December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Morge! Gisteravond na de fles in slaap gevallen.. lenn had de stekker van de babyfoon erui getrokjen dus hoorde hem oas toen ie compleet overstuur was.. Heb elise naar boven gedaan en lenn bij mij in bed gelegd.. arm mannetje.. daarna kwam ze pas om half 3.. lenn om half 7 wakker en elise net wakker gemaakt.. slaapkopje.. nu nog bedenken wat we gaan doen vandaag

2. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier met't boertje bezig vd 1ste voeding... Gister 5 voedingen en van 21 tot nu geslapen... Lianne wel gespookt helaas... Straks naar't cb. Ben benieu is dubbele afspraak en prikjes voor meneer...

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: spannend met de prikjes! Veel succes op het CB

@Roeltje: oww dan hoor je hem dus niet 'snachts, ahh arm mannetje, maar ja kun jij ook niks aan doen.

@Hier: ff eten, mail checken enzo en dan werken tot 6 uur.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce success bij het cb!

Dre
    werkse! Was op de bank in slaap gevallen haha.. normaal hoor ik hem wel zonder babyfoon maar dus niet als ik slaap.. als ik op bed lig en hij wordt wakker dan komt ie gewoon naar me toe..

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh werkse meis :)

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Morning!

Succes bij het CB Joyce. Wat heerlijk dat die kleine al zo goed slaapt...ben jaloers!!

Werkse Dretjuh

Roel, sneu is dat he. Je kan er niks aan doen, maar het voelt lullig....gelukkig heeft hij lekker bij je kunnen slapen.

Hier weer een kort nachtje. Weet echt niet wat het is hoor....Gisterenavond om 19.00 aan de borst en half 10 een fles met half bv half opvolgmelk, totaal 230cc. Lekker in slaap gevallen en toch weer om 2 uur wakker. Met tut weer in slaap maar na een half uur weer spoken. Heb hem toen maar even laten doen (hij huilt niet echt maar zit te roepen/joelen), toen om 16.30 weer.....ben toen niet geweest en toen was het na een kwartiertje ook weer stil. Half 6 nog bij me in bed genomen tot 7 uur, toen weer aan de borst. Zit er aan te denken om de deur dicht te doen, nu staan de deuren allemaal een beetje open. Misschien hoor ik hem dan niet en vindt hij het wel prima zo. Als hij echt huilt zal ik het wel horen toch? Als er iemand een tip heeft graag, begin behoorlijke wallen te krijgen!

Tijs slaapt goed gelukkig! Hij slaapt nu tussen de middag een uurtje, dan maken we hem wakker. Nu gaat hij redelijk goed slapen rond 20.15 en is rond half 8 wakker, hopelijk blijft dit zo!

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Happy: Fijn dat tijs wel goed slaapt. Weet zo hoe je je voelt met die slechte nachten, ik weet niet eens meer hoe ik er wal-loos uit zie ;)

misschien helpt het om de deur dicht te doen, hoor je hem wat minder jengelen misschien en als hij echt huilt hoor je dat toch wel.

@LW: thnx mopke, jij ook!

@Roeltje: ahh op die manier, ach gossie op de bank in slaap vallen. arme jij

@Hier: heb nog wel ff een half uurtje :D

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Vind het eng met de deur dicht slapen....wat nou als ik niet hoor dat er echt wat is?! Stom he...

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    babyfoon??
    als ik daarvan het geluid uit zet dan hoor ik hem niet jengelen maar begint hij pas aan te slaan als dani bijvoorbeeld echt hard aan het huilen is.

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Onze babyfoon hoor je de hele tijd...dan hoor ik helemaal alles hihi...

11. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    oh dan word t idd lastig :S hmmmm

@Hier: nou ik ga naar de bus, tot vanavond x

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Doeii werk ze!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    Fijn dat Tijs elk geval wel goed slaapt.. Scheelt al een boel.. Wij slapen ook met de deuren open, zowel bij Elise als bij Lenn.. Met de deur dicht hoor ik Elise wel, maar pas vrij laat.. Vind het een raar idee dat ik dan niet weet hoe lang ze daarvoor al aan het jengelen is geweest.. Babyfoon gebruiken we niet boven, dus heb eigenlijk geen tips voor je.

Dre
    ach, geen ramp hoor.. Nieuwe bank ligt hartstikke lekker haha.. Totaal geen straf om daar eens een uurtje op te slapen:D

Nou gedouched, cd van bobo het konijn opgezet in de badkamer.. Lenn aan het dansen:D Weet nog steeds niet wat we gaan doen vandaag.. Dus mn zusje komt hier rond 11 uur, die is vandaag vrij van school.. Vanmiddag met zn allen naar de markt, maar dan... misschien koekjes bakken met zn allen.. Nu eerst de kast uit elkaar halen (ja, moet ook nog steeds gebeuren:))

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vanmorgen vriendin met haar zoontje over de vloer gehad en mijn moeder is hier. Vanavond druk gaan zijn voor mijn werk al staat mijn hoofd daar totaal niet naar...

Wat eten we vandaag? Ga maar even boodschapjes doen...

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    Roeltje: veel plezier vandaag met je zus! Hier: aant werk, heb nu ff pauze, kregen we net n brief dat że elke zondag voortaan open moeten dus dat worden extra uurtjes voor mij, hihi. Donderdag van 10 tot 9 dus lange dag, maar wel leuk

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    terug van't cb. Lianne is 89.9 cm en 13.8 kg en loopt met zowel motoriek als spraak voor. Wel'n bmi van 17.4 en vanaf 18 is't overgewicht. Nog geen zorgen maken maar wel in de gaten houden. Yoeri is 59.5cm en 5890 gr en vond de prikjes niet leuk. Ook hij was snel met wat hij al kan. Maar goed dat wist ik al. Heb't schema waarop ze controleren thuis liggen erg handig. Verder nog niet bijgelezen. Oh ja Lianne d'r gedrag was idd normaal. Kan frustratie zijn doordat ze meer wil dan ze kan of meer kan dan ze wil. Dus pittige peuter folder gekregen. Heb boek van steven pont besteld. Ben benieuwd wat daar in staat. Cb had nog wel'n goede. Komst van broer of zus is zelfde als dat je weg gaat en thuis komt en naast je partner'n nieuwe vriendin zit en dat je partner dan zegt leuk he kun je ook fijn mee spelen... Vond't wel'n goede.. Oh en drukke hyper gedrag nou ff in de gaten houden.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Wel fijn dat ze je weer redelijk gerust hebben kunnen stellen.
    BMI? Kom op zeg... Je laat een getal toch niet bepalen of je kind te dik is? Wat een onzin. Niet dat ik zeg dat een kind niet te dik kan zijn, maar kijk gewoon naar een kindje en laat het BMI lekker zitten. Denk dat er een hoop kindjes een veel te laag BMI hebben als je het gaat berekenen. Je ziet af en toe van die sprietjes...maar die eten ook gewoon prima, dat heb je toch gewoon met groeiende kinderen?
    Overigens is dit alles niet tegen jou hoor Joyce, maar straks krijgen we nog Nutrilon Light....

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo hahahaha... Da's een goeie!! Overigens mopperde ze niet hoor. Maar wel in de gaten houden. Maarze zei ook al dat meeste kindjes weinig eten op die leeftijd dus ja wat wil je dan als je'n kind hebt wat wel goed eet. Nek erg lief. Yoeri heeft last van z'n beentjes door de prikjes. Komt ze maar'n toe om hele dikke kussen te geven!!

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Het blijft ook zielig die prikjes....

Ik moet volgende maand weer met Lizzy voor de BMR... Zo'n rotprik!

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @ Joyce Gelukkig was alles goed met de kids, sneu he die prikjes...Leuk zo'n lijstje waarop ze controleren, ben wel nieuwsgierig waarop ze "controleren" met 6 maanden...kan ik alvast Job gaan trainen haha!

@Collo, hier eten we makkelijk, chicken tonight....allebei aan het werk geweest dus geen zin om lang in de keuken te staan. Zit ook te twijfelen aan iets te bestellen, voor valentijn ;) Lekker Grieks ofzo, mmm

Deel Deze Pagina