@riti: FIjn dat het feestje zo geslaagd was! Voor herhaling vatbaar dus @dees: Adem in, adem uit. Bij verhuizen 'hoort' stress. Komt dadelijk echt allemaal goed!!! Wanneer slapen jullie ook alweer voor het eerst in je nieuwe huisje? @joyce: Wat slaapt Yoeri toch goed!! Lekker van genieten! Uk2 spookt nog steeds, alhoewel hij voor zijn doen een goede nacht had(2 keer speen en om 6 uur de fles..). Hier weer/nog moe dus. Helaas werd uk2 ook weer ziekjes wakker. Arm kereltje. Wel grappig, dit is dus echt de eerste keer dat we een kind met een normaal griepje in huis hebben. Geen rare complicaties of aandoeningen, gewoon koorts en lekker veel slapen. Zit trouwens sinds vandaag wel weer met die reorganisatie in mn kop. Mijn nieuwe rol is echt nieuw. Hoeft niet verkeerd te zijn, maar weet niet of het wat voor mij is en wat de toekomst hiervan is (ivm outsourcing enzo). Heb ook het idee dat mijn collega's verspreid door EMEA zitten en dus niet op 1 locatie. En das dus niks voor mij... Heb echt mensen om me heen nodig. Gezelligheid, een team vormen, etc.
Panos Wij zijn tijdens de laatste reorganisatie ook uit elkaar getrokken en andere invulling van de functie. Heb het nog steeds niet zo naar mijn zin als voorheen en nog steeds veel onrust in de organisatie. Maar ja, weinig keuze toch? Probeer er maar gewoon als een blind paard enthousiast in te vliegen, dan heb je in ieder geval nog werk. Mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog verder kijken. Dees Volgens mij wordt het nog heel even erger voordat het weer minder wordt. Maar het gevoel als je sraks al je spulletjes in je nieuwe huisje zet is zo lekker! Joyce Wat leuk dat de babyshower zo geslaagd was! Klein en intiem is wel zo prettig volgens mij als je hoogzwanger bent. Goed gedaan! RiTi Wow, een spontaan soepel verlopende verjaardag. Het moet niet gekker worden!
Hooiiiii!!! Onderweg naar schoonmoeder.. vanmorgen even gebeld of we op de koffie konden komen en dat kon.. Morgen maken we de zolder af zkdat lenn hopelijk eind van de week naar zolder kan.. dus drukke week
@panos: goed van yoeri he? is zo'n vrolijk kindje ook! probeert te schatelachen Oh ja, die collega met de parachutespringen is Sabine.. bekend? @ babyshower: ze had meer dan 20 personen opgegeven die we mochten uitnodigen en heb iedereen uitgenodigd. en uiteindelijk dus 8.. lag ook aan locatie .. hoewel.. doordat we vorige week de locatie hebben gewisseld kwamen er 3 niet en 3 wel.. dus .. er was toen toch eerst zo'n gedoe met der schoonzusje die ook een shower gaf enzo? nou.. die hebben zich afgemeld want vonden 1 wel genoeg.. tja. jammer dan.. ze heeft een super tijd gehad! ze is 38 weken en was dus uiteindelijkvan 12:30 tot 17 van huis wegen tussendoor vragen beantwoorden, snoepen, kletsen, kados uitpakken etc we moesten ter plekke nog het spel bedenken.. maar goed het is goed gekomen kwamen overigens aanrijden en zag haar door het raam over het aanrecht leunen... zei tegen mijn zus die met me had gecarpooled: nee hee.. toch geen weeen aan het wegzuchten he.. echt zo'n houding was het!!.. en ze reageerde niet zelf niet toen we er al even stonden!!... maar was gelukig niet zo ze gaan ervanuit dat het woensdag komt... en hoop het eigenlijk wel.. hahaha.. dan kan ik er meteen heen! en mijn kado moet er eigenlijk wel dezelfde dag zijn want heb een kraammand gemaakt.. ben nooit zo crea maar goed nood breekt wet he
@Riti: fijn dat je feest geslaagd was, da's altijd fijn he @Dees: ben morgen en overmorgen vrij, moet ik helpen met de verhuizing?? doe t graag hoor! Als ik wat kan doen, je hebt mn nummer ik ben dr! @Panos: aj da's lastig dat je daarmee in je kop zit, kan t me ook wel heel goed voorstellen hoor. Hopelijk pakt alles goed uit daarzo! @Joyce: fijn dat de babyshower goed geslaagd was, fijn voor je zus ook a.s. woensdag al!! ahhh word je tante leuk @Hier: nou net thuis, gedoucht, opgeruimd.. wat een heerlijk weekendje zeg!!! helemaal losgebubbeld, mn longen kunnen weer gevuld worden met lucht Super gegeten, erg veel gelachen.. was top!!!
Kom even snel aanwaaien! Alles goed hier? Hier iets verbetering, maar dan doe ik ook echt bijna niks. Had het er psychisch moeilijker mee dan fysiek en dat probeer ik nu los te laten. Heb inmiddels krukken om toch een beetje te kunnen bewegen. Man is heel lief en doet erg veel voor me...ook iets wat ik even over moest geven. Morgen is Milan naar kdv en probeer ik weer veel te rusten...dinsdag weer fysio...hoop zo dat het iedere dag beetje beter gaat. Tot laters! X
@ Chicken; jeetje heftig zeg, wel knap dat het je lukt een beetje los te laten. Hopelijk ga je snel vooruit. @ Joyce; fijn dat de babyshower geslaagd was, klinkt erg leuk! @ hier; net uitgebreid met vriendin aan de telefoon gehangen, wat een bevallingsverhaal zeg, ben er nog van onder de indruk. Gelukkig eind goed, al goed. Morgenochtend kan ik haar gelukkig live een knuffel geven en de kleine baby Noa bewonderen . (nog even met Maura oefenen, want die zegt steeds Nota hihi)
haha suf he, is meer iets voor bij jou . Na Nona zijn we nu wel bij Noa geloof ik. Net nog even samen een klein canvasje gevingerverfd om er morgen bij te geven.
Joyce Kraammand is ook wel erg leuk. Ik krijg er altijd 1 van mijn schoonmoeder, erg lief. Iedere dag weer iets leuks uit te pakken. Chicken Morgen weer lekker rustig aan dan! Hoop dat het snel beter gaat. Dre Wat heerlijk dat jullie goed hebben kunnen genieten van jullie weekend. Jullie waren er duidelijk aan toe. Hier Vandaag gek draaierig wakker geworden, trok op een gegeven moment weg maar bleef me een beetje slap voelen, nu ligt er hoofdpijn op de loer, maar ik heb vanmiddag een behoorlijke middagtuk gedaan dus daar kan het wel aan liggen.
@RiTi: jah was het zo'n erge bevalling dan??? maar goed ze is bevallen, Noa leuke naam ook!!! @chicken: hopelijk ben je echt heel erg snel van de pijn af! Ik weet zelf hoe het is om pijn te hebben, loop er nu nog steeds mee. hopelijk gaat het allemaal een stukje gemakkelijker allemaal als je bij de fysio bent geweest. @Collo: ahhhh ik zie een hele mooie zwangerschapsbanner bij jou wat leuk Dat draaierig met de zwangerschap te maken? Eet je wel genoeg? @Hier: niet zoveel nieuws, kindjes zijn lief alleen bij layla zit niks lekker (qua kleding) ben uitgenodigd voor de film, dus ben ff aan t bakkeleien welke film we gaan pakken en hoe laat dus.... weer n avondje weg!
Over dat genoeg eten... was net even op je blog naar je regenboogcupcakes aan het kijken en nou heb ik zin in cupcakes, dus die ga ik maken... Dus...met dat eten zit het wel goed.
Aloha! Wilde ik eens uitgebreid reageren, ben ik weer de helft vergeten..... @chicken: Hopelijk snel stijgende lijn!! En vergeet ondertussen niet te genieten van je mooie mannen! @joyce: Is kinderboerderij hier vlakbij die hoort bij de severinus (opvang). Weet het adres eigenlijk niet... Wanneer wil je gaan? Anders kijk ik of ik mee kan. Morgen ben ik trouwens vrij en heb ik (hopelijk) alleen uk2. @dre/lw: Fijn dat jullie zo genoten hebben!! @collo: Vervelend van dat slappe gevoel! Das dan weer een nadeel van zwanger zijn... PRobeer je rust te pakken wanneer dat kan! Hier nog steeds een zieke uk2. Arm mannetje. Verder vandaag zo'n 3-wieler met duwstang gekocht via mp voor uk1. Echt ideaal ding om er met zn 4-en op uit te trekken!
@mroos: Ik hoop trouwens niet dat uk2 Boaz (of via Boaz Abel) heeft aangestoken! Ik dacht echt gister dat ie beter was... Sorry! BLijft het grappig vinden dat wij we dezelfde namen hadden voor de kids (uk2 en Abel). Vind Abel nog steeds zo'n lieve naam!