ik lig in bed, lekker warm. Alleen weer koude voeten! morgenochtend gaat de wekker weer om 6u...gaap!
RiTi Kan er een foto van maken? Haha. wordt je ook niet beter van... Ze zijn lekker luchtig met een heerlijk knapperig korstje. Weet wel dat ik de vorige keer er teveel had gegeten en dus de halve nacht met darmkrampen op de wc had gezeten. Mijn darmen reageren nogal op vet eten...arme darmen...
@ Collo; mijn ingewanden zijn dan gelukkig net een vuilnisbak, die kunnen echt alles hebben, dus kom maar door! (en hoe handig gebleken in verschillende werelddelen)
Had ook altijd een maag van staal en dito darmen, maar bij vet eten haken ze echt af. Verder ging ik er ook altijd prat op dat ik nooit ziek werd in het buitenland...en toen ging ik naar Bali....oei...Bali-belly noemen ze het. Maar ik vind het ook altijd heerlijk om bij van die schimmige vage tentjes of kraampjes mijn eten te scoren in het buitenland. Alleen check ik wel of de locals er ook eten, dan kan ik er vast ook wel tegen. Zo echt de heerlijkste empanada's gevonden in Mexico en in Venezuela empanada's met baby-haai....ahhh...zielig.
hahaha mijn reactie 'oooh' bij het eten en 'aaah' bij de babyhaai schimmige tentjes zijn vaak ook de beste Mijn eerste tripje destijds was het veilige Thailand, had alles gelezen en me veel voorgenomen. Nog met mijn rugzak vers uit het vliegtuig stond ik al te eten aan de kant van de weg en dronk ik iets waarvan niet te achterhalen was wat er in zou kunnen zitten. Zo lang duren mijn goede voornemens dus. gut krijg er weer trek van, even kijken of er nog wat in huis is
heb haar vorige week een bericht gestuurd op facebook en gisteren een sms dat joyce is bevallen, maar nog niks terug gehad.. goedemorgen!
Werd net gebeld.. Zag het nummer en wist het direct.. Vanmorgen om half 5 is mijn neefje Kyano geboren!! half 12 gisteravond braken thuis te vliezen en meteen vol in de weeën.. Mannetje weegt bijna 7 pond en met mama gaat ook alles goed.. Eind van de ochtend mag ze naar huis.. Rond 11 uur moet ik even bellen of ze idd naar huis mag, zo ja, dan kunnen we vandaag even komen kijken.. Whaaaaa ben zo blij en trots! En heel benieuwd naar het mannetje
Goedemorgen! Pff, Abeltje komt soms echt moeilijk in slaap(ondanks het inbakeren). Gister van 21 tot 00 bezig geweest en elke keer zakt hij weg en als je dan wegloopt of de speen valt uit, wordt hij wakker. Zó frustrerend,vooral omdat je zelf al zo moe bent. Gelukkig toen van 12 tot 4 geslapen, daarna tot 7 en slaapt nu nog, ik ging er om half 9 uit(gijs had een keertje laat). Voel me alweer een stuk fitter. @Dretjuh, lekker aan het genieten van de tijd met je moeder, en daarom zo stil? Hoop het! @Collo, lekker, muffins! Ik kan de verleiding ook nooit weerstaan om er meteen dezelfde avond teveel op te eten als het niet echt ergens voor is(verjaardag oid..), daarom bak ik maar niet zo vaak meer 's avonds.. haha. Je wordt nooit uitgenodigd omdat mensen liever naar feestjes gaan dan ze zelf geven, en dus gaan ze ergens anders naartoe.. haha. Hier hetzelfde probleem, belooft een saaie oud&nieuw te worden. @Riti, ik weet nog dat je vertelde dat je verbaasd stond dat Maura aan het tellen was. Boaz doet het nu dus ook! Tot 10, niet altijd op de juiste volgorde, maar hij is echt dingen aan het tellen, zo leuk haha. Maura nog altijd zo bang? Boaz durft ineens niet meer een stoepje af.. zoekt dan snel een holletje op, haha. De 2e taart voor Boaz zn verjaardag is af, morgenochtend nog inkopen doen en dan zijn we klaar(terwijl ik dit typ wijst Boaz naar zichzelf 'Boa mooi' haha..). Ik heb er zin in! Gister is trouwens de bakfiets binnengekomen! Gisteravond hebben Gijs en mijn vader hem in elkaar gezet, waren pas na 11en boven(woon in een flat) dus heb nog niet gekeken helaas. Ben er wel errug blij mee. Wat gaan jullie vandaag doen?
@Roeltje, lees het nu, gefeliciteeerd! Snelle bevalling! Eerste kindje toch? Hopelijk vandaag even kijken. Wanneer was zij uitgerekend?
Gadver kutkpn:x WEER verzoek afgekeurd (terwijl ze zeiden dat ie was goedgekeurd) Wat blijkt nu.. één of andere klootviool heeft mijn internetbundel op 28 mei 2012 gezet.. Bellen en smsbundel stond op feb. 2012 en internet dus niet.. Na veel gezeur en gedreig gaan ze het aanpassen, maar duurt 5 werkdagen.. Dan nog 2 werkdagen voor de goedkeuring dus huppa, in het erge geval zijn we 7 werkdagen (10 dagen dus) verder.. Ik ben woest.. Zodra het achter de rug is mogen ze mooi mn belkosten naar kpn vergoeden.. rotlui:x
Aloha iedereen! Weer terug van het cb. Uk2 is bijna 9 kilo!! Reusje! Met uk1 en de waterpokken gaat het redelijk. Ze heeft inmiddels pas 20 pokken ofzo (waarvan 10 in haar gezicht), maar ze is sinds vandaag wel duidelijk van dr padje af... Sneu! @mroos: Balen van de nachten van Abel! Heeft het 'resetten' geholpen? Slaapt hij nu wel in zijn eigen bedje? Uk2 is best een tijdje 's ochtends vroeg (van 4-6) onrustig geweest. Dat was ook errug vermoeiend!! Gelukkig is dat vanzelf overgegaan!! @dretjuh:Idd tijdje niks meer gehoord.... Hmmm... hopelijk alles goed! Heb dr net ook maar sms gestuurd, maar heb nog niks gehoord. @roeltje: Nogmaals: adem in, adem uit! En van harte met je neefje!! Ga je vandaag kijken? @rest: Solly wel bijgelezen, maar weer met mn telefoon....
Gefeliciteerd met je nieuwe neefje Roeltje!! Zo met Job naar de osteopaat...tweede bezoekje. Balen mRoos dat Abel zo moeilijk in slaap komt 's avonds.Frustrerend he als je zelf zooooo moe bent.. Misschien met je man afspreken jij de ene avond hij de andere?
@Roeltje; Gefeliciteerd met je neefje!! Leuke naam is het geworden. @hier; Drukke ochtend en begin van de middag gehad met werken, nu lekker thuis met een kop thee.
Goedemiddag! Bedankt voor de kaartjes voor Milans verjaardag.....ben er zelf niet goed in....forgive me Zo naar kdv voor kerstdiner..leuk! Heb een rollade gebakken om mee te nemen.