ja klopt,maar met bloedafname willen ze weten wat de oorzaak is en hoelang dit al is,en kijken ze ook naar de rest van de organen of dat die de werking goed doen.dan kunnen ze met de uitslag daarvan medicatie aanpassen. maar dan gaat dre zelf mee met mijn.zo ze vragen kan stellen want poes is namelijk hier.
@daten: Ik vond Gilze ook best mooi eigenlijk (voor een indoor speelparadijs vol met gillende ettertjes dan...). Lijkt me leuk daar weer een keer af te spreken. Voorkeur voor een dinsdag? Uk2 is op zich beter (koortsvrij), maar heeft sinds gister duidelijk pijn af en toe. Vanavond ook weer. Zo zielig. Lijkt met name in bed en met eten. Dus waarschijnlijk tandjes of oren ofzo, maar ben ook als de dood voor zo'n herpes infectie als uk1 heeft gehad. Zit de hele dag in zn mond te loeren of ik iets zie. Alleen, waarom moet die jongen zo zielig huilen? Kan daar slecht tegen... Eruit halen is ook geen oplossing, dus we lopen iedere 5 minuten naar boven. Net na een kwartier huilen, maar de late fles wat eerder gegeven en het is nu gelukkig stil. Arm kereltje. Konden ze het maar vertellen...
Panos De enige geruststelling is dat het weer voorbij gaat...hoe naar het nu ook is. Dinsdag is voor mij een prima dag om af te spreken, donderdag kan ook. En dan een beetje op tijd afspreken zodat de kindjes nog een beetje vers zijn. Ben alleen wel bang dat onze grote ukken niet lang meer te houden zijn in het baby-honk, die willen het grote speelding in. (mama houdt haar hart vast)
Joyce Gezellig dat je wat meer hier bent.... Iemand nog een idee wat ik morgen met mijn dames kan gaan doen? Geen zin om ze de hele dag te vermaken dus goed moe maken ergens. Misschien naar een vriendin als ze thuis is...
@collo kom je toch gezellig naar de hullie,s is ook een indoor speeltuin. hoe gaat het met jou? hoe voel je je? staat er goed je banner.
@collo: ik ben thuis hihi @indoor hol: Check! Gilze is prima op dinsdag Leuk! @roel: GAVE auto, maar wat een geld! WOW! maar wel VET! @Dretjuh: aaah, arme poes....Hopelijk is het goed te behandelen... @dees: hmm, ik denk ook verhuisstress e.d., maar goed dat je het even laat checken... @potje: Maud gaat ook nooit op het potje...Heeft 1x op de grote wc met mini-bril gepoept en nu is de hype alweer een aantal weken over...Ach, komende zomer veel in het blote kontje buiten en dan zal het wel loslopen...Ik maak me pas druk als ze de 3,5 gaat passeren... @Collo: tja, maar die kilo's moeten ff voor de fijnheid van mijn broeken...ze gaan nu wat strak zitten en das niet fijn...En nieuwe kopen is geen optie, heb ik net nog gedaan, dus die MOETEN nog even passen Ik ben gewoon een vreetzak! Nu ook weer van die heeeeerlijke muffe worstjes uit Val Thorens meegebracht, jammmmm! @happy: afbouwen is ook heel dubbel...Ik dacht met Stijn ook echt met 6 maanden te stoppen, maar dat zijn er ook weer 9 geworden Voordeel van wat langer BV geven is wat Joyce geloof ik zei, het bouwt zich natuurlijk af... Ik heb bij Stijn amper wat gedaan, het geen heel geleidelijk en ik moest met 9 maanden ook echt stoppen omdat ik niet genoeg voeding meer had... Het vast voedsel had het gewonnen van de BV...Succes iig! @riti: wat heeerlijk zeg, verse baby knuffelen!! Dat vond Maura zeker ook erg interessant? @hier: Stijn staat ineens rotsvast en gaat aan 1 handje lopen...Ik vermoed dat hij rond zijn verjaardag wel zal lopen Leuk!
Stress alom!! Ik word echt knallend gek...onze adviseur is even ons krediet vergeten te financieren!! Nu kunnen we morgen niet passeren!! Werden om 15.30 gebeld door de notaris dat het geld nog niet binnen was...blijkt dus te kloppen en nu is dus maar de vraag wat er morgen gaat gebeuren. Ik kan wel janken
ow dees wat ERG! Is er geen manier om het krediet alsnog morgen af te lossen? Ik weet natuurlijk niet om welke bedragen het gaat, maar kan me voorstellen dat je nu wel door wilt gaan...WAT EEN PECH! Hoe kan dit zo ontstaan?
Grappig Al die kindjes nr2 die beginnen te lopen en Lizzy die echt al maanden staat/rond de tafel loopt, maar het vertikt om los te lopen... Ze maakt kilometers met haar loopauto, maar zelf lopen, ho maar! LW Hullie's? Ben ik nog nooit geweest. Kom jij daar wel eens met je dame dan? *Ik vind mijn banner ook leuk!* Nog 2 weken voor de eerste sneak-peak naar de kleine!
Dees Oh wat erg, lees het nu op FB. Is ook net even te veel om even van iemand te lenen... Alhoewel Roeltje tot vandaag een eind gekomen was... sorry grapje. Heel erg zuur voor jullie en ben dan ook benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
Dees ooooh wat een knurft!! En nu? Enig idee wat er nu gaat gebeuren? Collo Ik zit ook nog te denken om wat leuks te doen morgen, maar kan maar niks bedenken.. Het is hier voorjaarsvakantie dus alles zal wel lekker druk zijn hier in de buurt.. Nieuw auto Nou, haal er maar een paar duizend van af hoor.. .Beetje afdingen en een lekker bedragje terug voor onze huidige auto.. Heb echt geen 25.000 euro op de bank staan (helaas) Maar goed, tis bijna op.. Nog een kleine buffer mocht er een wasmachine o.i.d. kapot gaan.. Nu dus weer opnieuw beginnen te sparen.. Elise halve avond weer wakker gehad.. iets gespuugd, maar niet veel gelukkig.. Daarna na een klein flesje weer lekker gaan slapen, maar is inmiddels alweer een kwartiertje wakker.. Ze is verder stil en kijkt wat om zich heen dus ligt nog lekker in de kinderwagen in de hoop dat ze weer in slaap valt.
Ola, kom even snel Milan in z'n piratenpak spammen. Er zat ook nog een stoere hoofddoek bij..maar die is even kwijt.
@ Dees; wat een drama zeg,vreselijk. Jullie adviseuse heeft het goed verprutst en vervolgens heeft de rest zitten suffen, allemachtig. Hoop dat het nog goed geregeld kan worden voor jullie. @ Collo; Hier ook eigenlijk altijd minimaal een half dagprogramma, hele dag thuis is echt slopend. Geen tips, misschien gezellig bij een vriendin aanwaaien. Dennis heeft al geholpen met het restant chocoladetaart, en de cheesecake, en de carrotcake dus ik ben er van af . @ hier; poging voor 23 u te slapen