December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Whahahaha niet aan gedacht dat het alleen voor kleine kinderen was :p

@Chicken; Groot gelijk! Geniet van je rust :)
    Wat een luxe idd zeg dat ze bij je aan huis wil komen, doet rustig aan meid.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; gaat vast helemaal goed komen!

@ Chicken; fijn dat ze aan huis komen, goed ook in jou geval denk ik. Lekker rustig aan blijven doen hoor, en genieten van je mannen!

@ Dees; Ik wou zeggen, haak een keertje aan of we pakken een peuterzwemlesje of zo, maar met 2 kids zwemmen gaat niet lukken natuurlijk in je eentje ;).

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Dat is dus precies mijn probleem ;)
    Met 2 kids ga ik dat echt niet redden, wie weet kan ik Luca ff bij opa en oma brengen...oma zit sinds gisteren zonder werk dus heb weer wat meer achtervang ;)

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ach weet ook niet waarom ik me zo druk over maak..
    Morgen trouwens om half 3 bij de ha zijn met elise.. vanmorgen 1.5uur aan het persen geweest met als resultaat een dikke hoop hele harde ontlasting.. is al sinds vrijdag zo en ben r nu wel een beetje klaar mee

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ach zo sneu, is vast ook erg pijnlijk voor haar. Ik hoop dat de ha wat kan betekenen.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Gewoon volledig Comfort voeding geven? Of anders alsnog de Omneo proberen? Zielig voor haar hoor.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Hoop dat de Fysio iets voor je kan betekenen. Dan kun je fijn verder herstellen. Groot gelijk dat je nu nog je rust pakt...

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Friso Comfort is hetzelfde als Omneo.. Alleen is Omneo van Nutrilon..Zit verder geen verschil in.. Als ik één schepje meer Comfort geef is het net water, poept ze 4x en drinkt slecht.. Daar ben ik na 1.5 dag mee gestopt.. Dat is ook niet de bedoeling.. Daarom wacht ik eerst de ha af en misschien dan overstappen op ander merk, maarja, ik weet niet hoe ze op de overstap reageert.. Opbouwen gaat moeilijker dan, omdat ze al 2 soorten voeding krijgt.. Dacht eerst dat het een dipje was, maar dat dipje duurt al ruim 4 dagen.. Ze heeft sinds vanmorgen niet meer gepoept, wel sinds 18.00 uur gehuild en geperst, maar komt niks..
    Enige wat ik nog kan bedenken is lactulose, maar dat schijnt ook niet niks te zijn ook al kan je het bij de drogist halen.. Dus eerst even overleggen met de ha..

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Jee, lastig. Hoop dat de ha iets weet.

Hebben jullie trouwens wel eens een kast leuk gepimpt? Ik heb een enorme kast op zolder staan die ik eerst weg wilde halen, maar bij nader inzien heel goed kan gebruiken voor Amy's spulletjes. Hij is alleen lelijk....erg nineties. Beuken schuifdeuren en zwarte zijkanten + zwarte koof. Middelste deur is een grote spiegeldeur. Over de hele lengte van de deuren zit een zwarte greep voor het heen en weer bewegen.

Zoiets, maar dan dus met zwart

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wat balen dat elise weer zo slecht poept. Hoop dat de ha met goed advies jou. HIER iedereen op 1oor dus ik zo ook. Yoeri veel geslapen vandaag alleen vanavond sneller honger. Ben benieuwd. Vanmorgen voelde hij vrij warm en nu niet meer. Dus lijkt mee te vallen met prik reactie. Riti ik denk idd dat op termijn zoiets wel nodig is. Ze is soms ook zo druk. Dan prae ik met haar vd praten of aan te kleden maar blijft geen 2 seconden stil staan. Of zit nog in d'r spel en loopt weg of gaat op der benen wiebelen of 1been in de lucht doen. Echt beetje hyper de pieper. Morgen op kdv eens vragen wat dat 'vriendje' voor gedrag vertoond wat ze kopieërt. Ze probeert nl ook steeds vaker dingen te slopen en overal mee gooien etc. Zal vast wel weer bij de leeftijd horen en normaal zijn maar dat plus't bazige en't agressieve .... Kan me niet voorstellen dat dat allemaal Lianne haar eigen gedrag is en kan me ook niet voorstellen dat ze dat allemaal van ons na doet. Ms naïef en vast mama eigen om te zeggen maar toch...

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    nooit gedaan maar wilden het met onze oude eettafel doen als we niks leuks konden vinden. eersrt helemaal opschuren en dan wit verven. maar niet te dik, alsof de verf erin gesleten is zeg maar. weet alleen niet of dat met kasten ook kan. zou dan wel spuiten ipv kwast of rollen

joyce
    gooien en slopen probeert lenn ook dus hoort er ook wel bij.. het agressieven en bijten ken ik dan weer niet. een plan van aanpak met het kdv lijkt me wel verstandig.. kan me ook niet voorstellen dat ze uit zichzelf ineens weer zo bij.. moeilijk hoor meid

blegh elise net alles onder gespuugd.. zit totaal verstopt waar ik al bang voor was.. enorme golf kwam eruit.. Daardoor wel kunnen poepen.. flesje gegen, wilde ze niet, slapen, weer wakker. wil ze ineenz wel een flesje. slaapt nu op schoot.. weet niet wat ze wil.. Echt een meid dus :D

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje idd echt'n meid haha. Bij Lianne komen er kiezen aan waar ze mega last van heeft en heb wel't idee dat ze dan sneller d'r tanden gebruikt zeg maar. Maar alles bij elkaar lijkt soms wel eens een ander kind. En dat terwijl ze zo ontzettend lief is en kan zijn met veel giechels. weet dat ik dat jochie niet alles kan aanrekenen en't ook bij de fase hoort maar goed. HIER na'n week wat leek op doorslapen zitten we nu weer'n boertje te doen. Sowieso ineens weer 6 voedingen Gister. Prikjes? Of gewoon'n weekje mazzel? We zien't wel.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Morge! Doorgeslapen tot kw voor 6! Ik werd wakker van lenn en schrok me lam :) tja en toen schrok elise van mij haha..lenn zit aan een broodje en elise krijgt de fles.. beetje vroeg maar na ruim 6 uur slapen is dat geen prpbleem :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    He Dre! Zie nu pas dat je kookboek te winnen is hier op zp :D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

@ Collo; ja kan, wel veel werk met zo'n grote kast. Ik neem aan dat het fineer is? Heel licht opschuren dan maar en erg dun overheen rollen, niet met acryllak want dat wordt heel lastig strak. Mooiste wordt het als hij uit elkaar plat ligt en dan de delen schilderen, maar dat is een enorme klus om hem 'slechts' in een andere kleur te krijgen.
    Succes!

@ hier; Dennis weer thuis, gelukkig volgende week naar de kno arts want dit schiet niet op zo. Vriendin staat nu echt mega op bevallen dus ben behoorlijk nerveus. Andere goede vrienden willen graag vanavond even langs komen want ze hebben een 'nieuwtje'.
    Leuk, leuk, leuk allemaal.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Roeltje: jaaa dat klopt :) Sinds gisteravond staat ie online om te winnen :D leuk he hihi

@All: ff snel want Dani is lastig al vanaf 6.45, Layla is nog ziek die spuugt dr eten uit en dr komt veel slijm mee, nog steeds 38 tot soms 40 graden koorts.
    Word n lange dag vandaag, verder moeten we ff naar de wc ;)

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    morgen. 'T goede kan weg blijven. Kan wel janken... Lianne wakker ik erheen en lekker vrolijk goedemorgen en Kusje. Wilde ze niet dus rené gespeeld achter haar aan. Maar ja vervolgens komt ze richting mij net'n onweer blik en liet d'r tanden zien en proberen vd slaan... Gezellig. Uiteindelijk gewoon rustig op haar kamer door gegaan met kleren pakken enzo. Lianne huilen want ik mocht niet op d'r kamer blijven en de lades open doen. Later heeft man't overgenomen. Met hem wel knuffelen maar kato paar gedreig. Tot hij d'r schoenen aan wilde doen en ze in z'n hand beet... Ik stond in de keuken en hoorde hem ineens roepen in de hoek... Wist meteen hoe laat't was.... Maar ja enige wat ik zei zacht en richting hem was dat't meer lijkt te worden en advies cb was niet te boos te doen. Dus toen was man boos. Mocht ik't overnemen.prima maar haal haar zelf ff uit de hoek. Nou dat gebeurde natuurlijk ook niet zoals normaal.... Nu is man dus boos omdat ik waar Lianne bij was dat zei... Was goed bedoeld maar ok ik snap't ook wel.. Lianne is naar opvang en hij werkt thuis dus hopelijk is er'n moment om't er over vd hebben... Sowieso ff zorgen dat ze dezelfd aanpak hebben nu't toeneemt. Ben benieuwd hoe ze't vandaag doet en of ze idd weer jochie na doet.. Ik ga En verder voeden. Yoeri net weer wakker.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    He wat naar:( samen 1 op 1 lijn zitten én dezelfde manier van straffen/aanpakken is wel heel belangrijk.. Zeker met dit soort dingen.. Mag ik vragen hoe jullie de hoek gebruiken?
    Hoe denkt het kdv erover? Of doet ze het daar minder dan thuis?

eiiiiigenlijk moet ik in huis bezig, maar mag vast eerst wel kopje thee;) Vandaag is mijn laatste officiele dag als kraamvrouw dus maak er vandaag nog even misbruik van:p

19. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Hier weer behoorlijk grieperig. Goede timing op mama dag. No escape. Probeer dadelijk nog ff met laptop verder te reageren....

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje. Ik zet haar ook altijd in de hoek als ze iets doet wat niet mag en echt niet kan. Man gaat er iets verder in dan ik. Maar dat heeft meer met gedul vd maken. Dus we doen wel't zelfde hoor. Viel me alleen ineens binnen dat dat ook'n tip was en hij was wel echt boos boos . Normaal doen we ook uitleggen waarom erin en bij eruit halen weer uit leggen. 'T was eerst juist vooral op de opvang en niet thuis. En ook daar in de hoek en bij dreigpogingen aan tafel dus helemaal uit de situatie. Ga straks wel ff bellen hoe't gaat..

Deel Deze Pagina