December 2009 mama's, Deel 13!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    huh?heel verhqql getypt, druk op reageren, ales weg?

dan even snel en morgen opnieuw proberen.. lig lekker op bed na een geslaagde dag:) lenn is enorm verwed en heeft het super gedaan:)

man gaat over een uur naar het werk en heeft na deze week sowieso 2 weken vrij..

weet niet meer wie het vroeg, maar met romy gaat het niet goed.. hard duimen en kaarsjes branden met zn allen dus..

tot morgen!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ collo; geinig zo'n stoel, wel grappig zonder bad ;).

@ Roeltje; fijn dat de dag zo geslaagd was! Lekker slapen nu.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @roeltje...dat vroeg ik...erg zeg...brrrr

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Bestel zwangerschapstesten inmiddels per 20, zijn toch maffe hoeveelheden eigenlijk. (kosten niets meer dan trouwens) We zijn nu het december is ook een beetje afscheid gaan nemen van het idee dat ik in 2011 nog zwanger zal worden. Wat dat betekenen gaat voor het volgende jaar en wat we daar mee gaan doen weet ik nog niet.
    Nou was december om meerdere redenen al niet mijn maand, maar het wordt er ook niet beter op zo ;).

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ah meiske.... Testen hoort leuk te zijn... Zo jammer dat het zo moet. 2012 gaat vast een super jaar worden. Ik ga keihard duimen dat 1 van die 20 in januari positief uitslaat. Dikke knuffel van mij.

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Murrrrning!

@Riti..ik sluit me aan bij Collo...2012 gaat jouw jaar worden!!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo/Chicken; thanks!

Nu de kerstboodschappen verzinnen vind ik verdomd lastig, hopelijk zo in de winkel meer ideeen.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ohh kerstboodschappen...vreselijk vind ik dat! Ik word altijd gek van die wezenloos lange rijen. Wij krijgen m'n ouders en schoonpa. We gaan gourmetten...lekker makkelijk. Ik heb geen zin om met een plofbuik te gaan staan koken...hihi.

Nog iets grappigs, ik vraag vanochtend aan Milan wat ie op z'n brood wil, zegt ie: weet niet, moet ik even over nadenken...pffffffffffff.....hahaha

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Net telefoon van mn zusje.. De muts is gewoon geslaagd voor d'r rijbewijs! Ze wilde de datum van afrijden niet vertellen dus we wisten van niks.. Wel een vermoeden dat ze deze maand nog moest, maar zeker weten deden we niet.. Dus die jat volgende week de auto van mn ouders om hier op de koffie te komen :D

Riti
    Ook ik sluit me bij de rest aan.. 2012 wordt jullie jaar:) sinding positive energie;)

Vanmiddag bij mn andere zus langs. Mannetje heeft vannacht beroerd geslapen, veel krampjes dus ze is bekaf.. Logisch natuurlijk.. Dus even handje helpen met dingen die de kraamhulp niet doet.. Zwager moest vandaag ook paar uur aan het werk. Heeft eigen bedrijf en aantal dingen MOETEN nu gewoon weer gebeuren.. even kijken of ik iets kan doen, zodat zij zich volop op de kleine kan richting..

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..denk je ook een beetje aan jezelf? Niet te zware dingen doen hoor. Trouwens..wat ga jij goed zeg, al bijna 38 weken je meisje in je buik!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Haha ja goed he.. Wel raar hoor.. Alsof ze teveel remmers hebben gegeven;)
    Ja ze was wat dingen nodig uit de stad en ik moet daar toch heen vandaag, dus kan het zo voor d'r meenemen..

Gisteren geld gekregen voor mijn verjaardag.. Wil er een bedelarmband voor halen.. Heeft mn moeder ook.. 25 jaar geleden gekocht toen mn zus was geboren.. daarna bedel van mij en zusje erbij.. (en mn pa staat er uiteraard ook op;)) paar weken terug bedeltjes met mn zwager en man's naam.. Straks komen er nog 3 bedels bij.. Lenn, Kyano en babymeisje..
    En ik wil dat ook! :D dus even kijken voor wat leuks:)

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat is zeker leuk!

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Beuh, ben aan het werk en sta nu in de woning hte wachten op een huurder die niet komt opdagen....

Kijk ook elke keer weer hoe het met Romy gaat. Het grijpt me erg aan. Ik ben zo bang dat ze haar gaan kwijtraken...

Moet even wat positieve energie hebben....en een pepermuntje.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    oooh irritant! Maken ze een afspraak en dan komen ze niet..
    Helemaal als je leest dat de artsen weinig hoop meer hebben..
    *gooit doosje pepermunt door scherm*

Moet eigenlijk in huis aan de gang, maar blijf maar in het topic van Romy hangen..

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Gefeliciteerd met de verjaardag van Lenn!!

@vechtende Romy; Ik vrees het ergste...:(

@hier; Kom net thuis van een ochtendje werken, wat was het glad buiten!! Ik heb echt sommige wegen door geglibberd.
    Nu weer lekker thuis bij de verwarming, huis weer een beetje aan kant maken en ben maar begonnen om wat wasjes weg te draaien.
    Vanmiddag om 16u hebben we afgesproken met de verkoper/koper om de huizen na te lopen wat we over gaan nemen. Dus ook even weer een kijkje nemen in ons toekomstige huis :D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Hier ook glad op sommige stukken..
    Leuk leuk! Kijken in jullie nieuwe huis!!

Verjaardagsspam!!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hij heeft van Wendy een enorme set stiften, potloden en krijtjes gekregen:D Dat wat wij vroeger ook thuis hadden.. Ideaal joh.. Kind stuiterde de hele kamer door vanmorgen toen hij het los mocht maken haha.. helemaal blij met zijn nieuwe kleurtjes :D

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, die 2e foto! Super enthousiast :D
    Leuk!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja moest ook vreselijk hard lachen toen ik m zag.. Was een boekje met een hondje op de kaft :D

Veel knutselspullen gekregen, was er helemaal blij mee.. We gaan eens flink puinruimen qua speelgoed dus..

Deel Deze Pagina