December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Panos....meid wat een weekend zeg....daar mag je best even uitgeput van zijn. Fijn dat Uk1 de volgende dag weer naar huis mocht in ieder geval. Hopelijk knapt ze snel op!

2. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, wat een verhaal! Wegvallen lijkt me idd doodeng ja. Gelukkig is het blijkbaar door vsm(iemand moet de eerste zijn toch..) en mochten jullie snel terug naar huis. idd een operatie om uberhaubt naar het ziekenhuis te gaan, heb het afgelopen week ook ondervonden;). Heb je oppas voor komende week of neem je zelf zorgverlof? Moeilijk he, dat geregel.

@Collo, klinkt wel gezellig, zo met vrienden, wonen ze ver weg dat ze bleven slapen? En wat leuk, al die zwangeren! Heel hard hopen dat je vriendin zwanger blijft na die 2 zwangerschappen ja, hoever is ze nu? Wanneer willen jullie voor een derde?

@Chicken, fijn dat de echo goed was! 3 kilo, 2 minder dan Abel.. das klein ja haha. Fijn dat alles zo goed gaat.

@zwangerworden, heerlijk zo'n relaxte kraamweek. Ik vond het ook zo'n verschil met de eerste kraamweek. Die bevalling beleefde ik ook elke dag weer, en nog steeds wel af en toe, het is ook zo bijzonder.

@Riti, klinkt als een mooi sprookjesbos;). Lekkere dag gehad?

Wat betreft het slapen van Abel; Ritme/regelmaat etc. het klinkt allemaal heel simpel, maar ik vind dat eigenlijk best lastig, want hoe hou je een ritme vast bij iemand waar geen ritme inzit.
    Het inbakeren hebben we afgeschaft, hij werd er alleen maar boos van voor ons idee. En we lijken een beetje gelijk te hebben, hij heeft al aardig wat geslapen vandaag(en in de beco butterfly 3 uurtjes).

Verder; een geweldig feestje gehad vanmiddag, het was erg gezellig met vrienden en familie en Boaz is gigantisch verwend (ik heb een fotootje bijgevoegd). Hij vindt ook alles en iedereen leuk en heeft zich geweldig vermaakt.
    Morgen verjaardag nog op kdv en dan is het feest weer over!

Wij gaan even lekker genieten van de avond, Abel slaapt!

3. mroos

mroos Niet meer actief

Bekijk bijlage 207860

Die koekiemonster is zo leuk.. daar horen 3 koekjes bij, die zitten in zijn rugzakje en als je dan op zijn voetje drukt klappert zijn mond en vraagt hij om koekjes. Boaz vond em eerst doodeng haha..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mroos; wat een geweldige box vol cadeaus, fijn dat het zo'n leuke dag was!

@ Panos; wat een verhaal zeg, kan me goed voorstellen dat jullie er door heen zitten. En het is dus ook nog niet voorbij allemaal, helemaal nu de kleine uk ook ziek is :(. Sterkte en vrij nemen of zorgverlof nemen klinkt erg verstandig

@ Collo; wat een leuke dag!

@ hier; lekker dagje maar beiden nu wel erg moe. Vordering zolder lijkt minimaal maar het is gewoon een verschrikkelijke k-klus en we dachten maar bij het rotste te beginnen.
    Maura krijgt met de dag meer moeite met slapen s avonds en wordt nu ook s nachts bank wakker. Klopt wel met de leeftijd geloof ik en het onvermogen realiteit en dromen te kunnen onderscheiden. Zich overgeven aan het slapen lukt haar maar moeilijk en het liefst wil ze dat samen met ons doen. We hebben ons alleen wel voorgenomen niet nu voor het eerst te beginnen met er bij liggen of haar bij ons leggen. En ik wil eigenlijk ook niet dat ze in slaap valt als we er bij zitten en dan pas weg gaan.
    Ze compenseert het gelijk met flink slapen overdag, dat moet ook niet uit de hand gaan lopen natuurlijk.
    Wij gaan even een weekje boven op het slaapthema zitten, even uitvogelen wat nu wijsheid is.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Mroos
    Mijn vriendin woont nu weer in Roosendaal. Was wel moeilijk want ze woonde tot een paar jaar geleden op 5 minuten lopen bij mij vandaan. Toen ik zwanger was van Amy ging ze verhuizen, wat ben ik daar verdrietig om geweest. Gelukkig heb ik gemerkt dat onze vriendschap daar wel tegen bestand in. Ze komen met oud op nieuw ook hierheen en blijven dan slapen. Eigenlijk komen bijna al mijn vrienden van buiten Den Bosch, dat is af en toe wel lastig.
    Ik heb nog steeds het plan komende zomer voor nummer drie te gaan. Wil eerst dat Lizzy loopt omdat ik nu met mijn rug dat helemaal niet meer ga redden om Lizzy continue te dragen en zwanger te zijn.
    Wow, wat een kado's! Dat koekiemonster had ik ook eens zien staan, heel leuk maar duur! Hahaha

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Slapen
    Zelfs Amy verzet zich inmiddels tegen het gaan slapen. Is nooit een probleem geweest, maar als ze nu het woord Slapen al hoort, begint ze al te piepen. Gelukkig als ze eenmaal ligt is het geen probleem meer en met een verhaaltje Dikkie Dik en haar knuf valt ze nog redelijk te paaien.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; Amy dus ook 'ineens'. Maura was namelijk ook altijd groot slaapfan, nooit enig probleem mee gehad.

Besef me echt wel dat het niets is vergeleken de kindjes die vaker moeite hebben met slapen, ben ook gewoon niets gewend.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @slapen; Hier ook een strijd sinds een paar dagen..Luca en Beau verzetten zich er beide flink tegen.
    Wat het nu precies is weet ik niet maar frustrerend is het wel!
    Luca heeft net ook ruim een 30min liggen tegenstribbelen in bed.

@hier; Wat een dag!!
    Ga niet volop in details maar het is goed mis bij de buren, vanmorgen en zojuist politie opgeroepen voor hiernaast. Buurvrouw werd bedreigd en haar broer is naar hier gevlucht. Die stond ineens bij ons op het balkon toen we beneden kwamen van het badderen van de kids.
    Ben er helemaal van onder de indruk, voel me onrustig en hoop maar dat de kids er niet teveel van mee krijgen.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees..jeetje zeg, ook dat nog....je krijgt het wel voor je kiezen zeg!

@MRoos..ja zeker een stuk lichter. Had ook al het gevoel dat deze geen 8 ponder zou worden.

Zo...nog 5 dagen werken. Van Milan's kamer kunnen de muren geverfd worden, volgend weekend laminaat kopen en dan kan ik beginnnen met inrichten. Man maakt dan de rest van de aanbouw af en dan kom ik eens spammen...ben zo blij met de ruimte erbij en ook heel trots dat we dat voor elkaar hebben gekregen.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ik ben ook heel benieuwd naar hoe de verbouwing er nu uitziet bij jullie, zal vast prachtig zijn geworden en lekker ruim.
    Krijg nu idd aardig wat te verduren, heel veel meer kan ik er nu ook niet bij hebben lijkt wel..en ik voelde me juist weer wat opfleuren.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees..dat begrijp ik ja. Eindelijk keert de rust bij jullie een beetje terug en dan kun je je bezighouden met je buren...pffff....wat een toestand zeg. Is de buurman er nu nog?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; J. is nu bij de buurvrouw, haar broer is er ook nog. Die is er zelfs de hele dag geweest om haar niet alleen te laten met haar 9-jarige dochter.
    Politie is nu weer weg, evenals diegene die haar/hem hebben bedreigd.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Heftig hoor. Maar probeer J. er ook van te overtuigen dat dit iets is van de buren en niet van jullie. Jullie hebben op dit moment genoeg aan jullie zelf om ook nog eens andermans problemen op te lossen. Heel vervelend dat ze bedreigd wordt maar als dat betekend dat J. weer de hele tijd daar zit en jij er weer alleen voor staat met 2 onrustige kindjes dan ben jij echt belangrijker hoor. Hoop dat hij dat snapt en je op tijd ondersteund.

RiTi
    Maakte vanmiddag de fout om te zeggen dat het ook erg vervelend is als je smiddags met je kindjes "even" in bed kruipt en dan 3 uur slaapt. Dan wordt je zo naar wakker.... Mijn vriendin was echter niet geheel onder de indruk van mijn klaagzang hahahaha. Haar woorden "Tja Val, ik heb nou niet echt medelijden met je".. Euh....tja, hahaha. Ik ben erg verwend met slapende kindjes.
    En dan zul je net zien. Al een hele tid is Lizzy vrij onrustig snachts en wordt geregeld wakker en blijft dan ook huilen totdat we zijn langsgeweest om even te troosten. Dus ik ze al gewaarschuwd daarvoor omdat de logeerkamer ook op de zolder is. Hun dochter expres bij Amy gelegd, want die slaapt echt overal doorheen.
    Vannacht heeft Lizzy geen kick gegeven. Vanmorgen nog niet. Ben zelfs gaan kijken want ik maakte me bezorgd...ze sliep als een roosje...de muts. Nu geloven ze me echt nooit meer....

Chicken
    Ben ook heel benieuwd naar jullie mooi roze kamer.....hahaha Heel fijn als je zometeen mag gaan inrichten. Zo leuk!

HIer moet ik ook even gaan kijken wat we gaan doen met de zolder opknappen. Ik denk dat we straks Amy de grote zolderkamer geven, naast de kamer van Lizzy en Amy's oude slaapkamertje weer als babykamer gaan gebruiken. Dan kunnen we straks ook wat speelgoed op haar kamer kwijt.
    Maar we moeten in de tussentijd de zolder gaan opknappen en niet teveel geld uitgeven aan alles als het straks toch weer allemaal anders moet.

14. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

jarige kindjes, van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag.

als het klopt hebben aantal dames een kaartje van me ontvangen.
    nog bedankt van jullie kaartje van me meisje.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat een rotte afsluiting van een leuke dag zeg (jullie waren naar ballorig met vrienden, toch?)

@ Chicken; wat fijn dat het zo goed vlot met de hele verbouwing en super dat het zo goed gaat met de beeb.
    Ik vind het leuk dat jullie het lekker voor jullie zelf houden wat het wordt, maar mocht je het leuk vinden te weten wat anderen denken: ik denk dat jullie een meisje krijgen :D.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; haha zie het helemaal voor me, echt vreselijk vervelend 3 uur slapen met zijn allen overdag :D. Leuke door-schuif opknap plannen allemaal!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @riti...hihi...jij denkt dus ook roze...hmmm zullen we er een poll van maken?! Haha

@collo...babykamer? Heb ik iets gemist?

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Litlewonder; he hoe is het met jou? Ik geloof dat je ook een kaartje voor Maura had maar dat die naar Maud is verstuurd, niettemin dank je wel :).
    Weet jij of alles goed is bij Dretjuh en familie?

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Nee, ik kijk gewoon vooruit.... Als het zover is, zijn jullie natuurlijk de eersten.... Maar het is een beetje zonde om nu de zolderkamer helemaal als volwaardige logeerkamer in te gaan richten als er over een jaar (*bij wijze van spreken) K3 behang op de muren moet omdat het Amy's nieuwe kamer wordt. Denk dat ik bij de Praxis gewoon wat cheapo behang op de kop tik om het een beetje af te werken. Muur moet alleen nog een keer met Fix 'n Finish voordat er behangen kan worden.

20. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

jaa klopt kwam ik pas later achter beetje dom marja toen zat hij al op de post.
    beetje chaos hier sorry ervoor.
    ik weet niet meer als jullie.
    denk geen internet. of lekker aan het shoppen met der moeder in Engeland.

Deel Deze Pagina