@RiTi; tuurlijk, dat is waar ook. Jij bent gelijk met mij jarig Spannend weer om te wachten op een nieuwe wereldburger. Die vakanties zijn leuk maar niet als alle activiteiten uit vallen, succes met het vinden van een alternatief. @Dretjuh; je ouders kunnen er vast prima mee overweg, snap wel dat je je schuldig voelt. Jij moet ook centen binnen brengen meid. Hopelijk valt het mee met ziek zijn. @zwangerworden; alles goed met je meiden? @hier; gisteren de verjaardagen gevierd. Mijn ouders hadden mijn oma opgehaald en mee genomen naar ons toe. Was zij er ook ff een dag uit. Verder bezoek gehad van onze buren en vrienden. Familie niks van gehoord...lekker dan van je vrienden moet je het hebben... Heb een tuinbon gekregen voor onze tuin straks, verder bloemen en een vvv-bon. Luca speelgoed en kleding. Verder zijn wij vandaag in beuningen op uitgesteld kraamvisite. Meiske is in september geboren anyway gaat vast gezellig worden.
@Dees: ja lukt mn ouders ook wel, maar ze zijn beide ook niet helemaal 100% natuurlijk dus tis gewoon super zwaar voor ze. Die zijn 's avonds echt kapot haha verlaat kraamvisite Helemaal niks van familie gehoord ???? jeetje leef er met je mee, ook niet leuk tegenover Luca zeg
DEES das rot ja. Wel leuke dag gehad? HIER weet iemand of groeipijn ook in je rug kan? Al'n paar keer dat Lianne d'r handen naar d'r rug doet en man beetje moe zegt... Vanmiddag bij't eten weer. Ook deed papa een grapje en tranen met tuiten... Stopte niet. Ook niet na'n Kusje en afleiden. Dus opgetild en naar boven. Daar huilen want wilde zelf lopen maar uiteindelijk is ze vrijwel meteen gaan slapen... Groeipijn in je benen enzo ken ik wel, maar je rug... Yoeri doet't weer super hoor.. Echt'n charmeur Hihi. Probeert met geluid te lachen!! Man is wisselvallig net Cls't weer vandaag. Van zon naar heftige hagel ...
Hallo trouwens! Nog niet bijgelezen, heb last van voorjaars schoonmaak woede oid Straks na de slaapjes voor het eerst met z'n vieren zwemmen!
Nee hoor, jij met mij, ik was er eerder @ Doortje; leuk, veel plezier!! @ Joyce; ken het ook niet in de rug, maar wie weet kan het best. Hier ook enorme hagel en dan wel zon, best gaaf zo. Nou Maura slaapt even bij geloof ik, komt wel even goed uit want ben ondertussen als een dolle het huis door geweest (toch een beetje voorjaarspoets door de zon misschien?).
Dre Hahaha. Ik kan af en toe echt een heethoofd zijn. Dan moet echt alles en iedereen het ontgelden hier. Gelukkig komt het niet zo heel vaak voor. Doortje Stuur eens wat van die woede deze kant heen. Die dingen lijken mij altijd te missen... Dees Leuk dat je oma er ook bij was. Wel erg jammer van de rest van de familie. Wel stom dat ze niet eens iets laten weten. Hoe lang nog tot de verhuizing? Hier Terug van intocht. Kindjes waren helemaal koud en vooral heel erg moe. Ze hebben het wel erg naar hun zin gehad. Amy vindt de muziekskes echt helemaal leuk en zag er zo schattig uit als mini Bumbatje. Ook Lizzy heeft zich erg vermaakt en haar ogen uit gekeken. Ferdy is nu nog in de stad, hoop dat hij om een beetje redelijke tijd thuis is en niet al te zat is. Ik heb hem echt erg vaak gewaarschuwd en als hij morgen gammel is ben ik echt onverbiddelijk...gna gna... Naaimachine doet het onder de capabele handen van mijn moeder natuurlijk helemaal prima.....zucht. Alleen wel de naald vervangen. Misschien lag het daaraan anders wordt ik gek. Dre Hoop dat het allemaal mee valt voor je kindjes en ook voor je ouders. Gaan ze deze week helemaal niet naar het kdv?
@Collo: ik herken het, ik ben ook zo hihihi Ja kids gaan morgen en woensdag naar KDV, maar als layla ziek is dan bellen ze gewoon op natuurlijk. Ik moet net dinsdag, donderdag en vrijdag werken dus moet ff wa regelen met de opvang voor volgende week, kijken of ik de dagen kan verschuiven ofzo Fijn dat de kids het leuk vonden met carnaval Wij slaan een jaartje over...... haha ferdy, in Oeteldonk of Kruidenstad?? @Doortje: ahh leuk met zn alle zwemmen voor t eerst Was t leuk?? @Joyce: 37 weken, spannend hoor!!!! @Hier: kids komen strakjes thuis, voel me echt niet lekker :S koppijn, oorpijn, keelpijn, verkouden... ff weer n dosis pcm naar binnen werken
net de hap gebeld voor layla maar die hoeft nog niet te komen, wel ha bellen morgen. heeft nu wat rode lippen, kapotte mondhoeken en een vuurrode tong!! ook wat uitslag bij dr schaamlippen en iets daarboven. dus morgen meteen bellen, blijft morgen ook lekker thuis bij mij.
Dre Groot gelijk om dr een dagje thuis te houden. Beterschap. Hier Ferdy weer thuis, redelijk aangeschoten, maar iig niet knetterdronken. Heb goede hoop voor morgen. Ben wel weer helemaal gesloopt.
Nou wij zijn ook weer thuis.. verjaardag was gezellig.. hele familie bleef mee eten. uiteraard patat.. lenn heeft goed gegeten, heeft heerlijk gespeeld met mn neefjes en nichtje.. samen spelen begint steeds meer te komen. elise heeft net de fles gehad en slaapt nu ook. lenn kon ik vanuit de auto zo op bed leggen, die is gesloopt.. nog even serie afkijken en dan duik ik er ook in.. morgen op kraamvisite.. heb haar al jaren niet gezien dus benieuwd.. trusten!
Roeltje Ik kan daar ook van genieten dat de kindjes elkaar nu steeds meer opzoeken om te spelen. Het gaat nog niet vlekkeloos, maar het is zo leuk om te zien...
goedemorgen! zijn weer eens laat. Lenn heeft zijn broodje bijna op.. even snel aankleden en Elise uit bed plukken.. heeft heerlijk geslapen tot 5 uur, fles gehad en weer gaan slapen.. wel enorm verkouden.. snotteren en hoesten.. dan Lenn wegbrengen en door op kraamvisite..
We kakken wel een klein beetje in met zijn allen he. @ Roeltje; veel plezier vandaag op kraamvisite @ Dretjuh; beterschap! @ hier; ren-je-rot-productieve-maandag weer
Moggel!! Zo dani naar de opvang brengen, daarna voor layla de huisarts bellen. Zelf ben ik ook kei ziek voel mezoow beroerd, althans gisteren bijna van mn stokkie van de pijn (oorpijn,keelpijn,hoofdpijn,buikpijn) nu vooral oorpijn, maar met een flinke dosis pcm kom ik dr wel. eerst mn meisje maar ns met dr rode tong, maak me zorgen om dr... ze ziet eruit alsof ze zo neer gaat vallen
Rode tong....is dat niet ook ergens een symptoom van? Beterschap met jezelf en Layla. Riti Ik denk dat het een fase is. Veel mensen druk om een nieuwe draai te vinden met hun uitgebreidde gezinnetjes. Komt wel weer. Hier vandaag dagje de zolder op. Ferdy is nu de kndjes naar het kdv brengen. Voel me wel een beetje schuldig dat we niet de optocht gaan kijken met ze vandaag.
Maar het geldt voor mij ook, zonder gezinsuitbreiding. Maar het zal inderdaad een fase zijn. Succes met de zolder!
@Collo: ja van roodvonk..... pff eerst naar de huisarts om verder in te schrijven (heb pas sinds deze week een polisnummer) en dan kijken of ze uberhaupt vandaag terecht kan
Thanks, zal het nodig hebben... Wat een hoop zooi. Jammergenoeg is de kringloop vandaag niet open, dus het blijft allemaal nog even staan. Als het in ieder geval maar is uitgezocht.