December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    HHB M'n vader is gegaan!! Zonder m'n mama... En heeft voor mij de shopper. Haha

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ben benieuwd of wij het redden om morgen ook nog even over de 9 maanden beurs te lopen. Lijkt me wel leuk eigenlijk.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!
    Elise heeft wederom doorgeslapen, maar aangezien ze lekker verkouden is heeft ze de halve nacht liggen hoesten.. Lenn is er 2x door wakker geworden dus valt mee.. Ik daarentegen heb nauwelijks geslapen.. Zo Lenn aankleden en naar het kdv brengen en ik denk dat ik er dan ook nog even in kruip..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    ola!

hier gaat het een stukje slechter, bah wat voel ik mij slecht!
    Heb de halve nacht op de wc doorgebracht en de rest in bed en op de bank.
    Loop nog steeds helemaal leeg en er beroerd van!
    Het is nu 8u dus gelijk maar ff de HA bellen want dit is niet oke volgens mij.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: have fun op de HHB!! 9mnd zou ik zeker meepakken!

@Roeltje: geef je groot gelijk, kruip dalijk maar lekker terug

@Dees: en huisarts gebeld?? lijkt me idd niet goed nee :(

@Hier: ook hier de halve nacht wakker geweest, hoofd en oorpijn deed zo;n zeer dat ik wel kon huilen.
    Heb ook koorts.... bah als ik me morgen zo voel kan ik echt niet werken alles is me te veel. Maar kan me ook niet ziekmelden :(

9.30 moet ik bij de huisarts zijn, hopelijk krijg ik een paardenmiddel mee

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dre
    Das idd wel een dilemma. Ik zou gewoon gaan en hopen dat ze zien hoe beroerd je eraan toe bent en je naar huis sturen. Dan weten ze in ieder geval dat de bereidheid er is. In het slechtste geval sta je natuurlijk wel een hele dag te werken....dus neem genoeg Ibu's mee.

Dees
    He bah. Is geen buikgriep meer dan? Hoop dat je ha iets weet voor je. Geen HHB voor jou?

Roeltje
    Oh, lekker nog even terug kruipen.... Ik probeer dat ok altijd maar lukt me dan maar moeilijk om in slaap te komen. Zeker als ik weet dat ik geen uren kan slapen maar echt maar een half uur of een uur.

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen! Heb nog niks bijgelezen. Hopelijk alles goed met iedereen!!

Ons carnavalsuitje was weer een bijzondere ervaring.... Ik was vergeten te eten en kan je inmiddels uit ervaring vertellen dat Bacardi niet goed valt op een nuchtere maag.... Maar goed, de paar uurtjes dat ik er wel was waren echt super leuk! Genoten! Helaas heeft uk2 slecht geslapen bij schoonouders en zij hebben aan te geven niet meer te willen oppassen voorlopig. Jammer, want ze zouden volgende week weer een nachtje logeren en dan wilden wij naar Brussel. Ben ook wel een beetje teleurgesteld. Voor nichtjes lijken ze alles over te hebben en voor die van ons niet. Het is echt niet dat ze vaak moeten oppassen, alleen nu toevallig 2x dicht op elkaar. We hebben natuurlijk ook een oppasmeisje voor de avondjes weg en dit was pas de eerste keer logeren voor uk2. Maar goed, miss ben ik nu wel egoistisch. Uk2 slaapt gewoon slecht en dat is zwaar, maar kan ik dat iemand anders zn probleem maken....

En dan ga ik nu teruglezen.

Oja... vanmiddag naar zo;n bioresonantiemannetje voor uk2. Was afspraak vergeten af te zeggen, dus ik ga maar gewoon. Ben benieuwd.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dre; ben benieuwd wat de HA bij jou zegt. beterschap meid!
    Probeer te gaan werken maar als het niet gaat houdt het op.

@collo; nope, hier helaas geen hhb :(
    net de ha gebeld en moet vandaag nog ff afwachten hoe het gaat. Na 3 dagen moet het meestal minder worden. Vandaag wel rust advies gekregen, moet weer zien aan te sterken want voel me net een vaatdoek.
    Advies is om cola te drinken, dat had ik gisteravond al gedaan maar alles boerde me weer op.

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees/dre: Heel veel beterschap!!! Hopelijk knappen jullie snel weer op.

@collo: Was ook leuk, alleen iets te kort haha (maar dat was mn eigen schuld...)

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeetje de huisartsen hebben het druk;) hier zit ik met elise bij de ha.. vanmorgen weer alles uitgespuugd.. zitten nu op dag 4 dat ze zoveel spuugt dus zou nu wel minder moeten worden maar het lijkt wel alsof ze niks binnen kan houden.. vanmorgen ook maar een kleine plasluier dus ha gebeld.
    nu wachten maar wachtruimte zit enorm vol

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Succes bij de HA.

Dees
    Wat jammer dat je niet kunt gaan... Het is er wel echt het getijde voor. Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden ook gevloerd was door buikgriep tijdens de HHB. Het heeft bij mij ook wel eens wat langer geduurd, maar met 3 dagen moet je het ergste wel gehad hebben.

Panos
    Aha, Bacardi op een nuchtere maag. Uit ervaring kan ik je vertellen dat Wodka Jus in kleine petflesjes in een 50-50 verhouding ook slecht afloopt. Als je maar lol hebt gehad. Je was er wel aan toe geloof ik.
    Wat naar dat je schoonouders afhaken met oppassen. Kan dat soort dingen niet zo goed begrijpen. En ze hadden al zo weinig credits.... Ik zou bijna in staat zijn om te zeggen dat ze hem dan ook niet meer kregen als hij wel goed slaapt....maar das dan weer heel kinderachtig van mij. En je hebt jezelf er ws meer mee dan je SO's...

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Panos: t was leuk geweest dus :D hihi leuke foto's gezien van jou :p

@Dees/Collo: ga ook gewoon werken, moet morgen alleen de winkel bij de v&d openen, geen idee hoe dat moet...

@Hier: huisarts zei dat t gewoon een ontzettend flinke verkoudheid was maar meer niet.
    tja t zal wel, maar zo erg dat ik koorts heb en ohh bah mn oren en kop knalt echt uit elkaar, maar goed ibuprofen zal wel helpen denk ik.

@Roeltje: succes bij de ha, ze hebben t idd maar druk nu :p

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ha maakt zich zorgen om het spugen en het weinig plassen.. Nu Gaviscon opgehaald bij de apotheek.. Moet morgen verandering zien anders even weer bellen..
    En uiteraard word dat niet vergoed. Kon de gaviscon EN het spuitje betalen om het in haar mond te krijgen.. Heb gezegd dat ik geen geld bij me had:D kom nou, gaviscon snap ik nog, is ook bij de drogist te krijgen, maar godsamme, HET SPUITJE.. ga daar echt niet voor betalen.. oplichters..

14. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Hopelijk helpt de gaviscon! SNap het probleem ff niet meer... Dat was toch dat ze niet poepte en daardoor zoveel spuugde? Of spuugt ze nu om een andere reden? Tegen het poepprobleem zou je ook nog wat zonnebloemolie door de fles kunnen doen (tip kregen wij van kinderarts en werkt super!).

@collo: Was zeker toe aan een feestje. Wodka kan ook dodelijk zijn ja :). Beetje dubbel gevoel over schoonouders.... Heb zelf natuurlijk ook hard mn best gedaan om afstand te creeeren. Lastig lastig. Baal wel van ons tripje naar brussel! Waren allebei erg toe aan zo;n uitje: lekker shoppen, eten en borrelen! Heerlijk!

@dre: Beterschap meid! Waardeloze timing nu net een nieuwe baan hebt!!

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    klopt, maar nu is ze gewoon ziek.. Was te verwachten, we hebben het allemaal gehad de afgelopen weken.. Maar duurt nu wat te lang ondertussen, vandaar.. Aah balen van je uitje zeg:(

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Ok, had ik ff gemist... Beterschap voor Elise!!

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ ziekenboegjes; heel veel beterschap allemaal, wat naar zeg!

@ hier; bijna jarig :p hihi

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: jaaa leuk leuk bijna jarig :)

@Roeltje: Leuke avatar heb je!Hopelijk helpt de gaviscon

@Panos: hmm brussel lijkt me hartstikke leuk... tja moeilijke kwestie met schoonouders lijkt me...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    tot zover lijkt het nog niet te werken.. ze houdt maar niks binnen.. elke keer lijkt het goed te gaan, waarna ze alsnog een halve fles uitspuugt.. Geen verhoging meer, dus dat gaat wel de goede kant op.. nu de rest nog.. :(

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roeltje; Sneu zeg voor Elise. Spuugt ze echt gelijk de voeding weer uit of is het naderhand?

@RiTi; Jaha, bijna jarig :D

Deel Deze Pagina