December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Check! :D

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ben gelijk na de laatste fles gaan slapen om half twaalf.. Ben nu klaarwakker haha

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!

Was vergeten om Elise na de fles van vannacht in het ledikant te leggen.. Ze lag nog in de kinderwagenbak op onze kamer.. Lenn wakker = Elise begroeten.. Maar hij is af en toe vrij lomp dus hup, Elise weer wakker.. Erg fijn.. Ben met beide aapjes beneden, Elise slaapt weer (in de box weliswaar maar goed) Lenn aan zijn ontbijt..

Vandaag genoeg te doen..

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    club?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Yup.. spui maar

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    moggel :D

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zo de eerste boodschappen zijn weer gedaan.. vanmiddag de rest nog even.. Glad hier joh.. de grotere weg door het dorp is prima maar bij ons in de straat is het glibberen.. bah

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    En club...

Hier prima nachtje. 3e op rij, dus ik kan ook weer uit mn ogen kijken... Helaas heeft uk2 nog wel steeds een nachtvoeding, maar dat is even niet anders. Ik kijk het nog even aan en verschuift deze niet langzaam dan ga ik binnenkort over tot actie.

Verder rustig dagje vandaag. Kids op creche. Ik vrij, wel beetje werken. Vanmiddag komt mn moeder en die pik ik op in de stad en daarna samen de kids halen op kdv.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Hier papadag, dus ik ben weg :D.
    (en nu maar duimen dat het ov ook een beetje meewerkt anders kom ik overal te laat)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Wat ga je allemaal doen?

@Panos; Geniet van je rustige dagje.

@hier; Druk druk druk! Haha
    Kids zijn op het KDV, Luca trakteert vandaag :D
    Net de HA gebeld vanwege de jeuk en vlekjes zijn Luca, zo zielig...om 16u er zijn.
    Verhuisbedrijf gebeld, morgen worden de dozen etc geleverd....yihaaa!!
    KDV weer gebeld over onze verhuizing door te geven en dat ik Luca vanmiddag iets eerder ophaal.
    Eerste wasje draait weer, wasje van gisteren zit in de droger.
    Mijn werk gebeld dat ik morgen weer kom werken..
    Straks ff boodschappen doen, spijkerbroek halen voor Beau en wat speelgoed opruimen wat hier niet meer gebruikt wordt en de kids echt te groot voor zijn geworden :D
    Merk echt dat ik flink aan het ruimen ga in huis, heerlijk!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Super dat je weer lekker kan slapen 's nachts.. Scheelt al een boel voor de rest van de dag..

Riti
    succes! Al lijkt het hier langzaamaan beter te worden.. Files lossen ook weer op en hier zag ik vanmorgen gewoon bussen rijden..

Bij nader inzien doe ik toch lekker niks vandaag.. Zit wel een wasje in en keuken en kamer net even speelgoedvrij gemaakt.. Elise zit in een sprongetje geloof ik.. Verklaart het vele huilen en ontevredenheid van de laatste twee dagen.. Ligt nu weer lekker te slapen.. Krantje, kopje thee en straks nog aan de studie.. kan ik het de rest van de week rustig aan doen..

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Lekker rustig aan doen! Hopelijk is Elise snel weer uit haar sprongetje!!

@dees: Wat fijn dat de dozen vandaag al komen!! Succes met inpakken!! En succes bij de huisarts! Kan het niet van een droge huid zijn? Heeft uk2 met dit weer ook last van.

@riti: Veel plezier vandaag! Spannende plannen voor je kindloze dag?

Mag ik even opscheppen....? Uk2 doet motorisch dan wel niks (luiwammes rolt nog steeds niet), maar speelt wel al zelf kiekeboe! Hij heeft meestal een slab om tegen het vele kwijlen en alstie die dan per ongeluk over zijn hoofd trok dan maakten we daar een spelletje van. Gevolg is dat ie nu 300 keer achter elkaar die slab over zn hoofd trekt.... En maar lachen! De gek! Vind het best snel (6 maanden) voor dit soort dingen. Ook andere spelletjes (klappen op tafel, zingen) doet hij echt al goed na. Weet nog dat ze een tijdje geleden op de creche zeiden dat ie probeerde te zwaaien en dag probeerde te zeggen, maar dat geloofde ik toen niet (vond het zelfs onzin)... Hij was toen nog geen 6 maanden namelijk. Zou het dan toch?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    haha kleine grappenmaker:D Zou best kunnen hoor.. Volgens mij zijn kleintje nooit overal even snel mee.. Bijv. kindjes die vroeg lopen, praten over het algemeen wat later en andersom.. Dag zeggen weet ik niet.. Geen idee of dat al zo vroeg kan.. Maar goed, heb ook geen vergelijkingsmateriaal, Lenn praat nog steeds weinig..

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Wat leuk en goed van uk2! Zou best kunnen dat ze op de creche gelijk hebben ;)
    Hij moet toch ergens snel mee zijn :D (grapje!)
    Ik weet nog dat Beau ook zo vlot was met kiekeboe spelen mbv een slab, ff gekeken in het archief en Beau was net 4 maand :)

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Volgens mij is praten ook echt onmogelijk nog. Uk1 was snel en zii begon met 11 maanden. Alleen was crèche toen zo overtuigd (ik deed het af als onzin). Maar het valt nu wel op hoeveel hij al doet: zwaaien soms, klappen op tafel, kiekeboe. Of Miss lijkt het alleen maar veel, omdat ie nog niks kan behalve op z'n rug liggen. Ik moet vrijdag naar cb en zal het eens vragen.

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    panos: wat goed van uk 2!!!!!!!!!! super hoor!

@ hier: chicken het spijt me..... yoeri heeft gister om 21:15 gegeten en was er pas 7:30... en kan goed dat hij van lianne wakker werd........................................................
    dus, maar goed... wie weet wisselt het binnenkort weer dus..
    Gister leuke verjaardag van man gehad, lianne helemaal uitgelaten :).. en savonds friet met appelmoes :0
    tussen de middag al de tomatensoep van jamie oliver gegeten.,. lianne 2 keer opgeschept! "lekker, lekker!! papa soep emaakt! jammieeeeeee!" dus... en "nog'n beetje papa soep? " scheetje :)

zijn nu zwemmen en dan vanmiddag de kados uitdelen :)

@ chicken: oei, minder van die zenuw! hopelijk is het dat en is de pijn snel weg!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Spam!

Oh echt zielig trouwens...
    ik dacht laat ik de verkleiner maar uit de mc halen... legde daarna yoeri zo in de mc en dacht: uhm... is zo al best krap.... zielig he?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ach wat een lekker schatje zeg:) Hoeveel weegt Yoeri nu?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Wat een lekker fris koppie heeft ie, veel haar ook :D
    Gisteren hier de MC verkocht, en had dus ook die verkleiner er weer in gedaan...gut dan besef je echt weer ff hoe klein ze geweest zijn!!

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @joyce: Wat een mooi mannetje! En veel plezier vandaag op de verjaardag van je grote man!! En wat maakt Yoeri al lange nachten, heeeeerlijk!

@verkleiner: Hier voor uk2 dus echt niet nodig gehad :D...

Deel Deze Pagina