December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; beau was wat mat en wou niet eten...rond 19u lag hij weer op bed. Hoop dat hij morgenochtend vrolijk wakker wordt.

@RiTi; ben er nu ook wel beetje beu van...ik had mijn dagen anders bedacht.

@happy; hoe is het met job? alles rustig?

@hier; kruip mijn bedje in, hopelijk tank ik wat bij en heb ik morgen voldoende energie en kracht om er tegenaan te gaan om dozen in te pakken.
    Om mijn verjaardag nog wel..
    eerst maar eens zien te slapen

2. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Dees Nog steeds een koffiezetapparaatje die Job van ons...hij lijkt er geen last van te hebben en de kidnerarts zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken, ze zien dit vaker. Slapen 's nachts nog steeds niet zo lekker....was erg jaloers op Roeltjes berichtje op FB....;)

Slaap ze!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    hihi vergeet niet dat lenn hooguit 1x per maand doorslaapt;) rest van de nachten zijn aardig ruk, al valt het mee als ik lui doe en geen zin heb om lenn terug te leggen, dan slaapt ie bij mij in bed..

nou heb ik weer hoor.. wilde op tijd naar bed.. elise lag lekker te slapen.. wil om 22.00uur naar boven gaan; elise wakker. het is nu 1uur en lenn is nog geen 1x wakker geweest.. maar elise slaapt pas weer sinds 5minuten.. geen flesj, wel spugen, wilde ze toch een fles dus fles gemaakt; ze had honger. prima, is ze klaarwakker! Was maar een miniflesje maar die kwam er ook nog uit.. dus 2x bed kunnen verschonen. net 4slokken gedronken en in slaap gevallen.. hopelijk blijft lenn nog even slapen, amders komt ie maar mooi mijn kant op haha.. voor half 7 kom ik mn bed niet uit

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    toch jammer. Was wel gewend aan't door slapen maar laatste dagen weer steeds vroeger ondanks't uit bed plukken rond 23. Hopelijk binnenkort weer anders. Zitten nu ook weer op 6 voedingen... Lianne slaapt echt nog wel 's middags hoor.. Mama wint hier. Ja ze loopt er uit en soms duurt't zeker 30 min en soms langer maar uiteindelijk slaapt ze zeker 2uur. Gister zelfs 3. Overslaan en eerder op bed kan hier ook niet. Zijn pas na 6 thuis met haar uit opvang en dan nog eten.... Verder niks vd klagen haha. Alleen weinig tijd en veel doen. Oh en man z'n laatste hoog op skiën is geloof ik weg dus z'n stemming zakte Gister ineens ook naar0 terwijl't net goed ging...

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Hopelijk iets tijdelijks, Yoeri is natuurlijk ook nog wel heel klein.
    Ach wat jammer nou dat het wat minder ging met je man:( Komt vast ook wel weer goed, maar wel knap lastig als je er (nog) middenin zit..

Hier om kw overr 4 Elise weer wakker, Lenn werd er helaas ook wakker van, maar is daarna wel verder gaan slapen gelukkig.. Flesje gegeven, uiteraard weer uitgespuugd.. Klein flesje weer gemaakt en die zit er nog in gelukkig.. De Gaviscon komt er na een kwartier weer uit dus dat heeft nog weinig zin.

zit alleen even te twijfelen of ik de ha weer moet bellen.. Ze spuugt steeds meer lijkt het wel en de gaviscon werkt nu natuurlijk niet omdat ze die weer uitspuugt.. Gisteren om 22.00 uur verschoond voor de fles en had ze niet geplast.. echt helemaal niks.. Daarna fles gegeven en aangezien ze toch niet wilde slapen om 23.00 uur weer gekeken en toen had ze in een uur tijd wel iets geplast.. vannacht om 1.00 alles uitgespuugd en toen was de luier ook nog droog.. Nu twijfel ik eigenlijk of ik de ha straks weer moet bellen. Dat ze ziek is maak ik me niet zo'n zorgen over, maar dat ze zoveel spuugt en dus steeds minder plast baart me wel zorgen eigenlijk.. Nouja, heb nog een half uur voor ik mag bellen dus eens even kijken.. koorts is wel helemaal weg nu. Gistermorgen nog 38 toen ik de ha belde, maar 's middags was dat gezakt naar 37.6 en begin van de avond gewoon haar normale 37.. kweetnietmeer:(

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh

@ Roeltje; zou bij twijfel toch even bellen, overleggen is ook wel fijn misschien.

@ Dees; Gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk voel je je wat beter.

@ hier; hihi, overal slingers, ook in de slaapkamer :D. 'ontbijt' op bed (een iets te oude droge muffin hahaha) en vooral veel kusjes en gezang o.a. van een dansende plastic taart.
    Van Dennis een vertroeteldag cadeau gekregen, iets met massages en sauna en zo :).
    Vanavond lekker eten samen en vandaag een leuke dag met Maura, straks samen taartjes eten in de stad :p.

7. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Roeltje das lastig Ja!!zou't ook niet weten. Ms nog 1voeding aankijken. 'T ging eigenlijk na't leegkopen vd sligro en de laptop crash enzo best aardig. Soms ff baalmoment maar dat was't. Hij wilde graag skiën en nu blijkt de laatste die evt kon ook niet meer vd kunnen... Weer'n tegenslag dus. Vanmorgen vanaf 4wakker gelegen en nu'n zwaar hoofd. Dus vroeg al of't daardoor kwam en dat klopte. Hij keek bij't ontbijt verdrietig. Wat doet Lianne? Die pak z'n hand en met andere hand iets uit d'r bakje en ging papa voeren. Dus papa reageerde net'n glimlach. 'kijk papa blij!!' dus ging ze ff zo door . Tja en toen brak papa... Dus bleef ze helemaal zo zitten... En leek lief naar papa... Zo schattig!! Maar goed. Ben benieuwd. Ik keer straks ff bij

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: gefeliciteerd meis!!! :) fijne dag vandaag

@Hier: sorry ff snel, ga zo naar mn werk, moet nu alleen openen bij de v&d helemaal niet leuk.
    Ik ga t toch proberen, maar probeer wel te regelen dat ik halverwege de dag ofzo weg kan (of weg gestuurd word :p ) want ik moet morgen ook nog n hele dag.

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    jarige jobjes!! Gefeliciteerd!! Maak er'n leuke en gezellige dag van!!

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Ja!! Gister reünie vd gym gehad en iedereen en alle babY'S waren er!!echt super leuk!! Yoeri is vast begonnen met mogelijke schoonouders inpakken haha

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Eb we zitten weer bij de ha:( ze vertrouwde het niet zo..

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Roeltje Ik dacht dat je van de week een keer op FB had gezet dat Elise tot half 7 had geslapen.....maar toen heb je misschien 's nachts ook een fles moeten geven......dat weet ik natuurlijk niet. Van Lenn weet ik wel dat hij niet zo slaapt. Succes bij de dokter!

@Joyce, vervelend he als het weer even minder gaat met slapen. Hier dus ook....maar wordt langzaamaan ietsie pietsie beter, vannacht na de fles (half BV, half KV) van 21.00 geslapen tot half 5, daarna met tutje bij mama doorgeslapen tot 7 en toen gedronken.

Jarigen gefeliciteerd!!!!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    Klopt hoor, Elise heeft twee nachten doorgeslapen.. Alleen werd Lenn wel wakker, maar ging na 5 minuten slapen, dus dat vind ik bij hem al doorslapen:D

Terug van de dokter.. Even laten bezinken.. Eerst koffie zetten..

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Klinkt niet fijn Roeltje....drink eerst maar ff een bakkie dan.

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    De huisarts vertrouwd het ook niet.. Hij gaat vanmorgen overleggen met de kinderarts in Zwolle en belt me dan terug.. Hij maakt zich zorgen om het feit dat ze steeds meer gaat spugen en minder gaat plassen.. Ze mag er best een tijdje last van hebben, mits het elke dag iets beter gaat en dat gaat het dus niet.. het word alleen maar erger.. Hij wilde in eerste instantie domperidon (?) voorschrijven, maar omdat ze a; nog maar 7 weken is en b; ze weinig plast/veel spuugt wil hij advies van de kinderarts.. Dus het is nu even afwachten op het advies van de kinderarts.. Als hij het ook niet vertrouwd moet ze z.s.m. langskomen om te kijken waar het vandaan komt, want het had al minder moeten worden..

Ik had eigenlijk verwacht dat hij nog tips zou hebben tegen het spugen of desnoods iets anders zou voorschrijven wat ze wel binnen kan houden, maar de woorden kinderarts en ziekenhuis zijn niet eens in me opgekomen.. En ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet denken.. Ik vertrouw mijn huisarts en als hij zegt dat ik met haar naar de kinderarts moet, weet ik dat het ook echt nodig is.. Ze heeft nog geen tekenen van uitdroging, maar als ze zo doorgaat is dat iets wat gegarandeerd gaat gebeuren.. En ik maak me nu enorm veel zorgen terwijl dat misschien niet eens nodig is..
    En als ik eerlijk ben zijn de woorden baby en ziekenhuis al iets om me op de kast te krijgen..

Dus, misschien stel ik me vreselijk aan, maar iets zegt me dat er iets niet klopt, ik weet alleen niet wat..

nu nog maar een bak koffie..

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Tuurlijk stel je je niet aan!! Het is verschrikkelijk als er iets met je kindje is en je weet niet precies wat. Zeker als ook de HA het eigenlijk niet meer weet en een kinderarts moet gaan bellen...
    Domperidon is tegen misselijkheid etc...Ik denk dat ze misschien wel aan reflux denken....Hopelijk belt je HA snel over wat de kinderarts te zeggen heeft...

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja hij zei al dat het tegen het spugen is.. Reflux heeft hij het niet over gehad, maar zou goed kunnen natuurlijk..Maar waar komt die hoest dan vandaan? En de koorts van afgelopen dagen.. Maar goed, kan ook toeval zijn dat het allemaal op hetzelfde moment komt.. Het lijkt wel alsof ze een flinke griep heeft gehad, maar waarvan het spugen blijft..
    nouja, we zullen het wel horen straks..

18. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ze geven dat medicijn ook wel eens bij reflux geloof ik..Ja dat hoesten, als dat telkens de "trigger" is voor het overgeven...succes met afwachten..

Job heeft trouwens gisteren zich omgerold van buik terug naar rug, hij schrok er zelf van geloof ik ;) Ook echt met fruit begonnen nu, wat een schrokop....er gaat al meteen een kwart appel, peer of banaan naar binnen!!

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hee wat goed! Kan niet wachten tot Elise dat gaat doen haha..
    Al kan ze wel vanaf haar zij op haar buik rollen.. deed ze vanmorgen ineens 3x.. dan rolt ze op haar zij en blijft daar een paar minuten liggen en ineens lag ze op haar buik.. gek kind..

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    huisarts belde.. nu naar het zh.. word over een half uur verwacht.. :(

Deel Deze Pagina