December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; oh dat is wel knap zonder speen.

@ Collo; hopelijk slapen ze bij jou ook even lekker. Maura is straks of opgeknapt, of ziek denk ik. Altijd als je allemaal plannen hebt hè, want zo gaat dat.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    blegh Elise word ook ziek denk ik.. verkouden, al 3x flink gespuugd vandaag en verhoging, 38 gr. was te verwachten, hebben het allemaal al gehad de afgelopen weken dus hier was het wachten op natuurlijk..

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He, heb ik dat....
    Maak ik een recept voor zandkoekjes, krijg ik een soort van kletskoppen. Wel erg lekker hoor, maar voor de kindjes een beetje te taai. Vond al dat er zoveel suiker in moest. Alleen een beetje jammer van alle vormpjes, alles is uitgelopen. Moest natuurlijk ook bloem in ipv zelfrijzend bakmeel, maar die moest nou eenmaal op he?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Collo, balen zeg!
    Dank je voor de tips trouwens, maar heb 2 pakken cupcake mix ;) vandaar.. en had voor yoeri er was ook roze muisjes gekocht voor als het eeen meisje zou zijn dus dacht: babyshower lijkt me een mooi moment om deze te gebruiken ;)
    maar dus geen botercreme gebruiken om te laten plakken maar chocola is dus de tip?? ok..
    er zit ook zakje topping bij hoor.. framboos en citroen, maar dat lijkt me niet zo lekker met anijs...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Voordeel van witte chocolade is dat het weer stolt en dus niet meer plakkerig is.

Poeh, Amy heeft een boze bui. Moet continu in de gaten houden of ze Lizzy niet omduwt ofzo.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    hihi Maura heeft super lang geslapen (meer dan 3 uur)
    en moet echt in bad (haar wassen en morgen visite)

Dus dacht, laat dr boven, gaan we gelijk door
    nu wordt ze vreselijk blij van boekjes lezen in bed als ze wakker wordt

Nu dus stapel boekjes, roosvicee en een bananenmuffin (favoriet) in bed, ze kwam niet meer bij van het lachen :D.

Ik ga bad voorbereiden :).

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    hoiii

Pff mijn energielevel is ff flink gezakt zeg vannacht...beuh!
    Ging misselijk slapen en werd wakker met een naar gevoel in mijn buik/darmen.
    Vanmorgen 4x toe leeggelopen en ging dus niet al te fit heen werken :(
    Nu ben ik zo gaar als een klontje en kun je me echt opvegen, kom net thuis van een drukke dienst.

@Dretjuh; Aii dus toch serieus wat aan de hand met Layla, dubbele oorontsteking is not funny!
    Beterschap, hoe is het met jou?

@Collo; Brengt die wagen echt nog zo weinig op? Damn zeg!
    Zal zo eens kijken wat onze limited edition Quinny nog op zal brengen...ik vrees het ergste.

@RiTi; Maura heeft echt lang geslapen zeg!
    Hoe is het met de baby op komst, al nieuws?

@Roeltje; Speen kwijt? Hmm Luca is ook echt een speen liefhebber en moet er nog niet aan denken die kwijt te raken ooit.
    Lekker hoor dat jullie kleine meid zo lang heeft geslapen!!

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gaat er iemand morgen nog toevallig naar de huishoudbeurs/9maandenbeurs?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ik ga morgen naar de HHB met zus, moeder en schoonzus. Heb mijn trolley al klaar gezet... Na jaren irritatie ben ik om. Vorig jaar mijn arm bijna uit de kom van al die zware tassen...hahaha Weet eigenlijk nog niet zeker of ik hem mee neem. Ik heb eigenlijk wel echt een hele erge hekel aan die dingen,
    Ga jij ook?

Hier ook helemaal gaar. Intensief dagje binnen met de kids. Zal blij zijn als Ferdy thuis komt. Dan nog snel even naar de winkel voor iets te eten en cola.

RiTi
    Ik heb vandaag ook toen Amy wakker werd na haar slaapje lekker op bed boekjes met haar zitten lezen. Ze wil alleen graag zelf lezen. Zo leuk om die hele verhalen te horen die ze erbij verzint. Komen regelmatig ook zinnetjes voorbij uit Nijntje of Dikkie Dik (...want papegaaien praten).

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hey wat toevallig! Ik ga ook :D
    Samen met buurmeid die nu ong. 30 wkn zwanger is.
    Ik heb er best wel zin in, ik moest van J. ook eens leuke dingen doen zonder de kids. Dus hij blijft een dagje thuis ;)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    blegh niet grappig:( Nog last van je maag/darmen?

HHB/9maandenbeurs
    Mij niet gezien.. Krijg de kriebels alleen al als ik denk al belachelijk veel mensen op elkaar:) Je kan geen fatsoenlijke stap verzetten daar.. 1x en nooit weer:D

Bah, mijn keuken is wit:x Poedersuiker gevallen met uiteraard de dop open..*en bedankt schat* zo vanuit het kastje op de grond.. het ergste is nu weg maar vond het terug in de voorraadlades en het kastje onder de gootsteen.. als ik zin heb doe ik het vanavond, anders morgenvroeg.. Blegh

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; hopelijk een goed nacht voor jou en een stuk fitter weer op.
    HH/9mnd beurs, niets voor mij maar heel veel plezier morgen!

@ Roeltje; oooh neee dat balen zeg, van alle dingen die kunnen vallen...zich kunnen verspreiden en plakken, bah bah

@ hier; Maura heeft nog steeds alleen maar een beetje verhoging, zoals meestal want ze wordt eigenlijk maar zelden helemaal ziek. Je merkt het ook gelijk, ze gaat enorm slapen en heel veel drinken en eten, prima wel.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Joyce: nou je had van riti en collo al goede botercreme tips gekregen.. Hij moet minstens 10 minuten mixen, niet korter iig.

@Roeltje: knuf voor je pokkedag!

@Dees: ahh bah jij ook al zo beroerd :( pfff en dan ook werken, wat zal je brak zijn!
    Hier ook niks.... vermoed dat ik ook een oorontsteking heb.

@RiTi: lekker 3 uur tukken.. wat klinkt dat gezellig met een muffin op bed :) Heerlijk!

@Hier: pfff kwam dus echt KAPOT thuis van mn werk.... veel gepoetst, dag ging opzich snel voorbij, op de laatste 1,5 uur na maar toen was ik ook zwaar aan t aftakelen.
    Morgen dagje vrij, heb ik ook echt wel nodig ben echt kapot! Morgenochtend meteen de huisarts voor mezelf bellen want mn oren doen zooo'n pijn!! Kan wel janken.

Layla probeer ik morgen naar het KDV te doen, mn ouders merkte nog weinig van dat ze ziek was. Wel viel ze meteen in slaap net, super lief.. moest dr een zetpil geven *paniek bij Layla*
    daarna een knuffel en al knuffelend viel ze in slaap *cute!!*

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Ah wat lief, meteen in slaap vallen. Dat kan Amy volgens mij niet. Als ik erbij blijf, blijft ze ook wakker. Ga ik weg, slaapt ze binnen een minuut. Heb het wel eens geprobeerd, maar was geen succes.

Vandaag spinazie gegeten....man man man....dus 2 chickies onder de douche. Zelfs spinazie in Lizzy's oren.
    En wat heb ik me vergist in een pyjama dagje zeg... Ben compleet gesloopt. Je kunt veel beter die kiddo's ergens mee naartoe sjouwen want ik ben echt de hele dag aan het entertainen en regelen geweest.
    Hoewel ik nu een week vakantie heb, rust ik ook niet echt uit aangezien maandag en vrijdag (mijn normale werkdagen) staan ingepland om de zolder te ruimen. dinsdag en donderdag ik zoals normaal ook de kiddo's beide thuis heb en morgen ga ik naar de HHB. Nu al voorgenomen om donderdagmiddag verplicht met de kindjes mee naar bed te gaan.

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    geef je groot gelijk!! lekker samen slapen met de kids.
    Idd een hele dag thuis met die kids is veeeel vermoeiender dan ergens naartoe gaan met ze! dat vind ik ook.
    als we ergens heen gaan dan heb ik meestal geen kind aan ze, maar als ze thuis zijn *pffff*

whaha spinazie in lizzy's hoor :p

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    pfff heb zo'n oorpijn, vooral rechts... trekt helemaal door naar mn hoofd.. ik hou t gewoon bijna niet meer :s

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En anders naar de HAP hoor!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Ik zou de hap bellen, al is het alleen maar voor advies..

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Hahaha....die foto's op FB.... Ben serieus jaloers.... Zag er gezellig uit.

Deel Deze Pagina