Oeps... Tijd voor nieuwe kleren ... Dus... Op zich maar goed dat hij dit op de arm doet.. In bed was helemaal'n feest geweest. Hij wat bijna tot z'n mel vol!!
Morning! Hier weer een uitslaper tot 8:30! Heerlijk zeg. Mannen zijn ontbijt aan het maken zo te horen...mmmmm. Dacht gisteravond even dat de weeën begonnen...maar helaas voorweeën...moet ik echt nog twee weken?
@Chicken: valt niks over te zeggen over hoe lang je nog moet, t kan zomaar ineens gebeuren, maar t kan ook nog 3 weken duren... voorweeën zeggen daar helaas niks over. Lekker tot half 9 kunnen uitslapen @Hier: opzich een rustige nacht gehad (dani kwam een keer of 3 en viel snel weer in slaap) ze zitten nu K3 alice in wonderland te kijken.... heel leuk maar ik heb daar altijd herinneringen aan :S mis m weer getsiederrie Strakjes met de kindjes naar de stad, mogen ze iets leuks uitzoeken van me en gaan we eventjes naar de McDonalds. ff een leuk dagje maken voor ze. Blijf ze maar zielig vinden..... gek he
Blegh wat een ***nacht Elise tot 3 uur aan het mopperen geweest.. Ze stonden vannacht tig keer vuurwerk af te steken in de straat.. Politie doet niks.. *Ja, ik ben zo'n k..wijf die de politie belt na 2 weekenden* Dus Lenn ook tig keer wakker.. Compleet overstuur, die was zich kapot geschrokken.. Man is nu de auto aan het ophalen bij de garage.. Zijn oom zou hem ophalen en heenbrengen.. Belt ie vanmorgen op dat hij niet privé mag rijden met de auto en dus onze eigen auto mee moet.. Op zich niet erg, ware het niet dat ik om 10 uur naar mn zus zou rijden met de kinderen, want die viert haar verjaardag.. Fijn, kan nu dus niet.. Word vanmiddag pas, maar komt hier eigenlijk niet uit.. Kom beneden om half 10, Lenn nog in de pyama (wisten toen niet beter dan dat we een kwartier later eigenlijk in de auto moesten zitten) Vaatwasser niet uitgepakt dus aanrecht vol ontbijt spul.. *als ik ergens een hekel aan heb.......* zucht.. Ben gewoon chagrijnig en heb zin om te klagen
@roeltje...lekker toch, beetje klagen! @dretjuh...je zal zien, ineens worden de perioden van verdriet korter en de perioden dat je je weer goed voelt langer. Ik vind het k*t hoor voor je. Maar zo te horen hoef jij je geen zorgen te maken over je kindjes..je bent een supergoede mama!!!
whaaa ik check voor de zekerheid mn bankrekening staat er gewoon geld op!! whahahaha heeft de gemeente van de laatste 3 dagen van 2011 een kleine uitkering bijgestort kan ik eindelijk een nieuwe spijkerbroek en schoenen halen!! heb verdorie al 4 maanden niks nieuws gekocht kan wel janken!!!!! zo happiej....... heb maar 1 spijkerbroek die me nog past en zelfs daarvan beginnen de knieen te slijten dus ben hard toe aan een nieuwe... maatje 26 *whoeps*
fijn dretjuh! even een opsteker voor jou! heerlijk! @chicken: jij vertelde laatste dat je na de bevalling een hele nieuwe garderobe aan gaat schaffen, toch? mag ik mee? Ik vind alles, maar dan ook alles wat ik heb stooooom! Ging gister met vriendinnen uiteten, tja... zag er ok uit, maar niet leuk... Zwaar wordt het nu he? Kan me voorstellen dat je het zat wordt. @panos: haha die spreadsheet!! Hilarisch, maar oh zo handig! Zo kun je tenminste dingen uitsluiten en of vaststellen. @joyce: jij vroeg op fb tips, he? zal ik je anders even mailen? Zo te lezen doe je al een hoop en komt het helemaal goed, maar herken veel in gedrag van Yoeri. @de rest: weet nie meer.. @hier: oh help, Stan in een sprongetje, ja zo gaat hij dus helemaal niet meer uit een fles drinken!!! AAAAHHHH! Man lekker gezwommen met Sara en is gelijk even door naar zijn vader (was gister jarig). En ik zit me stierlijk te vervelen... Moet een boodschappenlijstje maken en stofzuigen...blugh...wil ook wat leuks doen!!!
@ riti: herkenbaar!!!!! en de doodoener: het gaat voorbij maar goed wel erg vervelend.. boos worden helpt niet... bezig laten ook niet.. en dan zul je zien valt ze straks voor 2 uur in slaap..... en dan is de tip van velen: stoppen met middagdutje.. uhuh.. ze heeft het wel nodig maar wil gewoon niet toegeven... maar goed dan mijn mening @ doortje: dus het komt goed? mooi! vanmorgen ging het ook goed.. maar vanmiddag weer minder... hij lag na de voeding te slapen.. bedje in (werd ook iets te vroeg voor de voeding wakker maar heb gerekt en toen uit bed, was alleen tafel aant dekken dus in de wipper en toen werdie redelijk boos.. maar daarna meteen gegeten en en nieuwe luier en sliep weer,..) en na paar min wakker ... dus nu om de 5 min erheen gegaan.. maar vervelende is dat hij niet meteen speen pakt.. dus sta echt wel ff naast het bedje.. 12:30 start eten en hij slaapt nu net 10 min terwijl hij er dus rond 13:30 in lag.... nu hopen datie dit keer dan wel slaapt tot 15:30...
oh ja, wat herken je precies?? Wel sneu trouwens.. hij had nu dus in bedje wat gespuugd.. net er dus ff uitgeplukt, doek onder hoofd vervangen, teruggelegad na een knuffel en hoefde slechts 2x terug.. daarvoor vaker maar had hem zeker 30 min na de voeding rechtop gehouden...
@Joyce: goh wat kun je er dan nog meer aan doen he als je hem zelfs al een half uur rechtop houd na n voeding.... ik zou t ook niet weten hoor @Riti: oww heel frustrerend als ze t vertikken te slapen @Doortje: Sara lekker gezwommen met papa? sprongetje, hmm wanneer moest jij ook alweer werken?? Hopelijk gaat hij snel uit n fles drinken @Hier: ben goed geslaagd de kids hebben t erg naar hun zin gehad, wat kleertjes bij de prenatal gehaald *nieuwe collectie is errug leuk* en ze mochten bij bart smit wat uitkiezen van me... dus die zijn weer helemaal tevreden zou je denken Nu slaat de vermoeidheid toe bij ze... ach....
@Panos, jij deed hier eerst overkomen of je eigenlijk heel relaxt was met nooit wat in het huishouden doen en slecht eten, maar nu komt je ware aard naar boven... Elk half uur kleuren, jeetje. Hoe ziet het er ondertussen uit? Ik hoop wel oprecht voor je dat er wat duidelijkheid komt zeg. @Doortje, ook nog een sprongetje.. vervelend zeg. Waar heeft ie last van? Dat van die kleding ken ik.. Bah. Op www-sans-online.nl hebben ze goede sale en gratis verzenden, daar koop ik af en toe wat. Volgend weekend weg met vriendinnen (en Abel haha) en dan hoop ik ook nog wat te vinden. @Chicken, die laatste weken zijn echt het zwaarst, maar het zit er bijna op! Ik ben zo benieuwd. @Riti, is ze nog gaan slapen? @Roeltje, ondertussen al wat vrolijker? Hoe is het met Elise? @Dretjuh, wat een leuke meevaller zeg, heerlijk. Ook wat voor jezelf gekocht? We hebben de Gaggia titanium, verlaat kadootje voor Gijs zn verjaardag, erg blij mee! Hier een lekker dagje. Abel heeft net voor het eerst sinds lange tijd 3 uur achtereen geslapen en slaapt nu na een uurtje alweer. Ik heb ook 2 uur héél vast geslapen net, heerlijk.
@Mroos: ja heb grijze laarzen, een vestje + topje voor eronder en een spijkerbroek (strak onder en laag kruis) voor mezelf. Dus ben helemaal in t nieuw... en dat voor maar 100 eurie's. En nog bij de sting gehaald ook whaha goeie deal dus he Mooi apparaat zeg, kende t niet dus moest ff googlen, maar ziet er mooi uit Lekker dat je een flinke slaap in de middag hebt gehad, heerlijk als de kids t een keer toelaten he. En uitgerust nu?
@Dretjuh, klinkt superleuk, die broek! Welk merk? 100 euro voor 4 dingen is idd een goede deal ja! Ik ben inderdaad lekker uitgerust ja, heerlijk. De rest vd dag ook helemaal niks.
ff boven gespiekt en tis van t merk Revelation... ken m niet maar de broek is wel gaaf, alles in de uitverkoop dus hollen
Had vanmiddag het boek "kind" van Desmond Morris gekocht bij de Slegte. Gaat over de motorische en psychische ontwikkeling van kinderen tussen 2 en 5 jaar. Elders is hij 10 euro duurder dan bij de Slegte, dus wilde m ff tippen
@doortje...ja tuurlijk mag je mee shoppen!! Zo, net gegeten, ben uitgevloerd... @dretjuh..wow heerlijk dat je zo goed geslaagd bent!!
@ dretjuh; jee jij bent goed geslaagd, leuk! Maura is niet meer gaan slapen. Ik wordt altijd wel "boos" niet echt, maar even toespreken mag dan wat mij betreft wel. Vaak werkt het ook, omdat ze dan door te gaan liggen het slapen ook gelijk oppakt. Deze keer dus niet, geweldig hoe vrolijk ze dan blijft tussen het gapen door. Ook twee poepbroeken gescoord in de tijd dat ze zou gaan slapen dus haar buik was ook onrustig. We gingen ook weg dus geen zin om het te blijven rekken, we zijn lekker gegaan. We laten het dan ook los, en gaan verder zonder steeds het niet slapen mee te nemen en dat werkt prima. Ze was erg vrolijk en het was een gezellige middag. Ze is er zeker niet aan toe haar middagslaapje over te slaan, maar af en toe kan het dus wel en dan is er ook niet zo veel aan de hand (erger voor ons dan voor haar )