*gooit koekje in de prullenbak* Kijk nu de uitzending Undercover in Nederland terug van gisteravond.. In één woord walgelijk.. 'Wat voor seks gaan we hebben met (naam)? Kijk, ik wil haar niet beschadigen maar ik wil wel veel..' Monster.. bah..
@Roeltje; shit..vergeten te kijken! Ga het nu gelijk ook ff terug kijken, hoorde ook de meest walgelijke dingen voorbij komen!
Yoeri was 2 feb 5570gram.. morgen mogen we weer (en krijgtie prikjes..........).. dus ben benieuwd! En die nachten: durf nog niet blij te zijn.... haha Waar ging undercover over dan??
Goedemorgen! @Riti, wat had je allemaal op het programma? @Chicken, Auw! Lijkt me pijnlijk. Hopelijk kijkt de HA er even snel naar. @Joyce, mooi mannetje @Panos, dag zeggen lijkt me ook vrij onwaarschijnlijk(sorry haha) maar al zou hij alleen al zwaaien dan zou dat superknap zijn hoor! Boaz begon dat met 8 maanden te doen en dat was al vrij snel. Kiekeboe spelen, superleuk! En tsja, rollen.. hij heeft ook wat gewicht mee te rollen natuurlijk haha. @Verkleiner mc, ik zal jullie vertellen; die heeft er hier nooit in gezeten bij Abel haha. Ik zal ook even mijn 2 mooie mannen spammen.
@Roeltje, klinkt walgelijk. Ik had jullie nog niet eens een walgelijk verhaal verteld. In het weekendje weg met vriendinnen gingen we 1 keertje zwemmen met Abel erbij. Op een gegeven moment lagen we met zn allen in het peuterbadje om Abel heen, ik had hem vast. Achter ons was een plekje met stoelen voor mensen die niet meezwommen, hier was een oude (wat vreemd uitziende) man de hele tijd foto's aan het maken en aan het lachen. We vonden het al wat vreemd maar we dachten dat hij wel bij iemand zou horen. Op een gegeven moment geef ik Abel over een een vriendin omdat ik zijn spullen ging halen om aan te kleden, ik loop om dat badje heen en zie ineens dat die man zijn lens VOL op Abel richt om lachend een foto te maken. Dus ik loop op hem af en vraag of hij geen foto's van mijn zoon wilt maken, 'oke, ja, ja'. Later ben ik terug met spullen, zie ik dat hij lachend de gemaakte foto's aan het kijken is en ik vraag hem de foto's te verwijderen, geen idee of hij dat gedaan heeft trouwens. Een vriendin is naar de receptie gegaan om het te zeggen en toen wij weggingen zagen we een andere vader boos op hem afstappen. Mijn vader(chef bij de politie die niet zo snel van dingen onder de indruk is) zei dat ik die camera in het zwembad had moeten gooien en de politie had moeten bellen, vieze man.
@mroos: Wat een mooie mannen (herinnert mij eraan ook weer eens wat foto's te maken )!! Praten slaat ook nergens op, maar de creche juf was er zelf overtuigd van. Miss was ze zelf ook een beetje in de war door zijn formaat.... Zelfstandig kiekeboe spelen, slaan op tafel en 'meezingen' met mijn geweldige liedjes vind ik al heel knap van hem!! En dat rollen... Hij blijft idd steeds op zo'n doodpunt hangen en rolt dan weer terug. Trage Harry! En jij dus met Abel ook de verkleiner niet nodig gehad. WIj ook niet haha. Al heb ik nog een hydrofiel als rolletje om zijn hoofdje gedaan in het begin, omdat hij zoveel ruimte had bij zn koppie. @roeltje: Succes met je opdracht! Al een keuze gemaakt voor het eten? @chicken: Was jou helemaal vergeten... Sterkte met je bekken/been!! Hopelijk heeft de huisarts een oplossing, maar het klinkt toch een beetje of je aan de fysio mag...
Ola! Echt walgelijk met die smerige mannen...brrrrrt HA is net geweest, heb last van het SI-gewricht in m'n bekken. Goed naar m'n lichaam luisteren en op tijd rusten. En als het langer gaat duren moet ik naar de fysio. Afwachten dan maar. En hoest hier met iedereen? Zieke kindjes allemaal aan de beterende hand?
@mroos: Wat een walgelijk verhaal!! Rare vent zeg. Vind het me moeilijk voor te stellen dat er echt dat soort idioten rondlopen. Laat mij maar in mijn naieve bubbel zitten.. En een goede van je vader! Eigenlijk heeft ie wel gelijk en moet je bij dit soort dingen gewoon hard ingrijpen. En nee, wil jou geen complex aanpraten hoor. Op het moment zelf is het altijd heel lastig, want wanneer weet je zoiets nou zeker? Vaak lijken dingen anders dan ze zijn. Maar dit klinkt toch wel heel fout, zeker als een andere vader ook onraad rook. Bah. @mroos2: En stoere papa heb je! Heb zelf na mijn studie heel lang getwijfeld of ik ook bij de politie wilde. Probleem toen was dat je alleen de Politieschool en de Academie had. En niks er tussen in... Nu heb je wel allemaal tussenvormen. Zit er nog weleens naar te kijken, maar is denk ik een gepasseerd station. Jammer!
@Mroos: wat een knappe mannetjes zeg!!! Heerlijk Wat een rare flapdrop in dat zwembad zeg!! jeetje foto's maken van jullie en de kids :S @Panos: ahh komt wel goed joh, hij heeft ook heel wat om om te rollen he tis zo'n scheetig mannetje Vind jou wel een politie type! Nu je dr zelf over begint.. ja ik zie jou daar wel, hihi @Roeltje: ja ben ook wel benieuwd hoe je dat nu met je opdracht hebt gedaan Wat is het geworden ? @Hier: nou gedaan wat ik moest doen, allemaal goed gegaan, was beetje bang voor gladde wegen, maar nix van gemerkt, behalve toen ik de kids wegbracht naar KDV dat was 1 grote ijsbaan op de stoep. Nou ff douchen, vette haren van de regen gekregen :S mn vader is nu voor nacontrole op t ziekenhuis, ff zn hart na laten kijken, mams ligt op de bank... dus ik ga lekker maskertjes smeren
@undercover verhaal; Walgelijk!! Kan er echt niet aan geloven dat er echt mensen bestaan met deze lusten en zich echt richten op jonge kinderen! Schandalig. Deze mensen moeten echt flink hard aangepakt worden. @mroos; Goed gehandeld zeg! Respect! Je hebt een paar prachtige kinderen @Chicken; Sterkte met je SI-gewricht, klinkt niet lekker @hier; 2 nieuwe spijkerbroekjes gehaald voor Beau, moet echt nu naar 86 en daar had hij er maar 2 van. Boodschappen zijn binnen. Kon het niet laten een heerlijke burger van de Mac mee te nemen...mjamm chicken sensation
oeps ..lianne zit in 98... sowieso met rokjes en truitjes en broeken 92...... en truitjes ook wel 92 nog soms... bah, walgelijk mensen lopen er inderdaad rond! mroos: mooie spam! suus: wow... wat is stijn groot ineens!! en leuk die samen koken foto chicken: si is niet fijn... heb ik als ik zwanger ben geen last van en normaal wel... dus ken het... bah! ik ga ervoor naar de kraker 1x per 3 maanden..
@Suus: ook al zo'n leuke spam Stijn is echt een boefje @Chicken: helemaal vergeten, sterkte met je benen en heupen enzo Hopelijk kan een fysio iets betekenen?? @Joyce: ahhh zie net pas die foto van yoeri in badje wat n moppie @Maten: Dani zit nu in 92, heel soms truitje 98 maar die zijn bij zn armen wel iets te lang. Layla zit in 98/104 kleine spruit
Mroos Goed gehandeld.. Zou er ook echt niet blij mee zijn geweest als iemand zomaar foto's maakt van één van mijn kinderen.. Dretjuh veel plezier met maskertjes en dingetjes k Dees Krijg spontaan trek in een McKroket haha.. Beau en Lenn blijven gelijk lopen.. hier binnenkort ook naar 86 met broekjes.. Gesprek ging goed.. Ben met twee opdrachten bezig.. Locatie en de andere cateringvoorstel, maar kon met de locatie niet verder omdat ik vandaag pas de afspraak had.. tja, ik ben om Helaas is het een fictief feest dus zal niet echt plaatsvinden, maar heb wel een restaurant gevonden waar ik binnenkort wil eten met man.. Dus dat is een mooi voordeel haha.. Vanavond beginnen met het uitwerken van het gesprek en een soort offerte maken voor mijn denkbeeldige vriend Binnen twee weken willen ze weten welke datum het word en of het doorgaat of niet.. Ze houden het hele restaurant vrij