeliciteerd meid! mooie naam:) nu snel naar huis en genieten vn jullie gezinnetje.. dikke kus

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha kon er niet meer van slapen:) Ben heel benieuwd naar de kleine man:) Inmiddels al thuis?

Bedacht me ineens: Nu ben ik de volgende:$

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Luuk van harte met je tweede verjaardag!! Een fijne dag met papa en mama!

5. mroos

mroos Niet meer actief

Lieve Joyce,

Gefeliciteerd met Yoeri!

Alweer lekker thuis? Klinkt als een fijne bevalling, en wat kan je trots op jezelf zijn he, als het erop zit?! Ik ben ook heel benieuwd wat Lianne van haar broertje vindt. Ga maar lekker genieten!!

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    smelt nog als ik er aan denk wat is Lianne trots!! Uitspraken: kijk eens eten? Dat is lief!! Vasthouden!! Knuffelen. Haai schatje!! " en dan nog femme Kusjes en knuffels. Super dus.. Ben nog beetje suf en kast van

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wat lief:) Joh doe lekker rustig aan en geniet van je twee wondertjes:) Enne, snel spammen he;)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wow, wat een super nieuws om de dag mee te beginnen!

Van harte Joyce met jullie zoon en broertje voor Lianne. En wat een leuke naam, die staat ook op onze shortlist...
    Geniet ervan! Ben wel heel benieuwd hoe het is gegaan allemaal.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce! Wauw, gefeliciteerd met de geboorte van Youri! Lekker genieten nu!

@ Dees; zo sneu voor Luca, zo hoesten moet erg naar zijn voor hem. Maura slaapt sinds de eerste dag in haar nieuwe bedje als een roosje, ruime week nu. Ledikant staat er nog bij, moet nu toch echt afgebroken al vind ze dat even niet leuk.

@ Collo; heerlijke film is dat! Sjoukje wil (nog) helemaal niet blijven liggen, dus dat scheelt. Nu krijgt ze vaak in het uurtje er na ook blikvoer dus dat zal haar er van weerhouden denk ik :).

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Lieve joyce man en lianne!

Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat gaaf een broertje voor lianne!!
    Bedankt voor je sms! Geniet lekker!!

Liefs van mij en R!

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Joyce!!!!!!!!!!!!!! Wauw!!!!!!!!!!!!!!! Krijg net je sms.....van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie zoon Yoeri!!!!!!!!!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Alle jarige jobjes ook gefeliciteerd!!!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wauw!! Er is weer babynieuws!!!! :D

Joyce, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Yoeri.
    Ben reuze benieuwd naar het hele verhaal, doe maar rustig aan.
    Geniet van je gezinnetje en je kraamtijd.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    he he.. Aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd.. nu is het wachten tot Vodafone de goedkeuring accepteert (jaja) en tot het in het systeem van de winkel staat..
    zucht..

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nou nou, gaat allemaal weer soepel hè ;)

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tjonge enorm..
    MAARRRR wel net het nieuwe spel binnen gekregen (gisteren besteld, maar ging maar uit van een vertraging:D) dus dat is wel prettig.. Geen nood dus en telefoon haal ik morgen wel op :D nu met de DS op de bank..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw maar dat is ook leuk :D
    Have fun!
    Ik ga mijn wasje ophangen en Beau zijn bed opmaken.
    Zo nog even boodschappen doen en dan vanmiddag stand-by dienst draaien vanuit huis.

17. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Gefeliciteerd met YOERI!!!! Geniet van deze mooie tijd!

18. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    En Luuk jij gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Maak er een mooie dag van met heel veel cadeaus en taart :D

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: gefeliciteerd met de geboorte van Yoeri! Snelle bevalling zo te lezen! Doe rustig aan en geniet!
    @Luuk: hoeraaaaa, 2 jaaaaar!
    @emma: vandaag ook jarig toch? Gefeliciteerd!!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedgekeurd door vk.. Geen bijzonderheden dus volgende week terug komen.. Wel bevallingsplan doorgesproken.. Hij gaf zelf al aan dat ik me niet aan de richtlijnen moest houden over wanneer ik kan bellen.. Als ik denk dat het begonnen is moet ik bellen.. Ze komen liever een keer te veel of ze zijn er wat langer bij dan een keer te weinig of te laat.. Bij één vk moet ik wel duidelijk aangeven dat ze direct moet komen, die geloofd niet in snelle bevallingen:x Fijn, zul je zien dat ik haar heb;)

Zal wel loslopen allemaal, maar wil absoluut niet thuis bevallen.. Dus op tijd naar het ziekenhuis, zonder gezeur.. Snapte hij wel geloof ik.. Zullen het zien.

Vodafone belde dat ze de goedkeuring hebben geaccepteerd.. Rond 16.00 uur moet het te zien zijn in het systeem van de winkel, maar goed, dat red ik niet.. Anders ben ik zo laat bij Lenn en dat is geen optie.. Dus nu een uurtje op de bank (heerlijk, dat genieten van je verlof;)) en dan richting Lenn.. Eten staat al klaar dus hoef er weinig aan te doen vandaag.

Deel Deze Pagina