wooww woow hallow lekkerding waar zijn we nou helemaal mee bezig. *sorry flauw* ehh..... ik neem zn berichtjes nu ff met een korreltje zout omdat hij nu pissig is van deze berichten, wat ik ook begrijp. Dat zou ik ook zijn. Had m al gestuurd dat hij ff moet afkoelen voor we beide verkeerde dingen zeggen. Ben het met jullie eens dat hij wat met meer respect met me om mag gaan, dat gaat ook heel vaak goed, maar soms ook niet. Dat zorgt ervoor dat ik heel erg met mn emoties schommel. Wat deze week ook heel erg is. Dat is klote, en nog zacht uitgedrukt. Als ik niks had gezegd vanochtend was dit allemaal niet gebeurd, maar sorry ik kan niet alles voor me houden. Ik vind dan ook nog steeds dat ik nu niet fout zit, maar ook dat t nu heel erg uit de hand gaat lopen. Ik blijf mezelf eraan herinneren dat hij ook 6 jaar super goed voor me is geweest, en ik zou hem voor geen goud willen missen uit het leven van mij en de kinderen. Hij is altijd een hele goede papa geweest, een betere konden mijn kinderen zich niet wensen. Zand erover? Ander onderwerp
@mroos; +1 Ben het zoooo met je eens. Moest wel ff kijken wie dit echt schreef..had dit zo niet van je verwacht @Dretjuh; Jij verdient zoveel beter, laat hem lekker gaan...
hihi ben ik nou de enige die dit wel van Mroos verwacht had? Volgens mij kan je je prima beheersen en ben je ook een geduldig mens, maar zo mooi scherp formuleren kunnen er niet veel.
he ja laten we het over het weer hebben. De tocht der tochten komt er dit weekend niet trouwens. Schijnt dat als het nu gaat dooien en volgende week weer even flink gaat vriezen hij er wel komt en dat het dan nog mooi ijs is ook, maar dat heb ik me ook maar laten vertellen.
RiTi Ik geloof wel dat ze scherp kan formuleren, maar wist niet dat ze ook zo kwaad kon worden Gaan we nou undercover in een besloten club of nie?
had t ook niet van mroos verwacht, jij bent altijd zo redelijk en correct wow 6 gasten, weet sowieso van 2 wie ze zijn natuurlijk maar wie zijn in godsnaam die andere 4 dan! kennelijk ist echt spannend! komop zeg, dat is t niet waard.... ik bedoelde vanochtend alleen dat ik t jammer vond dat ik niet zoveel kon zeggen hierzo en dan krijgen we dit allemaal dit is zo niet mijn bedoeling geweest... zucht....
ik ga zo slapen.... nog ff n moddermaskertje op sta me toch weer onder de pukkels, bah... Dani had ook verschrikkelijk weinig geslapen vannacht dus hopelijk n betere nacht nu. Morgen helemaal niks te doen, wel ff lekker!!!
Vind deze wel fijner hoor... Kan bij die andere niet zien wie er online is... Kunnen we die niet als afreageer topic gebruiken en deze voor de koetjes en kalfjes voortzetten? Of is dat niet handig?