December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Spokende kindjes
    'was het volle maan vannacht?

Riti
    jaaaaa gefeliciteerd met het kleine meisje!! :) en veel plezier vandaag!

Collo
    Hoe vroeg stond ie voor de deur? Nouja, is voor een goed zullen we maar zeggen;)

Pff, eerste voeding vanmorgen bleef er in, maar met moeite.. Voeding van 11 uur spuugde ze wel weer uit, maar gelukkig iets minder dan eerst.. Er kon weer een klein lachje vanaf, die had ik al een paar dagen niet meer gezien, ze zal zich wel wat beter voelen denk ik.. is daarna ook lekker gaan slapen, dus op zich gaat het iets beter..

Man is even verf halen voor aankomende week, de woonkamer word opnieuw geschilderd.. Heb heerlijk kunnen slapen tot 10.15 uur, dus ben weer wat fitter.. Woonkamer is inmiddels aan kant.. zo de keuken nog even en vanmiddag boven even snel doen.. dan is elk geval alles weer redelijk op orde.. Vanmorgen zijn man zn oom en tante op vakantie gegaan en aangezien ze dichtbij wonen neem ik hun waslijn even in beslag.. Ben alleen maar aan het wassen geweest voor kleertjes en beddengoed, dus dit weekend even alles wassen en dan daar ophangen.. Hopelijk maandag weer bij met de was (staan 5 wasmanden vol:))

Nu eerst een kop thee, Lenn en Elise slapen dus maak er even gebruik van dat het stil is in huis:D

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Is het al 2 maanden volle maan dan :)?? Fijn dat het beter gaat met Elise!!

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    haha zou zo maar kunnen :D

Elise alweer wakker.. Probeer toch zoveel mogelijk om de twee uur een halve fles te geven en ze lijkt nu eindelijk in dat ritme te komen.. Is er minder om uit te spugen.. gezien vanmorgen lijkt dat wat te helpen..

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Nog 1 grappig ding over die bioresonantieman.... Blijkbaar kan hij ook 'zien' welke virussen in een lichaam aanwezig zijn. Bij uk2 noemde hij dus herpes (waterpokken en dat virus van uk1) en de griep. Uk2 heeft de waterpokken gehad, maar niet de griep. Ik dacht toen nog dat verkeerd gegokt had, want uk2 had nog nooit de griep gehad... Alleen 3x raden wat ie dus 2 dagen later kreeg. Dus nu heeft die man allebei de virussen goed. Raar he? Ik twijfel nog even verder....

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wat apart he.. Zou ook niet weten wat ik er mee zou doen.. Ik ben meer van de 'realiteit' qua zorg.. Bij ons is een osteopaat (schrijf je dat zo?) al geen optie omdat ik er domweg niet in geloof..

Ik snap er nu helemaal niks meer van.. Flesje van 130cc gedronken (normaal 160) en die blijft er vooralsnog in.. slaapt inmiddels.. niet gehoest.. Halverwege boertje gelaten en begon direct te miepen omdat ze de rest wilde.. Ben het spoor bijster geloof ik..

6. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje: Ik doe allang niet meer waar ik in geloof. Ik geloof(de) namelijk nergens in. Zag zelfs het nut van huisartsen zo ongeveer niet in. Tot ik kinderen kreeg en de huisarts, kinderarts en cb mij nooit bleken te kunnen helpen.... Dan ga je dus verder shoppen. Medicijnman en bioresonantieman 'geloof ik ook niet, maar probeer ik wel. Die osteopaat (die met het verhaal van de neus van schoonvader) die geloof ik wel. Hoe ongeloofelijk het ook is... Maar hij is bewezen effectief en niet alleen bij mij!

Enne, fijn dat het flesje erin bleef.

Hier alles rustig. Uk2 slaapt al 3 uur en uk1 anderhalf. Je zou het bijna saai kunnen noemen... En ik zit natuurlijk nu pas te verzinnen watvoor nuttige dingen ik allemaal had kunnen doen ipv zpen en theeleuten.....

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Te laat. De plicht roept. Of eigenlijk uk2....

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Haha ik ben begonnen met de keukenkastjes uitsoppen nadat ik nog steeds poedersuiker tegenkwam;) dacht het redelijk schoongemaakt te hebben maar helaas.. lenn slaapt alweer 2 uur maar zal zo wel wakker worden.. Man zal zo ook wel terug zijn.. kunnen we even naar buiten, is hier prachtig weer dus Lenn kan zn energie buiten even kwijt:)

9. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    halloooooooooooooo!

Suus is er weer!!!! :D:D:D

Vanavond ben ik er weer, eerst heel veel kindjes knuffelen en wassen ;)

xx

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha die Suus
    We zien je vanavond weer, geniet van je kids!

Roeltje
    Bij jou zit het tenminste nog in wasmanden, bij mij wordt het gewoon 1 grote bult op en om 1 wasmand heen in het washok totdat ik de deur niet meer dicht krijg...
    Zat me vandaag te bedenken hoe lang mijn strijkwas er al ligt. Heb op een gegeven moment besloten de kinderkleertjes niet meer te strijken tenzij het echt niet anders kan. Ben benieuwd of ze uberhaupt nog passen die kleertjes, zolang zitten ze er al in...

Hier
    Slapen de kinderen om en om....weh, en ik wilde vanmiddag ook nog een slaapje maken. Ben zo moe.... weet nu weer hoe moe je ook alweer kon zijn tijdens de zwangerschap.
    Gelukkig zijn ze wel lief vandaag en boven wordt er hard aan het huis geklust dus ik mag niet al te hard klagen.

11. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Mroos en boaz hebben net gezellig een hapje meegegeten. Was erg gezellig! Leuk jou en je mooie zoon eindelijk eens in het echt te zien! Je Avent bakje voor het toetje van Boaz ligt hier alleen nog...

@collo: Beetje bijgekomen vandaag?

@suus: Ben zo benieuwd hoe jullie het gehad hebben!! Kom je snel vertellen?

Hier verder niks spannends. Uk2 was vanmiddag opeens stukken beter, alleen had ik toen net de oppas van vanavond afgezegd.... Nu dus suf en saai op de bank. Gelukkig wel met de chocola van Mroos als troost :p

12. mroos

mroos Niet meer actief

@Panos, ik heb ook de chocola er maar bij gepakt, de dagelijkse 100 gram zit er weer in;). Ik vond het ook erg leuk om jullie en jullie (mooie!) huis te zien. Wat een heerlijke kletstante is uk1.

@Collo, in dit huis wordt sowieso niks gestreken behalve de blousen van Gijs en dat doet hij zelf;). Ik heb een verschrikkelijke hekel aan de was ophangen en opvouwen, dus meestal maak ik een deal met Gijs met een ander klusje haha.
    Die moeheid he, verschrikkelijk, lekker vroeg naar bed dan maar!

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Hallo!

Ben ik weer! Uhm, ik heb de afgelopen week echt helemaal niks meegelezen want er was geen Wifi en mobiel internet is iets te duur ;)
    Dus ik haak vanaf hier weer in, ok?
    Zijn er dingen die ik even moet weten, iets gemist ofzo?

Dees aan het inpakken denk ik?
    Dretjuh in de rustmodus in het Noorden las ik op FB?
    Collo heeft het grote nieuws bekend gemaakt! :D leuk!

Hier een indruk van een week wintersport zonder kids:
    DOEN!!!! Haha!
    nee, zonder gein, het afscheid heb ik bewust kort en 'normaal' gehouden voor mezelf maar ook voor Maud! Gewoon knuffels, kus, zwaaien en toen gegaan! (en ja, ik kon het ;)!)
    Toen vrijdagnacht vertrokken zonder problemen! Wij zijn enorme wintersportfans dus hadden er echt superveel zin in! Het was dus echt een evenwichtig gevoel 50/50 wat betreft het thuislaten van de kroost.
    De hele week heb ik weinig moeite gehad, niet 1x hoeven huilen ;), iedere avond om 19.00 een update-telefoontje over hoe de dagen gingen en daarmee ging het prima! Alleen vroeg ik toch op donderdag avond Maud even aan de telefoon (KRAK, daar ging SuperSuuS...:) JANKEN!!) Dat moet je dus NIET doen haha! Ik brak echt toen ik dat meisje 'Hajjo Mama' hoorde zeggen...En vanaf dat moment ben ik wel echt weer erg gaan verlangen naar onze thuiskomst! Vrijdag nog een lange dag heerlijk op de latten gestaan, toen ingepakt en 's avonds om 20.00 met gierende banden naar huis gereden! Vanochtend om half 7 waren we weer op heilige grond en heb ik hoogstpersoonlijk onze schatjes uit bed gehaald ;) heeeeeeeeeeeeeeeerlijk was dat! Ik zou het zo weer doen (voor wintersport) maar nooit langer dan 1 week, dat is precies vol te houden! Zon, zee, strandvakantie lijkt me ook moeilijk vanwege de vele tijd om 'na te denken'...
    Dus Panos: ik ben postitief! :D:D:D

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    2 x reactie weg....nu dan superkort

Welkom terug Suus, respect, ik doe het je niet na...

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @suus: WOW!!! klinkt als een super week! Helemaal top! Had het er laatst weet met vriend over en wij willen ook zo graag. Denk dat voor ons een lang weekend de max is zonder kids. En na carnaval en het slechte slapen van uk2 denk ik dat voor schoonouders 1 nachtje de max is. Haha...

Moeders ligt alweer uitgeteld in bed. Hopelijk laat uk2 ons een beetje slapen vannacht...

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @riti: hoe is je feestje vandaag? Lekker aan het genieten??

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Suus
    welkom terug!!

Nu verder slapen.. elise heeft net een flesje gehad.. trusten!

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hoi dames. Hoe gaat't met iedereen? Zieke kindjes weer opgeknapt? Heb vrijdag nog kort tukje kunnen doen. Kreeg nog bericht van vrienden dat hij baan kwijt was.. En das't eigenlijke wintersportmaatje van man... Niet leuk dus. Maar goed ik was klaar met alles toen Lianne thuis kwam. En Gister dus babyshower van zusje. Meteen haar huisje kunnen zien. Was geslaagd!! Ze vond't leuk. Was niet super druk maar daardoor wel zo intiem en ontspannen en gezellig. En met cupcakes waren geslaagd. :) nu kijken wanneer ze gaat bevallen. Raar om te weten dat ik haar pas weer zie met baby ipv buik... Papa en Lianne hadden een leuke dag gehad. Wel lang over gedaan voor ze sliep maar toen wel lang geslapen. Was wel jammer. Ik vrijdag op tijd maar bed stel Yoeri komt vroeg dan had ik iig lekker geslapen. Slaapt Yoeri van 21 tot 6 maar spook Lianne om00 en 5.... Maar Heb't overleefd :)

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    morguh!

klein teken van leven, ons huis staat helemaal op z'n kop en zijn al bijna klaar met inpakken. Vandaag in de keuken aan de gang en rest nog de gordijnen af te halen en wat plafonaires. We gaan best lekker dus!
    Ik ben alleen zo gestresst!!! Ahhh komt het ooit goed?

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen!

Feestje was erg geslaagd. Mooie spontane spreiding over de dag en de avond waardoor het allemaal erg goed liep en prima paste!

(stond nog in mijn pyjama te stofzuigen toen de eersten kwamen :D)

De hele dag en avond continue visite gehad, iedereen ook wel even echt kunnen spreken en er zelf van kunnen genieten, mooi toch?

Nu een enorme bende en brak, dus opruimen schoonmaken en lekker een frisse neus halen (in willekeurige volgorde).

Deel Deze Pagina