December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dre/dees: Weer beetje opgeknapt?

@roeltje: Wat sneu voor Elilse!! Hopelijk houdt ze snel weer wat meer binnen. Goed haar plasluiers in de gaten houden en als je het niet vetrouwd de huisarts/hap bellen. Sterkte!

@riti: Joepie! Wij wachten trouwens nog met smart op de uitnodiging. Heb je die per ongeluk naar een verkeerd adres gestuurd ;)?

Wij zijn net terug van een bezoekje aan die bioresonantie/natuurgeneeskundig arts. Ik laat de info nog even op me inwerken. Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden (althans weet prima wat ik ervan vindt, maar ik twijfel of ik Duuk wil laten behandelen door hem onder het mom van 'baat het niet, schaadt het niet...').

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @panos; Hier helaas nog niet opgeknapt, loop nog steeds leeg :(
    Denk ook dat het niet verkeerd is de info nog even te laten inwerken, wat houdt de behandeling evt. in?

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Wat wil hij precies gaan doen? heb er 0 verstand van namelijk.. Logisch en ook goed dat je er nog even over na wilt denken.. succes..

Dees
    Verschilt.. nu duurde het een half uurtje, maar vaak is het binnen 5 minuten raak.. Probeer haar wat vaker een fles te geven, maar dan met minder voeding.. maar dan huilt ze weer omdat ze nog steeds honger heeft dus dat werkt ook voor geen meter.. Maar nu hoor ik haar maagje tekeer gaan dus huilt ze ook..
    jij ook beterschap meid..

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: Wat vervelend!! Het zijn een paar bioresonantiebehandelingen (op acupunctuur gebaseerd apparaat) en het geven van verschillende voedingssupplementen. Hij heeft uk2 vandaag 'uitgelezen' met zijn bioresonantieding en daar zijn verschillende dingen uitgekomen. Zoals diverse tekorten in zijn lichaam en wat allergieen (melk, astmatische bronchitis) en gevoeligheden (oa wortel, gluten, aardappel). Ook begon hij meteen over zijn longen en zijn huid. Veel dingen waren open deuren (hadden we zelf ook al aan gedacht) , maar 1 ding kon hij echt niet weten... Ik heb ehlers danlos (bindweefselafwijking) en hij vertelde dus dat uk2 te slap bindweefsel in zijn rug heeft met als gevolg beginnende scoliose. EDS is erfelijk en uk2 heeft 50% kans dat hij het heeft, dus dat was een schot in de roos van hem en dit kon hij echt niet weten of raden.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Wat heeft die man het dan bij het rechte eind gehad! Dat zijn idd wel dingen die je zo 1,2,3 niet kunt weten en/of zien.
    Lijkt me vreselijk lastig om nu tot een besluit te komen of je uk2 laat behandelen.
    Uk2 ondervind er verder geen hinder van, van die behandeling?

@Roeltje; thanx.
    Voeding is niet te dun? Misschien een idee om het wat in te dikken?

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: hmmmm met een hoop ibu's is het te onderdrukken, maar ik vrees voor morgen na een werkdag. Als dat net als gisteren is dan word t nix :p

Wat een super foto's!!

Wat de behandelingen betrefd... jeeeetje wat lastig!!
    tja als uk2 niet schaad, dan zou ik het wel doen... je kunt het altijd proberen, zeker als het niet teveel rompslomp geeft voor hem.
    maar t blijft lastig...

@Dees: ben je bij de ha geweest? (of heb ik erover heengelezen?)

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Nog niet, hing vanmorgen wel gelijk om 8u aan de telefoon met ze.
    Hoe gaat ie nu met jou?

@hier; Pff haal ik Beau net met 38.8 uit bed...houdt het ooit eens op hier :(

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Ben er normaal veel te nuchter en sceptisch over, maar dit is wel heel frapant zeg:$

Dees
    Ach arme Beau:( Blijft aansukkelen he..

Dre
    Hoe is het ondertussen?

Ach ja, ondanks dat Lenn nauwelijks praat kan je je behoorlijk schamen:D Of nouja, doen alsof, lag helemaal in een deuk.. hij was helemaal in de veronderstelling dat die meneer in de bushalte Sinterklaas was.. Witte baard, wit haar, lang, oud.. 'Mama Siklaas!' Uh nee schat, is gewoon een meneer.. 'Neehee Siklaas.' Ja sst.. Gillend: Neeeee mamaaaaaa SIKLAAS!!
    Vond die meneer niet zo grappig:) Ik wel, ik kwam niet meer bij haha.. Ach ja.. lekker ding..

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #2671 RiTi, 22 feb 2012
    Laatst bewerkt: 22 feb 2012
    @ Dees; HA wou je niet zien of evt wat testen oid?
    Hoe is het nu met Beau? Hoop dat J thuis is om eea over te nemen, rust is wel nodig nu, sterkte!

@ Roeltje; hihihi geweldig

@ panos; jeetje wat vaag zeg, maar proberen kan geen kwaad toch?
    Hoe ziet zo'n bioresonantie ding er uit eigenlijk?

@ Panos 2; mmmm heb tijdens de aanloop hier uitgebreid verhaal gedaan en 'wees welkom' hier neergezet, maar ja dat jij je daar niet door aangesproken hebt gevoelt :p.
    Kom gezellig zaterdagmiddag, ik denk dat ik jou als geen ander gelukkig maak met 8 draken van kinderen onder de 4 die ik voor de gelegenheid zal voorzien van een goede dosis suiker. Naast een flinke bak vol volwassenen in ons toch wat bescheiden huis kan ik je ook verblijden met wat unieke familie-exemplaren die de middag op geheel eigen wijze zullen opluisteren ;).
    Zoals een vriendin van mij al zei:"zal ik je komen halen?" :D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    RIti
    haha heb het zelfs opgeschreven in mn agenda:D Hoop alleen dat man op tijd thuis is zaterdag, als we welkom zijn tenminste;)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; goed om op te schrijven, zo leuk :).

Heb zelfs een mooie verjaardagsslinger :
    Kennisgeving voor omleiding

(heb een zwak voor kleine dingen die stiekem erg mooi zijn)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Die is leuk! Man komt zaterdag pas thuis ipv vrijdag dus geen idee of we het redden.. Zit nu bij lenn op bed.. hebben boven evem gespeeld en gek gedaan.. verhaaltje gelezen en hij is daarn lkkr in slaap gevallen.. hij ligt er alleen zo lief bij dat ik blijf plakken haha..
    Nu toch maar naar beneden..

ik zeg; de boel de boel laten en KOFFIE

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Heb ik die uitnodiging toch mooi gemist :). Je schetst wel een erg aantrekkelijk beeld zo. Denk dat ik toch liever mijn wc ga schrobben. Of mn electrische tandenborstel reinigen. Of iets anders belangrijks. Nee hoor, heel veel plezier. Stoer dat je het viert!!

@dees: Gaat ie al iets beter?

Ben er nog niet uit wat we met die natuurkundig arts gaan doen. Heb die afspraak gemaakt toen het zo slecht ging met uk2. Nu gaat het eigenlijk hartstikke goed (op de nachten na dan...). Twijfel nog.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; HA wou me nog niet zien omdat het vandaag (pas) dag 3 zou zijn..mocht het na vannacht nog niet beter gaan hang ik morgenochtend zo weer aan de telefoon!
    Ik ben op en heb geen fut meer :(
    Ze willen dan idd wat testjes doen, alleen is dan de kans erg groot dat wanneer de uitslag er is ik alweer voorbij ben aan mijn klachten.
    Je viert zaterdag je verjaardag? Sorry maar ik ga dat niet redden ivm inpakken :)

@Panos; De frequentie lijkt iets minder te worden maar de buikpijn blijft aanhouden. En tja voor de details...waterdun nog steeds :(
    Je zou toch denken dat ik nu zo langzamerhand wel een keer leeg ben!

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat naar dat je nog steeds leegloopt. Mijn god, wat heb ik een hekel aan buikgriep....zo naar. Je wordt er ook zo vreselijk gammel van, dat gemekker met je darmen.
    En Beau ook weer verhoging? Verder niet ziek geworden.

Panos
    Bio-resonantie-man.....ik blijf sceptisch. Als je 100 dingen opnoemt raakt je allicht ergens de juiste snaar. Misschien kun je het ook wel voelen of zien? Ik weet het niet. Maar bij jou lijkt het juist des te vager, des te beter het werkt.

Roeltje
    Wat ga je niet halen dan? Wel balen zeg, dat hij zomaar een dag later is.

RiTi
    Ha, jij hebt er zin in met je sociale-werkplaats-verantwoorde slingers....(wel leuk overigens)
    Ik vind verjaardagen ook rap minder leuk worden als het huis elke keer zo afgelaaien vol zit. Niet te doen...

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; wat naar zeg :(. Ook omdat je al snel net voor het weekend zit, wat voor iets van een testje ook niet handig is. Hopelijk is het snel over en kan je gaan aansterken!

@ Panos; Haal het maar niet door elkaar (toilet en tandenborstel).
    Wel fijn dat het zo veel beter gaat met uk2 trouwens.

@ Roeltje; aaah lief he slapende kindjes :).

@ Verjaardag; heb er zin in! (heus) Wordt vrijdag wel anders als blijkt dat ik het allemaal niet zo georganiseerd krijg zoals ik in mijn hoofd had en dan heb ik dat zaterdag allemaal wel weer losgelaten.
    Het wordt goed druk, voordeel van het een paar jaar niet vieren, iedereen komt (ja zelfs mijn broer) verdeeld over de middag en de avond.

Vriendin kon vandaag in het zh terecht voor de ballon om ontsluiting te realiseren. Ben zó vreselijk benieuwd, maar ga niet bellen oid, die zit hopelijk volledig in haar eigen bel.
    Zoals haar man gisteren zo mooi tegen me zei: het is alsof je 10 jaar bent en zowel sinterklaas als kerst mag gaan vieren op je verjaardag en op schoolreisje gaat. Hij heeft er wel zin in dus :p.

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; had het er net met Dennis nog over dat bedrijfje Engel met zijn veel te dure hippe slingers wel slim is om nu ook een slinger met een goed verhaal te verkopen, win - extra-win, wordt voor nop gemaakt en ze verdienen er gewoon nog een beetje meer aan.
    Wou dat ik het bedacht had ;).

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hai!

Hier ligt alles in ruste, dus even mama tijd. Moet nog wel kolven....doe ik zo wel....

Tijsje nu een paar dagen zonder middag dut en het gaat echt best goed. Vandaag zat hij er een beetje doorheen rond 6en dus op tijd gegeten en in bedje. Nu maar kijken hoe laat het morgenochtend is want de laatste dagen is dat vaak 7 uur...

Roeltje wat naar van dat spugen...kan toch echt niet goed zijn inderdaad. Morgen weer naar de HA terug denk ik als de gaviscon niet lijkt te helpen...

Dees beterschap voor je ziekenboeg, hopelijk zijn jullie komend weekend een beetje fit.

Bijna jarigen; alvast gefeliciteerd!!

Panos; als je er een goed gevoel van krijgt zou ik het gewoon doen. Wie weet heb je er baad bij.

Deel Deze Pagina