December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    haaaaaai!! druk? :)

Nou zeg, wilde Elise uit bed plukken half uurtje geleden.. Begon het net te regenen.. wel 2 broeken bij H&M besteld, maar hun kennende zal dat nog wel even duren voor het binnen is..
    Hopelijk straks droog, dan kan ik na de fles nog even nieuwe laarzen en tuniekjes scoren..

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hooi
    ja en nee, want het valt wel mee.
    Ik heb de laptop er uit gegooid, dus internet staat niet steeds meer aan. Ben een beetje aan het afkicken, en indirect dan dus ook van zp :).
    Lees wel bij, maar dan veel later reageren op iedereen ligt me echt (nog) niet zo.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    zo Was'n gezellig ochtendje. Wel paar keer dat Lianne echt ging slaan schoppen en bijten. Probeer d'r dan maar te knuffelen. En soms word ze dan vanzelf rustig en gaat ze lachen en zegt ze blij 'mama knuffelen!!' en dan leg ik maar uit dat dat veel fijner is dan slaan en schoppen... Ik dacht echt dat we uit deze fase waren maar steek0ineens weer super heftig de kop op......

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    riti afkicken joh? Bewust of onbewust? Maar alles gaat goed? Miste je al.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Riti: afkicken? toch niet van ons? *how dare you* whaha
    gaat alles goed met je ? Ik miste je al

@Roeltje: shop ze :D

@Joyce: goede insteek, leren dat knuffelen fijner is!

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    haha niet direct en bewust van zp hoor, stel je voor ;).

Ik heb in het verleden allerlei nieuwsbronnen bijgehouden voor mijn studie en af en toe en artikel, met name over Sri Lanka en de regio (geen vrije pers dus veel verschillende en beetje verscholen informatie op fora en zo).
    Nu heb ik dat altijd nog een beetje onderhouden uit interesse maar het werd steeds meer. Nu mijzelf afgevraagd of ik er iets mee ga doen, en het antwoord is nee, dus een uitvoerige bronnen-vergelijk studie naar de ontwikkelingen in de regio mag best een tandje minder.
    Laptop boven gelegd ipv startklaar en kom er nu bijv ook achter dat ik wel 10 x per dag de website van knmi en de buienradar bestudeer ;).
    Afkicken dus.....

Ik ben soms ook een 'gast' , dan lees ik mee op de telefoon van Dennis op de bank :).

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    tja 't is wel met gevaar voor eigen leven ;) maar goed. En dat deden we ook al hoor maar doe nu dus proberen op't stoute moment ook positieve aandacu te geven ipv los als je begrijpt wat ik bedoel. Oh trouwens ben iets leuks vergeten!! Zowel man als ik worden peetoom en -tante van uk van m'n zusje!!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Joyce; och die Lianne toch, lijkt me erg moeilijk voor jullie. Kan makkelijk zeggen 'komt wel goed' maar daar heb je natuurlijk niet zo veel aan. Zij uit zich sterk op deze manier, moeilijk voor haar ook dat haar 'ding' nu net iets is wat sociaal niet kan. Dat ze ook gaat schoppen en zo joh, heftig hoor, ze heeft echt een hele fysieke uitlaatklep. Misschien is tzt iets met bewegen (gym, zwemmen, judo) lekker voor haar, niet vanwege het bijten of zo maar omdat dat fysieke misschien wel erg bij haar past?
    En gefeliciteerd met je peetouderschap!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben op zoek naar een badpak, beueueueh
    Als je al niet van winkelen houdt is dat wel het allerergste.
    Vind namelijk ook dat hij me best mag staan en een beetje leuk mag zijn, het is ook al een badpak, dus moet hij wel echt goed zitten.

Zucht

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: oww ja badpakken ramp..... pff vond t eerst ook echt verschrikkelijk..... Succes ermee

@Joyce: jaa peetoom en peettante, wat leuk!!

@Hier: net layla op kunnen halen van het KDV, was echt ziekjes, temp is 39 graden. helemaal hangerig, veel hoesten tot dr handjes vol slijm zitten.
    had net kauw paracetamols gehaald, ging er goed in! Wat n uitvinding ipv zetpilletjes.

dus dametje ligt ziek op bed :(

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ola!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; ach arme Layla, beterschap!

@ Chicken; hoe gaat het met jullie?

Heb niets zinnigers te melden dan het weer: wat een piesweer!

@ badpak; wehkamp heeft verrassend veel keus, veel meer dan de zaken die ik tot nu toe live bezocht heb. Denk dat ik er maar een aantal laat komen en wat niet goed zit terugstuur ;).
    Nu 2 straks 3 zwembaden op fietsafstand en nog 3 redelijk dichtbij met ov (en heel gemakkelijk met de auto) dus we gaan van zwemmen maar eens een thema maken dacht ik zo :p.

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Shock! Maat 40 spijkerbroek!! Oke wel maat 38 rokje en broek andere stof. stom maar schrok echt even.. toch even wat kilootjes wegwerken binnenkort.. nu thee drinkrn op mn werk.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @zwemmen; Lekker zeg, heb ik ook wel weer zin in :)
    Wehkamp heeft eigenlijk altijd wel ruime keus, bestel er meestal ook een stuk of 4 en dan gaat hetgeen niet lekker zit of niet past weer terug.
    Ideaal!

@hier; Buhhh heb niet echt mijn dag geloof ik.
    Beide kids zijn echt stuiterend druk, Luca nog het meest! Die heeft net ook maar 45min geslapen dus die gaat rond 16u denk ik wel weer ff horizontaal.
    Onze koper belde net nog, of wij nog een kast die in Luca's toekomstige kamer staat willen overnemen...euhm nou eigenlijk niet.
    Hij kan hem hier niet kwijt en zijn ex ook niet...euh haha niet mijn probleem.
    Die kast is echt mega! En gaat echt veel ruimte innemen als Luca's kamer daar komt.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dretjuh; Beterschap voor Layla!

@Roeltje; Hey meid, je bent pas net 6 wkn geleden bevallen van een prachtige meid. Die kilo's komen wel weer hoor!! ;)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha tis ook geen ramp maar had niet verwacht dat ik zoveel gegroeid ben..ben ook niet van plan om flink te gaan lijnen maar wat gezonder eten kan geen kwaad..

Wow wat een enorme kast.. ook niet mijn smaak zeg maar

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Gezonder eten kan ook geen kwaad, je hebt er nu inmiddels ook een goed boek voor ;)
    Die kast is idd enorm groot! Moet je dus nagaan wat voor een ruimte je hebt als je dus die deur open doet van de kamer...je ziet de deur op de foto en daarachter zit dus best nog aardig wat ruimte.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: whahaa van de gepureerde hapjes zal ze vast gaan afvallen ;)
    Gewoon die kast door hun weg laten halen als jullie het niks vinden toch

@Roeltje: je bet net 6 weken terug bevallen, die overige kilo'tjes komen echt wel... trust me!
    En bovendien, in een andere winkel had het ook echt een maatje 38 kunnen zijn, en maatje 40 is helemaal niet erg hoor :)

@Hier: half 5 dani halen, kids eten geven en daarna zelf weg.
    Layla heeft 45 minuten ofzo geslapen, zit nu gewoon op de bank te zitten, beetje veeleisend te zijn ;) maar is wel lief

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hier alles goed! Ik neem nog zoveel mogelijk tijd om te rusten, dus ben er nog weinig. Morgen komt de fysio....aan huis!! Een klant van mij is fysio en ik had haar gewoon wat vragen gesteld via de mail. Over doorverwijzing en of ik evt bij haar terecht zou kunnen. Toen stelde ze zelf voor om eerst even langs te komen om te kijken wat er echt aan de hand is en daarna zien we wel verder. Ik vind dat echt zo lief! En wat een luxe!

Rafi doet het heel goed. Komt 2 keer per nacht en slaapt daarna weer heerlijk door. Een heerlijk ventje, lekker tevreden en kan ook met hele grote ogen de wijde wereld in kijken.

Hier nog spannende dingen gebeurd?

Deel Deze Pagina