Luca, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!!!!! Dees, jij ook een leuke, bijzondere dag toegewenst! @roeltje, gefeliciteerd met je man. @Riti, klinkt héérlijk, even lekker met zijn 2en eruit! Waar had je Maura gedumpt? Hier officieel verliefd op Abel, ik kan hem wel opeten haha. Vanochtend heerlijk in het bos gewandeld(zo'n natuurgebied met hooglanders etc.), genieten! Daarna lekker broodjes gehaald en toen een relaxe middag gehad. Nu staat er een hartige pannenkoektaart in de oven die bijna klaar is en vanavond met schoonzusje en schoonmoeder naar de film(geen idee welke.. zij hebben het gereserveerd haha).
@ Mroos; klinkt als een heerlijk dag! Hoe maken jullie hartige pannenkoektaart? klinkt lekker! We hadden Maura achter gelaten bij een speelvriendinnetje van de gym, we spreken zo af en toe af en het klikt erg goed. Fijne mensen en Maura is gek op ze . Heb nu haar dochter 2 keer thuis gehad terwijl zij weg moest, nu dus andersom geprobeerd, ben echt heel blij dat het zo goed ging.
Bleh wat een pokkewerk maar het staat!! Nu is het wacbten op iemand die de oude eettafel en tvmeubel komt halen.. dan de kast nog even naar buiten doen en klaar.. heb onwijs zere rug en hlofdpijn maar goed, het is wel onwijs mooi geworden.. zal vanavond even apammen.. eerst lenn naar bed en kop thee drinken
Meubels zijn inmiddels opgehaald, alleen de kast nog, maar doen we morgen.. Man is nu de kar terug aan het brengen naar mn ouders en anders word het zo laat.. Maar tadaaaa!! (ja, moet nog opruimen, overal staat inmiddels wat)
Roeltje Ben benieuwd naar al het nieuws... Mroos Ik heb ook echt van die vlagen van gekheid op mijn kindjes.... Zo gelukkig voel ik me dan.
@Roeltje; Wat een prachtig meiske! Jullie meubels zijn ook mooi zeg, daar mag je best trots op zijn. @hier; Luca's officiele eerste taartje was een succes Wat heeft hij ervan zitten smullen, wat een genot om naar te kijken
Whaha wat een lekker bekkie zeg Je kan wel zien dat ie het lekker vond ja ben er erg blij mee.. Nu alles nog opruimen en schoonmaken en dan is alles weer toonbaar
hihi mn pa belde net.. Mn moeder had een grote pan boerenkool gemaakt.. Of ze wat aan mn man mee moesten geven om op te bakken morgen.. Jummie
hallo! @riti: wat lekker joh, schaatsen! Ik heb het nog niet gedaan dit jaar...helaas...volgend jaar beter hoop ik! @roeltje: mooi allemaal hoor! Ik ben nu heel erg nieuwsgierig naar jullie hele huis beneden...kan me er geen voorstelling van maken hihi! Mooi meisje zeg, en wat ligt ze lekker ontspannen (zie dat bekkie) te slapen @collo: de vorst weer uit je kont? @dees: ik ga FB ff snel checken!!! @hier: brunottishop leeggekocht, nieuwe ski-outfit gekocht! Maar nu kom er ik net achter dat ik de broek die ik besteld heb (XL) waarschijnlijk veeeeeel te groot heb ingekopt...en de L is ook al uitverkocht inmiddels...wat nu als ie inderdaad te groot is? Ik hou wel van lekkere ruime kleding als het gaat om skieën, maar als ie halverwege van mijn kont zakt, dan heb ik straks ook ijspegels eraan hangen...ik BAAL nu dus enorm dat ik niet eerst de maten van mijn oude kleding heb gecheckt...Nu een mail naar brunotti gestuurd en maar hopen dat ze nog iets voor me kunnen betekenen....
Suus nog een extra broek eronder? Sorry flauw.. hopelijk kunnen ze iets voor je doen meid.. Zal morgen als alles is opgeruimd een filmpje maken Krijg niet de gehele woonkamer op de foto, onze woonkamer is langer dan dat ie breed is..