December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Chicken: nou dat doet ie best netjes dan zo voor de eerste dagen!

@Joyce: ohh jij ook lekker kunnen slapen!
    Joh 7 poepbroeken!!! Da's veel, arme billetjes van dr

@Roeltje: ahh joh niks zeggen he dat je mannetje jarig was! Gefeliciteerd nog en een fijne dag met je familie vandaag!

@Hier: redelijk goed geslapen, maar sliep pas laat.
    Dani kwam rond 7.50 dus da's netjes.
    Zo me zelf klaarmaken, moet om 10 uur in breda zijn, rijd dan met fotograaf mee naar ijmuiden voor een fotoshoot, dus word n lange dag vandaag.

Tot vanavond!

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    dus dani slaapt ook steeds beter? Mooi!! Ja d'r billen zagen er uit... Gister ff voor't slapen gaan gewassen en dik weleda er op de't lijkt al stukken beter!! Joepie.. Yoeri's opgroeiboek is bijgewerkt!! Nu die van Lianne en dan de foto boeken!! Hihi denk dat alleen die op to do blijven staan dus voelt best goed!! :) verder is alles van't lijstje af!!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    nou dani heeft zn ups en downs, deze week veel ups gelukkig, maar soms ist ook echt en ramp nog. Maar goed, tis beter dan het ooit geweest is.

Fijn dat alles van je lijstje is afgewerkt! Is dat lekker klaar :)

Oke nu echt naar t station! baaj

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ola!

Vandaag weinig hier te vinden denk ik ivm de verjaardag van Luca...

@Collo; Beterschap met jullie Lizzy, die koorts moet vandaag eigenlijk wel zo goed als over zijn

5. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Deesje: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van de kleine man!!!! Ga je het vandaag ook vieren? Leuk joh! Have fun, geniet ervan! :D

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Suus; Thanx! We vieren het deels vandaag en deels volgende week :D
    2 weekeinden feest voor Luca!

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Van harte gefeliciteerd met Luca! Hoop dat het leuk wordt vandaag.

Joyce
    Arme billetjes...

Roeltje
    Veel plezier vandaag en nog van harte met je man!

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    luca Gefeliciteerd met je verjaardag!! Fijne dag vandaag!! Hier tot nu toe'n lekker dagje. Boodschappen binnen en huis aan kant. Morgenochtend verjaardag van man. Kado's liggen al klaar!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaa luca is 1 jaar!!! Gefeliciteerd kleine grote man . Heel veel plezier met papa mama en beau vandaag..

Man is meubels halen.. ondertussen heb ik de tafel al uit elkaar gehaald en wilde net met de kast beginnen toen elise begon te huilen.. spul vd verjaardag is alweer schoon.. nu wachten op man

10. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Nog gefeliciteerd met je man!

@dees: Van harte met Luca! De kleine grote man! Wat gaat het hard!!

@joyce: Wat knap dat Yoeri al doorslaapt! Heeeeeerlijk joh! Btw, heb je van de week keertje tijd? Dan kom ik nog even buurten.

@dretjuh/lw: Jammer van de autopech!

@rest: Lost...

Hier gaat het al stukken beter!!! Uk1 eet voorzichtig alweer wat hapjes. Wel is haar mond nog erg kapot en aan het bloeden. Dus alleen zachte dingen en heel voorzichtig. Hopelijk hebben we haar niet verpest want ze blijft zeuren om chocomel en een flesje.... Zal wel paar dagen duren voor ze snapt dat dat feest weer voorbij is :). Ook uk2 doet het super de afgelopen dagen. Wat het nou is? Soms istie weer een paar dagen goed van slag en dan is opeens alles weer normaal. Zo raar. Doorslapen snapt ie nog niet helaas. Vaak spookt ie 's nachts en moeten we lopen voor speentjes. Ook wil ie nog een voeding rond 4u. Het is zo'n vreetzak en kan hem nergens zo blij mee maken als met eten. Echt het tegenovergestelde van zijn zus. Zo grappig.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Alvast gefeliciteerd met je mannetje morgen!
    Wat gaat hij krijgen?

@Roeltje; Oeh bijna de meubels binnen, leuk!
    Ga je ff spammen?

@Panos; Wat goed om te horen dat het nu weer wat beter gaat met beide ukjes.
    Vreemd dan toch he dat ze ineens zo van slag kunnen zijn.
    Uk1 at toch altijd verder prima of niet? Als haar mond het toelaat dan eet ze straks vast weer alles wat los en vast zit, net als haar broertje ;)

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Veel plezier met Luca zn feestje! Uk1 eet meestal prima, maar is geen veelvraat. Uk2 wel! Als wij aan tafel zitten 'moet' ik hem tegenwoordig een broodkorst geven om hem rustig te houden. Echt niet normaal hoe graag hij eet.... Verklaart miss ook zn gewicht wel een beetje haha.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Het kan Luca wel zijn!! Die is aan tafel ook zoooo onrustig!
    Ik geef hem dus altijd te eten en heb dus zelf echt niet de kans/mogelijkheid zelf rustig te eten. Als ik dan zelf een hap wil nemen begint hij al te gillen dat hij weer een hap mag!! Luca eet ook echt alles wat los en vast zit!
    Het sussen met een broodkorst is wel een uitkomst!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ panos: 3 nachten doorslapen is nopg geen doorslapen he.. ;) maar heb goede hoop :)
    ik dacht eerst dat hij langzamer was dan zijn zus.. maar gister opgroeiboek van lianne gelezen en gaat redelijk gelijk op.met geluidjes enzo issie sowieso sneller lijkt wel..
    hmm.. de beleving lijkt dus iets anders te zijn ;)
    Fijn joh dat het met beide ukken goed gaat!!! heerlijk!
    uhm ja hoor volgens mij wel..
    maandag is mannetje echt jarig in dinsdag en vrijdag drukke dagen maar verder kan volgens mij wel.
    Woensdagis lianne ook thuis en donderdag alleen yoeri. dus weet niet welke dag en kids je in gedachten had?

kadootje voor man: een quicheovenschaal, kleine gebakvormpjes (die je ook als uitstekers kunt gebruiken voor pasta).. vogelvoer (heeftlianne uitgekozen) en een inzet voor de keuekmachine om sapjes te maken :)
    en natuurlijk een tekening van lianne :)

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; Gefeliciteerd met je man!

@ Dees; gefeliciteerd met Luca!

@ hier; schaatsen - eindelijk! En wat was het mooi in Molenpolder, tussen het riet zo het natuurgebeid door wat normaal alleen per (roei) bootje begaanbaar is :).
    Maura 'dumpen' was ook een succes, blij-blij--blij

16. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hiep hiep hoeraaaa voor Luca! Jeeh alweer 1 jaar!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    roeltje: oh ja!~ook gefeliciteerd met je man!

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: klinkt heerlijk!! leuk! :)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Wat leuk dat jullie toch hebben kunnen sschaatsen!

Hier
    Ferdy heeft de hele middag met de buurman de sloot sneeuwvrij staan maken want het ijs is zelfs hier dik genoeg. Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt want hier zit altijd wat stroming in de sloot. Amy en Lizzy waren al heel snel klaar en maar snel op bed gelegd en zelf nog gezellig met de buren buiten op het ijs staan keuvelen.
    Zometeen nog even de stad in om carnavals outfit te scoren, maar eerst mijn billen ontdooien....brrrr

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Heb nu echt óveral spierpijn hahahaha

Ik ben echt een poeperd en vond het eerst heel eng, dacht dat ik overal spontaan door het ijs zou zakken en in een wak zou rijden (geen wak gezien). Eenmaal de smaak te pakken wilde ik niet van het ijs af en uit de zon, Dennis had een blaar, was moe (hockeyschaatsen) en het ook wel zat. Maar goed ook achteraf, anders had ik nu niet meer kunnen lopen denk ik hihihi.

Volgend jaar met Maura!

Deel Deze Pagina