Dretjuh Fijn dat ie het weer doet.. is een stuk prettiger zitten als het -3 is Blegh kennen jullie het gevoel dat je echt nergens zin in hebt? Alsof je niet fit bent, maar dat is het niet zeg maar.. Duidelijk ook, maar goed, dat heb ik vandaag..
@hier K*T auto ben er zooo klaar me he,ik zou naar dretjuh gaan we krijgen we dit. nieuwe acu gekocht opgeladen samen met de buurtjes + L. nee hoor niet aan de praat nog een keer de anwb bellen of hun het nog kunnen,
hallo! Vanaf 18.15 tot nu helemaal geen posts meer? vreemd! Jullie zijn toch niet stiekem zonder mij naar die nieuwe club gegaan zeker? @hier: lange dag gewerkt, gegeten, kindjes in bad en nu 10 min. rust en dan lekker ff turnen! Vanavond meeneemlijst maken voor wintersport, over 1 week vertrekken we al! Heeeeel veel zin in, maar ook wel heel eng zonder kindjes...ben benieuwd hoe en of ik het trek hihi! @zieke kindjes en mama's: heel veel beterschap allen! Ik moet er helaas weer vandoor....doei!!!
Dre Wat goed! Een hele nacht doorgeslapen! Dat moet je vast goed hebben gedaan. Hopen dat hij er een gewoonte van gaat maken... Dees Moeilijk zeg...maarja, als het echt niet gaat... Bij mij is de stelregel dat het na 1 ibuprofen moet gaan en er geen vloeistoffen op wat voor manier dan ook onvrijwillig mijn lichaam mogen verlaten, is dat neit zo, dan meld ik me ziek. RiTi Klinkt heel gezellig twee spelende kindjes in de sneeuw. Ik heb in het verleden ook best veel last van migraine gehad en nu nog als ik soort van oververhit raak, vooral in de zomer bij inspanningen. Maar ik voel ze meestal wel tijdig opkomen en als ik er heel erg op tijd bij ben laten ze zich nog wel verjagen door Ibuprofen (mijn vriend) en een paar uur slaap. Mijn zus kan een aanval soms afwenden door een ongelofelijk vette hap te eten... hoe komen wij toch zo volslank? Hoop dat jij er nu weer voorlopig af bent. Dre Ah, wat jammer dat LW het niet gaat redden. Die heeft ook altijd pech met haar auto. Ik had m allang op de sloop gereden... Roeltje Jee, Elise ook alweer bijna 5 weken! Wat vliegt de tijd! Suus Lekker wintersporten!
dre Vanaf woensdag heeft ze behoorlijke koorts. Zou morgen of zondag toch echt minder moeten worden anders even naar de HAP of HA. Ze heeft verder echter geen verschiojnselen, anders dan dat er niet veel fut in zit, maar dat snap ik met zo'n koorts.
Godver.... Email KPN uit voorzorg uitgeschakeld Update vrijdag 10 februari 19:00 uur De email van KPN is uit voorzorg uit de lucht gehaald om reden dat vermoedelijk klantgegevens online zijn gezet. Dat betekent dat uw mailaccount tijdelijk niet bereikbaar is. Zodra wij meer informatie hebben vindt u die op deze pagina. Onze excuses voor dit ongemak.
Suus Ja, zat ik ook al aan te denken. 1 van die twee is Amy ook behoorlijk ziek van geweest. Eens kijken of ik morgen wat vlakken kan ontdekken.
Kpn is klote. Stelletje liegebeesten zijn het. Ik snap niet dat dit al sinds 27 januari speelt en dat ze nu ineens de mail op slot moeten gooien.
Ola! Zo lekker zeg, ik had 3 avonden vanaf 19:00 een onverzadigbare baby. Dit tot ongeveer 23:00 en dan in de nacht ook nog iedere twee uur. Maar was blijkbaar om bv op gang te brengen. Gisteren om 20:00 dacht ik dat het weer begon, maar toen sliep hij door tot 23:00! Daarna 2:15 en dan nu. Man heeft met Milan's teen bevrijd uit een draadje in zn slaapzak en die slaapt ook weer. Hopelijk blijft dit nu zo! Hoop ook dat de stuwing snel over is....lolo ferrari had hier jaloers op geweest. Ga nu nog even lezen of ik iets gemist heb!
ik wel.. Pas net hoor. Van 2230 tot 6 dus wederom knap. Alleen jammer dat Lianne om half 3 huilde. Gister 7 poep broeken0dus de staat van d'r billen kun je raden...
Ha chicken! Haha kon niet reageren, boze elise.. fijn dat bet zo goed loopt.. bah stuwing.. vreselijk.. Joyce och arme lianne. zal wel zeer doen.. goed van yoeri zeg! 5uur begon elise te huilen.. Wklde alleen geen fles Huilt even, slaapt even en huilt weer even.. alsof ze buikpijn heeft maar net wel gepoept dus wat het is? Lenn en ik zijn maar met r naar beneden gegaan, die was er wakker van geworden.. Straks familie over de vloer, man was gisteren jarig.. daarna hopelijk meubels ophalen
CHICKEN succes met je stuwing!! ROELTJE Joepie.. Nieuwe meubels . Geniet er maar van en Gefeliciteerd met je man!!