@Collo; Goed plan! @all; uitnodigingen gaan nu rond Ik ben nu ff aan het uitpluizen wie ik wel/niet ga uitnodigen Hihi L(emi) nie Sorry binnenpretje
@Roeltje; Via je eigen profiel Abonneren kun je via club tools, dan krijg je een 2-delig drop-down menu waarin staat dat je je kan abonneren.
@roel; Kun jij gelijk ff die foto verwijderen waar die muts met die rode trui nog op staat Van ons 1e zwangere uitje in Utrecht
ach ja, ik vertel toch niks wat niet waar is dus iedereen mag het lezen. Alles wat er gezegd is per sms of facebook heeft LW gelezen, dus zij kan bevestigen dat ik geen kromme verhalen op loop te hangen. elders praten is niet nodig, althans in die zin dat er niks word gezegd wat niet klopt. maar wel fijn om ff niet op mn vingers getikt te worden voor elke scheet die ik laat
Even iets anders: \ Ben van de week op 1 van onze katten gaan zitten....ja hij leeft nog... 't was ook nog de meest scharminkelige van het stel. Was die dwaas bij Amy onder haar dekbed gekropen en ik plof daar op bed om een verhaaltje te lezen...arm beestje. Ik denk niet dat hij daar nog een keer gaat liggen.
Ohhoo!!!! arm beessie ... whahahahaha eigenlijk vind ik m best wel grappig hihi sorry. naja hij kruipt iig niet meer bij amy in bed
aaaaaaaaaaaaaah! (hier ook een keer gebeurt, toen ze nog een kitten was en ze helemaal undercover op een zelfde kleur kussen ging liggen)
Hahaha, lachen mag hoor. Ferdy is me ook de hele avond aan het pesten geweest. Elke keer vroeg hij of ik ook vond dat hij een beetje mank liep enzo.