December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ga ik doen! Hoop dat buikje wat minder gaat rommelen. Heb echt zo nu en dan menstruatiekrampen...nog nooit gehad. Nou ja zal er wel bijhoren nu?!

2. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Chicken ik had het ook de laatste weken dat gevoel van een menstruatie! Voorwerk denk ik, ja je moet ook niet zo heel lang meer! Spannend hoor! Weten jullie zelf eigenlijk wel wat het wordt? Veel plezier bij het kdv!

@ Roeltje wat leuk! Gefeliciteerd!

@ Panos wat een lekkere bully zeg! Heerlijk :D

@Mroos wat balen dat Abel zo moeilijk in slaap komt zeg! En terwijl hij zo moe is! Ferron is vaak wakker tussen 8.00 en 10.00 dan pas wil hij slapen dus hier zit het er verlopig ook niet in om vroeg naar me bedje te gaan als manlief werk. Het inbakeren helpt wel wat meer? Ik weet als ik Ferron zijn armpjes onder de dekentjes stop dat wurmt hij net zo lang tot hij ze weer boven heeft om dat in slaap te vallen.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ben onderweg naar Ikea..en daarna ff kerstboompje halen hoop ik;)

chicken
    ja komt vaak voor de laatste weken en zeker bij een tweede. Ik had vooral heeel erg veel harde buiken. Maar al heel vroeg eigenlijk.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff, eindelijk.. zitten.. Lenn was in een vreselijk humeur vanmiddag..Hartstikke moe, had maar een uurtje geslapen.. Zijn een uurtje bij de kleine man geweest.. Lenn snapte er niks van.. Keek van de baby naar mijn buik :D
    Hij deed het vanmiddag niet zo heel goed.. Kon zichzelf niet warm krijgen en houden en dronk niks, maar spuugde wel veel vruchtwater uit..

Net smsje gestuurd en hij doet het inmiddels beter.. temp is nu goed en heeft 20cc gedronken..

Heb nog niks van man gehoord, dus zal wel laat worden.. Nu dus heeeel blij dat we een tweede auto hebben :D

Morgenvroeg de taarten ophalen bij de Hema voor zondag.. gelijk boodschappen doen voor zondag en de rest van de week.. Huis even flink schoonmaken etc. Druk dus..

Nu lekker op de bank met een kop thee:)

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Van harte met je neefje. Wat leuk! Lekker vlotte bevalling ook. Wat grappig dat Lenn het niet snapte. Is ook heel raar natuurlijk. De baby zat toch in mama's buik?

Dretjuh
    Denk dat internet eruit ligt in Engeland? Hoop maar dat er niks ergs is verder.

Buikpijn
    Mijn hart brak daarstraks echt. Na het eten had Amy buikpijn. Was echt aan het huilen van de pijn en greep naar haar maag. Zo zielig. Duurder gelukkig maar een paar minuten, maar was echt niet leuk.

Panos
    Kei lief die "Invite". Zal het even bespreken hier. En als we komen neem ik een grote schaal zelfgebakken oliebollen mee. Met als gevolg dat ik zelf ook naar oliebok ruik.... Al douche ik 3 x, als ik bollen heb gebakken stink ik..hahaha

6. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Heej meiden even snel kleine update zit heerlijk in mijn kraamweek. Voel me zo veel beter als bij mijn eerste het lijkt wel veel relaxter.... Kan goed rusten en mijn oudste vind het ook allemaal geweldig.
    Borstvoeding gaat super en heb lichamelijk weinig klachten alleen het vocht uit mijn voeten wil maar niet wegtrekken...
    Kaartjes zijn op de bus,familie is allemaal geweest, nu lekker genieten dit weekend

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Even een korte update van telefoon. Uk1 us opgenomen in ziekenhuis. Nooit ziek, maar als ze het doet doet ze het goed! Heeft dubieuze oogonsteking en rare koortsaanval. In combi met waterpokken willen ze geen risico nemen. Ze ligt aan infuus met antibiotica. Hopelijk morgen weer naar huis!! Ben benieuwd hoe vannacht gaat...

En maar goed dat ik de Coldplay kaartjes gisteren verkocht heb. Toch een vooruitziende blik :)?

Trusten!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    NEE TOCH! oops caps lock :)
    Wat zul je geschrokken zijn!
    Maar morgen misschien alweer naar huis, dat is best vlot vooruitzicht of niet?
    Sterkte daar!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Panos, ik schrik er van. Sterkte voor jullie! Ach zo sneu, hoe is ze onder dit alles?

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Oja en dank zij de waterpokken zitten we in quarantaine. Bijzondere ervaring!

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    moet je ook een keer meegemaakt hebben ;)
    Nee, hartstikke rot allemaal, maar je weet er altijd een ietwat komische toon in te brengen, gelukkig maar.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Poehee! Dat is wel even schrikken zeg. Hoop maar dat alles goed is en jullie morgen weer naar huis mogen. Wel goed dat ze het even in de gaten houden.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Panos..ach jeetje...sterkte en beterschap!

Kerstdiner was leuk met al die ukken! Zal even spammen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ziet er gezellig uit chicken, leuk!

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Was zeker leuk, iedereen had iets lekkers gemaakt, er was genoeg.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ik zit ff in zak en as...lig gewoon te huilen in bed :(
    beide kids compleet over de zeik en gillen de hele boel bij elkaar. Is er 1 weer rustig begint de ander weer...
    Duurt nu al 1,5 uur en ben het zat :(
    sta er ook nog eens alleen voor dus kom handen tekort.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh meiske. Je kunt het zeker niet over je hart krijgen om ze even te laten huilen? Hoop dat ze snel weer rustig worden en dat jij ook lekker kunt gaan slapen.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ik heb ze idd even laten gaan..luca beneden en beau boven.
    Beide liggen nu net weer, luca is stil maar Beau nog niet..als klap op de vuurpijl denderde hij net ook nog eens zijn bed uit.
    J. is nu onderweg naar huis. ik hoop dat ik nog even kan slapen, om 6u gaat mijn wekker weer.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ach jeetje zeg.. Sterkte meid.. Schrik ervan.. Snel opknappen Uk1 en met papa en mama mee naar huis!
    haha avondjes uit is jullie gewoon niet gegund:p;)

Dees
    Oh jee.. Hoe is het gegaan? Zijn ze lekker gaan slapen? Zul je zien he, komt het allemaal tegelijk:( Succes met werken straks!

Man kwam om half 5 pas thuis.. Lenn werd er wakker van en kwam bij mij liggen.. Heeft dus heerlijk doorgeslapen in zn eigen bed:D Als hij niet van mn man wakker was geworden was hij zeker blijven slapen.. Hij ligt nu nog lekker in ons bed en man en ik zitten inmiddels beneden.. Hij was niet moe en ik was klaarwakker toen hij thuis kwam.. Dus tja..

Straks douchen en aankleden.. Dan om 8 uur direct boodschappen doen, Lenn blijft bij mn man thuis dus kan lekker mn gang gaan en boel regelen voor morgen..

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    mogguh

Deel Deze Pagina