December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Spitsuur was het hier zeg!

Had boodschappen besteld via Albert. Voor het eerst, leek me voor nu wel even makelijk. Ze kwamen het brengen rond 6 uur, toen kwam ook man thuis met Milan, Rafi huilen om eten en ik moest zelf ook eten koken..whaaaaaaaaaaaa.

Nu lekker op bed boekje lezen.

@roeltje, wat heb je gedaan vandaag?

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @collo...ik wist ook niet wat ik zag. Kreeg dus sms dat ik direct contact met ze op moest nemen. Dat vertrouwde ik eerst niet natuurlijk, dacht straks zijn dat hackers ofzo. Nou toch gebeld...mevrouw, heeft u net een betaling willen doen? Ik, ja, maar dat lukte niet. Nee, dat klopt, dat is onze schuld. U gebruikt de kaart nooit en we vonden het bedrag zo hoog...hahaha. Daarna hebben ze het door laten gaan.

Jaaaaaa, Louvredeuren zijn we naar op zoek. Heb je foto?

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    @Collo: whaha heb jij ferdy daadwerkelijk kunnen aanpraten dat jij niet zoveel shopt of geeft hij je gewoon gelijk :p whahaha

@Chicken: ohh heerlijk boodschappen thuis laten bezorgen, deden we in UK ook een paar keer, lekker de deur niet uit hoeven dan :p

@Hier: kruipt zo bedje in, nog steeds knallende koppijn, wil morgen wel wat opgeknapt zijn...
    om 8.45 met layla naar huisarts, meteen door naar werk tot 18.00.
    Kan deze week 3 dagen maken :)

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Heb je een mail gestuurd met foto's. Laat me maar weten als je meer foto's wilt zien.

Dre
    Truste en beterschap (Ferdy hield wijs zijn mond...)

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Had net met heel veel pijn in mijn hart besloten de Maxi Cosi Mura wandelwagen te gaan verkopen omdat we nu de duo wagen hebben... Zie ik dat je er op Mp echt net 150 euro voor krijgt:$ als je mazzel hebt. Dat krijg ik echt niet over mijn hart om hem voor zo weinig te verkopen. Dan geef ik hem nog liever weg aan iemand... Is dat raar?
    Tis natuurlijk een heel populaire wagen geweest en nu wordt MP overspoeld met Mura's... verdorie:( En dan heeft die van mij ook nog een beschadigingetje in de stof....zo zonde. Het is zo'n mooie wagen.

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    whaha fraude.. helemaal losgeslagen met shoppen dus.. was gister op kraambezoek bij een oud klasgenoot..

dre werkse!

Collo
    Zo weinig voor de wandelwagen? die krengen van mc zijn nieuw hartstikke duur!

het wonder is heschied! Madame heeft doorgeslapen van 10 tot half 7! Heerlijk

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    toevallig had ik laatst gekeken voor'n mura en die heb je nieuw al voor 170 euro...ik zou zelf dus geen 150 uitgeven voor'n 2de hands als ik heel eerlijk ben... Leek me handig want in mijn auto past de speedi eigenlijk niet... 'T onderstel moet voor de bijrijders stoel. Dus met 2kids en man bijv winkelen met mijn auto gaat niet. Gelukkig heeft man'n leaseauto maar toch. Hier verder best een goede nacht. Ik dacht ff proberen wat Yoeri doet en was van 2040 tot 5. Best knap dus maar ms toch maar om 2330 eruit halen. Als hij na 21 eten krijgt laat ik hem liggen hoor. En dan is't dus vaak half 7 of 7uur en ben ik met hem klaar als Lianne wakker word. Lianne heeft goed geslapen. Wel eerst nog la uit kastje gehaald... Ik blij dat't vd repareren was.. En ze had't over oorpijn... Ben benieuwd. Vanmorgen wakker gemaakt om naar de opvang te gaan. En wederom erg lief. Ze is nu als prinses Hihi. Vandaag wat dingen regelen en strijken. En bij tijd over luiertaart verder afmaken of fotoboek . Vanavond krijgen ze kraambezoek. Vind't wel jammer. Bepaalde mensen die ik had vermaa zijn nog niet geweest. Snap best dat die't druk hebben maar toch valt't tegen. Nog maar 3weken verlof!! Echt vaag... Kolfruimte is iig geregeld. Oh Gister nog schrik van m'n leven... M'n telefoon liep vast... Had net foto van Yoeri gemaakt dus dat beeld bleef staan maar niet fijn!!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Maura slaapt nog :(. Man al weg, ik al helemaal klaar voor de dag en slaapt zij in eens door, gek hoor.

Straks lekker wat rotzooi uit de tuin ruimen en wat plantjes er in zetten (dom, heb er veel te weinig). Kan Maura lekker vies worden en kan ze daarna zo door in bad, jas mag ook gewassen dus komt mooi uit :).

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook een indoor dagje denk ik. Amy en ik in pyjama en Lizzy nog op bed. Die is weer niet helemaal 100 %. maar gelukkig ook niet echt ziek.

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in Belgiƫ
    ff snel want moet verder naar mn werk nu...

layla heeft een dubbele oorontsteking!!!! had ik niet verwacht want ze klaagt niet over dr oortjes.
    Ze krijgt hierom ook geen anti-biotica maar zetpillen die de koorts onderdrukken enzo.
    Haar rode tong met puntjes verklaart dat ze een virus heeft.
    En die rare bultjes op dr buik waren onschuldige waterwratjes (maar dat vermoedde ik al)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Ik zie de overjarige modellen wel voor 300 euro maar nergens voor 170 euro, dat is echt een bizar bedrag zeg.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dretjuh
    Ah, arme Layla. Hoop dat ze snel weer wat opknapt. Werkze!

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    collo Oh wacht!! De mura... Oeps. Ik dacht de mila. Haalde ze even door elkaar... dre beterschap met layla.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Oh gelukkig. De Mila heb ik idd ook, maar die houd ik nog even. Superfijne buggy.

Wil trouwens binnenkort een loopfietsje gaan kopen voor Amy. Schjnt g goed te zijn voor de balans. Kan ze wel gebruiken.

Verder hier koekjes aan het bakken. Staat nu even te rusten in de koelkast.

Daarstraks was Lizzy eindlijk wakker dus ik zeg tegen Amy: Lizzy is wakker, mama gaat even naar boven om Lizzy uit bed te halen. Zegt die wijsneus: Goed, Amy blijft wel beneden..... Hahaha heerlijk kind. Zo knap hoe snel ze nu zinnetjes gaan maken.

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    loopfiets heeftlianne gekregen voor der verjardag. was 30 euro bij de craenenbroek, leuk roze en met een toeter erbij :)
    ze past alleen nog niet met der voeten bij de grond...

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    oh ja, voor de bak dames hier...
    ik wil roze en blauwe muisjes op cakejes maken.. hoe kan dit het beste?
    en hoe maak ik botercreme?

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Of nog simpeler: slagroomsoesjes diepvries kopen bij de appie. Witte chocolade smelten en de soesjes met het topje eerst in de choco en daarna in de muisjes dopen.

Botercreme maak ik altijd uit een zakje van funcakes, maar volgens mij kun je ook gewoon boter met een heleboel poedersuiker mengen.

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja die soesjes zijn ook zo lekker!
    Als het alleen is om wat muisjes vast te plakken is boter met poedersuiker of witte chocola echt prima, voor een enorme toef vind ik het nooit zo lekker.
    Tip: de boter zo lang mogelijk mixen, liefst tot hij er wit uit ziet.

Beuh, Maura had wat verhoging en was wat hoog in het onderhoud daardoor. Wel gezellig samen in de tuin gerommeld en gespeeld en lekker gegeten net maar bad er tussen uit laten vallen.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een pokkedag :x
    speen1 kapot, speen2 is foetsie dus zonder speen naar bed.. ging verassend goed al is dit het enigs positieve van deze dag..

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Wat goed dat hij toch zonder speen is gaan slapen.

Riti
    Lekker voor jouw energielevel zon high maintanance kindje....not. Hier nog steeds in joggingbroek. Kindjes weer op bed.

Deel Deze Pagina