wow joyce!! gefeliciteerd meid! mooie naam nu snel naar huis en genieten vn jullie gezinnetje.. dikke kus
Haha kon er niet meer van slapen Ben heel benieuwd naar de kleine man Inmiddels al thuis? Bedacht me ineens: Nu ben ik de volgende
Lieve Joyce, Gefeliciteerd met Yoeri! Alweer lekker thuis? Klinkt als een fijne bevalling, en wat kan je trots op jezelf zijn he, als het erop zit?! Ik ben ook heel benieuwd wat Lianne van haar broertje vindt. Ga maar lekker genieten!!
smelt nog als ik er aan denk wat is Lianne trots!! Uitspraken: kijk eens eten? Dat is lief!! Vasthouden!! Knuffelen. Haai schatje!! " en dan nog femme Kusjes en knuffels. Super dus.. Ben nog beetje suf en kast van
Wow, wat een super nieuws om de dag mee te beginnen! Van harte Joyce met jullie zoon en broertje voor Lianne. En wat een leuke naam, die staat ook op onze shortlist... Geniet ervan! Ben wel heel benieuwd hoe het is gegaan allemaal.
Joyce! Wauw, gefeliciteerd met de geboorte van Youri! Lekker genieten nu! @ Dees; zo sneu voor Luca, zo hoesten moet erg naar zijn voor hem. Maura slaapt sinds de eerste dag in haar nieuwe bedje als een roosje, ruime week nu. Ledikant staat er nog bij, moet nu toch echt afgebroken al vind ze dat even niet leuk. @ Collo; heerlijke film is dat! Sjoukje wil (nog) helemaal niet blijven liggen, dus dat scheelt. Nu krijgt ze vaak in het uurtje er na ook blikvoer dus dat zal haar er van weerhouden denk ik .
Lieve joyce man en lianne! Gefeliciteerd met jullie zoon! Wat gaaf een broertje voor lianne!! Bedankt voor je sms! Geniet lekker!! Liefs van mij en R!
Joyce!!!!!!!!!!!!!! Wauw!!!!!!!!!!!!!!! Krijg net je sms.....van harte gefeliciteerd met de geboorte van je mooie zoon Yoeri!!!!!!!!!! YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Alle jarige jobjes ook gefeliciteerd!!!
Wauw!! Er is weer babynieuws!!!! Joyce, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Yoeri. Ben reuze benieuwd naar het hele verhaal, doe maar rustig aan. Geniet van je gezinnetje en je kraamtijd.
he he.. Aanvraag nummerbehoud is goedgekeurd.. nu is het wachten tot Vodafone de goedkeuring accepteert (jaja) en tot het in het systeem van de winkel staat.. zucht..
tjonge enorm.. MAARRRR wel net het nieuwe spel binnen gekregen (gisteren besteld, maar ging maar uit van een vertraging) dus dat is wel prettig.. Geen nood dus en telefoon haal ik morgen wel op nu met de DS op de bank..
Ohw maar dat is ook leuk Have fun! Ik ga mijn wasje ophangen en Beau zijn bed opmaken. Zo nog even boodschappen doen en dan vanmiddag stand-by dienst draaien vanuit huis.
En Luuk jij gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Maak er een mooie dag van met heel veel cadeaus en taart
@joyce: gefeliciteerd met de geboorte van Yoeri! Snelle bevalling zo te lezen! Doe rustig aan en geniet! @Luuk: hoeraaaaa, 2 jaaaaar! @emma: vandaag ook jarig toch? Gefeliciteerd!!
Goedgekeurd door vk.. Geen bijzonderheden dus volgende week terug komen.. Wel bevallingsplan doorgesproken.. Hij gaf zelf al aan dat ik me niet aan de richtlijnen moest houden over wanneer ik kan bellen.. Als ik denk dat het begonnen is moet ik bellen.. Ze komen liever een keer te veel of ze zijn er wat langer bij dan een keer te weinig of te laat.. Bij één vk moet ik wel duidelijk aangeven dat ze direct moet komen, die geloofd niet in snelle bevallingen:x Fijn, zul je zien dat ik haar heb Zal wel loslopen allemaal, maar wil absoluut niet thuis bevallen.. Dus op tijd naar het ziekenhuis, zonder gezeur.. Snapte hij wel geloof ik.. Zullen het zien. Vodafone belde dat ze de goedkeuring hebben geaccepteerd.. Rond 16.00 uur moet het te zien zijn in het systeem van de winkel, maar goed, dat red ik niet.. Anders ben ik zo laat bij Lenn en dat is geen optie.. Dus nu een uurtje op de bank (heerlijk, dat genieten van je verlof) en dan richting Lenn.. Eten staat al klaar dus hoef er weinig aan te doen vandaag.