December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    zo net thuis,ben mn eten nog naar binnen aan t werken.
    Layla heeft koorts :( 38,8 aan ene oor en 39,8 aan andere oor.
    verder heeft ze best een goed humeur maar t blijft sneu

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Arme Layla. Daarom grbuik ik dus geen oorthermometer meer voor de kids. Die geeft iedere meting weer iets anders.

Verder
    Hier lekker Nasi gegeten en Babi Pangang uit een pakje. Was best lekker. Ferdy gaat zo sporten en ik moet mijn planningsgesprek voor mijn werk nog voorbereiden. Maar ik ben zo moeeeee...

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Vervelend dat je nog moet werken!! Succes!

@dretjuh: Ojee, beterschap! En heb je al een normale thermometer geprobeerd...

@joyce: Pikjes suck! Fijn dat bijten heel normaal is :D. Ik zou idd ook bijtneigingen krijgen als mn vriend opeens een vrouw mee naar huis sleept :p. En over de overgewicht: je kan het in de gaten houden, maar meer ook niet. Als dat haar bouw is dan is dat zo... Hier een dunne en dikke variant in huis :)

@riti: Alles goed?

Hier ff niks spannends geloof ik.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Jij hebt idd wel kindjes in twee uitersten qua gewicht.

Heb geen zin om te werken. Lizzy is ook om de haverklap wakker, ws pijn van tandjes die doorkomen.

5. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Werken sucks ook. Ga mn ukken vrijdag laten wegen. Ik gok dat uk1 max 500 gram zwaarder is nog maar... Toch wel beetje genant...(maar vooral grappig)

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Je moet wel binnenkort weer eens spammen! Ik ben erg benieuwd!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: Dan moeten we eerst weer eens foto's maken (vergeten we steeds :)). Heb gister wel filmpje gepost van wonder boy Kiekeboe - YouTube

8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Heb me aangemeld als taalcoach. Knap he? Niet dat ik er tijd voor heb, maar wilde ook weer eens iets nuttigs doen...

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: nou dat staat ze dus absoluut niet toe! dus dan maar de oorthermometer... 1 ding is zeker, ze heeft koorts ;)
    maar ze was verder wel vrolijk enzo, dus opzich een goed teken.

@Joyce: joh ik vond Lianne dr echt super goed uitzien, niks een beetje aan de volle kant ofzo hoor. Prikjes blijft zielig :(

@Collo: pff moe en dan 's avonds nog verder werken *knuf*

@Panos: taalcoach waar??

@Hier: Dani wil niet slapen.... zucht...

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    had het filmpje gisteren gemist.. Wat leuk haha.. lekker ding:D

Collo
    Op tijd naar bed vanavond jij..

Blegh, aan de studie.. Geen zin eigenlijk.. Vandaag werkte ze beide een keer mee.. Elise is na de flesjes een half uurtje wakker geweest (hooguit) en is zonder mopperen gaan slapen.. heb dus sinds 20.00 uur stilte in huis.. Zusje is vandaag geweest... Uiteindelijk alleen naar de markt geweest en that's it.. Konden niks leuks bedenken..

Hoop morgen de opdracht van de locatie af te kunnen ronden, ben er nu mee bezig.. Kan ik iemand het verslag mailen? Of het zakelijk is, of het net echt is etc. Heb geen idee in welke richting ik moet denken om het zakelijk te krijgen..

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dretjuh: Taalcoach hier in de buurt. Je wordt dan gekoppeld aan iemand die aan het inburgeren is en die ga je dan helpen met de taal en andere dingen. Lijkt me wel leuk en nuttig om eens te doen. Succes met Dani! Hopelijk gaat ie snel slapen!!

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Roeltje: je mag mij altijd wel mailen hoor, ik heb morgenmiddag niks te doen dus kan er goed na kijken.

@Panos: goh leuk hoor!! zeker nuttig

13. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    En dan hebben we er tenminste een paar allochtonen bij zonder zachte g :D. Houdoe en bedankt ole ole.

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    whahahaha ik erger me ook aan mezelf dat ik met een zachtje G praat, heb dr een hekel aan

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Thanks.. Hoop dat ik het morgen eind van de ochtend af heb (wat een werk zeg, doe mij de praktijk maar haha) dan mail ik je..

Panos
    Stoer, taalcoach.. Klinkt wel leuk en bovendien nuttig.. Succes!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Respect! Goed van je.
    Filmpje is echt leuk. Wat is het toch een grote vent, heerlijk!

Dre
    Gelukkig dat ze er nog niet zo veel last van heeft. Die van jou zijn nagenoeg nooit ziek he?

Hier
    Voorbereidingen voor planningsgesprek morgen afgerond. Heel het jaarplan van ons bedrijf voor volgend jaar voor de zoveelste keer doorgespit om te kijken waar ik/onze afdeling iets toe kunnen voegen. Heb zat ideeen maar om dat allemaal een beetje structuur te geven in mijn hoofd en op papier....

Roeltje
    Wil normaal wel kijken maar ben echt compleet gaar... Vandaag maar idd eens vroeg naar bed (voor 23.30 uur).

17. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Collo: nee gelukkig niet, ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat layla koorts had. Heeft ooit eerder 2 of 3 keer koorts gehad maar nooit langer dan 1 dag geduurd.

Hoe is het met Lizzy, is ze al helemaal opgeknapt?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    haha hoeft vandaag ook zeer zeker niet. Ben net begonnen en loop nu al vast:D en als je geen zin hebt, dan niet hoor;)
    Lekker slapen meid.. Even bijtanken..

Dre
    Ach wat sneu voor Layla.. Wel fijn natuurlijk dat ze er weinig/geen last van lijkt te hebben..

Nou ik heb het adres getypt en een afbeelding toegevoegd.. Klaar zei de gek.. maar nu......schiet lekker op zo haha

19. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Ja!! Wel grappig. Nu vroeg de verpleegkundige of we steun in de buurt hadden. Dus man zegt dat z'n moeder in de buurt woont en ook oppas en dan naar mij dat ik'n hele club heb. Dus uitgelegd. Eerst was't van Oh leuk maar internet dus je kent elkaar niet? Uh nou we kennen elkaar al bijna 3jaar en spreken soms af... Reactie: Oh wat leuk!!

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Ja, je wordt in eerste instantie een beetje als contact-gestoord weggezet als je het over een clubje forum dames hebt...

Roeltje
    Zin maak ik wel voor je hoor, maar moet me wel kunnen concentreren anders heb je nog niks aan me. Voor vandaag is de concentratie koek op, morgen is weer een nieuwe dag....

Dre
    Lizzy is opgeknapt maar heeft nu onwijs veel last van duwende tanden. Zit de hele dag met haar knuistjes en vingers in haar mond en heel veel huilen. Hoop maar dat hij vandaag of morgen eindelijk eens doorbreekt, ik zie die hele rand van die tand al zitten en hij voelt alsog hij er ieder moment doorheen kan prikken. Amy heeft echt nooit last van haar tanden gehad, dus herken het helemaal niet.
    Wel lekker als je kindjes zo weinig ziek zijn. Hoop alleen dat ze het niet later gaan inhalen... Weet eigenlijk niet hoe dat zit... Lizzy is wel minder ziek dan Amy gelukkig.

Deel Deze Pagina