Huh halve bericht weg. anyway.. wat een ruknacht.. elise vergaat weer eens van de buikpijn en heeft de halve nacht liggen huilen.. man is verkouden en zere nek en gedraagt zich alsof hij elk moment dood neer kan vallen.. heb welgeteld 3 uur kunnen slapen en van de belofte dat hij er uit zou gaan vanmorgen met lenn is uiteraard niks terecht gekomen, want och hij is zo. zielig.. zucht steun miep... Inmiddels wel alle dozen weer uitgepakt.. straks de kast maar alleen uit elkaar halen want van man hoef ik niet veel hulp te verwachten.. echt hoor, als ie nog 1x zucht ontplof ik.. Tis een lieverd hoor maar soms...
nou kids zijn opgehaald, gaan een dagje met papa mee. Ruik nu helemaal naar zn parfum, niet leuk Maar een fijn idee dat de kids n lekker dagje tegemoet gaan, hoe meer bij papa hoe beter! Vanmiddag heb ik zelf n verjaardag van mijn oom, geen zin in eigenlijk. Maar goed, tis afleiding...
@dretjuh: club! @roeltje: Ow je omschrijft het ook precies zoals het is!!! Ontplof maar lekker meid! (ik moet er stiekem eigenlijk heel hard om lachen: mannen!!) sterkte!
Suus hihi ach het is altijd hetzelfde liedje.. gelukkig is ie bijna nooit ziek of verkouden.. maar goed, hij snapt m volgens mij. hij is inmiddels aangekleed en zucht niet meer. valt allemaal wel mee dus
@Roeltje: hehe mannen zijn ook zulke watjes als ze verkouden of ziekjes zijn he... hihi (de meeste dan)
Suus club haha link staat er.. lenn is bij man op schoot in slaap gevallen terwijl.. Kan dus niet stofzuigen en dweilen.. Dan maar aan de studie.. Had met mn domme hoofd de mappen en boeken in een doos gedaan.. Helemaal onderop, met allemaal andere mappen en boeken er boven op.. Paar dagen niks gedaan dus.. Wel even weer nodig..
Haaaaai! Luca zit ineens onder de rode vlekjes!! Jullie enig idee wat het kan zijn? Het lijkt erop dat het jeukt want hij zit vaak over zijn buikje te wrijven. Ik had ze gisteren al ontdekt maar dacht dat het van de warmte was, nu zitten ze er nog en lijken wat heviger te zijn. De 6e ziekte heeft Luca al gehad..
Dees Volgens mijn huisarts zijn er ongeveer 500 verschillende vlekjesziekten naast de 5e en 6e ziekte. Ik weet alleen niet of die vlekjes van die ziektes ook jeuken?
Dees aan mij heb je ook niks, sorry Ik zou het een aantal dagen aankijken.. Je hebt ook geen ander soort wasmiddel gebruikt? Of andere wasverzachter? Pff ben nu met een opdracht bezig, MOEILIJK!! Moet een cateringvoorstel opzetten, zo gedetailleerd mogelijk.. Op zich is dat niet zo moeilijk, maar kan niet kiezen tussen bepaalde dingen.. Fictief dus: Advocatenkantoor dat een nieuwe vestiging gaat openen.. Prima. Locatie is dus bekend, scheelt weer.. Enige info die ik heb is de datum, tijd, het is formeel en er komen sprekers (hoge piefen van het gerechtshof dus bekende advocaten en rechters) Ook prima.. Maar: bereken het aantal gasten.. En daar gaat het mis.. Enige dat bekend is is dat er 15 medewerkers zijn die elk 1 introducee mee mogen nemen.. Dus totaal van 30.. Maar er staat niet bij hoeveel sprekers/andere gasten er worden uitgenodigd, maar voor het eten/drinken moet ik dat toch echt weten.. Heb maar gegokt op 50? geen idee.. Wel makkelijk rekenen Maar goed, wat zouden jullie kiezen in dit geval.. Diner (dus allemaal hetzelfde?) of lopend buffet.. Het eerste lijkt me lastig aangezien het in een kantoorpand plaats vind en dus geen grote keuken aanwezig is voor een luxe diner voor ong. 50 personen.. maar een lopend buffet lijkt me misplaatst voor een stel advocaten en rechters.. Dus...... stemmen maar
ALoha! Was ik ook weer! Wel weer braaf gelezen de afgelopen dagen, maar mn geheugen is een vergiet dus weet het ff niet meer... @suus: Vind het zo ontzettend stoer en gaaf dat jullie zonder kids weggaan!! Ik ben echt een beetje jaloers!! Mis mijn oude leven met bijgehorende vrijheid echt enorm. Altijd maar zorgen voor en rekening houden met.... Heerlijk om dat een weekje niet te hoeven!! Wij zijn druk met het plannen van een kindervrij-weekend-weg. Gezien de opvoedpraktijken van mijn schoonouders wil ik gewoon niet langer (zou ik miss wel moeten doen, maar voelt niet goed...). Anyway, ga lekker genieten daar van alle vrijheid. SLapen wanneer en hoelang je wil. Borrelen zoveel als je maar wi. Heeeeeeerlijk!! @dees: Sorry, ben ook niet thuis in de vlekjes. @joyce: Alvast van harte met je vriend!!! Ik zou deze week op donderdag kunnen. Wel even onder voorbehoud, want schoonouders komen geloof ik eten.... @riti: Schaatsen klinkt heerlijk!!! Fijn dat je MAura even een paar uurtjes kon stallen bij een vriendinnetje. IDeaal zo'n adresje! En succes vandaag met je schoonouders!! Ik ben gister een uurtje op de koffie geweest bij de mijne en het viel mee (geen noemenswaardige incidenten...) @mroos: Herkenbaar! Heb dat nu ook regelmatig met uk2. Het is zo'n heerlijk en gelukkig kereltje (nu hij weer zichzelf is...).
Oja... Zie ook club @roeltje: Rechters lusten ook bitterballen hoor ! Ik zou voor of een keuzemenu aan tafel gaan of obers laten lopen met allerlei lekker hapjes.
@dees helaas kan ik je er niet mee helpen,sorry. @joyce alsvast van harte met je mannetje. @hier sneeuwt het,bij jullie ook?
@Collo; Dat weet ik dus ook niet, zit me dus nu te bedenken of Luca daar dus 's Nachts zo'n last van heeft. Vanmorgen wou hij er wel gelijk aan krabben, het lijkt ook wat droog.. @Dretjuh; Het ging om Luca @Roeltje; Niks anders gebruikt of gegeten, ja die taart gisteren maar daarvoor waren die vlekjes dus ook al zichtbaar. Haha, dus aan die taart ligt het ook niet.
Panos haha ongetwijfeld dat ze die lusten Er staat alleen bij dat het een formele gelegenheid zal zijn en ik een menu moet samenstellen Dus ze zullen echt moeten eten.. had in eerste instantie al luxe hapjes op papier gezet tot ik iets beter ben gaan lezen had me een hoop werk gescheeld haha..