Chicken Niet lullig bedoeld ofzo...maareh...carnaval was toch vorige week? Of gaat dat boven de rivieren anders?
Het is ook echt vreselijk! Zit me nu van alles te bedenken wat er verder mis kan gaan omdat wij morgen dus niet kunnen passeren. In principe kan de koper ons in gebreke stellen en hebben we dus een groter probleem.. Morgenochtend pas weer contact met onze adviseuse, ik hoop dat ze goed nieuws heeft want wij zien het somber in..
Ik zou die eventuele claim van de koper dan wel fijn bij de adviseuse neerleggen. Wat een doos zeg! Hoop voor jullie dat ze creatief gaan doen en de boel alsnog voor jullie gaan regelen.
Dat hoop ik dus ook! Er is nu net van ons uit een hele duidelijke mail haar kant op gegaan waar we nu snel reactie op willen met een oplossing
@dees ow nee.vindt het echt rot om te lezen snap je gevoel wel dat je jan huilen.@collo ja ik ben paar keer bij de hullie.s erg leuk daar.over 2 weken al spanned.
***breekt weer even in *** Collo: zie dat je weer zwanger bent, super gefeliciteerd meid Word straks ook een drukke boel bij jou thuis hihi Geniet ervan meid, voor je het weet is deze beeb er al. ***breekt weer uit ***
Ja moet je zeker doen hoor (zover het kan met nog 2 kids) Ik mis het vreselijk.. Ik zou willen dat ik nog meer kids kon krijgen Maar goed het is niet anders he
Morning! Hier een vroege verjaardagsstart, maar dat mag de pret niet drukken! stan heeft gisteren prikjes gekregen, dus is een beetje van de leg... Hoe is het hier?
COLLO ja he? Vind ik ook. Plan is om me op de fotoboeken vd storten als de kids beetje meewerken wat betreft slapen en dan donderdag ff alles poetsen en zo. DEES meen je niet!! Pff ben zo blij dat zowel onze adviseur als makelaar toen overal zo goed achteraan zijn gegaan. Sterkte en succes!! HIER net Yoeri uit bed geplukt. Begon wat vd mopperen en ligt er al in sinds z'n voeding van 21. Daarvoor was hij vroeger wakker dan verwacht en is zeker'n uur gewoon wakker geweest. Het eerste schaterlachje echt zo geweldig!! Heerlijk!! Lianne lag er ook pas na 20 in. Ff goed met papa geknuffeld aangezien die nu weg is. Ze is ook goed gaan slapen en nu dus nog. Als ik straks met Yoeri en kolven klaar ben er maar eens uitplukken en hup naar de opvang toe. Ben overigens wel blij dat ze uiteindelijk dezelfde groep hebben. Yoeri zit nu wel op'n knusse gros. Beetje zolderkamer idee. Maar daardoor niet direct aan een tuin. Dan moeten ze de trap af. Komende zomer zit hij al bij Lianne dus net op tijd om wel vanaf de groep de tuin in vd stappen. Gister trouwens nog boekjes gekocht bij bruna.van 13 naar 2euro en 1zeker van 26 naar 7!! Zit ook te overwegen om naar de bibliotheek te gaan. Weet alleen niet wat't kost. Merk dat Lianne nu de peuterklassiekers mist en die vind ik erg prijzig om aan vd schaffen. Ben trouwens via bol boeken aan't verloren. Gaat best goed!! De afslankboeken zijn al de deur uit!! Oh en verder ben ik hele tijd aan zusje aan't denken. Morgen schrikkeldag en ze denken dus dat't dan komt. Ze was ook 3cm in 1.5week gegroeid dus gaat echt hard nu!! Ben zo benieuwd of ik gelijk heb wat't is. En wat ze van die mand vind. Had ik nog nooit gedaan en ben beetje los gegaan met kado's Hihi. Wel steeds briefje erbij enzo. Krij op dag 3 zakdoeken en klovencreme. En dag 2 een weleda pakket onder't mom van e kleine mag vandaag in bad en dag 3 is stuwing en kraamtranen dag.
@caruli hoe gaat het me Ziva?? doet ze het goed? @doortje lees dat je Jarig bent, Gefeliciteerd. *ben er weer vandoor werk roept*
@doortje: Van harte!! @dees: Wat ontzettende klote!! Hoope echt zo dat er nog iets geregeld kan worden vandaag! Sterkte! @joyce: Succes in je uppie! Ik moet ook weer nieuwe boekjes kopen. Uk1 is echt toe aan de volgende stap. Hier weer een drama nacht met uk2. Wat het toch is??? Ook dadelijk even naar de huisarts. Hij heeft nl duidelijk pijn, vooral met drinken/eten.... Ook zie ik op spruw lijkende plekken (die dus bij uk1 herpes bleken te zijn). En ook bij uk1 werden de plekken voorafgegaan door 3 dagen koorts.. Bah, schiet helemaal in de stress als ik eraan denk dat we zo;n zelfde periode nu met uk1 gaan krijgen. Adem in, adem uit. Eerst maar eens naar de huisarts dadelijk....
Doortje gefeliciteerd!! Ga je het nog vieren? @Poes, arm ding, hopelijk is het niet te erg en @Panos, getver dat klinkt niet best...arme jullie. Hopelijk geen herpes voor ukkie 2. Dees wat verschrikkelijk! Hopelijk gaat het toch allemaal goed komen....succes. @Roeltje vette bak hoor, inderdaad een hoop centen; hier ook al blij dat we dit tweede bakkie voor 5 konden kopen! @Afbouwen; gisteren nog even samen erover gehad en stellen het nog even uit. Ik twijfel teveel, ben nu ongesteld (nog meer hormonen!) en hij doet het nog zo goed aan de borst....Mijn man dacht dat hij misschien beter ging slapen met KV...maar........vannacht heeft hij voor het eerst doorgeslapen! Van 21.00-6.30!! Alleen mama even wakker geweest rond 5 uur omdat hij een beetje aan het brabbelen was, maar daarna ging hij weer zelf zoet slapen, YES! Hopelijk geen toevalstreffer Nu krijgt hij dus overdag 4x BV en voor het slapen een fles met KV en BV gemengd...ben nog een beetje bang om te blij te zijn, maar hopelijk is het begin daar! Dus dubbel positief, lekker nog even BV en misschien wel lekkerder slapen!
even een updatetje voor hier, voelt gek dat het hier niet 'bekend' is. Zonder op de vele vele details en (on)mogelijkheden in te gaan, we zijn bezig afscheid te nemen van de wens voor een tweede kind. Erg verdrietig en erg zwaar, niets meer en niets minder.
Goedemorgen! ff kijken wat ik onthouden heb... @caruli: hooooi! Leuk dat je je gezicht even laat zien! Hoe gaat het met jullie kleine Ziva? En hoe is het met Mitch? Zouden jullie nog een groter gezin willen ja? Wat leuk! @panos: sterkte met uk2 en ik duim heel hard voor je dat hij GEEN herpes heeft...laat je even wat weten? @joyce: spannend voor je zus en jullie zeg! Mijn buuf van het vorige adres wat afgelopen donderdag 40 weken en loopt dus ECHT op haar eindje en ik bedacht me dus gisteren ook ineens dat zij een schrikkelkindje op de wereld kan zetten spannend! En superleuk hoor die mand! haha, dag 3 tissues en klovenzalf @dees: heel veel sterkte vandaag meid! Ik duim heel hard voor jullie dat het met een sisser afloopt en dat jullie er over heel wat jaren hartelijk om kunnen lachen...Maar voor nu: duim duim duim duim...Knuffel! @happy: lekker nog even BV en lekker dat Job hopelijk vanaf nu doorslaapt! Geniet er maar van! @doortje: ben je jarig!?! Gefeliciteerd meid en een hele leuke dag gewenst!!! @riti: ow nee ik lees net je post....Ik weet niet wat ik moet zeggen...Het is zo dubbel! Wat heb ik een bewondering voor jullie! Je komt altijd zo positief over, maar gut wat moet het moeilijk voor je zijn om hier altijd weer te lezen over baby's hier en daar...ze schieten gewoon als paddestoelen uit de grond en dan te bedenken dat iedereen het jullie juist zo gunt! Ik hoop heel sterk dat jullie alsnog verrast worden door een wondertje op het moment dat jullie het een plekje hebben kunnen geven! duim duim en een hele dikke knuffel!
pfff word ik net gebeld.. ziekte op mn werk... of ik kan komen. ja is prima, maar sta ik 5 dagen achter elkaar.... arme kids.. arme ouders Layla is ook echt onuitstaanbaar nu!! continue aant huilen, aant gillen :S kan zo moeilijk de deur dicht doen dalijk
Gelukkig. Uk2 heeft 'gewoon' spruw!! Stom hoe blij je daar mee kan zijn.... @riti: Wat verdrietig. Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen.... @happy: Wat fijn dat je nog met de BV doorgaat en dat Job door begint te slapen!! @dre: Pittig joh! Als het teveel is niet doen hoor! Snap dat je een goede indruk wil maken, maar niet ten koste van alles hoor! @suus: Gaan we datum prikken voor een speeldate?
@panos: ja! speeldate datum prikken! Op dinsdag dan maar? En wat fijn dat het alleen maar spruw is idd (is nog superirritant, maar beter dan herpes )