Bubbels zijn ook belangrijker dan welke huishoudelijke boodschap dan ook. Ik heb zelfs een keer in een lift vast gezeten maar het hinderde niet want ik had een fles bubbels bij me (was met oud & nieuw). Roeltje Jammer dat de ha je niet kon helpen. Hoop dat ze snel haar darmpjes wat beter op orde heeft.
Badpakken ellende... HIer naast een niet al te flatteus lichaamstype ook nog eens volledig uit verhouding. Alles wat qua maat groter is, wordt ook geacht grotere tieten te hebben. Kom ik daar aan met mijn A-cup.....complete mismatch dus. Voor mij ook een hel om iets passends te vinden.
Badpakdillemas geen last van.. bikinitopje is altijd wel passend te vinden.. broekje mag best wat te groot zijn, draag shorts tijdens het zwemmen.. zit heerlijk.. mijn bovenbenen zien er niet uit.. het putjespatroon van een golfbal is er niks bij.. Whaha met bubbels vast in de lift.. ach zolang er bubbels zijn is er hoop
Ja lach maar.. is echt erg haha.. Ik mag niet klagen over mn lichaam maar hier ben ik echt niet trots op.. ook het enige waar ik me voor schaam..
Als ik het in verhouding eens omreken, dan is mijn wijnglas duurder dan de hele fles wijn op zichzelf.. Fles was 10,- en glas 4,90 Maar goed, die hele fles past er zowat in zo groot (anders zit je neus half in de wijn) en had geen zin om naar de action te lopen
hahaha Roeltje..herkenbare putjes! En lekker, wijntje geniet er van! Het nieuwtje was 11 weken zwanger!!! Super leuk! Beide weten al heel lang dat ze erg graag ouders willen worden, krap een jaar samen en wonen nu 3 weken samen. Ongepland meer zeer, zeer gewenst, leuk!
@RiTi; Wat leuk! @hier; Morgen maar eens ff weer de HA bellen voor mijzelf. Loop nu al veel te lang met rugpijn en heb ff flink zitten dubben wat de oorzaak kan zijn en heb er een theorie op die ik ff wil overleggen
hoooooooooooooooooooooooooooooooooi! hihi, roel, die golfbal is idd wel grappig @joyce: ow meid ik kan me voorstellen dat je je af en toe machteloos voelt, maar jullie doen het echt goed hoor!! kop op! @badpakken: ik had bikini's, maar ik moet voor komende zomer ook iets nieuws en zolang mijn buikflubbers blijven groeien, ga ik niet in zwemkleding! Ik moet dus nooooooooooooooodig aan de lijn, maar dat gebeurd gelijk na mijn wintersport, eerder niet! Er mag 5 kilo af en dan vooral buikspieren trainen...dus ik heb een missie! @riti: goed hoor, gewoon bubbels kopen en niet wassen @hier: morgen nog 1 dagje rennen, vliegen en pakken en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel met mijn mupkes kroelen, want 's avonds gaan ze bij opa en oma op bed en laten we ze achter... Weet je waar ik nog het meest tegen op zie? De reis heen en terug...papa en mama samen in 1 auto....brrrrrr! En we hebben ons testament nog steeds niet aangepast...oeps...ik vind het zo'n enge gedachte! Maargoed, laten we hopen op een veilige en voorspoedige reis Ik ga lekker mijn bedje in! trusten!!!
@Suus; Ohw het is alweer bijna zover!! Wat gaat die tijd snel! Niet aan die gedachte blijven denken meid, maak je het alleen maar erger mee. Die reis gaat vast goed komen. Jullie gaan een week weg? Nog wat terug gehoord van Brunotti?
@Suus; Nou ik zal het je proberen kort uit te leggen. Bij alle 2 de zwangerschappen heb ik 3 ruggenprikken gehad, sinds de bevalling van Beau (2x geprikt) heb ik al last en dit is eigenlijk nooit weg getrokken. Nu we een jaar verder zijn na Luca's KS heb ik nog steeds diezelfde pijn en altijd op dezelfde plek. Dus heb ik zitten denken wat ik ooit op die plek heb gehad, en eigenlijk schoot me vrij snel te binnen dat het de plek is waar 3x de ruggenprik is gezet.
Suus Heel herkenbaar die gedachte, maar in mijn ervaring gaat dat snel weg als je eenmaal onderweg bent. Als we je niet meer zien morgen, superveel plezier!!! Dees Ik zou het zeker even voorleggen.
Verder vandaag aan de zolder begonnen, sjonge jonge wat een hoop zooi hebben wij! Heb twee grote dozen met kerstspul al weggedaan, heb helaas alleen nog 5 dozen over, maar dat zijn kleinere dozen.... Misschien ieder jaar maar wat lozen... Enorm veel spulletjes om kerstkransen mee te pimpen. Ook gisteren afgesproken om met mijn moeder, zus en schoonzus naar de HHB te gaan. Wordt vast een kippenhok in de auto. Hoop dat mijn schoonzus het ook een beetje trekt.
@ Suus; morgen gaan jullie al, zo gaaf jullie zullen het vast super hebben! Succes vandaag met rennen en vliegen! @ hier; zit nog even te puzzelen wat we vandaag gaan doen, twijfel twijfel. Misschien toch maar naar de stad fietsen voor het knutselclubje, de laatste keer dat het kan voor ze naar de psz gaat. En, vandaag 12 jaar samen!
He wat suf nou, bijna alle leuke peuterdingen in de regio zijn op de woensdag en vrijdag, haar psz dagen. Ook niet leuk (peuterzwemmen, knutselclub, dansen)
zo hier ook lekker geslapen. Net'n klein onderbreking door Lianne net'n droom... Maar van 11 tot nu is best goed. Ze is de hele dag lief geweest met kleine peuter momenten op de opvang. Dus das mooi. Wel was ze in de auto soms ineens gemeen naar me aan't kijken en slaan. Hebben blij en verdrietig gedaan. Deed ze dat keek ik verdrietig. Gevolg dat ze wilde kuss en knuffelen en dan is mama weer blij. En gezegd dat ik sowieso blij was dat we samen waren . Dus eenmaal thuis kreeg ik veel Kusjes. Ook papa kreeg knuffels en Kusjes en geholpen met pasta maken. Papa was na't gesprek met z'n moeder naar winkel om pasta machine vd ruilen en heeft meteen de hele winkel leeggekocht dus die was in z'n nopjes. Liam wilde na't tijdje ruilen. Ik ernie en zij Yoeri. Tja0was aan't voeden dus gaat niet he. Toen wilde ze bijten maar kon't steeds ontwijken en steeds dus uitgelegd niet bijten en waarom niet kon wat ze wilde. En uiteindelijk huilen en heb ik d'r geknuffeld... Rest van avond was ook gezellig. Wel langzaam doen en vertragen bij naar bed gaan maar ach... Straks kraambezoek. Leuk want die is ook net zwanger na lang proberen. Hoorde ik toen ik in de weeen zat dus speciaal
Zo, paar boodschappen gedaan.. Man is in de haven dus hopelijk op tijd thuis.. Kamer is alweer schoon.. Lenn wilde overal bij helpen dus duurde allemaal even, maar was wel gezellig zo met zn tweetjes. Elise ligt nog even in de MC te slapen, die krijgt zo een fles.. Lenn zit nu aan de thee en ik aan de koffie..
@Suus: veel vakantieplezier!! Lekker genieten meid @Dees: aj nog steeds last van? da's wel heel vervelend @Riti: 12 jaar, wauw respect!! Gefeliciteerd! @Joyce: whaha heeft ie de hele winkel leeggekocht? Leuk hihi! Knap dat lianne zo goed verdrietig en blij spel kan spelen, echt een bijdehand ding lijkt me Maar is positief hoor @Hier: pff wat n dag gisteren... werd na t avondeten bij de Sabon in de V&D geplaatst, maar werd ff vrolijk na 1 uurtje al alleen gelaten, dus kon het laatste uur alleen doorbrengen + afsluiten, wat ze me dus ff snel heeft moeten uitleggen. Zat m echt te knijpen en vond t niet zo leuk, maar achteraf was t super gemakkelijk en kon zelfs n kleuter het doen. Maar werd wel ff in t diepe gegooid. Daarna nog wa gaan drinken, kwam alleen pas om half 4 thuis :S Kids wel goed geslapen, Layla nog wel koorts maar die begint nu wel iets meer te eten dus dat is een goed teken.
@RiTi; Gefeliciteerd met jullie 12-jarig samen zijn! @Dretjuh; half 4?! Das lekker laat geworden dan Vervelend dat je zo al gelijk in het diepe werd gegooid, leer je wel gelijk goed van @hier; Kids op het kdv, ik moet vanmiddag + vanavond werken. Werd nu net wel gebeld dat Luca ziek is, 38.7 en hangerig/huilen. Wou niks eten en/of drinken...hmmmz hoe gaan we dat straks weer fixen?! Papa belt me zo terug, die zat in vergadering. Had mijn dag eigenlijk ff heel anders ingepland, ik wou boven alvast een groot deel gaan inpakken....buhhh dat loopt dus ff weer anders. @HA; Gebeld, maar kan pas de 27e terecht...