@ Chicken; Ola! Je bent er nog , hoe gaat het daar? @ Joyce; ben er ook een beetje uit, dus kan je helaas niet helpen. @ Dretjuh; ja morgen wordt leuk, zondag zeker ook hoor kan ik erg naar uit kijken zo'n kabbelend dagje.
@Panos: ben benieuwd wat de pepti verder zal doen! @Chicken: ola! @Hier: bah koud... 1 hand is best warm, de andere is ijs en ijskoud.. heb t eigenlijk al een hele flinke tijd koud, krijg t maar niet warm :S al een maandje of 1,5 ofzow voel me sinds gister ook behoorlijk rot..... mis m gewoon Vanavond TVOH kijken, ff afleiding
@riti..gaat goed hier hoor! Begin het wel zat te worden, wil mn lijf terug en baby in mn armen. Hoest met jou? @dretjuh..ola! Rot dat je je zo voelt. Erg he, het gemis. Weet hoe je je voelt. Ik kon bij vorige relatie ook ineens vertrekken..je wereld stort in, maar het komt ook echt weer goed met je. X Schoonzus ligt nu weer in het ziekenhuis...gaat lekker zo. Stuk darm weggehaald en ze hebben ook meteen maar een eierstok meegenomen. Was helemaal verkleefd. Vanmiddag op bezoek geweest. Gaat goed met haar gelukkig, maar wel heel triest allemaal daar.
Ik heb iets heel raars op mn ipad. Avatar Riti is veranderd, maar ie poes die ze had staat nu helemaal bovenin het scherm en dan helemaal uitgerekt en een stuk groter...weird!! Kennen jullie trouwens het liedje " heel zwaar leven " van Brigitte Kaandorp? Zo ontzettend grappig! Heb een familielid waar het heel erg op van pas is ook...haha...kom niet meer bij! Brigitte Kaandorp - IK HEB EEN HEEL ZWAAR LEVEN - YouTube
@ chicken; geweldig lied, na al die jaren moet ik er iedere keer weer om lachen. Iedereen kent wel zo iemand, heerlijk! Hier gaat het wel goed, een sporadische eisprong lijkt iets cyclusachtig te gaan worden, dat is gunstig maar zo voelt het niet echt eigenlijk. Menstrueerde nooit, en nu al een hele week bah, narigheid. Dus dan weet je dat je niet zwanger bent, en dat je ook geen eisprong hebt op dat moment dus volkomen nutteloos dat het zo lang moet duren toch? En wat een bende, vind het maar een gedoe met tampons en verschonen en zo. Ben al lang blij dat ik eea in huis heb en dat het werkt, wist ik veel wat ik nodig had, hoe veel en hoe zwaar en zo . Maar goed, voor een goed doel he, voor een goed doel .
@chicken: Geweldig! En kan me voorstellen dat je inmiddels wel een keer uitgezwangerd bent... Wat was er ook alweer met je schoonzus? @riti: Ongesteld zijn sucks. Zwanger zijn trouwens ook, maar daar kom je binnenkort wel weer achter . @joyce: Ben normaal op donderdag en maandag (tot maart) vrij. Alleen volgende week is dat dus dinsdag ipv donderdag. Maar werk ook veel thuis, dus geef maar keer een seintje als je ff langs wil rijden. En anders kan ik onderweg van/naar werk ook een keer langswippen. @dretjuh: Rot dat je het zo koud hebt. Zal ook wel een stuk stress en vermoeidheid zijn. Kan me trouwens aansluiten bij chicken. Gedumpt worden is vreselijk (echt heel zwaar), maar niet het einde!! Vind echt dat je jezelf heel goed herpakt. Kop op!
@Chicken, hé wat leuk, ik heb ook een familieliid waar die héél goed op toe te passen is. Ik vraag me altijd af wat zij zou denken als ze dit nummer hoort haha. Dat las ik even snel. Nu goed bijlezen. (we hebben eindelijk onze koffiemachine binnen!)
dacht de tranen gehad te hebben, maar die hebben kennelijk een pauze gehad ofzow :s tis nu weer niks met me .... @Mroos: wat voor machine heb je? @RiTi: menstrueer je eindelijk dan ineens ook goed maar ook dat is hopelijk heeel snel voorbij!!
Hoi dames, Hier weer eens gesloopt na een lange werkdag. Smerige rauwe hoest en snot all over the place...bleh! Dre Ah meid, het is ook logisch dat je nog heel erg verdrietig bent. Zeker omdat je nu echt samen met hem het "einde" van je relatie aan het regelen bent. Dat voelt alles behalve natuurlijk en goed. Dikke knuffel! Panos Hahaha...eigenwijs. Als jij het idee hebt dat die Pepti werkt, gewoon doen. Ben je ook wel eens van merk voeding geswitched? Bij Lizzy viel bv de Nutrilon niet goed, die deed het veel beter op Friso. Chicken Bah, wat naar van je schoonzus. Sterkte ermee! rets...sorry...bleuh....vandaag nu echt vroeg naar bed?
@Collo: jah idd...... maar wil geen einde vind t echt nix.... bah.... heerlijk zoals je dat omschrijft "snot all over the place" Maar hopelijk knap je snel weer op *thnx voor je knuf*
@collo: Je hebt nu lekker weekend!! Nog leuke plannen! @dretjuh: Hou je taai!! Mag ik jullie nog 1 keer vervelen met mijn gepieker over uk2....? Heb van vrienden naam en nummer gekregen van zo'n bioresonantie-mannetje. Had er nog nooit van gehoord, maar omdat ik het idee heb dat het probleem van uk2 echt met voeding te maken heeft, wil ik het toch proberen. Maandag maar eens bellen... Verder een hele mooie spreadsheet gemaakt waarin ik van ieder half uur bijhoud hoe het gaat met uk2 via kleurcodes. Daarnaast ook ontlasting, spugen, voeding, slapen en groentehap. Als bonus krijgt de dag nog een cijfer (vandaag een 7). Kinderarts had het over huilschema bijhouden.... Nou dan kent ie mij nog niet . Klinkt neurotisch, maar dit is de enige manier om objectief wat dingen bij te houden. Anders blijft het toch hangen op gevoel: goede dag/slechte dag... Bovendien geeft het bijhouden van zo'n overzicht mij het gevoel dat ik iets nuttigs doe. @riti: Jaja, en dan dacht jij dat je van de lijstjes was
Panos Damn woman! Ze kunnen je in ieder geval niet verwijten dat je niet grondig te werk gaat. Als jij denkt dat die bioman iets kan betekenen moet je het doen. Maar ik blijf sceptisch....zelfs over je zweef-steopaat...haha Alleen die wateraderman....die had wel iets... Sorry, zit je te dollen. Tis echt niet leuk als je kleine man pijn heeft en jij er niks aan kunt doen. Ik denk dat ik het even zou afwachten op de Pepti. Het gaat nu toch al 2 daagjes goed toch? Dre Ik snap je ook echt wel hoor. Probeer wat afleiding te zoeken, je gaat het echt redden hoor.
Jaja mensen, je hebt neuroten en je hebt panos (een klasse apart). Maar zoals riti al zei... Het kan maar beter duidelijk zijn! Op pepti gaat het redelijk. Gister de middag en avond behoorlijk onrustig. Vandaag alleen vanmiddag een uurrtje ofzo.
@ Panos; Als het niet zo ontzettend naar was waarom je de schema's bij houdt zou ik er helemaal enthousiast van worden. Het gaat niet goed met je uk en je doet alles om er voor te zorgen dat het beter wordt, beter kan je het niet doen naar mijn idee.
Nu ga ik echt slapen. Net nog een powerpointje in elkaar zitten fietsen voor mijn werk. Wel balen, zou vandaag tekst aangeleverd krijgen voor de powerpoint, hebben ze helemaal niks. Mag ik dat ook nog effe lekker zelf gaan uitzoeken. Het is dat ik mezelf in de pootjes snij als ik het niet doe, anders hadden ze het mooi kunnen bekijken. En dan maandag zeker ook nog een hoop op- en aanmerkingen hebben....hmmm. Ga maar snel slapen. Morgen een dagje geen werk. Kijk hier zondagavond wel weer even naar.
zo ben ik ook weer!! En jawel 2130 tot02!! Slaapje voor 2130 ging weer met afentoe wakker worden. Heb steeds ff gewacht en leek't huilen te worden dan snel erheen en ff troosten en jawel meneer sliep weer zeker030 min verder. 'T knuffelen was leuk!! Hij begint geluidjes te maken feil moest na'n tijdje lachen zag ik hem ook'n big smile doen. Met klein geluidje erbij!! En later in bed hoefde ik er maar 2x heen voor hij sliep maar hij was niet aan't huilen. Beter dus dan 's middags. Voel me wel beetje'n muts met 't gepiel allemaal en Hoop dat jullie niet gestoord worden van't onzekere gedoe steeds. Vond't zoals't met de slaapje vanmiddag gewoon echt ff minder en word daar zo onzeker van en ga dan zo twijfelen en piekeren... Lucht iig al op om't hier te delen
panos gave sheet!! 'T waarom vd sheet is idd niet leuk zoals riti al zegt maar ik vind hem geweldig!! Hou ik wel van.. Ms moeten riti jij en ik maar'n boek ofzo gaan maken met dit soort lijstjes enzo. Ik denk echt dat als ik huisvrouw zou worden ik excel ms nog wel't meest zou missen na m'n collega's. maar goed ben weer / zeer benieuwd of je iets ontdekt.
en daar zijn we weer!! Toch jammer dat er nu slechts 3uur tussen zit maar goed. 'T begin is gemaakt dus wie weet volgende keer beter... (knipoog)