Suus Volgens mij valt Brunotti best groot (ik ook fan). De XXL van de herenmaat pas ik zelfs dus ik ben een beetje bang dat een XL, al is het dames voor jou ook te groot gaat zijn.
voel je niet verplicht hoor, ben gewoon nieuwsgierig hoe het er in z'n geheel uitziet...soms zeggen foto's van bepaalde hoeken helemaal niks over het geheel
@Roeltje; Een rustige geslaagde dag! Alleen J's ouders kwamen langs. @Collo; Thank you @Happy; Dankjewel @Suus; Ik duim voor je dat brunotti wat voor je kan betekenen!
Suus haha nee hoor, maakt niet uit.. Heb filmpjes op youtube verborgen staan.. Zonder link kun je ze niet vinden, dus geen probleem..
@dees: ik vroeg het net ook al ff op FB, in welke stand heb je die closeup foto's van Luca gemaakt? Die zijn echt mooi!
whahha, had ik al klein beetje verwacht. Tja euh, hoe leg ik dat uit. De grote ronde draai-knop bovenop op auto zetten
had heel verhaal getypt maar verkeerde knop... Lig al op bed en rest ook. Wachten tot Yoeri wakker word of om 2330 uit bed plukken. Op 1 minder moment en onverwacht bezoek wat je niet kunt weigeren na map't een vore ondanks een onrustige Yoeri die vooral vanmiddag notee 2uur honger had en'n Lianne die 's middags stout was en'n vermoeide papa... Maar goed. Ga zo maar eens slingers ophangen beneden... Dan is de tijd ws zo om... Vervelen werk in je eentje...
@Dees: gefeliciteerd met Luca's eerste verjaardag!!!! Inderdaad prachtige foto's zeg! @Hier: shoot ging goed, lange dag... zat om half 10 in de trein heen en ben pas net weer terug. Zat in de sex club van ijmuiden, opzich een nette tent alleen die tekeningen op de muur waren echt hilarisch!!! zitten wel wat mooie foto's tussen!
whahaha jah idd... ik zou morgen ook een gave shoot in maastricht kunnen doen, maar dat ging te laat worden, dus gaat helaas niet door...
@Collo, heerlijk he, om zo van je kinderen te houden, hoe is het met je? @Riti, ja ik had gelezen dat ze voorstelde om op te passen maar niet dat je het ook zou doen, leuk hoor! De hartige pannenkoekentaart zijn gewoon pannenkoeken met daartussen telkens een mengsel(Ik had nu tomatenpuree, tomaten, ui, spek, champignon en kaas) en bovenop ook nog kaas. Een kwartiertje in de oven op 150 graden en je kan puntjes snijden, groot succes bij Boaz! @Dretjuh, klinkt leuk, de locatie haha. Slaap lekker allemaal!
zo.. Slingers hangen en't hapje zit er weer in. Nog ff luiertje wisselen en slapen. Slaap lekker allemaal!! Wie weet tot vannacht!!
En de eerste meldt zich voor het ontbijt! Stijn was tegen 8 wakker en wilde niet teruggelegd worden...dus ik zit nu beneden met mijn kleine vriend en papa en Maud slapen nog even lekker uit... @hartige pannenkoekentaart: goed idee ook! Ik heb laatst hetzelfde gedaan alleen dan met wraps ook een groot succes, maar in feite ook dezelfde opbouw enzo @hier: koffie!
@ Mroos; klinkt lekker, goed idee! Ja zo'n aanbod moet je gelijk waarnemen natuurlijk (bij de juiste personen dan he). @ Dees; prachtige foto's, fijn dat het een geslaagd feest was. Hoe is het nu met je? (wb energie en al die diensten en zo) @ Suus; wat jammer dat het nu misschien de verkeerde maat is, hopelijk kan er wat geregeld worden nog. Wanneer gaan jullie? @ hier; vanmiddag en vanavond schoonouders over de vloer en nu even aktietaxi om dat zo soepel mogelijk te laten verlopen . Hopelijk kunnen we naar buiten, is altijd een mooie afleider maar het is niet zo mooi als gisteren. Maar goed, nu dus poetsen en koken en zo .