December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: ja leer dr wel goed van, maar is pure onzekerheid die dan op komt spelen.
    Tja half 4, t was behoorlijjk druk in de stad, de helft vd mensen al verkleed voor carnaval dus was goed vermaken daar whaha wat n zatte pannenkoeken liepen dr rond zeg.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: joh de 27ste pas!! Da's lang wachten :( jeetje

aj luca ziek :( dan loopt je dat idd anders dan je voor ogen had

@Hier: werd gebeld of ik nu meteen naar de v&d kon komen om een hele dag alleen te staan + afsluiten daar, nou sorry dat gaat m nu niet worden.....

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Over die onzekerheid groei je wel heen als je straks wat vaker in de winkel komt te staan.
    Idd pas de 27e, dan heb ik iig mijn eigen HA.
    Luca ziek, yup...hij ligt nu te slapen en ga straks ff weer bellen hoe hij is na zijn slaapje.
    Loop nu dus als een gek door het huis om toch nog iets te kunnen doen!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ach ja v&d went wel, ik sta nu 1 dag in de week daar, dus ga nu over op 3 dagen in de week :)
    sta dan ook niet alleen, maar dat komt wel goed :)
    t was ook ff te veel informatie allemaal voor de 4e werkdag, 2 verschillende winkels, andere regels, ander kassa systeem, 2 verschillende manieren van afsluiten. en dat in 4 dagen, tja dat gaat niet goed ;)

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat een heerlijke dag- Wolter Kroes - YouTube
    wat een heeeeeeeeerlijke dag....tralalala!
    sorry ben niet aan het bijlezen:) Lenn slaapt, Elise slaapt (was even wakker en aan het mopperen maar wel met ogen dicht:D)
    Duss..... eigenlijk aan de studie (kloteverslag) maar wacht lekker tot man thuis is vanavond.. Lenn heeft zn oude vertrouwde driftbuien maar zijn makkelijk om te buigen gelukkig.. Nu dus lekker met een bak koffie op de bank. Vanmorgen buiten gespeeld met bellenblaas.. geen idee waar hij die opgedoken had maar goed, geen probleem.. Kind is bekaf haha.. nu even uurtje niks..

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dretjuh; goed joh, doen ze alleen als ze het volste vertrouwen in je hebben! :)

Badpakken zijn binnen, helemaal prima. De goedkoopste is het leukst en zit het best, dat is mooi. Heb alleen een lange rug, niet zo handig maar goed.
    Kom net onder een héle lange uitgebreide douche vandaan, vanmorgen flink gefietst en gaan knutselen in de stad met Maura dus was wel toe aan een lange warme douche.
    Ze heeft een carnavalsmasker gemaakt, zo een voor je ogen op een stokje. In de vorm van een vlinder met veren en glitters, was een béetje moeilijk voor een kleine peuter (knippen en met een prikpen in de weer hihi) maar ze vond het geweldig leuk.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    RITI wat leuk!! ROELTJE klinkt fijn HIER tot nu toe ook'n fijne dag op paar momenten na. Maar toen was ze moe en't bezoek er net. Wel lekker d'r boterhammen gegeten en ging niet goed slapen maar nu toch wel al bijna 2uur stil. In tussentijd Yoeri nog gevoed dus. Bezoek was erg gezellig. Heerlijk bijgekletst. Als extra info: was ex van man. Zullen aantal van jullie wel vreemd vinden maar goed. Ze is nu alweer bijna 20weken en zo'n lief beginnend buikje. Geweldig!! Is echt'n schat. Eerst nog ff over man gehad. Fijn dat ik bepaalde dingen niet helemaal hoef uit vd leggen en ze bepaald gedrag ook kent. Ze wenste me ook oprecht succes met man toen ze weg ging. Echt op zo'n lieve manier waaruit blijkt dat ze zowel mij als hem alles vd wereld gunt. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Mannetje is al onderweg naar huis en ik geniet der van de rust nu beiden nog slapen.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Riti: klinkt super leuk :) altijd leuk ook die badpakken :D

@Hier: heb regelmatig een tukkie gedaan vandaag hihihi, net als de kids.. ben moe *gaap* haha

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wat n rust

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Kleine meisjes worden groot: of de muziek harder mag hahaha

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Wel; fijn als je uren zo een beetje worden uitgebreid.

Dees
    Jee, weer ziek. Weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen. Beterschap maar weer.

RitI
    Zag de foto al op FB, erg leuk. Ik moet ook meer crea dingen doen met Amy. Weet zeker dat ze dat leuk vindt.
    Wat goed dat je een fijn badpak hebt gevonden.

Hier....
    ...verrassing...weer moe.... Vandaag echt op tijd naar bed want vannacht heel veel liggen hoesten. Helaas is Ferdy in Tilburg op stap dus zal wel niet slapen tot die weer thuis is.

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    idd rustig. Hier niet. 'N uitbedloper en 1die om de 2uur wil eten en 1 die thuis wilde werken maar toen begaf laptop't... Maar goed die lag net op de bank al te slapen. Als Yoeri klaar is met drinken ook naar boven lekker slapen. Nu dus. Slaap lekker!!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier een rustig avondje. Zometeen even lekker douchen want ik heb het steenkoud. En dan lekker mijn mandje in.
    Hoop dat we morgen nog even de zolder op kunnen om het 1 of ander te doen. Ben weer eens ongeduldig,,,

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ook hier n rustig avondje, allerhande doorgebladerd
    *super leuke dingen staan erin*
    nageltjes zo ns lakken, maskertje pakken... en slapen :)

15. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Meiden!!

Wij zijn vertrokken!!!!
    Niet teveel kletsen en tot volgende week!!!

Xx

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    tot volgende week! Heeeel veel plezier samen!

Lenn heeft heerlijk doorgeslapen tot 5uu.. daarna nog wat bij ons gedut.. man is nu met m ontbijten, hij had toch een poepluier dus iedereen was toch al wakker.. elise slaapt nog dus ik lig nog lekker languit.. trusten!

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hier Yoeri tot kwart voor 7. Man heeft lopen spoken want hoorde wat beneden en Lianne is nadat ze om 22terug is geleid met deel van knuffels en kleding buiten de deur ook gaan slapen. Zit nu ff vd kolven en dan hopelijk weer ff bed in!! Maar goed. Dan moet ik straks zo rustig mogelijk naar boven en ook't trap hek zonder geluid en das't lastigste

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoii

Klein teken van leven, Luca is niet in zijn hum.
    Af en aan koorts en veel huilen :(
    Slapen doet hij amper wat dus erg vermoeiend is, een nachtje slaap zou wel weer eens lekker zijn na al die weken...*gaaap*
    Vandaag vieren we mijn verjaardag en die van Luca, veel visite komt er niet...niemand laat wat van zich horen...zo jammer!

@Joyce; Ben jaloers op het slapen van Yoeri ;)

@Suus; heel veel plezier met z'n 2e!!

@Collo; Nog een beetje goed kunnen slapen?
    Die ongeduldigheid ken ik, het liefste wil ik nu al gaan verhuizen ;)

@RiTi; Leuke foto van Maura op FB met haar knutselwerk.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Suus: veel plezier meis!!! Lekker genieten

@Dees: een heeele fijne dag gewenst vandaag ondanks dat er zo weinig mensen komen :( Erg sneu dat niemand wat van zich laat horen.... hopelijk word t toch nog erg gezellig, beterschap voor luca -x-

@Joyce: man slecht geslapen ja? word jij dr ook wakker van? zal je wel brak zijn

@Roeltje: lekker relaxte ochtend dus

@Hier: lekker uitgeslapen tot 10 uur ofzo, was echt kapot van de afgelopen dagen. Strakjes ff naar mn oma'tje toe

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *zwaaai*

Deel Deze Pagina