December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou mn moeder heeft idd een longontsteking.. vanmiddag ook fotos gemaakt en maandag krijgt ze daar de uitslag van..

Elise hele.dag weer aan het spugen geweest, lenn vervelsnd.. gaat geweldig weer..
    Ze krijgt nu een fles en zo te horen is ze eindelijk aan het poepen dus hopelijk stopt het spugen ook weer..

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou dat was ook ijdele hoop. eerst ledikant onder gespuugd.. haar omgekleed en slapen in de kinderwagenbak gelegd.. na een paar tellen begon ze te hoesten en hoppa, kinderwagen er ook helemaal onder.. nu wel een probleem wamt heb geen droog beddengoed meer:( alles hangt al op zolder maar zo snel droogt dat spul niet.. :(

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Spannend van je vriendin!! Hopelijk kan ze 'gewoon' bevallen en hoeft ze geen keizersnee. Timing was idd een beetje ongelukkig, maar ik had vanmiddag mn beoordeling (goed gelukkig). Was vaag verhaal van reorganisatie. Reorganisatie duurt al heel lang en er is heel veel onduidelijkheid. Zo gaf manager eerst aan dat mijn nieuwe rol waarschijnlijk een foutje in de spreadsheet was. Later kwam hij hier op terug en gaf aan dat het weldoordacht was deze nieuwe rol voor mij. Degene die mij op die plek gezet heeft was er helaas niet meer... Heb nu erg veel vragen. En miss is nieuwe rol helemaal zo slecht niet, maar nu weet ik dat gewoon niet. Zo loopt er ook nog een bezuiniging en outsourcing. En ik ken de toekomst van mijn nieuwe organisatie niet.. Staan wij toevallig niet op de nominatie op geoutsourced te worden??? Al met al dus nog al wat onzekerheden. Ook zijn nog lang niet alle poppetjes duidleijk dus ik heb geen idee met wie ik moet gaan werken of waar. Nieuwe rol is regional change manager EMEA. Ik werk nu voor de global services en wordt dus overgezet naar regional services, omdat mijn rol in het new operating model niet terugkomt als global role. Lekker vaag he?! Vind het ook moeilijk om het hier duidelijk onder woorden te brengen, zeker omdat jullie de organisatie en mijn rol niet kennen. Daarnaast heb ik nu ook het geduld niet om alles rustig te typen. Hopelijk snel duidelijkheid (maar zal nog even duren...).

@riti2: Geen idee wat uk2 heeft. Hij is sinds vanmorgen schor, huilerig en heeft koorts. Klinkt als de griep ofzo.

@roeltje: Beterschap voor je moeder en elise!!

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Het is alleen maar prima dat je het een beetje voor je man opneemt. Het is ook allemaal vaak niet zo zwart wit. Laat dat je alsjeblieft ook niet tegenhouden om hier je verhaal te doen.

RiTi
    Wel fijn dat ze iig een duidelijke oorzaak hebben gevonden van Dennis' ellende. Kun je hem misschien opvrolijken door te zeggen dat hij veel ijsjes mag eten na de operatie?

Mroos
    Bedankt voor je openhartige verhaal over je jeugd. Lijkt me een zware tijd die je gehad hebt.

Roeltje
    Oh, wat naar. Had echt gehoopt dat het ergste voorbij was.

Panos
    Jee, jij ook al geen ideale jeugd? Vind het wel knap dat je dan toch nog alles zelf zo goed voor elkaar krijgt.
    Hier "slechts" gescheiden ouders toen ik een jaar of 9 was. Ouders zijn echter altijd vrienden gebleven en we gingen ook altijd met zijn allen op vakantie. Dus ook daar geen trauma van....

Reorganisatie nieuws wordt steevast op de vrijdagmiddag bekend gemaakt, ik weet er alles van. Ben erg benieuwd hoe het voor je gaat uitpakken.

Roeltje
    Bij gebrek aan beddengoed hier wel eens een badlaken gepakt.

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe! Ga zo even bijlezen! Heb weekend! Joepie!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh, Riti, bedankt je Dennis even hartelijk van mij.... ;)

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @collo: En dan vergeet ik nog de serie boze stiefmoeders... Al kon ik er als stiefdochter ook wel wat van trouwens :). En dat ik goed terecht ben gekomen zie ik dus echt als mijn eigen verdienste (klinkt miss raar om dat zo te zeggen, maar kan er niks anders van maken). Wat fijn dat je ouders zo goed met elkaar om zijn blijven gaan!! Super! Hier altijd drama... Nooit samen verjaardagen etc. Op diploma-uitreiking stonden ze ook altijd apart. Erg fijn, want dan moet je als kind dus continue kiezen. Naar wie ga ik eerst? Bah! Anyway, erg goed dus dat je ouders je dat bespaart hebben!!

@doortje: Lees ze :D. Alles goed? Hoe gaat het met het afbouwen?

Zit puberfilm over Thailand te kijken. Meteen weer beetje melancholiek (stomme muts).

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Is ook jouw eigen verdienste lijkt me. Mag je best trots op zijn. Kiezen tussen je ouders, dat is echt niet cool. Dat ouders dat niet inzien....

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @roeltje: jeetje, heftig van Elise! Heeft ze nu weer gepoept? Lijkt me slopend! Fijn dat man thuis komt.
    @panos: aaah, uk 2 griep, zielig! Hopelijk snel meer duidelijkheid over je werk, idd heel fijn zo voor het weekend! Probeer het wel even van je af te zetten! Lief dat je vraagt hoe het afbouwen gaat! Ik heb geloof ik vanochtend de laatste voeding gegeven...net besloten... Was heel fijn en rustig, en dat is al een tijdje niet zo geweest. Dus mooie afsluiting! Maar phoe, mijn tranen zitten hoog.. In 4 weken afgebouwd en dat is stiekem heel snel gegaan! Ja, moeilijk dus, maar daar weet jij alles van.
    @collo: hoe voel je je? merk je al veel aan je lichaam?
    @riti: ojeeej, wat een spanning voor je vriendin en man! Ja, en voor jou :) kan ik me goed voorstellen! Naar voor Dennis, maar voor de langere termijn veeeel beter! Lekker waterijsjes voeren :)
    @Joyce: lastig, lastig... Is al veel over gezegd, dus krijg je even een knuffel van mij!
    @chicken: wat naar nu toch! Gaat de fysio nog iets uithalen? hebben ze gezegd hoelang dit gaat/mag duren? Ik zou er ook van gaan schelden hoor, dit is vreselijk frustrerend!

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @collo: oeh, mooie banner! :)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff ben enorm ego bezig he de afgelopen dagen.. Maar goed, man is vannacht weer thuis dus dan kan ik elk geval thuis (ook) mn ei kwijt..
    Elise slaapt inmiddels, laatste fles ging er moeiteloos in, zonder spugen gelukkig. Denk ook dat het kwam omdat haar darmen al zo rommelden voor ze ging poepen en de boel dus van slag was en daarom direct begon te spugen.. nu is ze weer leeg en blijft alles ook binnen.. Maar mn vader is het met me eens, dit moet anders.. Want dit kan zo niet natuurlijk..

Mn pa net dus aan de telefoon gehad.. Vind het zo ontroerend als ik hoor hoeveel hij nog van mn moeder houd na zo'n 27 jaar huwelijk.. Had aangeboden om volgende week wat boodschappen te halen als hij moest werken en ze moesten iets hebben ofzo.. Ik zit thuis en mn pa en zusje moeten toch gewoon werken.. maar daar wilde hij niks van weten, hij regelde wel wat met zijn werk (goede baas dus dat is idd geen probleem) en anders nam hij wel een paar dagen vrij.. Ik hoop echt dat mijn man en ik net zo gelukkig zullen zijn over 25 jaar.. Maar goed, mn moeder voelt zich knap beroerd:( half jaar geleden heeft ze ook een longontsteking gehad, maar begreep van mn pa dat ze er nu nog beroerder van is.. Blegh, het zit niet mee de laatste dagen geloof ik..

nouja, op tijd naar bed elk geval.. Man is volgende week lekker vrij.. Morgen gaat ie vast wat bijslapen (drukke dagen gehad) en vanaf morgenmiddag hoef ik het elk geval niet meer alleen te doen..

Collo
    thanks, had nog niet aan badlakens o.i.d. gedacht.. Schiet me ineens te binnen dat ik op zolder nog wel oud beddengoed heb liggen van Lenn.. Knalgroen en donkerblauw maar ach, het is schoon en droog:D

ik duik op de bank en doe alleen het hoognodige voor Lenn en Elise en verder doe ik helemaal niks meer..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat een toestand, je zal ook wel vreselijk moe zijn van alles. sterkte!

@ Panos; goed gedaan meid! Fijn dat het goed met je gaat ondanks alles.

@ Doortje; ik zal hem vriendelijk bedanken voor je. irritant he?
    En nu niet allemaal denk oh gut wat speelt daar nu, als ik vertel wat hij op fb heeft gezet is het voor jullie allemaal irritant.

oh ja en hier; taartstress, túurlijk zat er in. Net ook maargelijk wat domme fouten gemaakt dus kon weer opnieuw beginnen, fijn.
    Zo meer even overstappen naar hartig, ben de suiker nu wel beu.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    aaah taartstress.. niet handig op the night before... Als ik eerlijk ben ben ik kapot.. Daarom word het tijd om eens verder door te pakken wat betreft haar darmpjes, want ik ga dit niet zo heel lang meer volhouden.. kom verder ook nergens aan toe, ben alleen maar bezig met flesjes geven en bedden verschonen en ondertussen Lenn de nodige aandacht te geven.. maar goed, het lot van een moeder:D

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Wel een mooi besluit van je bv periode, maar ik snap dat de tranen hoog zitten. Gewoon laten gaan. Heb je wel een mooie foto ter herinnering?
    Ik voel me verder prima. Buiten buitenproportioneel veel niezen en een opgeblazen buik (ik lijk al 4 maanden heen) eigenlijk nergens last van. Wel een beetje bitch-hormoon aangemaakt geloof ik. Ferdy moet het al dagen ontgelden, maar veert weer heerlijk mee. Heb gisteren al mijn excuses aangeboden.
    Verder tevreden omdat we al heel hard bezig zijn met de voorbereidingen om de zolder in orde te maken voor Amy's kamer straks. Wil dit keer echt koste wat het kost op tijd klaar zijn met alles om de PE zo min mogelijk kans te geven.
    Blij met mijn banner :D

Roel;tje
    Ik gk dat El;ize niet gaat klagen van een ander kleurtje beddengoed. Nog even doorbikkelen meid... morgen weer backup. Ego mag altijd, zeker met een ziek gupje.

HIer
    Overwegen of ik zo'n mooie Koeka deken aan ga schaffen. Ze zijn zooooo zacht (en duur). Heb ook een superleuke Lief! deken gezien. Op de 9 maanden beurs renden mijn moeder en zus er meteen op af, tot ik vertelde wat die kostte. Die keken me aan of ik gek was geworden dat ik de aanschaf serieus overwoog.
    Heb mijn moeder gezegd dat ze dan maar in dezelfde stijl een mooie patchwork deken voor me in elkaar moet freubelen.

RiTi
    Jee, lijkt me slopend als je al zo lang zit te wachten op je bevalling. Wat raar dat het zo weinig opschiet. Hoop dat het vannavcht alsnog lukt.
    Taartstress? Weet zeker dat het goed gaat komen...

Chicken
    Wist niet dat je zo veel pijn had nog. Jee, en nou? Moet het vanzelf over gaan?
    Louvre deurtjes zijn trouwens 200 cm bij 50 cm en het zijn er 4. Laat maar weten of je interesse hebt.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Collo; ooh die koeka dekens zijn erg mooi, heb/had er geen maar heb er wel erg vaak bij staan kwijlen (en altijd even voelen in de winkel).

@ taartstress; niets ernstigs hoor, als het niet goed komt komt het ook goed want dan ga ik morgen langs de hema. Ben ook vanmiddag na 16 u pas begonnen met alles, lekker bijtijds ook weer ;).

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gaaaaap goedemorgen..
    Vannacht tot kw over 3 met elise bezig geweest.. vanmorgen om 6uur was lenn alweer wakker. gelukkig ging man mee naar beneden voor lenn, kon ik elise een fles geven.. ik lig inmiddels weer in bed, elise heeft nog een flinke hoestbui.. is wel moe dus zal zo wel gaan slapen.. man maakt me eind van de ochtend wakker.. even bijslapen..

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh

Vriendin is vannacht bevallen van een mooi en gezond meisje :). We konden elkaar erg slecht verstaan (hoe frustrerend), het is wel pittige geweest, met ruggenprik en operatief verwijderen van de placenta.

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: Gefeliciteerd met je vriendin!! Klinkt idd erg pittig! Hoe heet ze? Of kon je dat ook slecht verstaan... Jammer is dat dan he? Toen mijn beste vriendin bevallen was zat ik in Egypte en toen ik haar sprak was ze helemaal high nog van de infectie en pijnstilling...

@roeltje: Pittige nacht! Hopelijk geen spuugproblemen meer voor Elise!

@doortje: BV afbouwen is erg emo. Fijn dat je een mooi laatste voeding gehad hebt!

@collo: Die koeka dekens zijn super! Heb ik als kraamcadeau gekregen bij uk2. Echt super ding!

Hier weer een pittig nachtje. Bah. Uk2 vanmorgen met 39,1 uit bed geplukt dus dat arme mannetje is nog ziek...

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen. Hier een spokende Lizzy vannacht en een vroege schoonvader, dus ook wel moe...

Hier
    Ferdy en mijn schoonvader zijn nu de schotten/schuifdeuren voor de zolder aan het maken. Hoop dat ze het vandaag af krijgen.

RiTi
    Wa fijn dat ze is geboren. Hoop dat je vriendin geen te groot trauma van de geboorte heeft.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Het heerst dus weer spokende kindjes. Uk2 slaapt de laatste tijd zo slecht, ik denk al vanaf kerst ongeveer. De gebroken nachten beginnen echt zn tol te eisen hier. Vermoeiend!!

Dadelijk mroos en Boaz op visite. Gezellig!!

Deel Deze Pagina