December 2009 mama's, Deel 14!!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ riti: neeee echt???? helemaal definitief?? bah... weet niet wat ik moet zeggen... zit ff met brokin keel..
    dikke knuffel vanaf hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    Van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van!

Joyce
    Oeh, ga ook eens kijken bij de Bruna dan. Hahaha....afslankboek. Nee, dat heb je niet nodig...

Caruli
    Wist niet dat het niet meer kon bij je. Wat vervelend. Genieten zal voornamelijk de laatste weken worden denk ik, als ik evrlof heb en de kids naar het kdv zijn. Eindelijk weer een beetje tijd voor mij en mijn buik.

Panos
    Hoop dat je uk het bespaard blijft en snel weer opknapt. Succes bij de ha.
    Gelukkig, gewoon spruw. Nu snel weer opknappen!

Speeldate
    Als in speelhol? Voordat ik mezelf ineens ergens opdring.... Volgende week dinsdag?

Happy
    Goed besluit denk ik. Wat fijn dat hij vannacht heeft doorgeslapen, nu hopen dat hij er een trend van maakt.

RiTi
    ...ai.... wat naar. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Sterkte. Had zulke goede hoop voor jullie. Zo jammer.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    COLLO weet niet of't landelijk is of alleen hier... Maar heb 7 boeken voor nog geen 25 euro.

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Ja collo in dat speelhol ;), maar ergens anders is ook prima hoor. Volgende week dinsdag doen?

@riti: Ben ook nog een beetje van slag door je berichtje. We hoopten allemaal zo voor jullie... Sterkte!

@dees: Lees net je fb-status... Wat erg zeg!! Is er al zicht op een oplossing??

Me heppie met spruw. Omgekeerde wereld ofzo? Die herpes was zo vreselijk!! Doe dan maar een weekje daktarin smeren en wat spenen steriliseren.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Zit al een uur een poging te doen om een zinvolle reactie te plaatsen maar het lukt niet.. ik weet niet wat ik moet zeggen:( heel veer sterkte, het lijkt me vreselijk om van je grootste wens afscheid te moeten nemen..

Rest
    Auto gaat niet door:x hij stond in een andere vestiging.. ze hadden er nog over gebeld maar waren 'vergeten' te zeggen dat ie al verkocht was.. morgenvroeg gaan we terug naar de dealer om verder te kijken.. het werd de tiguan of de nieuwe turan (hebben nu de oudere touran)
    Groot voordeel: is heel wat goedkoper:D

medicijnen voor elise werken prima.. niet 1kker gespuugd sinds gistermiddag..

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ahh neee Riti...wat verdrietig dit. Heel veel sterkte hiermee...dikke knuffel.

Fysio is net weg, het is toch geen bi, maar het piriformis syndroom. Twee keer per week fysio, oefeningen en dan hopelijk een week of 6 tot 8. Moet wel met krukken blijven lopen, maar beter nieuws dan bi.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat een baal nieuws vandaag alleen maar zeg....

Roeltje
    Wat rot van de auto, maar nu wel weer meer spaarcentjes.

Joyce
    Ben hier ook even gegaan naar de Bruna. Twee boekjes gescoord over een muisje en ijsbeertjes voor 3 en 4 euro, maar zag ook weer een heel mooi boek met versjes dat ik toch maar gekocht heb.

Dees
    Hoop zo dat het morgen allemaal doorgaat. Wat zijn ze nu aan het bedenken?

RiTi
    Ik neem aan dat je er verder niets over kwijt wilt hier, maar als dat wel zo is. Wij luisteren...

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    riti ik sluit me bij collo aan. We zijn er voor je.. Jij beurt ons ook altijd op of staat klaar net'n lief woord!! CHICKEN klinkt ook spannend hoor maar hopelijk snel klachten vrij dan.. Roeltje tja dubbel dus met die auto. Wel leuk hoor nieuwe auto!! Dees en wat is de oplossing? Collo ijsbeer boekjes hier ook in bezit.

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh wat vervellend,hopelijk kunnen je ouders het aan. zal wel even zwaar zijn voor jou ook om 5 dagen aan de bak te moeten.

@rit meen je niet :( dikke digi knuffel!!!!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hihi geen idee. Het is hier nu vakantie, dus misschien daarom.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    nouja bi of niet, vervelend is het elk geval wel..
    Hopelijk gaat het nu alleen maar vooruit..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ all; dank voor jullie lieve woorden, al zijn er eigenlijk geen woorden voor. Ik weet ook niet wat ik er over zeggen moet.
    Ben zo vreselijk moe nu.

13. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Panos: toch fijn dat t geen herpes is!

@RiTi: sta ff met mn mond vol tanden :(
    Ben er voor je dat is zeker!

@Dees: las t net op je FB, jeeeetje wat een k*t situatie!!!! krijg dr ff helemaal de kriebels van, je zal wel flink in de stress zitten zeg.

@Roeltje: balen van de auto, maar ach als deze flink wat goedkoper is, ist ook goed he ;)
    Fijn dat Elise niet gespuugd heeft!! joehoe

@Chicken: ah dat scheelt al weer dan!! Hopelijk ben je dr ook echt vanaf over een paar weken!!

@Hier: moe.... zere voeten :p
    nog steeds een kapotte neus (van t snuiten, doet zo'n zeer)
    nou.. nog 4 dagen te gaan ;)

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wc...

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    ...al naar de wc geweest.

Dre
    Dag 1 van de 5 is geweest meid! Ging het een beetje?

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    ja t ging wel, maar stond bij de v&d en da's saai, deze week nog 2 dagen!! pfff...
    zere voeten, maar goed.. we zien t wel... moeten toch centjes binnenkomen

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Waarom is het saaier bij de V&D? Sta je daar alleen of minder klanten ofzo?

18. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    wat Lianne nou toch heeft gedaan op de opvang... Ze is bij d'r dutje wel vaker aan't stieren en matras uit bed gooien enzo maar nu had ze ALLES onder de poep gesmeerd!! Matras, bed, zichzelf van top tot teen!! Dus ze hebben d'r helemaa gewassen en op een andere groep in bed gelegd om vervolgens't bed buiten af te soppen!! Dus.... Ik ga zo naar boven en dan via laptop iets makkelijker nog wat typen :)

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Jee zeg, die Lianne.... Maar dat hoor je toch wel vaker toch? Ik ken van mijn broer ook zo'n verhaal dat hij bij mijn opa en oma thuis de hele kamer had ondergesmeerd. Beter op het KDv dan thuis...hihi

Trouwens morgen 24% korting op de fotoalbums van de Hema. Ik heb er alweer 2 klaar staan!

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @collo: meestal sta je alleen, maar omdat ik nieuw ben ben ik met iemand erbij gelukkig. Het is daar ook wel wat rustiger, en kleiner en je bent wat minder vrij dan in de winkel.. als t daar rustig is ga je wat inpakken of schoonmaken dat kan bij de V&D niet.

@Joyce: owww help, ohhh da's erg... had dani laatst ook gedaan bij peter...
    leeftijd????? wat een boeven zijn t ook he!

@Hier: zo douchen en naar bed, morgen lange dag weer

Deel Deze Pagina